December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
quote:Tinus1977 schreef op 31 december 2009 @ 11:53:

Zo heb me er eindelijk toegezet die &$%#-kerstboom leeg te halen. Mag JP hem vanavond naar buiten kieperen...Een beetje dit idee?

Die van ons staat nog prachtig! Ik vind het jammer, maar zaterdag ruimen we het op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mette Mare schreef op 31 december 2009 @ 12:58:

Tinus: Jááááááááááááá, rommelen, daar houden we van hier!! Kom maar Zus, kom maar bij je tante Mette! Ik hoop dat het doorzet ik ben zo benieuwd!

En nu allemaal in koooooor! (misschien helpt het!)

Meiden, jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling! Vreet niet teveel oliebollen en doe een warme jas aan als je vuurwerk gaat kijken!!

Have FUN!
Onze boom staat ook nog maar morgen gaat ie eraan....hebben we onze ruimte weer terug! Ben gek op kersttijd en lichtjes enzo maar dan wel in een ietwat groter huis graag!

Ben net nog uitgenodigd door de buurtjes, dus ben na het eten en naar bed brengen van de kids lekker daar! (zoooo handig die babyfoons!)

Doen jullie vanaaf allemaal voorzichtig??? (hier helemaal geen vuurwerk....gelukkig!)

Ik hoop op kinderen die doorslapen!

(voor degenen die de kids laten slapen) en voor vrolijke kids morgen (voor degenen die de kids wakker maken)

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo, ben weer thuis, het was niet heel druk dus ben wat eerder vrij gelaten! Morgen weer om 6:00 er uit altijd zo gezellig op nieuwjaarsdag bij ons

Ik doe net de prullenbak open om wat weg te gooien ze ik een doosje van kerstlampjes liggen, dus denk zal die al weg zijn dan...!!?? Ik terug naar de kamer geen boom...had ik gewoon niet gezien Dat was H z'n project dit jaar heb hem niet opgezet en dus ook niet weg gehaald!

H is nu even met de kids naar een borrel van zijn werk.

Falcon, ik ben ook lang niet altijd streng genoeg hoor met de tv, het is vaak zo makkelijk om dat ding maar aan te gooien....

Lachen die stofzuiger!

Knorretje, leuk he het circus, gelukkig heeft J toch nog kunnen genieten! Ik ben vorig jaar met Justin geweest was echt geweldig!

Heb je echte pepernoten op brood, ik heb namelijk tegenwoordig schuddebuikjes...heerlijk!

Tinus, helaas is nieuw speelgoed hier altijd maar kort echt leuk, wat dat betreft zijn ze echt verwend hier....

Spannend dat het wat rommelt! Maar het zou toch leuk zijn als ze nog een paar daagjes blijft zitten...

Nurse, beterschap voor Y!!

Allemaal een gezellige avond!! En alvast de beste wensen voor 2010!!

Even snel hoor, anders niet zo gezellig voor de visite

Heeeeele fijne jaarswisseling !!!! Met allemaal gezonde en gezellige kindjes :-) !!

We hebben vanavond al even een pijltje af gestoken. Maak ze straks wakker. Dan blijven ze achter het raam denk. Dat vinden ze veel te veel herrie.
Veel plezier vanavond allemaal! En natuurlijk de beste wensen voor 2010.

Wij maken B ook wakker hoewel hij heel bang was voor het vuurwerk wat P ging afsteken begin van de avond.

maar wakker schrikken is ook niks en later vond hij het toch wel weer leuk .

Het raam van de kamer van D & R is gebarricadeerd met planken en dekens tegen de herrie. Ze slapen aan de voorkant en de hele dag is het al onrustig met slapen door t knallen.

Ik ben benieuwd hoe t gaat vanavond.

Fijne avond allemaal!
oef wijzigde dit bericht op 31-12-2009 22:18
Reden: stond voorwerk ipv vuurwerk haha
% gewijzigd
Nou bij ons ging het dus NIET. Manuel ging gewoon echt no way slapen bij Jp's broer en op houden tot midden in de nacht vind ik echt geen optie. Bovendien viel ik zelf ook half in slaap dus ben maar samen met Manu naar huis gegaan. Ik duik ook mijn bed in.

Wel raar hoor, voor het eerst in 15 jr geen oud en nieuw samen met JP. Vind mezelf nu beetje zieligjes maar ja.... anders is er morgen echt geen land te bezeilen met die kleine. Helaas pindakaas.

Fijne avond voor de rest!

(ik ga oordoppen zoeken en pitten)
Gelukkig nieuwjaar!!!!

Jeetje Tinus dat je gewoon al in je nest ligt

Y. is nu nog wakker hoor. Ze heeft even geslapen om 19.00 maar was al snel weer wakker. Ze slaapt laatste tijd weer ontzettend slecht en ik heb geen zin om nu al om 23.00 in bed te moeten liggen. Jammerdebammer als ik nu een ontaarde moeder ben

Vanavond heb ik haar wel een uurtje laten roepen want ik moet toch even stofzuigen en afwassen etc. en mij lukt het gewoon niet om 24uur zorg te leveren.

Ik ga voor 2010 toch nog eens het alleen in slaap vallen oefenen en het blíjven slapen

Ik ben thuis en mijn moeder en oma zijn hier sinds een uur of 21.00. Konijn heeft helemaal niks van het vuurwerk en ligt en lag in een flop onder de tafel. Katten vinden het sinds twaalf uur onder het bed waardig.
Y. zit nu ademloos te kijken naar de toppers en mee te bewegen en te klappen... Het zal toch zeker niet
Een heel goed gelukkig en gezond 2010! Met lieve nieuwe baby('s) en andere leuke dingen

(Zijn er hier eigenlijk mensen die ook nog voor een baby willen gaan, in veel gevallen dan voor de derde? Geloof van niet he.)

Ach Tinus, wat een rare afloop van de avond. Ik snap het wel, 12 of 1 uur is gewoon te lang voor een peuter, en als ze niet gaan slapen bij een 'vreemde' (niet echt natuurlijk, en laatst had Manu daar toch goed geslapen?) heb je niet veel keuze meer. Hopelijk heb jij dan iig een lekker nachtrust!

Wij hebben vandaag nog wat mensen uitgenodigd en zaten uiteindelijk met mijn zusje, tante en ouders. Om 1 uur waren ze ook alweer weg, haha. Buurvrouw kwam nog even langs. Haar jaar kan niet meer stuk: haar zoon en haar man hebben na 15 jaar weer contact met elkaar

Nu, ik ga opruimen en lekker slapen. Het nieuwe stofzuigertje is een schatje
O ja, wij hebben M echt niet wakker gemaakt, hij slaapt altijd door herrie heen. Hoe graag opa ook wilde dat M erbij was.. toch maar niet.
Halllooooo!!!

Alemaal een gelukig, gezond, liefdevol, luistervol, slaapvol, babyvol, gezellig en noem-maar-op-vol 2010!

J heeft heerlijk geslapen, die slaapt overal doorheen. Ik heb er eerlijk gezegd niet eens aan gedacht hem wakker te maken, hij slaapt toch wel!

M daarentegen was al heel onrustig aan het slapen. Ik ben rond 20:30 uur naar de buurtjes gegaan, nadat de kids in bed lagen, en vriendlief kwam omstreeks 22.00 uur thuis en kwam ook naar de buurtjes. Was erg gezellig. Rond die tijd werd M wakker en wilde gewoon niet meer slapen. Die heb ik dus meegenomen die kant op. Ze is lekker wakker gebleven en heeft het vurwerk meegemaakt. Vond ze wel leuk!

Vervolgens is ze bij ons in slaap gevallen, werd rond een uur of 2 weer wakker en toen ben ik maar naar huis gegaan. Vriendjelief is later gekomen, ik zei dat ik wel de kids zou opvangen in de ochtend. Zucht....maar morgen mag ik uitslapen!!!!!!!!!!!! (weet hij nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeuren!)

Tinus

kan me voorstellen dat je naar huis bent gegaan en lekker je bed bent ingedoken. Beetje kunnen slapen? Jij kan nu echt je rust wel goed gebruiken!

Falcon

hier dus hetzelfde, J heeft ook gewoon doorgeslapen, wel zo makkelijk!

Nieuwe stofzuigertje ziet er ook uit als een schatje!

Fijn voor je buuf trouwens dat haar zoo n en man weer contact hebben...je kunt je zoiets zo moeilijk voorstellen hoe dat is...

Kletsje

nog een beetje kunnen slapen? Hahaha! Y die meeswingt, nou M doet al net zo hard mee hoor! Die gaat aan de tafel staan klappen en bewegen met de heupjes, zo schattig! Ze doet me ook al na als ik lalala doe voor haar neus, dan gaat ze handjes klappen en ook een poging tot lalala doen! (heb er een filmpje van op mijn gsm, zal eens kijken of ik die op hyves kan zetten)

Zo...ik denk dat ik vriendlief maar rond een uurtje of 10 wakker ga maken, mooie tijd toch?
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Meiden allemaal de beste wensen voor 2010. We hebben weer een mooi jaar achter de rug met zn allen. Met opgroeiende peuter-pubers, veel nieuwe kindjes en een hoop geklets hier met zn allen. Op naar de 4e verjaardag! Ik ben zo benieuwd wat het komende jaar gaat brengen. Voorop natuurlijk het nieuwe zusje voor Manu.

Tinus jammer dat het niet lukte gister. Je bent zo te lezen ook wel heeeel erg zwanger. Mn moeder zou zeggen het vruchtwater staat in je ogen haha. het zal nu niet lang meer duren gelukkig

HIer was het heel leuk. Ik ben blij dat we B hebben wakker gemaakt. Hij vond het prachtig. Vuurwerk was nog steeds niet leuk maar het wakker zijn en zn rode bubbel limonade in een echt champagneglas was al helemaal fantastisch. Verder hadden we van die lichtgevende staafjes dus hij liep helemaal behangen met lichtgevende armbandjes en kettingen rond hier.

Om een uur of 2 was hij klaar voor zn knikkerbaan en auto's maar dat hebben we toch maar afgeraden.

Ik ben samen met hem in ons bed gaan slapen en Peet ging nog even een rondje doen. geen idee hoe laat hij is thuisgekomen maar B en Peet slapen nu nog dus het zal wel laat geworden zijn.

D & R hebben redelijk doorgeslapen ondanks de mega herrie en ook nog s geslapen tot half 8 JOEPIE.

Ik ga ze dr zo weer inleggen en dan ga ik ook nog even slapen

Fijne dag allemaal!
quote:knorretje is lief schreef op 01 januari 2010 @ 08:46:

Zucht....maar morgen mag ik uitslapen!!!!!!!!!!!! (weet hij nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeuren!)

haha same here!
quote:Kletsmajoor schreef op 01 januari 2010 @ 00:52:

Y. zit nu ademloos te kijken naar de toppers en mee te bewegen en te klappen... Het zal toch zeker niet haha. Jahaaa toch wel hoor. maar je had toch al zo'n leuk panter-print shirtje voor dr? Ga alvast maar sparen voor de kaartjes!
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAR!!!

Hier was het een topavond, we gingen naar vrienden, Stef ging meteen slapen. Eerst hebben de rest van de kindjes lekker gespeeld met elkaar, toen wat vuurwerk afgestoken daarna hebben de kindertjes nog een oliebolletje gehad en naar bed.

Nova lag bij Stef op de kamer en dat ging prima.

Spelletjes gedaan, geklets en gelachen en het was zo 0.00.

De mannen hadden óntzettend veel en mooi vuurwerk (er zijn er 2 bij die altijd voor honderden euro's vuurwerk halen... niet normaal meer, maar wel leuk om naar te kijken haha)

Toen werd Stef brullend wakker, en Nova ook. De andere kinderen ook, dus de banken voor de ramen gezet en kijken maar!

Daarna nog lekker gezeten, en om 2.00 naar huis.

Het was zo leuk!

Ik sliep rond 3.00 en Stef was voor het eerst weer om 5.30 wakker. Daarna ieder half uur, en zelfs na z'n fles (hij had er ook al 1 om 2.30 gehad!) sliep hij niet verder. Dus ik was al lekker vroeg uit de veren zeg maar...

Knor/Oef: morgen mag ik ook uitslapen hoor!

KM: De toppers Leuk om samen 'fan' te worden

Tinus; o wat lijkt me dat raar zeg, om voor middernacht alleen naar bed te gaan met Oud en Nieuw!

Falcon: Je huis weer helemaal schoon met Henry de stofzuiger?

Nursie; hoe is het met Y?
quote:Oef schreef op 01 januari 2010 @ 09:20:

Tinus Mn moeder zou zeggen het vruchtwater staat in je ogen haha
Nu was Nova trouwens wakker geworden door Stef, maar als ze volgend jaar slaapt, maak ik haar ook wakker.

Ze heeft zo óntzettend genoten van het vuurwerk. Ze straalde er helemaal van. Zo leuk.
Gelukkig 2010 allemaal!

Manu is direct in slaap gevallen en niet meer wakker geworden tot 9u vanmorgen. Ondanks de enorme herrie van het vuurwerk, want het ging behoorlijk tekeer vannacht hier.

Ik kon helemaal niet slapen natuurlijk, en om 12u ben ik een tijdje voor het raam gaan staan kijken naar het vuurwerk en om 1u kwam Jp alweer thuis.

Onze boren hadden een huis vol kaalkoppen en onwijs veel vuurwerk. Ik hoorde ze om 7u vanmorgen nog!! Te bizar toch?! Nou ja, ze doen hun best maar het beeld wat ik van ze heb is weer eens bevestigd: kinderachtig en asociaal.

Manu is ook nog eens vreselijk chaggo. Vanmiddag gaan we naar een oom en tante van me en ik denk dat ie echt echt echt nog even naar bed moet vanmiddag.

Nou is helemaal geen gezellig berichtje geworden, zo op de eerste dag van het nieuwe jaar. Sorry... ben ook niet zo uitgeslapen. Komt wel weer goed met me! (heb teveel vruchtwater in mijn ogen denk ik... hahaha, geweldige uitdrukking!)
quote:Oef schreef op 01 januari 2010 @ 09:24:

[...]

haha. Jahaaa toch wel hoor. maar je had toch al zo'n leuk panter-print shirtje voor dr? Ga alvast maar sparen voor de kaartjes!

Ik vind het nog steeds een leuk vestje op het plaatje.

Wij gaan nu The sword in the stone kijken maar volgens mij is dat op dit moment meer mijn wens dan die van Y.
Nou mevrouw vindt het toch wel interessant

Ik kan de Nederlandse tekst er zo ongeveer bij opzeggen zo ongeveer. Met Archimedes

Mette: dat plaatje van die kerstboom is ook wel heel grappig hoor Hebben jullie eigenlijk huisdieren?

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat Nova genoten heeft van het vuurwerk.

Tinus: ik kon me er al niks bij voorstellen dat je er helemaal doorheen zou slapen.

Falcon: bedoel je dat jullie nou zo'n echte ouderwetse stofzuiger hadden?! Ik vind die roze variant daarvan zo leuk! Bij de Lush stofzuigen ze ook met Henry

Elvin: Ik ben ook wel benieuwd hoor! Vertel maar eens wat

Knorretje wat een lief aanbod van je trouwens. Grappig dat M ook mee staat te dansen

Woon jij trouwens echt maar 10 minuutjes van mijn ikea vandaan?

Ieuw een boterham met pepernoten!

Die stofzuigers bestaan er ook in speelgoedvariant hoor! Ook in het rooooooze

Die olifant zag er mooi uit. Herkenbaar trouwens dat handen over de oren als het geluid te hard is. Doet Y. ook. Ik ga uit principe niet naar het circus maar het is vast wel leuk geweest voor jullie.

Aha dus jullie gaan ook al trouwen? Straks zijn jullie echt allemaal getrouwd hier! Stelletje brave moeders

Nurse: vervelend hoor voor Y. Y. hier heeft nu ook een rokershoestje. Eergisteren had ze denk ik ook koorts en ik dacht echt even dat ze ziek ging worden maar gelukkig werd het hier weer beter. Hoe gaat het nu met Y.?

Sannie: ja, waarom mag je geen bloed meer geven?
En weeeeeer 2x
HAPPY NEW YEAR! hAPPYYYYY NEWWWWWWW YEAR!!

Iedereen een gelukkig, liefdevol en gezond 2010!!!

Wij hebben een onwijs leuke avond/nacht/ochtend gehad.

Y. is een heel eind opgeknapt, daarom hebben we dr gewoon meegenomen naar mn schoonouders, 19:00 vuurwerk afsteken, sterretjes vasthouden met de kindjes en ze daar op bed gelegd, nog even gezellig beppen (was nog wat meer familie), rond 22:00 vertrokken naar huis, even de honden uitgelaten, toen naar vrienden (stel met 2 kindjes van 2 en bijna 4) en voor dat we het wisten was het 6:00 Wahaha!

Toen gaan slapen maar hun jongens waren al rond een uur of half 9 wakker.. uiteindelijk zijn M. en ik om 9:45 ook uit bed gekomen, ontbeten, naar mn schoonouders, daar geluncht, kindjes meegenomen (die alledrie door het vuurwerk heen hebben geslapen) en nu zijn we dus weer thuis

A. en Y. liggen op bed.

Ben zo blij dat Y. een heel eind beter is en het allemaal door heeft kunnen gaan! De AB neemt ze nu trouwens ook goed in; slokje AB, slokje water, slokje AB, slokje water. Vind het wel vies maar luisterd wel als we zeggen dat ze het toch echt op moet drinken.. Vind ik zo knap van dr

Nou, ik ga maar eens me eigen nuttig maken... enne, ik ga vanavond niet te laat naar bed!

Kusss!

xx
allereerst de beste wensen voor 2010!!!

gister zijn we met bus en trein naar mijn ouders gegaan. man zou 's avonds na z'n werk daar ook naar toe gaan, dus als ik eerder wilde en we vandaag maar met 1 auto terug wilden, was dit het meest handig. Het was super. casper was helemaal blij: de bus is zooo leuk, zei hij al na een paar minuten en hij heeft de hele weg zitten stralen.. (wij mochten wel de bus uit, maar hij bleef gewoon zitten, zei hij), vervolgens in de trein, ook super. het is ook wel leuk hoe hij dingen benoemd. Dan zitten we in de trein en ziet hij het bagagerek: waarom is daar een ladder??). ik word dan helemaal blij, dat je met zulke kleine dingen zoveel plezier kan geven...

voor het slapen 's avonds nog even sterretjes gedaan, en daarna zijn ze lekker gaan slapen, Renske wilde eruit om 12 uur, dus die is er een half uurtje uit geweest, casper hebben we lekker laten slapen. die taalde er nog niet naar. Voor Renske was het nu het eerste jaar dat ze het zag. Ze vond het meer spannend om nog even eruit te zijn, dan dat ze het vuurwerk zo bijzonder vond...

beterschap met de zieken..

ik mag geen bloedgeven omdat ik voor 1997 meer dan 6 maanden in groot britannie heb gewoond (precies een half jaar in 1996). ook al was ik daar als student en in het kader van bezuinigingen en budget at ik niet veel vlees, maar ja, ik ben er wel geweest en heb dus een risico dat ik Creutzveld jacob heb, vandaar.

tinus, wilde JP niet mee naar huis?? balen hoor dat je alleen was en M niet wilde slapen..

mooie circusfoto's!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven