De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
dinsdag 28 april 2009 om 20:53
Eerst even een hele dikke voor Quintie. Wat klote voor je dat deze zwangerschap niet zo gaat als jij wilt.
En wat lief van Jano
Nala voor jou ook een dikke sluit me aan bij de wijze woorden van Quintie en vind het wel een goed plan om het nog dunnetjes over te doen.
Moon, leuk dat je af en toe even komt spieken en mooie avater heb je !!!
Wat een schatje.
Sorry, dat ik zo weinig reageer. Maar ik sta hier niet standaard aangemeld en had wat problemen met inloggen dus vandaar.
Nu ga ik de goden verzoeken maar moet het even trots melden:
Luke heeft gisteren van 20:30 tot 6:30 geslapen en overdag ging het slapen ook super.
Dus ben erg benieuwd naar vannacht.
Vanmorgen even op de dochter van mijn vriendin gepast (is 3 maanden jonger dan Nick) en ze waren zo leuk aan het spelen, geweldig om te zien.
We zijn nu dus lekker aan het genieten in "ons vakantiehuisje" hopelijk wordt het snel weer mooi weer.
Verder eigenlijk niet zoveel nieuws..........Ga zo lekker mijn tent is top kijken. Zijn er nog meer mensen die dat volgen?
Liefs voor iedereen en tot later
En wat lief van Jano
Nala voor jou ook een dikke sluit me aan bij de wijze woorden van Quintie en vind het wel een goed plan om het nog dunnetjes over te doen.
Moon, leuk dat je af en toe even komt spieken en mooie avater heb je !!!
Wat een schatje.
Sorry, dat ik zo weinig reageer. Maar ik sta hier niet standaard aangemeld en had wat problemen met inloggen dus vandaar.
Nu ga ik de goden verzoeken maar moet het even trots melden:
Luke heeft gisteren van 20:30 tot 6:30 geslapen en overdag ging het slapen ook super.
Dus ben erg benieuwd naar vannacht.
Vanmorgen even op de dochter van mijn vriendin gepast (is 3 maanden jonger dan Nick) en ze waren zo leuk aan het spelen, geweldig om te zien.
We zijn nu dus lekker aan het genieten in "ons vakantiehuisje" hopelijk wordt het snel weer mooi weer.
Verder eigenlijk niet zoveel nieuws..........Ga zo lekker mijn tent is top kijken. Zijn er nog meer mensen die dat volgen?
Liefs voor iedereen en tot later
woensdag 29 april 2009 om 08:43
woensdag 29 april 2009 om 10:06
He Quint, goed idee.
Zusje zei al dat we met mijn mams gingen high tea-en of zo.
Zal het eens in de groep gooien. (weet niet of ze echt met z'n 3en wil hoor, voordat ik jou straks teleurstel )
Lief dat Jano zo aan je denkt. (zag ook al je leuke foto's op je Hyves)
Hera, hoe ging het vannacht?!?!
Ik volg dat programma niet.
Mooi zo dat je brandplek minder is geworden!
Ik ga ff een doekje door het huis halen. En vanmiddag naar de kapper en sporten.
Gelukkig schijnt het zonnetje weer!
Zusje zei al dat we met mijn mams gingen high tea-en of zo.
Zal het eens in de groep gooien. (weet niet of ze echt met z'n 3en wil hoor, voordat ik jou straks teleurstel )
Lief dat Jano zo aan je denkt. (zag ook al je leuke foto's op je Hyves)
Hera, hoe ging het vannacht?!?!
Ik volg dat programma niet.
Mooi zo dat je brandplek minder is geworden!
Ik ga ff een doekje door het huis halen. En vanmiddag naar de kapper en sporten.
Gelukkig schijnt het zonnetje weer!
woensdag 29 april 2009 om 10:45
Vannacht van 20:30 tot 5:45 dus ook netjes. Hopelijk blijft het zo. Hij was daarna om 8 uur weer wakker en slaapt nu weer.
Hij is nu druk aan het tijgeren door de hele kamer en dus wordt daar erg moe van.
Heerlijk dat het zonnetje weer schijnt (nou ja op dit moment is het bewolkt maar goed)
Heb eindelijk mijn man zover dat hij een ander kapsel laat knippen.
Pfff dat duurt toch altijd zo lang, bij jullie ook?.
Vroeger had hij stekels dus na lang zeuren had ik hem overtuigd dat, dat niet meer kon.
Nu heeft hij dus alweer JAREN hetzelfde kapsel en hij gaat naar een echte mannenkapper. Die man knipt super maar zal niet eens een keer zeggen, goh heraman tijd voor een ander kapsel?
Nu was ik laatst bij "mijn" kapper en zag zo'n gaaf kapsel. Dus ik had het er met haar over en zij vond dat ook wel wat voor heraman.
Dus thuis aangegeven en gisteren zei hij :"ik moet ook naar de kapper"
Maak maar een afspraak bij jouw kapper
Uiteraard direct een afspraak gemaakt en vrijdag gaat hij heen.
Helaas moet hij zijn haar dan nog wat langer laten groeien....maar hoop zo dat hij het mooi vindt
Maar men wat moeilijk doen........
Groetjes
Hij is nu druk aan het tijgeren door de hele kamer en dus wordt daar erg moe van.
Heerlijk dat het zonnetje weer schijnt (nou ja op dit moment is het bewolkt maar goed)
Heb eindelijk mijn man zover dat hij een ander kapsel laat knippen.
Pfff dat duurt toch altijd zo lang, bij jullie ook?.
Vroeger had hij stekels dus na lang zeuren had ik hem overtuigd dat, dat niet meer kon.
Nu heeft hij dus alweer JAREN hetzelfde kapsel en hij gaat naar een echte mannenkapper. Die man knipt super maar zal niet eens een keer zeggen, goh heraman tijd voor een ander kapsel?
Nu was ik laatst bij "mijn" kapper en zag zo'n gaaf kapsel. Dus ik had het er met haar over en zij vond dat ook wel wat voor heraman.
Dus thuis aangegeven en gisteren zei hij :"ik moet ook naar de kapper"
Maak maar een afspraak bij jouw kapper
Uiteraard direct een afspraak gemaakt en vrijdag gaat hij heen.
Helaas moet hij zijn haar dan nog wat langer laten groeien....maar hoop zo dat hij het mooi vindt
Maar men wat moeilijk doen........
Groetjes
woensdag 29 april 2009 om 11:00
Ben ik blij dat ik nu weer een vent heb met haar vreselijk mooie kop met haar al zeg ik het zelf hahaha.
Fijn dat de brandplek minder is Hera, gewoon blijven smeren. Heb nu een brandplek op mijn scheen. Korstjes zijn er bijna af, maar inderdaad een rode plek. Durf mijn scheen daar nog niet te scheren, dus gladde benen met een bosje haar
komt wel goed voor de 20e
Fijn dat de brandplek minder is Hera, gewoon blijven smeren. Heb nu een brandplek op mijn scheen. Korstjes zijn er bijna af, maar inderdaad een rode plek. Durf mijn scheen daar nog niet te scheren, dus gladde benen met een bosje haar
komt wel goed voor de 20e
woensdag 29 april 2009 om 12:50
Hooi ook even een updateje van mij, kom bij het lab vandaan. Nichtje heeft waterpokken en Tristan en zij hebben met elkaar gespeeld. Ik heb het nooit gehad (geen uitbraak, that is) dus was nogal bezorgd. Moest nog bloed laten prikken voor de verloskundige. Ze heeft het onderzoek uitgebreid met waterpokken, dus ze gaan kijken of ik antistoffen heb.
Zou niet weten wat ik moet doen als Tris ze zou krijgen brrr. Ik (of hij) kan moeilijk een week uit logeren. Over 5 werkdagen uitslag (van het lab dan haha).
Iemand hier ook bekend met waterpokken in de buurt & zwangerschap? Zo lullig, ik kan de echte reden nog niet geven in mijn omgeving.... willen echt nog een weekje wachten.
Gisteren ook weer zo dom, mijn vader kwam laat nog langs. Als ik niet zwanger ben, drink ik samen met man elke avond twee gezelligheidsbiertjes, dus als ik die niet neem valt het vreselijk op Heb ik een bierflesje met water gevuld ..... ooohhh slecht!!! Voelde zo gemeen eigenlijk! Kan niet wachten om het op te biechten dat er water in zat
Zou niet weten wat ik moet doen als Tris ze zou krijgen brrr. Ik (of hij) kan moeilijk een week uit logeren. Over 5 werkdagen uitslag (van het lab dan haha).
Iemand hier ook bekend met waterpokken in de buurt & zwangerschap? Zo lullig, ik kan de echte reden nog niet geven in mijn omgeving.... willen echt nog een weekje wachten.
Gisteren ook weer zo dom, mijn vader kwam laat nog langs. Als ik niet zwanger ben, drink ik samen met man elke avond twee gezelligheidsbiertjes, dus als ik die niet neem valt het vreselijk op Heb ik een bierflesje met water gevuld ..... ooohhh slecht!!! Voelde zo gemeen eigenlijk! Kan niet wachten om het op te biechten dat er water in zat
woensdag 29 april 2009 om 14:21
Jas, zover ik weet kan het alleen kwaad als je bijna moet bevallen. Want dan kan je het doorgeven aan je baby en zulke kleine kindjes hebben daartegen niet genoeg weerstand maar in je zwangerschap kan het volgens mij verder geen kwaad.
Wel spannend.
Hier ook een (bijna) kale man. Ik doe hem zelf altijd met de tondeuse dus dat probleem hebben we niet.
Wel spannend.
Hier ook een (bijna) kale man. Ik doe hem zelf altijd met de tondeuse dus dat probleem hebben we niet.
woensdag 29 april 2009 om 15:22
Hey, jas, volgens mij is het inderdaad alleen gevaarlijk rond de bevalling. Kayleigh had de waterpokken toen detlev 6 weken was en hij kreeg het 2 week later ook. maar dat was niet ernstig meer, hooguit erg zielig... Rode hond is gevaarlijk voor zwangere vrouwen (en baby) die dit nog nooit gehad hebben. waterpokken volgens mij niet, alleen erg vervelend als je het alsnog zou krijgen!
Hier ook een kalende man en het restantje haar tondeuser ik net als 12-sept ook zelf! Valt niet echt meer wat anders van te maken behalve kaal, haha.
Hera, wat heerlijk dat Luke in ieder geval een paar nachten goed heeft geslapen en wie weet volgen er nog vele! Je weet in ieder geval dat hij het kan, haha. Detlev heeft nog nooit langer dan 5 uur (hmm misschien een keer 6 uur max) achter elkaar geslapen, dus ik ben er al bijna van overtuigd dat hij gewoon niet langer kan slapen...
Frans lekker hoor dat Bojan zo lekker slaapt! Hij kan het dus ook!
Nala, leuk zo'n babyshower! Jammer dat het niet helemaal aan je eisen voldeed, maar je hebt er wel 1 gehad, ik niet...
En hormonale jankbuien horen erbij, ook als je niet meer zwanger bent, want zowel ik als man moesten met greys anatomy huilen, oooh wat zielig, kan me zoooooooooooooooooooooo bang maken dat er iets met mijn kind zou kunnen gebeuren!
Quinty, ik voelde me ook wel schuldig naar kayleigh toe toen ik zwanger was en niet alles meer zo kon doen als anders. Ach en zo'n kind heeft er geen last van zolang mama nog maar tijd en aandacht voor hem heeft en of dat nou in de speeltuin is of met een boekje op de bank, dat maakt niet uit! 2e zwangerschappen zijn toch een tikkeltje pittiger niewaar! Knuffel van mij in ieder geval! Heb je misschien nog wat huis tuin en keukentips voor mij over exceem? Volgens mij heeft detlev last van exceem op zijn hoofd en wangen,hij krabt zelfs op zijn kale bolletje, zitten allemaal krasjes. Hij had eerst wel last van berg, maar volgens mij is dat nu wel weg.
Hier ook een kalende man en het restantje haar tondeuser ik net als 12-sept ook zelf! Valt niet echt meer wat anders van te maken behalve kaal, haha.
Hera, wat heerlijk dat Luke in ieder geval een paar nachten goed heeft geslapen en wie weet volgen er nog vele! Je weet in ieder geval dat hij het kan, haha. Detlev heeft nog nooit langer dan 5 uur (hmm misschien een keer 6 uur max) achter elkaar geslapen, dus ik ben er al bijna van overtuigd dat hij gewoon niet langer kan slapen...
Frans lekker hoor dat Bojan zo lekker slaapt! Hij kan het dus ook!
Nala, leuk zo'n babyshower! Jammer dat het niet helemaal aan je eisen voldeed, maar je hebt er wel 1 gehad, ik niet...
Quinty, ik voelde me ook wel schuldig naar kayleigh toe toen ik zwanger was en niet alles meer zo kon doen als anders. Ach en zo'n kind heeft er geen last van zolang mama nog maar tijd en aandacht voor hem heeft en of dat nou in de speeltuin is of met een boekje op de bank, dat maakt niet uit! 2e zwangerschappen zijn toch een tikkeltje pittiger niewaar! Knuffel van mij in ieder geval! Heb je misschien nog wat huis tuin en keukentips voor mij over exceem? Volgens mij heeft detlev last van exceem op zijn hoofd en wangen,hij krabt zelfs op zijn kale bolletje, zitten allemaal krasjes. Hij had eerst wel last van berg, maar volgens mij is dat nu wel weg.
woensdag 29 april 2009 om 15:28
Hier wel een lekker ochtendje achter de rug, ging even stad in met kids om even snel wat dingen in te slaan kom ik mijn zusje en haar oudste dochter tegen, toen maar even samen verder gewinkeld en gelunched. De dames hadden erg veel lol samen, leuk hoor, zij is 5 jaar en komt dit weekend bij ons logeren, vindt kayleigh erg gezellig!
Verder gaat alles zo z´n gangetje, moet de logeerkamer nog even logeerbaar maken enzo, maar dat komt wel goed. Ben alleen wel erg moe, moet echt even wat beter voor mezelf gaan zorgen, meer slaap pakken als het kan enzo! Wat dat betreft zou ik wel een beter slapend kind kunnen gebruiken momenteel... Ach ja, oooooooiiiiiiiittttttt komt ut goed!
Verder gaat alles zo z´n gangetje, moet de logeerkamer nog even logeerbaar maken enzo, maar dat komt wel goed. Ben alleen wel erg moe, moet echt even wat beter voor mezelf gaan zorgen, meer slaap pakken als het kan enzo! Wat dat betreft zou ik wel een beter slapend kind kunnen gebruiken momenteel... Ach ja, oooooooiiiiiiiittttttt komt ut goed!
woensdag 29 april 2009 om 16:45
Even snel, net uit bed... heb weer samen met Jano heerlijk liggen dutten en wil zo beginnen met koken. Ik was er nooit zo voor, middagdutjes, maar ik knap er echt wel van op merk ik.
Hera, mijn vent is er ook één van de tondeuse, alleen doe ik het niet zelf. Hij wil altijd zo'n mooi randje en ik durf het echt niet aan, straks verpest ik het en dan is het oorlog in huis ben ik bang. Met zijn haartype kan hij trouwens ook niet veel anders. Voor invlechten wordt ie ook alweer een beetje te oud en een afro? Neuh...
En Kayleigh, wat betreft jouw vraag. We hebben zoveel uitgeprobeerd tegen eczeem dat ik je heel wat tips kan geven geloof ik. Het belangrijkste is vet houden en nagels kort knippen. Het is zooooo zielig om ze te zien krabben, maar je moet vooral ook oppassen dat hij het niet openkrabt want dan kan het gaan ontsteken. We hebben Jano echt wel eens sokjes om zijn handjes gedaan tegen het krabben, vreselijk was dat. En ja, invetten dus. Witte vaseline kan je altijd gebruiken, maar je kan ook iets aan de dokter vragen. Ik gebruikte cetamacrogol gemengd met vaseline en dat werkte heel goed. Wij kregen ook een hormoonzalf voor de erste plekjes maar die hebben we nu al heeeeel lang niet meer nodig gehad, gelukkig.
Verder tja, niet te warm aankleden en niet elke dag douchen want water droogt uit. En na het douchen weer goed invetten, daar gebruik ik nu nog altijd baby olie van Natusan voor. Vooral geen Zwitsal gebruiken, dat schijnt echt killing te zijn voor eczeem.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, anders gewoon even langs de huisarts gaan hoor!
Enne, dank je wel voor de lieve woorden!
Hera, mijn vent is er ook één van de tondeuse, alleen doe ik het niet zelf. Hij wil altijd zo'n mooi randje en ik durf het echt niet aan, straks verpest ik het en dan is het oorlog in huis ben ik bang. Met zijn haartype kan hij trouwens ook niet veel anders. Voor invlechten wordt ie ook alweer een beetje te oud en een afro? Neuh...
En Kayleigh, wat betreft jouw vraag. We hebben zoveel uitgeprobeerd tegen eczeem dat ik je heel wat tips kan geven geloof ik. Het belangrijkste is vet houden en nagels kort knippen. Het is zooooo zielig om ze te zien krabben, maar je moet vooral ook oppassen dat hij het niet openkrabt want dan kan het gaan ontsteken. We hebben Jano echt wel eens sokjes om zijn handjes gedaan tegen het krabben, vreselijk was dat. En ja, invetten dus. Witte vaseline kan je altijd gebruiken, maar je kan ook iets aan de dokter vragen. Ik gebruikte cetamacrogol gemengd met vaseline en dat werkte heel goed. Wij kregen ook een hormoonzalf voor de erste plekjes maar die hebben we nu al heeeeel lang niet meer nodig gehad, gelukkig.
Verder tja, niet te warm aankleden en niet elke dag douchen want water droogt uit. En na het douchen weer goed invetten, daar gebruik ik nu nog altijd baby olie van Natusan voor. Vooral geen Zwitsal gebruiken, dat schijnt echt killing te zijn voor eczeem.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, anders gewoon even langs de huisarts gaan hoor!
Enne, dank je wel voor de lieve woorden!
woensdag 29 april 2009 om 16:48
woensdag 29 april 2009 om 19:25
woensdag 29 april 2009 om 19:34
Ik ben/was nog op zoek naar een outfit voor de bruiloft en heb een vriendin met een geweldige smaak (kleding die ik mooi vind maar zelf nooit durf te kopen )
Nu mag ik van haar een jurk lenen met legging eronder dus helemaal hip en ben ik dus klaar. Maar is dat niet raar? Degene die gaat trouwen heeft haar nog nooit in die outfit gezien, andere mensen die komen ook niet.
Stond geweldig! nu alleen nog pumps kopen. *wordt de 1e keer dat ik op pumps ga lopen ik ben echt erg hahaha*
*schaam me dood om te zeggen dat ik zelfs een tas ga lenen omdat ik die nooit gebruik, ohhh ik ben echt een nepvrouw*
Ben er wel achter waar ze shopt (superstar voor de kenners onder ons....ik kende die winkel uiteraard niet)
Dus ga daar maar eens kijken........
Maar goed moraal van het verhaal is dat raar om haar kleding aan te doen?
Nu mag ik van haar een jurk lenen met legging eronder dus helemaal hip en ben ik dus klaar. Maar is dat niet raar? Degene die gaat trouwen heeft haar nog nooit in die outfit gezien, andere mensen die komen ook niet.
Stond geweldig! nu alleen nog pumps kopen. *wordt de 1e keer dat ik op pumps ga lopen ik ben echt erg hahaha*
*schaam me dood om te zeggen dat ik zelfs een tas ga lenen omdat ik die nooit gebruik, ohhh ik ben echt een nepvrouw*
Ben er wel achter waar ze shopt (superstar voor de kenners onder ons....ik kende die winkel uiteraard niet)
Dus ga daar maar eens kijken........
Maar goed moraal van het verhaal is dat raar om haar kleding aan te doen?
woensdag 29 april 2009 om 19:36
Ik lees net mijn stukje nog eens door en nu lijkt het net alsof ik altijd in een vuilniszak loop
Zo erg is het ook weer niet (tas van de AH hahaha) maar ik heb gewoon een saaie kledingsmaak en kan moeilijk combineren.
En had me voorgenomen om voor de bruiloft iets anders te kopen dan normaal..........maar heb zo'n hekel aan shoppen
Zo erg is het ook weer niet (tas van de AH hahaha) maar ik heb gewoon een saaie kledingsmaak en kan moeilijk combineren.
En had me voorgenomen om voor de bruiloft iets anders te kopen dan normaal..........maar heb zo'n hekel aan shoppen
woensdag 29 april 2009 om 20:47
woensdag 29 april 2009 om 21:29
Hey Quint, bedankt voor de tips. Heb alleen die andere vaseline in huis en dat vind ik rotspul om een heel gezicht en hoofd mee in te smeren, dat ademt niet ofzo... Dus morgen maar witte vaseline kopen (of zijn de winkels dicht met koninginnedag????). Olie doe ik altijd al in zijn badje en de rest van zijn lijfje voelt ook niet droog aan ofzo, vooral zijn hoofdhuid en gezicht heeft er last van! smeren, smeren en nog eens smeren dus....
Hera, ik zou er totaal geen moeite mee hebben om iemand anders kleren aan te hebben met een bruiloft! Zolang je niet in je huispak verschijnt, haha, of in je mans kleren als nepvrouw!
Hera, ik zou er totaal geen moeite mee hebben om iemand anders kleren aan te hebben met een bruiloft! Zolang je niet in je huispak verschijnt, haha, of in je mans kleren als nepvrouw!