De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Wauw Frans, gefeliciteerd en wat leuk op jullie trouwdag. Ook natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Het klinkt als een zeer pijnlijke bevalling. Zijn ze alweer thuis?

Geniet er lekker van.
Tante frans, gefeliciteerd met je neefje en je trouwdag.
Jaaa jippie, een tante geboren! Van harte, Frans!
Franssie, gefeliciteerd met je neefje!

Leuk, ook nog eens op jullie trouwdag. :-)
Gefeliciteerd Franske! Wauw. Een mooi baby neefje
Hoi, bedankt voor de felicitaties! Ik ben er zelf nogal vol van vrees ik

Gisteren ben ik bij zusje op kraambezoek geweest. Ik vind haar een beetje mat, maar het was heel druk (haar man heeft veel aanwezige familie en wij zijn zelf ook aanwezig vrees ik (komen met zijn vieren he, al was Milena heel stil omdat ze nogal onder de indruk was), dus misschien kwam het daardoor. Ze heeft ook nogal wat moeten doorstaan, ze had 10 cm ontsluiting en geen persweeen, dus naar het ziekenhuis waar ze aan weeopwekkers gelegd werd. Nog steeds maar minimale persweeen, dus met 2 man op haar buik geduwd en een knip (en daarna nog gescheurd, gruweldegruwel) en toen was haar kind er. Mijn arme zusje . Maar een prachtig kind (haha hoewel niet erg fotogeniek ) dat wel!!

Gisteren de kraamhulp gezien daar. Hmmm vond het maar niks.

Zusje en haar man zijn best onzeker natuurlijk en zij vertelt alles alsf zij er ook onzeker over is. Niet fijn voor ze.

Stgrax even bellen om te vragen hoe het gaat.

Oeh en Bojan is vannacht voor het eerst gaan logeren. Vnd het maar niks eigenlijk, maar ik was er best beroerd aan toe eigenlijk. Gisteren met man uit eten, jammie. Daarna slapen, maar om kwart voor 7 was ik al wakker en na een half uurtje draaien toch maar gaan kolven. Ik kan niet eens meer uitslapen dus . Strax Bojan halen, ik zit nu echt te wachten tot ik kan gaan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haa hoi trotse tante!

Ze hebben ook op míjn buik gedrukt aan het eind van mijn bevalling, was ook best heftig om terug te zien op film, zie je zo die verpleegkundigen de mouwen opstropen en flink douwen

*en stopt minitrauma weer weg naar veilig plekje onder zand*

Dat matte van je zusje heeft vast te maken met alle indrukken en drukte van de familie inderdaad, komt allemaal goed!

Stoer hoor, je zusje ook mama! En nu maar genieten en herstellen voor dr (f)
Hoi,

Op mijn buik werd bij MIlena ook geduwd hoor. Haha, maar bij mezelf vind ik het minder erg dan bij mijn zusje. Ik had ook geen persweeen toen.

Bojan was heel anders, die had ik ,als hij zijn navelstreng niet om de nek gehad had, tegen de muur aan gelanceerd vrees ik .

Vanmiddag ga ik weer even bij zusje langs, ze hadden een redelijke nacht gehad

Bojan had hetook hartstikke goed gedaan bij opa en oma. En zij hadden het ook heerlijk gevonden om zo lekker met hem te knuffelen!

Hmm en nu wil hij met mij knuffelen geloof ik
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Vrolijk Pasen!

12-9, leuke foto's op Hyves. Je kan zien dat het broer en zus zijn.

Frans, hoe ging het vannacht met Bojan?

Jij weer een beetje opgeknapt?

En hoe is het nu met je zussie?

Wat een vragen he.

Ik dacht gister voor het eerst een "plopje" te voelen. Zal het nu dan echt?!?! Nu opletten of ik het vaker ga voelen.
Ah, antwoord op mijn vragen.
anoniem_14950 wijzigde dit bericht op 12-04-2009 11:27
Reden: Het is vrrrrragen
% gewijzigd
Nala, wat leuk een plopje!!
Fijne Pasen allemaal!

Frans van harte met je neefje!! Helemaal leuk. En Nala van harte met je plopje!

We hebben een zeer nuttige 1e paasdag gehad! Gisteren Jano's grote-jongens-bed gekocht maar we kwamen er niet meer aan toe om het in elkaar te zetten. Dus dat hebben we vandaag gedaan. Alles gelijk aan kant gemaakt en intern verhuisd zodat het nu een echte boy/girl kamer is. Spiderman ft. My little Pony is nu een feit en het ziet er zoooooo leuk uit! Jano vond het helemaal geweldig en wilde gelijk al gaan slapen

Ben benieuwd hoe de eerste nacht zal gaan, ik laat het weten (thanx 12sept en Hera )

Enne, verder heb ik wel een lekker paasontbijtje verzorgd voor m'n mannen en ga ik straks een lekker dineetje in elkaar draaien, is het toch nog een beetje Pasen enzo
Ohhh wat leuk Nala de 1e plopjes. Dat vond ik altijd (oké meestal ) zo leuk dat getrappel in je buik.

Quintie, lekker zo'n paasontbijt. Hopelijk is het diner ook gelukt. Ben benieuwd hoe de 1e nacht verloopt.

Frans, kan me voorstellen dat je zus helemaal beduusd was. Klinkt ook als een heftige bevalling. Kan me niet herinneren dat er ooit een keer hard op mijn buik is geduwd behalve na de bevalling voor de placenta. Maar nie t zoals jullie het omschreven of heb ik dat bewust geblokkeerd

Fijn dat het logeren zo goed ging.

Luke zit nu lekker te genieten van zijn pannekoek en kijkt zo lekker trots en Nick is al lekker aan het buiten spelen (luke sliep nog toen wij gingen eten)

Heerlijk weer dus.

Fijne zondag verder.
Quintie, hoe was Jano zijn eerste nacht in zijn grote bed?

Frans, leuke foto's van Bojan op Hyves!

Onze 1e paasdag was gezellie.

Bij een oom en tante van Vent geweest.

Dus was een drukke boel.

Daarna nog ff wat wezen drinken in de kroeg.

Vanmiddag naar mijn ouders. Daar gaan we gourmetten.

Merk 's avonds al dat mijn buik al een beetje in de weg gaat zitten.

Echt een raar gevoel is dat. Net alsof dat je een luchtballon bent zeg.

Iedereen heeft het ook over mijn big belly.

Helaas geen plopjes meer gevoeld...
Hai!

Hoe was het voor Jano in het grote bed?

Hier een enorm druk paasweekend. Van vrijdag op zaterdag wakker gelegen omdat mijn zusje aan het bevallen was. Zaterdagochtend neefje kijken!! Zaterdagmiddag meteen door naar zusje van vent omdat MIlena daar bleef logeren. Daarna naar huis en vervolgens naar mijn ouders om Bojan daar te brengen (en iedereen woont op minstens een half uur rijden, dus vooral veel in de auto gezeten ) en savonds uit eten!

Zondagochtend Bojan opgehaald bij mijn ouders en smiddags kwam schoonzusje Mileen terugbrengen en ging ik naar mijn zusje. 's Avonds weer bij ouders eten (en allemaal de kinderen meeslepen) waar Milena onverwachts bleef logeren. Vandaag eerst Milena opgehaald en daarna bij schoonmoeder geweest. Poeh en toen waren we de bezoekjes meer dan zat zeg. En wat heb ik toch makkelijke kinderen, ze vinden alles goed, raken helemaal niet van de leg van al die bezoekjes en dat gesjouw en slapen overal even makkelijk Heerlijk! Ik was het wel behoorlijk zat eigenlijk. Alle bezoekjes zijn allemaal gezellig, maar tis allemaal met familie, allemaal een eind rijden en allemaal in 1 weekend net even too much.

Milena en Bojan waren ook zo moe, die lagen al om 1800 uur op bed . Lekker rustig nu dus. Ik ga zo nog even ergens een paasei zoeken (haha Milena;s nieuwe hobby: paaseitjes verstoppen en dan zoeken) en opeten, jammie!
Vandaag stond ik even met de buurman te praten en had ik Bojan in zijn maxicosi voor de deur gezet (we kwamen net uit de auto). Bojan was een beetje aan het mopperen. Gaat Milena naar hem toen, hangt helemaal de maxicosi in om hem te kussen en zegt: 'ach mijn lieve mannetje vind je het niet zo leuk meer. Stil maar je grote zus is bij je'

Hihi, je hebt lieve kids Frans!

Hier ook gezellige paasdagen achter de rug.

Vanmorgen tandarts gelukkig al gehad en geen gaatjes!

Straks ook nog genoeg te doen.
Hoi!

Het ging goe-hoed! Hij was de eerste nacht wel een beetje zenuwachtig ofzo, maar vriend en ik hebben allebei een tijdje op de rand van z'n bedje gezeten (leuk dat dat nu kan!) en met hem gepraat. Daarna ging hij heel braaf slapen en hij is er niet uitgekomen. De volgende ochtend ging ik rond 9:15 uur eens kijken en lag hij nog steeds rustig hij wachtte gewoon netjes tot we hem zouden komen halen. Wat slapen betreft is hij zoooo braaf, hij gaat nooit roepen ofzo, hij wacht altijd gewoon. En afgelopen nacht ging nog beter, in één keer slapen en weer non stop tot vanmorgen. Hij moest wel vroeger op dan hij wilde omdat hij naar de crèche moest. Maar we zijn heel tevreden! En de grijns op zijn gezicht als hij in zijn bed klimt is echt onbetaalbaar!
Wow, helemaal super Quintie.

Klinkt als een engeltje die Jano.

Geweldig dat 'ie zo blij is met zijn nieuwe bed.
Mooi zeg dat Jano zo lekker heeft geslapen in zijn grote jongensbed! Ben wel benieuwd naar de kamer, heb je al foto's?

Nala, lekker zeg een plopje voelen, heb ik eigenlijk alleen maar van genoten het kindje in de buik! Dat is wat ik het leukste vond van zwanger zijn, haha! Enne lekker geen gaatjes!

Hera, geen tips helaas voor je... Ik zou ook zo graag willen dat detlev wat meer uurtjes achter elkaar maakt 's nachts. Het is nog niet zo erg geweest van elk uur, maar 2 keer na de late avondvoeding wakker worden is wel bijna standaard. En dan is Luke ook nog wat pouder, dus jij zit er al veel langer mee. Misschien wel een goed idee om vriend heen te laten gaan. Als hij het kunstje eenmaal doorheeft wie weet slaapt hij dan beter. Nick was toch ook geen goede slaper als baby?

Frans, gefeliciteerd met je neefje!!! Leuk zeg: tante!!! Dat is leuk om te zijn, haha. Hoe gaat het met je zusje? Heftige bevalling dus, ziel! En lekker dat je van die makkelijke kindjes hebt! Gaat hier meestal ook wel redelijk!
Hier drukke paasdagen achter de rug. Moest werken en we hebben de hele voortuin gedaan, alles eruit en anders, pfffff dus ik kon zondag amper lopen van de spierpijn. Ik ben niet zo goed als tuinier, dus ik heb nu een hele makkelijke onderhoudsvriendelijke vvoortuin (achtertuin hadden we vorig jaar gedaan)! Ben er helemaal blij mee. Moeten alleen nog wat plantjes komen en een bankje en dan is hij af! Vandaag en morgen lekker vrij, heerlijk met dit weer.
Frans gefeliciteerd met je neefje.. Wat leuk zeg !

Jac gefeliciteerd met je zwangerschap.. 10-12 uitgerekend, leuk hoor !

Fransie je moet ook wat tijd voor jezelf inplannen hoor meis..

Enne ik had ook voor optie 2 gekozen, ik heb Kaj ook heel lang in zo`n lig ding gedaan, heerlijk vond hij het in bad en idd ik maar nat maken elke keer hhaha

Quint mooie kamer hoor, zag je foto`s op Hyves.

Hier gaat alles goed, Kaj loopt lekker door en groeit goed is nu 71 cm en 8,6 kilo.. Zijn super tevreden met hem en nbu nog de laatste keuring van deze maand, de cardioloog, daar moet hij vrijdag heen.. ben benieuwd.

Morgen lekker vrij, lekker tuintje spelen met hem.

Ik verder erg druk, vriend heeft het super druk met werk dus ik zit elke avond wel offertes of facturen te maken.. Tuurlijk hartstikke leuk maar je batterijtje gaat zo wel snel leeg.. Hopen toch ff in juni een oplaad weekje te kunnen doen.
Hey!

Brab, wat heerlijk dat Kaj het nu zo goed doet! Wat een oplucting moet dat zijn na al die operaties. Enne ook super dat je man!!! (niet vriend ) het zo druk heeft met werk, hard werken dus, maar zijn bedrijfje loopt dus goed!

Goed zo Kay, tuinieren! Ik heb het vorige week gedaan met de buurvrouw en ik ga het volgens mij leuk vinden! Haal nu steeds onkruid weg enzo en heb vandaag even staan kijken bij boeken over tuinieren. Haha wie had dat gedacht

Vandaag nog even bij het lieve babyneefje geweest. Heerlijk mannetje, pasgeboren baby's lijken net oude mensjes vind ik .Ik mocht hem ook een flesje geven, zo leuk om te doen! Bojan was ook de zoete grote neef, haha heeft daar lekker zoet in de box gespeeld

Man en ik hebben ruzie. Morgenochtend heb ik een afspraak gemaakt met de fotograaf om foto's te maken van kindjes en van ons vieren. Heb van tevoren gevraagd wanneer hij kon, heb daarna een paar keer gezegd en op het schrijfbord in de keuken opgeschreven. En nu kan hij dus niet . 1. ik ben dus weer degene die de kinderen op tijd ergens moet krijgen (en nu ook nog eens op hun mooist) en 2. ik wilde een foto van ons vieren. Hij is kwaad, want hij wil nu eventueel de afspraak verzetten, maar ik heb gezegd dat hij erin kan zakken omdat ie niet meer meemag. En hij wil het toch allemaal voor iedereen goed doen en hij heeft het hartstikke druk en blablabla. Dat is ook zo, dat weet ik wel, hij heeft het ook druk en er zijn ook veel mensen die van alles van hem willen. Maar ja en ik dan? En onze kinderen dan?
Even vlug C/P vanaf Oehhh en dan kom ik morgen terug om te reageren. Wel alvast een hele dikke knuffel voor Frans. Meid, het gaat even niet zo lekker he? Als ik wat voor je kan doen, dan hoor ik het wel he?! Dat weet je. Balen dat het allemaal zo loopt zoals het loopt. Is het nu zoveel anders dan toen Milena net geboren was? Ik bedoel, heeft hij grotere verantwoordelijkheden e.d.? Nu had je het juist zo goed aangegeven en dan gaat het nog mis. Je hebt vast al aangegeven dat je het gevoel hebt er alleen voor te staan... Meid, wat ontzettend vervelend. Kom hier: * smak * en een maar geen advies...

Hier een weekend vol verrassingen. Zaterdag bij Vent's zus naar hondjes gaan kijken - oehhh verleiding is zo groohooot - en uiteindelijk bij de Chinees beland en lekker indische rijsttafel gegeten. Mjam. Zondagochtend op de koffie bij Vent's ouders en uiteindelijk pas na BBQ richting huis. Ook mjam. En maandag kwamen mijn ouders met choco eitjes voor Daphne en in plaats van 's middags kwamen ze 's ochtends en had m'n moeder allemaal lekkere dingen voor een brunch meegenomen. Weer mjam. Allemaal dus onverwacht, maar leuk en gezellig ende lekker.

Met mij gaat het wel ok. Het begint wat te zakken, de ellende van kat. Maar ik vind het onbegrijpelijk hoe iets Zo Vlug uit de hand kan lopen dat er geen redden meer aan is. Niet te geloven toch? De hele boel was van binnen versteend. Wat moet dat arme beessie een pijn gehad hebben

Daphne gaat lekker. Die hebben we trouwens niks van Kat verteld. Ze zou het toch niet begrijpen. Vervelende alleen is dat er hier in de buurt 2 look-a-likes rondlopen - echt, bijna hetzelfde! - en dan roept ze steeds, 'Diesel, kom nou eens thuis eten joh'... * krak *

Maar verder doet ze het lekker. Ze is niet meer zo boos. Hooguit beetje dwars. Maar gelukkig niet meer de hele dag boos ende woest. Ze leert ook zoveel op het moment. Het is niet bij te houden. Prachtig allemaal om mee te mogen maken Ze kwam vandaag alvast met de moederdagknutsel naar huis. Vorige week had ze al verteld wat ze gedaan had en nu staat het hier ingepakt op tafel te staan en ik weet natuurlijk niet wat het is enzo Maar oh, wat gaaf, m'n eerste echte eigenste moederdagknutsel!

Job is nog steeds leuk! En dat is fijn. Het is zo fijn om met plezier naar je werk te kunnen gaan. Dan heb je zo veel meer energie over als je weer thuis komt. Fijn!

Vent is vandaag ook weer begonnen met werken, nadat 'ie met z'n rug had gezeten, maar dat ging ook wel weer. Niet van harte - uiteraard, thuiszitten went - maar het ging wel weer.

Nu. Bankhangen. Ik wens jullie morgen een stralende dag toe. Het belooft prachtig te worden.

Kus en tot gauw!
Brabbel dank je!

En even ego en dan ga ik lezen en reageren: Quintie (en anderen), het lijkt me vanzelfsprekend, maareh, niks noemen op mijn hyves hoor! Heb collega's als vrienden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven