de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
22 jaar, jemig wat lang. Ik was na 2,5 jaar al in shock van een positieve test.

Mijn zus is nu 36 weken zwanger, dus we zijn niet heel lang tegelijk zwanger.

Ramiaatje, heeft de arts er een verklaring voor dat het zo anders gaat als de vorige keer? Of is het gewoon domme pech.

Taartje, mooi begin van een babyfotoboek, zo'n fotogenieke muffin.
Hier gaat het niet zo lekker, vanochtend weer getest met ochtendurine, positief. We waren helemaal in shock, maar helaas ben ik toch vanmiddag gaan menstrueren, heftige bloedingen en heel veel krampen. Het is vreselijk jammer, ergens heb ik spijt dat ik vanochtend wel heb getest, want dan had ik het ook nooit geweten. Waarschijnlijk was er maar zo'n lage hoeveelheid hcg aanwezig, het 2e streepje was ook licht, maar ja, er is toch wel een klein 'beginnetje' geweest.Wij gaan ons nu druk op de renovatie van onze benedenverdieping storten, ik ben even helemaal zat van alles. Zal hier dus de komende dagen niet veel zijn.
Sterkte.
Och Eva. Heb geen woorden voor je, wel een knuffel.
Eva, wat naar zeg! Ik snap wel dat je de test misschien liever niet had gedaan, maar aan de andere kant weet je nu wel waardoor je cyclus wat in de war was.

Ik lees in de tabel dat je 8x IUI gedaan hebt. Was je nu in afwachting van de uitslag van IUI of was dit een 'gewone cyclus'? En de benedenverdieping renoveren is dan wel weer leuk. Is het een grote verbouwing? Wel fijn om ergens anders mee bezig te zijn. Sterkte komende menstuatie, als je je naar of verdrietig voelt.

Taartje, fijn dat de echo mooi en goed was! En het is inderdaad een grote energieboost. Leuk om ook die ervaring te lezen. Daar doen we het toch voor! Durf je nu ook wat meer plannen te maken en verder te dromen? Geniet ervan hoor!
Oh, eva... Jeetje...

Eva arme arme jij wat ontzettend naar. Ik snap je gevoel van liever niet willen weten wel hoor, maar het betekend wel dat je zwanger kan worden. Misschien geeft dat iets troost? Geen idee hoor.

Dikke knuffel voor jou!
Karan, wat een herkenbaar verhaal! Hebben hetzelfde bevriende stel? Ik ken namelijk ook zo'n stel. Vrouw alleen bezig met kindje, op een niet-vrolijke manier. En man er helemaal vol van. Ook hier is dat een soort soap..

Als vriend en ik het erover hebben, kunnen we er ook wel om lachen, maar op het moment kan zulk gedrag je toch raken.

Maar laat je niet kisten hoor! Jullie tijd komt!

Fijn dat je je zo goed voelt. En zo'n 'zweverige' fysio, ik denk dan maar: baadt het niet dan schaadt het niet. Ik geloof ook wel in dat positief denken hoor. Het spreekwoord is toch ook "Zonder hoop geen leven? "

Maar het is soms zooo moeilijk om positief te blijven. En dan kan ik daar weer boos of verdrietig om worden, maar wordt maar eens verplicht blij/relaxt/hoopvol. Ik geef mezelf soms echt een schop onder de kont.

Ik hoop voor je dat dit gevoel aanhoudt, en tot een heerlijk relaxte zwangerschap zorgt!

Ooh.. en over rot-opmerkingen: Een kennis had laatst op Hyves een www-tje over de berg strijkwerk. Dus ik reageer daarop dat ik ook zo'n berg strijkwerk heb. Waarop zij reageert dat ik alleen strijkwerk heb, en daarna lekker rust. Zij had het erg druk met de kinderen, en ik had lekker niks te doen :(

Zo'n opmerking is vast niet verkeerd bedoelt, maar auw.. het deed wel zeer.. (Zij weet overigens niets van ons traject, dat weten alleen ouders, en een paar goede vrienden).
Eva Wat verdrietig...
Pop, wij hebben 4 mislukte IUI's gehad, we hadden even pauze en gaan in oktober voor IVF. Mijn man heeft ook zoiets van het is heel jammer dat het niet goed is, maar het kan dus wel. Ik denk dat ook ergens wel, maar het geeft natuurlijk geen garanties ofzo. Onze verbouwing is niet megagroot hoor, alles verven en sauzen, nieuwe vloer en in de bijkeuken een kastenwand en een nieuwe toilet. Maar we doen alles zelf, dus dan ben je wel even bezig. Maar wel lekker even afleiding!
Taartje, wat een fijn bericht! Hopelijk put je er zoveel hoop uit dat de zorgen voorlopig wegblijven.

Ik heb trouwens een week of twee terug het meest zweverige 'advies' ooit gehoord... De dame in kwestie (telefonisch): ik kan gerust zeggen dat ik DE spermaverbetaar van NL ben. Ik adviseer alleen stellen. Om de mannen te overtuigen knip ik een paar haren net boven de schedel af. Dit zet ik op Ionisch water en daar nemen jullie dan iedere dag een paar druppels van in...

Goedemiddag, ik (wij) blijven een heel eind uit uw buurt, spermaverbetaar of niet!
Suzzel; 5september, dat moet gewoon goed gaan!

Wij hadden nu ook een speciale datum voor de start, 6 jaar na ons trouwen....

Eva; ach meis, wat klote!

Meisz; ik had het zo gehoopt, dat het nu goed zou gaan....zucht zucht

Taartje; gefelicitaart met jullie wondertje
Och lieve Eva toch... Knuffel voor jou...
Lekker laten leven...
Oh Eva, ik weet niet waar ik die 8 dan vandaan haalde?

Zoals je man zegt, het kan dus wel, maar geen garanties. Maar dat denken/zeggen verandert niet altijd je gevoel..

Niet zo'n grote verbouwing, maar wel veel verandering. Leuk! Ik ben gek op kleurstaaltjes/woonbladen/interieur. Succes!

Dotje.. dat meeeeeen je niet!! Daar zouden wij ook erg hard om moeten lachen. Echt.. spermaverbeteraar?!? Haren op Ionisch water? En dat opdrinken? Natuurlijk!! Dat we daar zelf niet opgekomen zijn..
lieve Eva, hele dikke voor jou..
Eva Wat ontzettend verdrietig...

Taartje: voor jou wel fijn nieuws, zeg! (wat een tegenstrijdigheden weer, hier op het forum)

quote:Pop77 schreef op 16 augustus 2011 @ 21:28:

Ooh.. en over rot-opmerkingen: Een kennis had laatst op Hyves een www-tje over de berg strijkwerk. Dus ik reageer daarop dat ik ook zo'n berg strijkwerk heb. Waarop zij reageert dat ik alleen strijkwerk heb, en daarna lekker rust. Zij had het erg druk met de kinderen, en ik had lekker niks te doen :(

.Gruwel! Ik kan daar erg slecht tegen. Net of mensen met kinderen het alleen maar druk hebben. Je wilde ze toch zeker zelf?
Blog helemaal mee eens!!

Laat de zeurende moeders maar eens goed nadenken wat ze echt in hun handen hebben waar sommige mensen een moord voor willen doen!!!

Ga nu echt slapen, heb spierpijn van t sporten gisteren, en vandaag 3 grote kozijnen geschuurd en geschilderd pfff. Oh ja en nog een binnendeur geschuurd, tuinbankje geschuurd en nieuw gelakt, kelderkast opgeruimd, boodschappen gedaan... Fijn hoor t huis te koop zetten...
Pop, dat ga je niet menen!! Wat een lompe opmerkingen kunnen mensen toch hebben.

Eva oh wat is dit moeilijk zeg
Eva Sterkte

Taartje: Wat fijn! Geweldig! Geniet er van.
eva
met al die nieuwe schrijfsters erbij knal ik m er nog even in :

"we" staan op het moment op de tweede plaats en hebben dus ECHT nog veel stemmen nodig !

Lieve allemaal, normaal ben ik ABSOLUUT niet van de postings waarin gevraagd wordt om te stemmen, maar voor het volgende goede doel maak ik graag een uitzondering. De baby op de poster van stichting vlinderkind is het zoontje van een vriendin van mij. Hij is gestorven aan een ernstige huidziekte waar nog veel te weinig over bekend is. De poster van stichting Vlinderkind doet mee met de nrc charity awards, als ze winnen krijgen ze heel veel advertentie ruimte, hierdoor wordt de ziekte steeds bekender. Heel belangrijk dus dat er veel gestemd wordt. STEM MEE EN LAAT VLINDERKIND WINNEN. geef deze advertentie de maximale score van vijf pijltjes ! http://www.nrccharityawards.nl/cases/st ... linderkind

Zet m op je hyves , je facebook, je linked-in twitter etc.

De zoon van "onze" peggysue heeft ook deze afschuwelijke ziekte

VOTE!
Yamuna: ik heb gestemd hoor en heb de complete tekst gekopieerd naar een ander forum en stemmers gevraagd.

Sterkte Eva en stort je maar op de verbouwing dat geeft afleiding.

Einde van de middag krijg ik telefonisch de uitslagen te horen van de onderzoeken die wij gehad hebben en voel toch wel een kriebel in me buikk hoor.
ikke dankjewel!
Eva:

Ikke: spannend!

Yam: goed om nog even onder de aandacht te brengen.
Eva sterkte gewenst

Yamuna, gestemd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven