De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig gaat alles zo goed met Kaj, Brabbel!

En gaaf hoor, een tattoo.

Lekker weekend gehad zo te lezen Kayleigh!

Jammer Jacinta, dat Tristan zo slecht sliep bij je ouders.

12-9, das wel luxe, jullie nieuwe kdc. Gewoon je was brengen en eten mee trug nemen!

Leuk Frans, een nieuwe wagen voor de beeb!

Spannend DDDJ. Hebben jullie al een datum geprikt?

Heb een leuk weekend achter de rug.

Zaterdagavond was het etentje en poolen errug gezellie.

Gister heerlijk geld uitgegeven. Heb laarzen gekocht en een rokje.

Verder voel ik me eigenlijk met de dag steeds beter en zekerder.

Heb nergens last van. Geen teken aan de horizon dat ik snel ongesteld ga worden.

Maar toch zegt er een stemmetje in mijn achterhoofd dat het opeens fout kan gaan... Dus erin geloven durf ik nog niet.

Maar heb al 2 dagen een gore (beetje misselijkmakende) smaak in mijn mond en zat gister zo hard te janken met Million dollar wedding.

Vanmorgen had ik een nagelklantje en vanaaf weer.

Vanmiddag heerlijk het huis onder handen genomen.
Even zwaaien naar iedereen

Fijne avond!!
Ooooooow Nala wat is het spannend he? Maarreh je doet het hartstikke goed. Lekker een beetje bezig blijven! Ik snap best dat je er niet in durft te geloven en dat je ineens van alles voelt. Tja, je weet het gewoon niet he en erin geloven is ook erg eng omdat je zomaar teleurgesteld kan worden. Ik zet mijn duimen nog een standje harder voor je!!

DDDJ, sjee een mailtje van broer. Tuurlijk ben je er voor in om dingen uit te praten. Ruzie is ook echt niks.

Kay, wat fijn dat het concert leuk was. Mooi dat je bent gegaan dan. Enne we horen indalingsweeen en daarna niks???????

Stier, al wat gehoord van de soll?

12-9 wauw wat een kdv zeg!! Wauw! Vooral dat eten mee naar huis nemen. Dat is handig.

Het is een oranje zwarte bugaboo cameleon. Oeh hij is zo mooi. Staat nog te glimmen in de keuken. Ik kan echt niet wachten tot ik mijn baby erin heb en kan wandelen Zal misschien woensdag es proberen om MIleen erin te proppen

Vandaag weer gewerkt. Morgen nog en dan ben ik er klaar. Het is goed zo, ik ben er ook wel klaar mee met deze klas. 29 kinderen en de helft een (gedrags)stoornis trek ik even niet zo goed. Ik ben nu echt een dweil na een dagje werken. Ben benieuwd of er verder nog iets komt en anders ga ik eens even heerlijk een beetje zennen. Ook niet erg
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Quint,

*zwaai* terug
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Brab, wat gaaf, die tattoo! Foto?? En wat super dat Kaj het zo geweldig doet na z'n operatie!!

Nala, wat is het spannend hè? Ga je nou zondag testen? Dan ben ik op vakantie, dus mocht je idd zwanger zijn, wil je me dan sms-en???

DDDJ, komt dat even uit de lucht vallen, dat mailtje van je broer. Ik hoop dat jullie het uit kunnen praten en dat Daphne eindelijk d'r oom leert kennen.

Leuk hoor Frans, een nieuwe wagen, klinkt erg mooi (ook foto?)

Dus na morgen heb je voorlopig even geen werk meer? Is ook wel lekker, kun je het wat rustiger aan doen (als het je lukt). Of ga je nog proberen werk te vinden vóór de bevalling?

12-9, klinkt goed dat kdv!

Quint, zwaai terug!

De rest groetjes,

Dominica
Hey Do!

Ja ik ga zeker proberen werk te vinden voor de bevalling . Ben niet zo van het thuiszitten vrees ik. In december heb ik in ieder geval al een paar dagen werk en ik sta op 2 invallijsten. Haha zit ik een beetje te hopen op een griepgolf

Fotootje zal ik proberen, maar jullie moeten nog even wachten. het fototoestel ligt een beetje aan de kant omdat we steeds geen batterijen hebben. Beetje stom, maar onze oplader is stuk en daarom kunnen we geen batterijen opladen. We moeten dus een nieuwe oplader maar die hebben we nog niet gekocht.

Hoe is het met jullie?
Nou, die griepgolf is hier in volle hevigheid losgebarsten hoor, dus dat zal vast niet lang duren voor het iets naar het oosten waait (ben zelf vorige week ziek thuis geweest, man ook, buren zijn ook allemaal ziek geweest, op het werk heerst het ook)

Oh, enne, als je A of B spreekt, zeg 's dat 'ie me moet bellen, zou die doen als 'ie van vakantie terug was.... (is alweer een week geleden hè?)
Op de valreep nog maar even melden! Geen nieuws verder hoor, alleen last van een krakkemikkig lijf. Met name 's avonds ben ik echt op. En dan heb ik vandaag helemaal niet zoveel gedaan, maar goed.

Nala, nog geen duivels in zicht dus: geweldig!

Frans, mooie nieuwe wagen dus al! Enne kan me voorstellen dat je wel gaar bent na een dag op zo'n lastige klas werken.

DDDJ, dat is goed nieuws van je broer. Niets aan om ruzie te hebben.

Do: zwaai!!! Spannend dat voor jullie de IVF toestanden ook gaan beginnen.

Pfff, verder even leeg, ik ga maar even op de bank hangen en nog even knuffelen met dochter, want die was zo lief vandaag voor mij! Schatje.

Liefs Kay en een prettige avond voor iedereen!
Hallo meiden,

Ik krijg nog steeds mail van de msn pilstoppers groep. Kan iemand mij daar voor afmelden? Of moet ik dat zelf doen?

Ik lees een paar zwangerschappen, en geboortes zelfs. Hartstikke gefeliciteerd allemaal!!! Nala voor jou een heel spannende tijd lees ik. Ik zal voor je duimen! Het is je echt gegund.

Groetjes voor iedereen!

Liefs Joehoe
Oh Frans wat een mooie wagen he !! Ik ben er nog steeds super blij mee..

Nala wat goed dat je je zo goed voelt !! Meis ik duim elke dag voor je hoor...

ik zal vanaaf ff een foto doen van mijn tattoe..

Gister hebben we Kaj op speelse wijze eten gegeven, andijvie op zijn bordje, nou dat was natuurlikj heel leuk speel voer hahaha maar er gingen 2 hapjes in !!
Wat knap van Kaj!

Frans, ben erg benieuwd naar je wagen. Heb je een enkele of duo-wagen gekocht?

Nala, we zitten bijna op de helft van de week. Mijn duimen blijven draaien.

Kayleigh, mooi dat het concert en het etentje geslaagd waren. En nu mag "Tom " dus komen.

12-9 dat is handig zo'n kdv waar je eten mee kunt nemen en de was kunt brengen.

Stiertje, heb je al iets gehoord van je solliciatie?

Vanmorgen met Luke voor het eerst op mijn werk geweest. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen alleen maar lopen lachen, geluidjes maken, vingers vastpakken van alle kinderen

Hij ligt nu lekker te slapen en bij te komen van alle indrukken. Ben zelf ook kapot en veel last van mijn bekken, maar ben wel blij dat ik gegaan ben.

Straks komt de kapster even onze haren knippen, dus dan zijn we weer netjes.

Vorige week even wat kleren gekocht, pas nog niet in al mijn oude kleren en veel bovenkleding heb ik gedragen tijdens de zwangerschap dus een beetje uitgerekt.

Voel me er wel lekkerder in.

Ga nog even liggen voordat de kapster komt.

Groetjes
Ben je nu wel weer helemaal opgeknapt Do? De griepgolf schijnt er inderdaad aan te komen. En Frans in de maand nov/dec/januari zijn altijd veel collega's ziek. Drukke maanden, vaak een griepgolf in nederland. Dus komt wel goed met je invalwerk.
Do, ik zal je smsen als er nieuws is.

Als ik je niet meer spreek, fijne vakantie!

Ff lekker jullie hoofd leeg maken voordat de hele heisa weer gaat beginnen...

Joehoe, ik heb je verwijderd van de MSN groep. Alles goed met jou?

Vanmiddag bij afscheid van collega geweest. (waarmee ik 5 jaar op de groep heb gestaan) We hadden een heel leuk verhaal over een ober van niks, die van alles fout deed. Hartstikke leuk voor de kids. Met allemaal belevingsonderdelen erin. Echt lache!

Vanaaf ff naar de overbuuf. (die die BBM zwangerschap heeft gehad)

Vandaag heb ik weer een mindere dag.

Heb echt de hele dag al af en toe menstruatie achtige krampjes. Iedere keer bang als ik naar de wc ga. Maar er is echt niets te zien. Ook niet als ik gepoept heb. (sorry, is onsmakelijk...) Heb dan altijd wel roze bloedverlies, als ik bijna ongesteld wordt.

Was vannacht wel een beetje panisch hoor. Buikpijn werd meer, dus 3 keer mijn bed uit gegaan. En droomde ook nog eens dat ik ongesteld werd. Nou, dan wordt je niet lekker wakker.

Maar gisteravond weer ontiegelijk zitten janken om een tv programma.

Volgens mij ben ik met IUI nooit zover gekomen. Was altijd al ongesteld volgens mij.

Stuiter dus op en neer qua emoties.
Wat moeilijk Nala, nog heel even volhouden meid!

Leuk hera, met Luke naar je werk. Het weer beginnen komt snel dichterbij of niet? Heb je wel zin om weer te gaan werken?

Brabbel, leuk he dat beginnen met eten. Echt heerlijk om te zien hoe weinig er naar binnen gaat

Do, gelukkig weer op tijd beter voor je vakantie. Veel plezier!

Kay, hoe is het?

Frans, lekker je vent weer thuis? En wel lekker dat je straks in ieder geval weer wat invalwerk hebt?

En er is toch best wat werk in onderwijs toch?

DDDJ, oh dat zou lekker zijn als je het contact met je broer weer kan herstellen. Nog nieuws van sollicitatiefront?

Stiertje, jij al wat gehoord?

Fenne drinkt weer wat rustiger en slaapt dus ook weer wat langer, 's nachts ook gelukkig. Wel nog wat last van krampjes.

Vanmorgen van Ties en Fenne foto's gemaakt. Het was een heel gedoe, Ties had niet echt veel zin en Fenne was het ook snel zat. Maar uiteindelijk 4 supermooie foto's en zoveel wilde ik er dus prima gelukt.
Dank je wel Nala. Met mij gaat het super! Dank je dat je het vraagt. Wel mega druk met werk, kinderen, en andere leuke dingen. Ik kom tijd te kort. Alweer een tijd vrijgezel, en geniet daarvan haha. Kinders doen het super. Wel een aantal tegenslagen gehad afgelopen jaar, maar ik kan nu oprecht zeggen dat ik helemaal happy ben! En daar heb ik ook hard voor gewerkt.

Echt een spannende tijd voor je! Ik kom net op tijd even gluren. Ik blijf je nu natuurlijk wel volgen haha.Klinkt trouwens heel herkenbaar , krampen zonder ongesteld te worden. Had ik bij beide zwangerschappen. Waneer mag je testen? Ik duim!!

Dominica begrijp ik goed dat jullie ook gaan beginnen aan IVF? Ik hoop dat jullie wens ook snel mag uitkomen!

Dat was weer mijn bliksembezoek haha. Ik wilde eigelijk alleen weten hoe ik mij moest afmelden. Groetjes Joehoe
Alles goed hier op zich. Voel me vandaag niet zo lekker wat buikgrieperig ofzo, dus rustig aan gedaan! Maar nog wel even een meld op de valreep!

!2-sept, lekker hoor dat Fenne weer wat beter drinkt en leuk foto's maken. Vind ik met kayleigh alleen al een gedoe als ze geen zin heeft, laat staan met 2.

Nala, hang in there girl. Nog een paar dagen en dan mag je testen!

Hera, je haar weer netjes?

Ben benieuwd naar je tatoo brabbel. Leuk hoor.

Nou ga weer snel achter de computer weg, lekker met kussen op de bankhangen.

Liefs Kay
hallo, meiden!

Nala, nogevengeduldnogevengeduldnogevengeduld... sterkte meid.....

Brabs, de tijd van poetsen na het eten is begonnen.... haha hier ook nog steeds een kliederboel.... Ben benieuwd naar je tatoo (heb zondag met stappen een vrouwtje gezien met mijn "wens-tattoo", prachtig, maar ben te schijterig om hem te laten zetten... en dan zegt een vriend tegen me: je hebt toch ook gebaard? dan kun je dat ook!!!)

Joehoe, fijn dat alles goed gaat!

12-9, fijn dat Fenne weer een beetje der ritme terug heeft. En leuke foto's gemaakt of laten maken? dat doet je man toch, fotograferen?

Dominica, veel plezier op je holiday!! en succes daarna met starten!!!

Dddj, das goed nieuws van je broer, ik duim voor je dat er weer normaal gepraat kan worden!! zou zo fijn zijn!!

Hera, weer bijgeknipt en bijgekomen van vandaag? effe rustigaan doen hoor, als je nog zo'n last er van hebt. Ga je weer dezelfde uren werken als voorheen? Leuk dat je bezoekje met Luke zo geslaagd was, jij helemaal trots natuurlijk!!!

Kayleigh, leuk dat je avondje zo geslaagd was! Laat hem nu maar komen (misschien wel iets te vroeg dan, maar ja, hihi)!!

Frans, mooie kleuren voor een wagen!! had zelf roest-oranje met antraciet!! Arme Milena... om nog in een wagen gepropt te worden.... zie het helemaal voor me: "Ja, Milena, mama wil effe rijden!!!" Lekker effe zennen de komende tijd!!!!

effe poste
Nou, vandaag goed nieuws!

Mag morgen weer op gesprek komen om zaken "af te ronden" bij het bedrijf wat ik zo leuk vond!!!

Morgenochtend effe atv-uren regelen voor het eind van de middag, ik probeer om 3 uur weg te gaan, dan heb ik voldoende tijd voordat ik Yannick weer moet ophalen!!

De financieel directeur zelf belde me vanavond persoonlijk op mijn mobiel en zei dat hij me niet wilde laten wachten tot morgen (dat had hij tegen TT uitzendburo verteld) om het mij te laten weten dat ze met mij in zee willen gaan... hihi

en hij wil graag dat ik 1 dec begin om het bedrijf snel te leren kennen voordat de kerstvakantie begint en we in januari de jaarafsluiting krijgen. ... dusse.... deze week ontslag nemen als het zo uitpakt!!! yeah!!!
van dat eerste k.bedrijf nog niks gehoord, ik ga ook niet bellen.... dan kan ik ze lekker teleurstellen als ze eindelijk weten wat ze willen , hahaha.

zo, nu effe mijn mams bellen en dan ATWT kijken!!!

Fijne avond!!!
Oh gefeliciteerd Stiertje leuk man..

Ja wilde een foto maken maar doordat het donker is lijkt het geen mooie tattoe..

Zal hem morgen overdag maken !

Nee Stiertje het is geen pijn.. naar gevoel, geloof mij de weeen deden vele malen meer pijn. Toen ik zaterdag in de stoel zat, dacht ik hmmm hoe voelde het ook alweer.. Nou zo dus.. Viel hartstikke mee !

Zo rekeningen zijn weer betaald, mijn taak zit er weer o.. mag weer een hele maand wonen met gas en licht hahahah
Stier, gefeliciteerd, supeer zeg, zo snel en nieuwe leuke baan

Brabbel da's fijn, beetje te koud om nu afgesloten te worden

Kay, hopelijk voortekenen van een bevalling en niet van een griepje.

Nee hoor stier, gewoon bij fotograaf. Mijn man is hele slechte fotograaf, meestal doe ik het zelf. Wilde voor nieuwe huis paar mooie foto's voor in de kamer.
Gefeliciteerd Stiertje, wat gaaf zeg!

En wat waardeloos dat het andere bedrijf niks laat horen.

Brabbel, ben erg benieuwd naar de foto.

Fijn dat het nu weer goed met je gaaat joehoe.

Stiertje, ik ga straks 3 1/2 dag werken (woensdag ouderschapsverlof en vrijdagmiddag adv)

11 november begin ik met 1 ochtend en dat bouwen we langzaam uit. Heb er op zich wel weer zin in.

Hopelijk gaat Luke nog even uit de fles drinken. Bij mijn man drinkt hij nog minder uit de fles . Ga zo even kolfen en kijken of hij nog wat wil drinken.

Fijne avond allemaal
Wat een leuk idee van de foto's voor in jullie nieuwe huis. Ik zag op hyves staan dat het al lekker opschiet met jullie huis.

Nu ga ik echt kolven. Doei
Hoera! Ik ben van Baas af. Het is allemaal rond, er moeten alleen nog handtekeningen gezet worden. Uiteindelijk kom ik er best goed vanaf. Ik ga uit dienst per 1 december en blijf tot die tijd vrijgesteld van werk. Daarnaast krijg ik nog een paar maandjes mee, worden vakantie uren en vakantiegeld uitbetaald en m'n bonus komt ook nog volgend voorjaar. Fijn! Ik vind het vooral heel erg fijn dat ik niet terug hoef. En dat ik nog wat centjes meekrijg is alleen maar mooi meegenomen.

Tijdstip van posten slaat natuurlijk weer nergens op. Zit hier maar een beetje te internetten, sultana's te eten en melk te drinken en dan ga ik het over een half uurtje maar weer proberen. Moest van de dokter 3 weken die melatonine proberen, maar eind deze week ga ik maar weer zeggen dat dit dus niet helpt. Ik word er werkelijk krankjorum van! Midden in de nacht op zitten, is helemaal niet leuk of gezellig. Bah.

Vandaag sollicitatie gehad. Soms gaat het gewoon niet lekker. Dan doe je wel je best, maar dan heb je achteraf zoveel dingen waarvan je denkt dat je het anders had moeten zeggen. Dit was dus zo'n gesprek. Het was best gezellig en leuk, maar achteraf had ik zoveel dingen waarvan ik dacht, niet slim. Dus nou ja. Morgen weer een nieuwe kans.

Stiertje, jij natuurlijk van harte met je nieuwe baan! Fijn dat je aan de slag kan bij de werkgever die je zo leuk vond. Goed gedaan!

Brabs, ik ben ook wel heel benieuwd naar je tattoo. Heb je meer tattoo's?

(Broer heeft zoveel tattoo's dat ze niet meer te tellen zijn. Schijnt een bepaalde verslaving te zijn. Hij laat alleen z'n hoofd, nek en armen vrij, met het oog op zijn carriere, maar verder tattooooo'd hij er op los)

Oh, jij hebt weer aan je plicht voldaan, centjes overgemaakt en je mag weer wonen. Ik vind dat altijd Zo balen. Alles kost zo ontzettend veel geld en floep, weg is je salaris.

Heee Joehoe, leuk je weer eens voorbij te zien komen. Fijn dat het goed gaat met jou en je kindjes. Kom je zo af en toe nog eens buurten?

12-9, fijn dat het met Fenne wat beter gaat. Leuk dat je foto's bent gaan maken. Las het vanmorgen al op je Hyves en toen bedacht ik me dat ik dat toch ook maar weer eens wil gaan doen met Daphne.

Nala, ! Je doet het hartstikke goed. Nog een paar daagjes en dan mag je testen. Hier word voor je geduimd hoor.

Oeoeoeh Kay, het wordt echt weer spannend he?! Goed dat je je zo aan je meldplicht houdt!

Quint! Hoe is het met je hoofdpijn?

en Dootje. Dikke smakkerd voor jou meid.

Hera, weer een beetje bijgekomen? Toch vervelend dat je er nog zoveel last van hebt. Je loopt jezelf zo gauw voorbij, omdat er zoveel dingen 'moeten' en ook gewoon gezellig zijn. Ik hoop dat het gauw beter gaat!

Oh, gaaf zeg Frans, een bugaboo! Klinkt helemaal gaaf. Al gewandeld met Baby Liz?

Vanavond afspraak met broer staan. Zie er niet eens tegen op eigenlijk. Ben heel benieuwd. Heb maar gezegd dat we buiten de kroeg even op elkaar moeten wachten, want we hebben elkaar zo lang niet gezien, weet niet of ik 'm nog herken
Haiii,

Goedemorgen DDDJ, heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik ben zelf ook niet erg goed in slapen helaas. De omstandigheden moeten helemaal perfect zijn, anders lukt het niet. Ik heb jaaaaaaren heel slecht geslapen en ik heb ooik heel lang gehad dat ik niet met anderen op 1 kamer kon slapen. Nou ja, dat heb ik nog steeds eigenlijk met als enige uitzondering mijn vent. Maar als Mileen bij ons slaapt, lukt het dus al niet. En het is zoooo ontzettend stom en irritant als je niet kan slapen en je wordt er zo chagerijnig en opgefokt van. En dat helpt al helemaal niet. En dan zijn er van die mensen die gaan zeggen dat je heus wel slaapt, want je slaapt aaaaaaltijd veel meer dan je denkt. Jaja. Bij mij hielp niks eigenlijik, slaappillen ook niet, want daar kan ik erg goed tegen helaas.

Ow ik vergeet bij je goede nieuws dat je van baas af bent!! Jeujjj goed gedaan en lekker wat extra centjes erbij. Dan hoef je niet zo enorm te stressen met het zoeken naar een nieuwe baan! Zo komt het allemaal goed. Trouwens bi de laatste soll waarbij ik dacht dat ik het verk*t had omdat ik allemaal belangrijke dingen niet gezegd had, ben ik aangenomen

Hera, heb je zin om weer te gaan werken? 3,5 dagen is wel lekkerder voor je dan 5 denk ik. Haha ik die griepgolf in januari wacht ik niet af hoor, dan mag ik van mezelf met zwangerschapsverlof .

Is het nog gelukt met het flesje?

He Kay, hopenlijk geen buikgriep zeg.

Joehoe, hee wat leuk om je weer te zien hier! Fijn dat alles goed gaat met je. Goed dat je zo positief bent omgegaan met de tegenslagen en erg fijn dat je nu zo gelukkig bent!!

Brab, ik wel heel benieuwd naar je tattoo hoor!

12-9 wat leuk die foto's. Wij hebben pas foto's van Mileen op het kdv gekocht. Erg leuk. Als de baby er is wil ik ook fotootjes van hen samen laten maken.

Stier, jeujjjj wat een goed nieuws over de baan!! Leuk man. Wat is het precies?

Haha ik zal fotootjes maken als ik leen erin gepropt krijg

Gisteren had de speelgoedwinkel aan de overkant een 15% korting avond voor vrienden en bekenden. Leuk, ik heb vast voor Milena wat sintcadeaus uitgezocht. Ik vind het wel moeilijk om niet teveel te geven . Heb gisteren een kassa voor haar gekocht, een Dorastempeldoos, een Nijntjepuzzel en grote houten kralen . Verder nog wat kleine dingen voor in de schoen (letterstempels, schaartje, potloden). Verder krijgt ze nog bij vent op werk een gereedschapskist met gereedschap (euh van plastic dan he). Ik dacht eraan om voor haar puzzels, poppenkleertjes (ze is erg met de pop bezig) en extra houten rails voor de trein te vragen. Zelf heeft ze ook al uit een boek gescheurd wat ze wil hebben. Lief hoor. Jullie nog tips/dingen die leuk zijn?

Als haar broertje komt, krijgt ze dan van ons een poppenhuis. Ik vind dat er best veel nu dicht op elkaar komt: sint kerst broertje en haar verjaardag (haha en hopenlijk ook in deze volgorde ) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven