De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zondag 3 mei 2009 om 12:00
12-9 wat netjes dat je nu duurdere gordijnen voor hetzelfde geld hebt.
Gisteren weer een berg plantjes in het tuincentrukm gekocht. Gisteren had ik geen tijd om alles in de tuin te zetten, dus moet er nog een paar. Maar nu regent het. Nou ja, morgen maar. Strax gaan we op visite, maandag gaat Bojan voor het eerst wennen op het kdv. Volgende week is man weer weg, dus ben ik weer alleen met kindjes.
Hmm ik hoor Bojan huilen. Die krijgt honger. Heeft het weer supersuper gedaan vannacht (haha Hera en Kay, lees dit maar niet) van 19-7.30 geslapen!!!
Gisteren weer een berg plantjes in het tuincentrukm gekocht. Gisteren had ik geen tijd om alles in de tuin te zetten, dus moet er nog een paar. Maar nu regent het. Nou ja, morgen maar. Strax gaan we op visite, maandag gaat Bojan voor het eerst wennen op het kdv. Volgende week is man weer weg, dus ben ik weer alleen met kindjes.
Hmm ik hoor Bojan huilen. Die krijgt honger. Heeft het weer supersuper gedaan vannacht (haha Hera en Kay, lees dit maar niet) van 19-7.30 geslapen!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 3 mei 2009 om 13:28
Nala en Frans, ik vergis me nu steeds in jullie avatars
Wilde even vertellen dat de ouders en schoonouders het nu ook weten! Het shirtje van Tristan (met de tekst "Straks speel ik niet meer in mijn ") kwam totaal niet over ......!!!
Het kwartje viel uuuuren later pas maaaaar maakt niet uit, ze waren allemaal erg blij en verrast!
Wilde even vertellen dat de ouders en schoonouders het nu ook weten! Het shirtje van Tristan (met de tekst "Straks speel ik niet meer in mijn ") kwam totaal niet over ......!!!
Het kwartje viel uuuuren later pas maaaaar maakt niet uit, ze waren allemaal erg blij en verrast!
zondag 3 mei 2009 om 13:45
Haha wat leuk Jac.. hihi leuk tekstje ook
Gaat de meeting nog door vandaag ?
Gister 2 verjaardagen gehad, straks om 15.00 weer eentje, een stukkie rijden en Kaj slaapt net dus dat wordt natuurlijk later ach ja maakt niet uit.
Heb mijn nieuwe laptop en die is super snel,dus heb er weer zin aan om de forummen..
Gaat de meeting nog door vandaag ?
Gister 2 verjaardagen gehad, straks om 15.00 weer eentje, een stukkie rijden en Kaj slaapt net dus dat wordt natuurlijk later ach ja maakt niet uit.
Heb mijn nieuwe laptop en die is super snel,dus heb er weer zin aan om de forummen..
zondag 3 mei 2009 om 21:10
Brabbel, gezellig dat je weer meer tijd hebt voor ons.
Nala, veel plezier morgen. Moeten jullie nog veel doen, wanneer willen jullie over?
Frans, succes morgen. Zie je er tegen op?
Vanmiddag gezellig naar de stad geweest. Voor Ties sandalen gekocht en voor Fenne een korte broek.
Ik heb voor Ties luiers van de aldi gekocht. Hopen dat die minder opnemen waardoor het viezer voelt en hij weer naar de wc wil.
Nala, veel plezier morgen. Moeten jullie nog veel doen, wanneer willen jullie over?
Frans, succes morgen. Zie je er tegen op?
Vanmiddag gezellig naar de stad geweest. Voor Ties sandalen gekocht en voor Fenne een korte broek.
Ik heb voor Ties luiers van de aldi gekocht. Hopen dat die minder opnemen waardoor het viezer voelt en hij weer naar de wc wil.
maandag 4 mei 2009 om 12:30
Hoi!
Weer een goede nacht Ik ga er aan wennen zo vrees ik!
Vandaag was Bojan voor het eerst naar het kdv. Vond het niet zo leuk om hem weg te brengen.Maar hij is eigenlijk wel zo rustig en makkelijk dat ik me geen zorgen maakte ofzo. Hij wilde niet echt slapen, heeft wel zijn fles (200 ml) helemaal leeg gedronken. Daarna in slaap gevallen, maar ja toen kwam ik hem al weer halen (was 2 uurtjes wennen). Eigenlijk onhandig, want zo kwam ie ook niet echt in een ritme daar. Brullen in de auto tot ie op bed lag. Hij was zo moe.
Ik heb in de tussentijd gewinkeld! Wat heerlijk om zonder kinderen te winkelen zeg. Ik heb meestal minimaal 1 kind bij me de laatste tijd. Lekker overal gekeken en heel veel gekocht! Loop ik er tenminste weer een beetje normaal bij
Nala, vanmiddag de sleutel! Leuk!
Jas, wat een leuk shirt en wat jammer dat het niet overkwam! Wij hadden een veel simpeler shirt voor Mileen. Aan de voorkant HOERA en aan de achterkant 'ik krijg een broertje/zusje'. We waren al een uur bij mijn ouders toen ze het zagen. Haha pomtiedom. En het ergste was nog dat mijn moeder al dacht dat we kwamen vertellen dat ik zwanger was, want we kwamen zomaar ineens langs en ze had die week gezien dat ik 2 grote pukkels had
Schoonouders, of beter schoonvader zag het in een halve seconde . Dat was heel grappig, want Milena hing pas half uit de auto en toen sprongen ze al rond van blijdschap (en dus zo zuur dat ie het niet meer heeft mogen meemaken ).
Weer een goede nacht Ik ga er aan wennen zo vrees ik!
Vandaag was Bojan voor het eerst naar het kdv. Vond het niet zo leuk om hem weg te brengen.Maar hij is eigenlijk wel zo rustig en makkelijk dat ik me geen zorgen maakte ofzo. Hij wilde niet echt slapen, heeft wel zijn fles (200 ml) helemaal leeg gedronken. Daarna in slaap gevallen, maar ja toen kwam ik hem al weer halen (was 2 uurtjes wennen). Eigenlijk onhandig, want zo kwam ie ook niet echt in een ritme daar. Brullen in de auto tot ie op bed lag. Hij was zo moe.
Ik heb in de tussentijd gewinkeld! Wat heerlijk om zonder kinderen te winkelen zeg. Ik heb meestal minimaal 1 kind bij me de laatste tijd. Lekker overal gekeken en heel veel gekocht! Loop ik er tenminste weer een beetje normaal bij
Nala, vanmiddag de sleutel! Leuk!
Jas, wat een leuk shirt en wat jammer dat het niet overkwam! Wij hadden een veel simpeler shirt voor Mileen. Aan de voorkant HOERA en aan de achterkant 'ik krijg een broertje/zusje'. We waren al een uur bij mijn ouders toen ze het zagen. Haha pomtiedom. En het ergste was nog dat mijn moeder al dacht dat we kwamen vertellen dat ik zwanger was, want we kwamen zomaar ineens langs en ze had die week gezien dat ik 2 grote pukkels had
Schoonouders, of beter schoonvader zag het in een halve seconde . Dat was heel grappig, want Milena hing pas half uit de auto en toen sprongen ze al rond van blijdschap (en dus zo zuur dat ie het niet meer heeft mogen meemaken ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 4 mei 2009 om 13:03
OOooooooooooooooh en we zitten hier volop in de 'waarom?' en de variant 'waarom niet?' fase. Whehehehe ik word er al helemaal gek van. Waarom? Omdat ik steeds een antwoord moet geven. Waarom? Omdat er een meisje op antwoord wacht. Waarom? Omdat dat meisje veel vragen heeft. Waarom? Omdat ze nog maar 3 is en nog zoveel moet leren. Waarom? Omdat ze nog niet alles weet. Waarom niet?
maandag 4 mei 2009 om 13:52
waarom moet ze alles al wel weten
*ben blij dat wij die fase nog niet hebben hahah*
Lekker man dat de nachten zo goed gaan en dat het op het kdv op zich goed ging (behalve qua slapen/ritme technisch
Ohh en heerlijk hé shoppen zonder kids. Ik ga straks ook nog even met een vriendin shoppen. Mag van haar die jurk aan maar die is met lange mouwen, dus nu ga ik kijken voor iets met korte mouwen voor als het mooi weer is met de bruiloft en anders voor de zomer
Dus ik heb straks 2 outfits kan ik me tussendoor nog omkleden hahaha.
En pumps scoren.
En heerlijk zonder kids!!
Ohh sorry moet er alweer vandoor.
Maar eerst nog even snel NALA GEFELICITEERD MET DE SLEUTEL VAN JULLIE NIEUWE HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ben blij dat wij die fase nog niet hebben hahah*
Lekker man dat de nachten zo goed gaan en dat het op het kdv op zich goed ging (behalve qua slapen/ritme technisch
Ohh en heerlijk hé shoppen zonder kids. Ik ga straks ook nog even met een vriendin shoppen. Mag van haar die jurk aan maar die is met lange mouwen, dus nu ga ik kijken voor iets met korte mouwen voor als het mooi weer is met de bruiloft en anders voor de zomer
Dus ik heb straks 2 outfits kan ik me tussendoor nog omkleden hahaha.
En pumps scoren.
En heerlijk zonder kids!!
Ohh sorry moet er alweer vandoor.
Maar eerst nog even snel NALA GEFELICITEERD MET DE SLEUTEL VAN JULLIE NIEUWE HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 4 mei 2009 om 14:03
Hera, veel plezier met winkelen!!
Hmm ik heb nu alles op de tafel gelegd en het is VEEL!
4 tshirts voor man
3 broekjes voor Bojan,
3 shirts met lange mouwen voor Bojan
2 tshirts voor Bojan
1 kort broekje met shirtje voor Bojan
2 shirts met lange mouwen voor Milena
1 rokje voor Milena
1 korte broek voor MIlena
2 tshirts voor Milena
1 hemdje voor Milena
1 zonnedingetje voor op het hoofd voor Milena
1 zonnebril voor Milena
2 tshirts voor mij
2 vesten voor mij
3 shirts met lange mouwen voor mij
1 boek voor mij
1 boek voor Milena
1 cd voor Milena
1 dvd voor Milena
1 nieuwe tas voor mij
en 2 gratis knuffeltjes van de Hema
Haha man vroeg net al of ie moest overwerken
Hmm ik heb nu alles op de tafel gelegd en het is VEEL!
4 tshirts voor man
3 broekjes voor Bojan,
3 shirts met lange mouwen voor Bojan
2 tshirts voor Bojan
1 kort broekje met shirtje voor Bojan
2 shirts met lange mouwen voor Milena
1 rokje voor Milena
1 korte broek voor MIlena
2 tshirts voor Milena
1 hemdje voor Milena
1 zonnedingetje voor op het hoofd voor Milena
1 zonnebril voor Milena
2 tshirts voor mij
2 vesten voor mij
3 shirts met lange mouwen voor mij
1 boek voor mij
1 boek voor Milena
1 cd voor Milena
1 dvd voor Milena
1 nieuwe tas voor mij
en 2 gratis knuffeltjes van de Hema
Haha man vroeg net al of ie moest overwerken
maandag 4 mei 2009 om 15:11
wow Frans, dat heb je snel gedaan.
Ik ben gisteren 3 uur in de stad geweest en mijn score was broekje voor Fenne, polo voor Ties, sandalen voor Ties, slippers voor man. En niks voor mezefl, niet slim he.
Nala, gefeliciteerd!
Hera, shopse.
Jas, wat jammer dat je shirtje niet helemaal over kwam. gelukkig iedereen wel helemaal blij.
Ga je het nu iedereen vertellen?
Ik ben gisteren 3 uur in de stad geweest en mijn score was broekje voor Fenne, polo voor Ties, sandalen voor Ties, slippers voor man. En niks voor mezefl, niet slim he.
Nala, gefeliciteerd!
Hera, shopse.
Jas, wat jammer dat je shirtje niet helemaal over kwam. gelukkig iedereen wel helemaal blij.
Ga je het nu iedereen vertellen?
maandag 4 mei 2009 om 16:13
12-9, we moeten veel doen in het nieuwe huis (laten ook veel doen hoor)
We willen ws eind juni over, uiterlijk half juli. Vanwege het bedrijf. Dan is dat ook klaar.
Lekker Frans, ff wat voor jezelf gedaan vandaag.
Je hebt wel veel gekocht zeg!
Jullie morgen nog wat doen?
Ik ga niets speciaals doen, doen we eigenlijk nooit 5 mei.
's Ochtends het huis hier soppen, 's middags behang trekken in het nieuwe huis.
Want... Over een uurtje hebben we de sleutel!!! Eerst nog een dagje gewerkt en we gaan zo richting het nieuwe huis.
Heb er zin in!
Vanaaf komt ook het een en ander aan familie en vrienden kijken, gezellie!
We willen ws eind juni over, uiterlijk half juli. Vanwege het bedrijf. Dan is dat ook klaar.
Lekker Frans, ff wat voor jezelf gedaan vandaag.
Je hebt wel veel gekocht zeg!
Jullie morgen nog wat doen?
Ik ga niets speciaals doen, doen we eigenlijk nooit 5 mei.
's Ochtends het huis hier soppen, 's middags behang trekken in het nieuwe huis.
Want... Over een uurtje hebben we de sleutel!!! Eerst nog een dagje gewerkt en we gaan zo richting het nieuwe huis.
Heb er zin in!
Vanaaf komt ook het een en ander aan familie en vrienden kijken, gezellie!
maandag 4 mei 2009 om 20:23
Haaaaiiiii!
Allereerst is mijn "dinnetje" Sophy zwanger!!!!!!!!! Jullie hebben haar hier weleens voorbij zien komen!!! Echt super supergaaf!
Frans, wauw die fase hebben wij ook sinds 3 week en ik word hondsdol...pff waarom waarom, waarom niet bij ALLES brrrrr.
Enne wat kan jij shoppen zeg!!!
Nala gefe met de sleutel!! Enne mooie dikke foto hoor:)))))
12-9 tijdens het shoopen, moet je je zelf niet vergeten hoor!
Enne de gordijnen mooi, gelukkig!!!!
Hera, nog shoppen voor een outfit , leuk leuk leuk!!!
Brabbel weer een laptop super!!!
Enne ws heb je al verteld hoor, maar wanneer zou dat genetisch ond plaatsvinden van Kaj??? (of loop ik achter?)
Hier verder nog steeds alles oke!!
Saar echt superzindelijk, en de nachten (met luier) droog, dus moet ff een zeiltje halen dan kan de luier snachts ook af!
Dat komt mooi uit, want we gaanover 3 week op vakantie en dan hoef ik geen luiers meer mee!
Verder dus de waarom fase, man ik hoop dat dat niet al te lang duurt. Ik heb dr nu geleerd als ze 10 keer achter elkaar zegt waarom? Dan zeg ik : Ja saar vertel waarom zijn de bananen krom, en dan roept zij heel hard : als ze recht zijn, dan vallen ze om en een lol dat ze dan heeft!
Verder woensdag paspoort voor haar halen, ze was alweer een meter hoog! (moesten ff meten daar).
Dus zo grey's kijken! Altijd leuk!!
liefs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allereerst is mijn "dinnetje" Sophy zwanger!!!!!!!!! Jullie hebben haar hier weleens voorbij zien komen!!! Echt super supergaaf!
Frans, wauw die fase hebben wij ook sinds 3 week en ik word hondsdol...pff waarom waarom, waarom niet bij ALLES brrrrr.
Enne wat kan jij shoppen zeg!!!
Nala gefe met de sleutel!! Enne mooie dikke foto hoor:)))))
12-9 tijdens het shoopen, moet je je zelf niet vergeten hoor!
Enne de gordijnen mooi, gelukkig!!!!
Hera, nog shoppen voor een outfit , leuk leuk leuk!!!
Brabbel weer een laptop super!!!
Enne ws heb je al verteld hoor, maar wanneer zou dat genetisch ond plaatsvinden van Kaj??? (of loop ik achter?)
Hier verder nog steeds alles oke!!
Saar echt superzindelijk, en de nachten (met luier) droog, dus moet ff een zeiltje halen dan kan de luier snachts ook af!
Dat komt mooi uit, want we gaanover 3 week op vakantie en dan hoef ik geen luiers meer mee!
Verder dus de waarom fase, man ik hoop dat dat niet al te lang duurt. Ik heb dr nu geleerd als ze 10 keer achter elkaar zegt waarom? Dan zeg ik : Ja saar vertel waarom zijn de bananen krom, en dan roept zij heel hard : als ze recht zijn, dan vallen ze om en een lol dat ze dan heeft!
Verder woensdag paspoort voor haar halen, ze was alweer een meter hoog! (moesten ff meten daar).
Dus zo grey's kijken! Altijd leuk!!
liefs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maandag 4 mei 2009 om 21:12
Wat een knappe meid die saar zeg. Wat heerlijk geen gesjouw met luiers. Waar gaan jullie naar toe?
De waarom fase is toch alleen bij meisjes hé
En alweer een meter groot, dat is echt lang.
Wat geweldig dat Sophy zwanger is. Dus Sophy als je dit leest GEFELICITEERD!!!
12-9 Weet ik eigenlijk niet, dacht van wel. Maar ben er zelf al jaren niet meer geweest.
En dat is niet echt slim, niks voor jezelf kopen. Herken het wel hoor, koop ook veel meer kleren voor de kids dan voor mezelf.
Nala, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en veel klusplezier.
Frans, jemig jij kunt shoppen zeg! Pfffff. Zo goed ben ik niet
Vanmiddag om 15:45 in de stad, 17:30 klaar en resultaat 1 jurk en kanten vestje voor eroverheen en dat is het.
"moest" heel veel kleren passen en uiteindelijk is het dus een leuk zwart/grijs bewerkt jurkje geworden met zo'n halter sluiting (zo noem je dat toch als het in je nek vasgehouden wordt) en met daarover een zwart gehaakt klein vestje (bolero of zoiets)
Ben er wel helemaal blij mee.
Nu nog even schoenen scoren en dat is een ramp. Heb namelijk steunzolen en die passen niet in alle schoenen. Maar goed heb nog even. Nog tips voor goedkope pumps waar je makkelijk steunzolen in kunt doen. Bij de meeste schoenen ga ik dus "happen" als ik loop.
De waarom fase is toch alleen bij meisjes hé
En alweer een meter groot, dat is echt lang.
Wat geweldig dat Sophy zwanger is. Dus Sophy als je dit leest GEFELICITEERD!!!
12-9 Weet ik eigenlijk niet, dacht van wel. Maar ben er zelf al jaren niet meer geweest.
En dat is niet echt slim, niks voor jezelf kopen. Herken het wel hoor, koop ook veel meer kleren voor de kids dan voor mezelf.
Nala, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en veel klusplezier.
Frans, jemig jij kunt shoppen zeg! Pfffff. Zo goed ben ik niet
Vanmiddag om 15:45 in de stad, 17:30 klaar en resultaat 1 jurk en kanten vestje voor eroverheen en dat is het.
"moest" heel veel kleren passen en uiteindelijk is het dus een leuk zwart/grijs bewerkt jurkje geworden met zo'n halter sluiting (zo noem je dat toch als het in je nek vasgehouden wordt) en met daarover een zwart gehaakt klein vestje (bolero of zoiets)
Ben er wel helemaal blij mee.
Nu nog even schoenen scoren en dat is een ramp. Heb namelijk steunzolen en die passen niet in alle schoenen. Maar goed heb nog even. Nog tips voor goedkope pumps waar je makkelijk steunzolen in kunt doen. Bij de meeste schoenen ga ik dus "happen" als ik loop.