December 2006 - deel 2
vrijdag 19 juni 2009 om 22:38
quote:Kletsmajoor schreef op 19 juni 2009 @ 22:23:
Waar moet ik de 'vernieuwde Fleur' vinden?
Ik ga zo ook maar eens afwassen enzo... ik zat eigenlijk te wachten tot Y eindelijk zou slapen... maar wat een kreng is het zo af en toe... ligt nu weeeeeer in de huiskamer...
Er komt inmiddels alweer een flintertje oude Fleur door - kijk maar op het mod-topic van gezondheid.
Afwassen, dacht dat die moderne boeren van tegewoordig wel een vaatwasser hadden?
Waar moet ik de 'vernieuwde Fleur' vinden?
Ik ga zo ook maar eens afwassen enzo... ik zat eigenlijk te wachten tot Y eindelijk zou slapen... maar wat een kreng is het zo af en toe... ligt nu weeeeeer in de huiskamer...
Er komt inmiddels alweer een flintertje oude Fleur door - kijk maar op het mod-topic van gezondheid.
Afwassen, dacht dat die moderne boeren van tegewoordig wel een vaatwasser hadden?
vrijdag 19 juni 2009 om 22:41
Huh? Wie? Nee dat is toch Borat oid...
Enne haha! nee joh.
Zit nu een beetje pinda's naar binnen te werken, heb net half van die talentenjachten zitten kijken, nu zie ik hier rechts die zangeres en ben ik gaan denken...
Waar ben ik nu echt heel goed in.
(Behalve pinda's eten )
Nee even serieus... Kun jij iets heel goed?
Enne haha! nee joh.
Zit nu een beetje pinda's naar binnen te werken, heb net half van die talentenjachten zitten kijken, nu zie ik hier rechts die zangeres en ben ik gaan denken...
Waar ben ik nu echt heel goed in.
(Behalve pinda's eten )
Nee even serieus... Kun jij iets heel goed?
vrijdag 19 juni 2009 om 22:48
vrijdag 19 juni 2009 om 22:53