De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben het niet geworden
DDDJ, gelukkig had je het wel een beetje aan zien komen maar blijft toch niet leuk. Hopelijk komt er snel iets leuks voor je.

Nala, kan nog wel op de groep, maar die mail ging erover dat msn groepen per feb wordt opgeheven.

heeft er eentje honger
Ok, dan zullen we ze er in het algemeen wel mee stoppen denk.

Kut DDDJ, dat je het niet bent geworden...
Shit dat is balen DDDJ
He DDDJ wat jammer zeg!

Jas laat je niet in de war brengen door Hera hoor! Wij weten het en we krijgen een ventje!

Hera, haha grapjas . Toch heel goed dat Luke die 40 mm bij jou gedronken heeft. Ben wel benieuwd of hij meer drinkt bij je man!

Kay, nou ja, moet je naar het ziekenhuis voor extra controle en dan wordt je juist slechter gecontroleerd. Vreemd toch?

Snapt kleine Kay er iets van dat ze binnenkort een broertje krijgt?

Grappig die poppen op de kruk . Hier heeft poes Kitty de hele dag in de hoek gezeten. MIlena is ook behoorlijk streng want als ik dan als poes Kitty vroeg of ik eruit mocht, was ik nog steeds te stout

Nala, spannend spannend spannend!! Men ik hoop toch dat je je gedachtes wat kan verzetten hoor, want anders word je echt gek volgens mij Kom hier maar flink spuien!

Stier spannend van je nieuwe soll! Zeker als je zelf een goed gevoel hebt en je ook nog eens werd gebeld. Wanneer hoor je meer?

Net lekker bij mijn ouders gegetenb. Jammie!

Morgen komt vent weer thuis!! Jeujjj
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Das super Frans, je mannetje morgen weer thuus!
Jammer DDDJ, dat je het niet geworden bent, moet je nog een keer..

Dus Milena is ook al zo streng. Kayleigh kan ook echt heel boos zeggen dat pop (ofzo) STOUT is, en dan roept ze heel hard stout. Misschien toch eens praten met de strafmethodes van het kdv, want als dit haar voorbeeld is snap ik wel dat ze er niet meer heen wil, haha!

12-sept. vorige keer was het een geplande ks. Ik mocht toen niet meer langer wachten tot ze zelf kwam (liep 10 dagen overtijd), want ze vonden haar te groot voor een 1e (stuit)bevalling.
quote:frans3 schreef op 24 oktober 2008 @ 21:03:

Snapt kleine Kay er iets van dat ze binnenkort een broertje krijgt?

Ik weet niet helemaal op kayleigh begrijpt dat er een baby aankomt. Vooralsnog ziet ze alleen de nadelen, ik kan haar niet goed meer tillen of over de grond met haar stoeien enzo en ook kan ze niet goed meer bij me hangen op schoot enzo. Maar goed, ze vindt het ook wel interessant geloof ik, Wil elke keer de babykamer bekijken enzo. Ze wil er verder ook niet veel over praten. Iedereen begint er ook over tegen haar natuurlijk. Dan denk ik wel eens dat ze wel door heeft dat ze het alleenrecht op haar mama kwijtraakt. Mijn moeder zegt dat ze net als ik vroeger was toen mijn zusje geboren werd. Ik heb toen alleen maar aan mijn moeder gehangen tijdens de kraamtijd, moest niets van de kraamverzorgster weten en wilde alleen maar bij moeders op bed blijven, haha. Dus ben benieuwd straks.
Spannend hé hoe je dochter gaat reageren op haar nieuwe broertje.

Frans, lekker dat je mannetje vandaag thuis komt. Blijft hij nu lang thuis of moet hij al weer snel weg?

Noa, nog even en dan is je man weer terug!

Nala, lekker geslapen, zonder rare dromen?

Jas, sorry dat ik je zo aan het plagen was gisteren maar kon het niet laten.

Ga weer verder....tot later
Hera, gelukkig heb ik vannacht voor het eerst heerlijk geslapen!

Maar verder was het echt een rot dag.

Had vanmorgen regelmatig menstruatieachtige krampjes. Dus zat vaak op de wc.

Maar gelukkig was er helemaal niets te zien. Geen druppeltje bloed of roze of iets.

Afscheiding is ook helemaal weg.

Het beheerste helaas wel mijn dag. Waren op zoek naar meubels in Rotterdam.

Hebben ws wel een bank gevonden! Zal van de week wel ff een foto plaatsen.

En vandaag voor het laatst geprikt. Hoop voor de rest van mijn leven!

Ben gisteravond wel ff geschrokken. Weet dat de overburen ook sinds kort in het zh lopen, omdat ze niet zwanger raakt. Moest Clomid slikken en dat ging goed. Kreeg ik gister een mailtje dat ze een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heeft gehad! Vond het al zo gek dat ze de hele week thuis waren.

Gelukkig gaat het goed, maar dat verwacht je echt niet...

Van de week maar ff een bakkie doen bij d'r.

Straks uit eten met mijn zussie, zwager, 2 neven en hun vriendinnen en daarna poolen.
Gelukkig is er nog niks te zien. Wat erg voor de overbuurvrouw.

Ben erg benieuwd naar de bank

Hopelijk heb je een leuke avond gehad.
Oef Nala wat verrot is dat he dat wachten.. En dan voel je je zo, dat beinvloedt dan ook je hele dag !!

Hoop dat de week voorbij vliegt, maar aangezien jouw agenda altijd vol is moet dat lukken...

DDDJ jammer meis.. volgende keer beter !! Moet toch wel met zo`n outfit !

Hier een super trotse moeder.. Zo blij geen bij gevoelens meer voor eventuele operaties. 4-11 controle bij de cardioloog, als ze dan al kan zien dat de rechterkamer geslonken is dan mogen we pas na 3 maanden weer komen !! Nou dat is super..

Lig wel al de hele week vroeg in bed, denk dat de moeheid er een beetje uitkomt, ff de schade inhalen denk ik.

Heb vandaag een tattoe gezet met Kaj zijn naam op de binnenkant van mijn pols.. super staat hij !!
Brabbel, wat leuk, je tattoo!
Hera, dank voor je bloemetje omdat je me zo 'pestte' haha!

Brabbel, goed dat de vooruitzichten nu goed zijn voor Kaj! Daar zul je zelf straks ook van opknappen.

Nala, zo'n spannende tijd weer, maar deze keer extra spannend he. Konden we de tijd maar vooruit zetten!

Zo, net verjaardag van mijn vader gevierd. Waren om 22:45 al weer thuis, omdat Tristan er voor geen meter wilde slapen ... Te veel indrukken voor hem, hij kreeg nog een tas met kadootjes van mijn ouders (logisch want opa is jarig ) en ze hadden frietjes en een frikandel, en zijn neefje en nichtje waren er, dus die lag compleet te stuiteren in het campingbedje van alles.

Beetje jammer want we hadden eigenlijk gehoopt dat hij er de nacht kon blijven, zodat we zelf ook eens een beetje aan slaap toekwamen. Maar ach, wat is uiteindelijk je winst he. Je hebt nu eenmaal dat ritme, waarschijnlijk waren we er toch wel vroeg om wakker geworden en wilden we hem morgenvroeg zo snel mogelijk weer ophalen. Maar eens weer een keertje goed doorslapen zou ik niet erg vinden

Nou, goed weekend nog allemaal!
Goedenmorgen allen, iedereen een beetje de nacht met een uurtje extra doorgkomen?

Jammer Jac dat ie niet wilde slapen. Gaat logeren anders wel goed?

Nala, echt de stressweek is begonnen dus dat je veel te veel voelt allemaal. We duimen hoor!!!!

Hier lekker nachtje gehad, gisteravond lekker uit eten gegeten met bevriend stel en man en daarna naar het concert geweest. Had al een mooi plekje gevonden om te zitten en heb heerlijk genoten van haar muziek. Ben blij dat we heen gegaan zijn! Kayleigh ging zonder problemen mee met mijn zus, was ik nog even zenuwachtig voor want het was al weer even geleden dat ze uit logeren is geweest en omdat ze de laatste tijd wat moeilijk is met weggaan bij ons, maar na samen met haar de tas ingepakt te hebben was het prima, ging zo mee met zus, zonder iets van moeite, heerlijk dus!!!! Halen haar vanmiddag ofzo weer op!

Ik ga nu even lekker genieten van de rust in huis! Had gister wel last van ik denk indalingsweeen of weeen is wel een groot woord denk ik, maar het waren wat steken waardoor er wel meer druk op mijn onderkant zeg maar komt. Niet echt een fijn gevoel, maar goed het voelt in ieder geval dat er iets gebeurd en dat is al lekker, heb ik met kayleigh toen nooit gehad!

Liefs Kay
Ik merk nu dat ik iedere ochtend het ergste vind. Als ik altijd ongesteld werd, was dat heel snel na het opstaan.

Dus heb nu al 2 ochtenden pijn in mijn buik van de stress volgens mij.

Want er is nog niets te zien...

Gister nog wat belangrijks vergeten te vertellen.

De andere 2 embryo's, die niet zijn terug geplaatst zijn niet verder gaan delen. ^o) Dus die worden vernietigt.

Dus als het nu niet lukt, volgende keer weer hormonen en een punktie. Maar daar gaan we niet van uit.

Ga nu snel douchen.

Daarna geld uitgeven in de groothandel. (is open huis, dus lekker wat kortingen ) En met mijn mamsie nog ff winkelen...
Nala, wat zieilig voor je overbuurvrouw en wat niet leuk voor jou om dit soort verhalen te horen. Gelukkig blijf je zelf positief al is het lastig om niet bij alles wat je voelt dingen te gaan denken. Nog weekje volhouden.

Kay, oh super dat het concert geslaagd was. Laat tom nu maar komen!

Jas, nog gefeliciteerd. Jammer dat tristan niet wilde blijven slapen.

Brabbel, oh wat heerlijk dat je nu gewoon steeds met goed nieuws kan komen. En tatoe, ben benieuwd. Foto op hyves?

Frans, mannetje weer thuis, veel plezier!

Hier belde mijn moeder net, stond artikel in de krant over ons nieuwe kdv. je kan er je was heenbrengen en eten mee naar huis nemen. Klinkt goed

We gaan zo even naar nieuwe huis kijken, benieuwd hoever ze nu zijn.
Joepie wij hebben een wagen voor de nieuwe baby! Man is net wezen kijken en vond hem zo mooi dat ie meteen gekocht heeft. En nu kan ik lekker proefrondjes rijden met baby Liz erin
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wat voor wagen heb je Frans ?
"voor de nieuwe baby"

Morning, Brabbel!
Leuk Frans, welke wagen is het geworden?
Geweldig brabbel dat het zo goed gaat met Kaj!

Frans, stel ik hem ook even wat voor wagen is het?

Nala, leuk weekend gehad?

Sorry, moet weer weg er heeft er 1 een rammelend maagje .
* gloep *

Ik krijg net een mailtje van m'n broer.

Jullie weten wel, die broer die ik al (bijna) 3 jaar niet gezien of gesproken heb. Of ik er voor in ben om een keer alles uit te praten.

* gloep *

'Tuurlijk ben ik daarvoor in.
Oehh spannend en heftig DDDJ. Pfff dat komt even onverwachts!

Zou wel geweldig zijn als jullie alles uit kunnen praten.
Zo Hera ben benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft !

NEe Jac ik bedoelde ook de kinderwagen hoor hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven