December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Hi Sannie!
Alvast de HA-ass. gebeld.

Wat is dat stom hey... ze moeten eerst de moedervlekjes zien en daarna moet je weer een nieuwe afspraak maken om ze te laten verwijderen.

Wat denken ze? Dat het lollig is om 2 keer op en neer te moeten rijden?

Ookal een keer gehad met een wratje...

Maar ik ben dr nu toch?

Neeeeee daarvoor moet je een keer op het wrattenspreekuur terug komen.

Waaaaaaaaaaaaaagh! Stomme lui!
Nurse:

Eva De Roovere

Fantastig toch

Dag en nacht

En wij daartussen

Jouw kussen zacht

Op mijn natte-dromen-wang

Bang van komen en jouw gaan

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

Nog meer jij is fantastig toch

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

Glimlach lag

In veel te grote tas

Klein te zijn

Fijn tussen vingers

Groot geheim

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

Laten we samen

Dingen doen zingen

Van Liedjes die niet bestaan

Laten we samen

Dingen doen zingen

Laten we samen niet bestaan

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

Slaap lekker ding

Want jij is lastig

http://www.youtube.com/watch?v=JW6TaPxU ... re=related

Het komt in het Engels zo vaak voor (en in rap) dat het 'rijmelarij van lik me vessie' is maar daar hoor je nooit iemand over

Ik vind het een superliedje heel poëtisch

Ik trek me snel weer terug naar mijn stapel studieboeken en -kopietjeswerk
Nah, ik vind het klets, Klets
Ik vind het een heel vrolijk liedje. Slaat nergens op nee, maar da's wel vaker met liedjes toch? Had alleen dat fantastig gewoon normaal als fantastisch uitgesproken maar ja... ben geen dichter/songwriter.

Nurse: Ja soepie is al klaar, lekker hoor het hele huis ruikt er naar. Manu is inmiddels ook weer uit zijn bedje. Hij eet de laatste tijd veel makkelijker, dus wie weet gaat bami ook wel lukken. Hij eet alleen nog heel weinig groenten, alleen als het ergens doorheen zit, in de stamppot ofzo.

Ja suf van die moedervlekken zeg! Ik heb dat weleens gehad met een bultje naast mijn neus. Ha wilde dat niet doen omdat ie op mijn gezicht zat, dus ik moest helemaal naar het zh. Eerst een keer laten zien en na 4 weken pas terug om te verwijderen. Ze wilden me ook na een paar weken weer terug laten komen om te controleren maar die afspraak heb ik lekker afgezegd. Doei, blijf niet bezig.

En nee verhalen over afgehakte hoofden gaan mij ook een tikkie te ver. Maar zelfs sprookjes zoals Roodkapje zijn al behoorlijk gruwelijk. We hebben een heel dik sprookjesboek om die reden nog maar even opgeborgen.

Joh Sannie! Wist niet dat jullie al op je vakantieadres waren!! Lekker man. Zit je in je huisje op een park ofzo? Denemarken lijkt me erg mooi, wil er graag ook een keertje heen. Hoop wel ovor je dat het snel beter weer wordt, al lijkt het jullie kinderen niet uit te maken. Veel plezier!

Ik ga ff met het kleine jongetje spelen....

Nou ja weet je wat ie zegt: Halloooo lekker dingie!! Nou jaaaaaaa, waar leert ie dat?
Dat doen ze Nursie, omdat als het een te groot oppervlak is, of op een 'moeilijke' plek, dan doet de dermatoloog het in het ziekenhuis. Als de huisarts het wel kan doen, moet er een aparte afspraak gemaakt worden omdat het langer gaat duren dan de standaard 10min. wat voor een consult staat. Het moet toch netjes gebeuren, en het ik vond het ook langer duren dan dat ik van te voren gedacht had. Ik sta inmiddels bij de dermatoloog onder controle vanwege de vele moedervlekjes, en hoeft het weghalen niet meer bij de huisarts.

Maar ik begrijp wel dat je er 2x voor moet komen.

Ik hoop dat je voorkeur voor de operatie lukt. Het zou idd sneu zijn om voor jullie met ál die verjaardagen in het ziekenhuis te liggen.

Tinus; Hahaha, wat een leuke opmerking! Heerlijk trouwens zo'n lekker soepje. Ga ik ook maken denk ik.

Sannie; leuk dat je weer even voorbij komt! Casper zit dus tot het avondeten proppievol, haha!

A1mee; hoe is het met jou?

De kinderen liggen even allebei, dus ik ga even snel op de bank.

x
ha tinus, ik ga overmorgen alweer naar huis na 2 weken denemarken.. nog een keer opscheppen... we hebben een vakantiehuis gehuurd, erg luxe hoor, we zitten in een 8 persoonshuis en het leuke was dat we 500 euro per week betalen voor ons huis met privebinnenzwembad... en internet, daar hebben we het op uitgezocht... Denemarken is een heerlijk land, bos, strand, duinen, prachtig!!! heerlijk, we genieten volop. 's morgens op pad en nu ligt casper te slapen. en dan computeren we wat, of net heb ik met Renske een tijd gespeeld...nu is ze aan het knutselen, en heeft ze me niet meer nodig...

ze hebben hier heeel veeeeel privevakantiehuisjes en weinig bungalowparken, en dit is voor ons ideaal, want ik heb niets met het animatieteam (hoewel ik dat vroeger wel als werk gedaan heb) en we hebben hier dus ook ons zwembad en voor de kinderen is dit groot genoeg...

nurse, om plekjes te laten verwijderen plant de huisarts een dubbelconsult in, maar als ze te verdacht zijn, kan de huisarts het niet zelf doen. Dus als de huisarts er een blik op werpt en zou zien dat het kwaadaardig is, dan kan je gelijk naar huis (als je ziet dat de kans groot is dat het kwaadaardig is, haal je gelijk het extra ruim en diep weg, is het waarschijnlijk niet kwaadaardig, dan haal je het krap weg, maar stuur je het voor de zekerheid op). maar als je dan dus onverrichterzake naar huis moet, zit de huisarts met een dubbelconsult wat hij niet nodigg heeft en dat wil hij niet. Daarom wil de huisarts jou maar op en neer laten komen (en 2 keer declareren...)

ja erg he zijn die sprookjes. maar ik vind het ook met sommige kinderliedjes (in een groen groen knollenland of er zaten 7 kikkertjes). Met een ouder kind, gaan ze wel automatischer mee, Dus casper luistert mee met sneeuwwitje die wordt vermoord of roodkapje waarbij oma wordt opgegeten door de wolf.. en ik ben ondertussen zo ervaren dat ik dat zonder blikken of blozen vertel, maar dat heeft wel even geduurd, voordat ik dat zo kon vertellen aan m'n jonge onschuldige kindjes..

oh dat liedje, ik vind het ook wel erg mooi. Ik dacht dat het ook een soort dialect was, fantastig toch
nou mette kan het veel korter omschrijven...
Zus en Tess zijn ook allebei ziek,

en als klapper op de vuurpijl heb ik net Noof met hoge koorts uit bed gehaald.

Ik ben gewoon even niet zo blij
Nou Mette ik snap het helemaal dat je niet zo blij bent.

En om in Tinus dr woorden te spreken dit is gewoon 'kaa uu tee' met hoofdletters en uitroeptekens!!!!

En nu?
Och nee Mette

Idd, wat KM al vraagt... wat nu?

Dikke zoen.
mette, naar de huisarts (ojee, het is natuurlijk al avond...) ohh ik duim voor je, veel paracetamol... hoe laat is het eigenlijk allemaal morgen..
Mette/Sannie: ik vind het trouwens allemaal hele logische redenen om de afspraak op deze manier in te plannen... maar waarom zegt die assistente dat dan niet even tegen Nurse? Dat vind ik raar! Als je weet waarom iets zo is dan is er vaak al veel meer begrip...
Ooooh shitterdeshitdeshitshitshit.... dat is zeker kaa uu teee!!!

Inderdaad naar de hap met de hele family maar... Voltanken met alle rotzooi die ze daar hebben. Potverrrrrr ik ga heel erg voor je duimen.
Ze ging even later naar de wc, en gaf aan buikpijn te hebben toen ze aan het 'uitplassen' was. Dus toch even de HAP *jaa hoor daar zijn we weer* gebeld, en we moesten even langskomen. We zijn net terug, en ze heeft idd een fikse urineweginfectie. Dus een kuurtje opgehaald, en meteen een eerste dosis gegeven.

- Vraagje, wat wegen jullie kinderen zoal?
Y. weegt iets van 11,2 de laatste keer op het cb...

was er iets met haar gewicht?
Heel veel sterkte trouwens Mette!

Dat arme kind alweeeeeeer ziek! Het is toch echt niet te geloven :(
Weer het oude liedje dus, verdorie!!

Manu weegt 11 kg, maar da's een uk.
Ha! daar is Y dus nog een dikke dame bij Tinus ;)
Tis nog steeds altijd overal het ukkie... (maar daardoor extra schattig, hihi)

Had ik al verteld dat de vk vermoed dat nr2 ook weer een uk wordt? Over 2 weken dus weer een echo. Ben benieuwd.

Ik ga ff tv kijken. Ben ook moe van het zorgen vandaag.

Dikke knuf Mette!
Hoi,

o Mette, wat vervelend al die zieken.. is Tris al wel wat opgeknapt?

Met een kuurtje is een blaasontsteking vaak wel heel snel wat minder pijnlijk, tenminste bij mij, bij Noof hopelijk ook!

Hee Sannie! dat is ook zo, jij ging iets eerder dan ik weg. Geniet nog even!

Wij hebben een beetje regen, en het is bewolkt. Maar als de zon doorbreekt is het meteen 24 graden. Vandaag zijn we naar een groot kasteel geweest.

En ja hoor, M zit verstopt door het witbrood.. we eten thuis alijd volkoren en hebben daar nog nooit last van gehad. Ik zou dus graag wat massagetechnieken horen Flodder! Ik heb alleen op zijn rug en buikje gewreven (ist niet welke kant op), maar die arme ziel heeft er niks uit weten te krijgen. Wel vier keer geprobeerd..

En M woog de laatste keer 14,5 kilo, bij 92 cm. Hij is behoorlijk stevig, geloof ik.

Zag vandaag dat zijn schoenen maat 24 krap beginnen te worden..

Mette, een hele fijne dag morgen en ik hoop het aller aller beste voor de zieken!
Och Mette, ik las het al op je hyves

Onze R. weegt 16 kilo en is zo'n 102 cm lang. (pas nog gemeten)

Onze Y. weegt 11 kilo en is ongeveer 90 cm lang.

Wahaha, en dan noemt Falcon M. stevig

Wat sneu dat hij zo'n last van verstopping heeft... kiwi's, peperkoek enz. er tegenaan gooien maar.

xx
mette oh wat vervelend zeg. Ik duim dat ze morgen allemaal opgeknapt zijn!

Brian weegt 13,5 kilo en is ongeveer 98 cm denk ik. En hij heeft schoenmaat 26 links en 24 rechts das vreemd he?

Zijn er meer kindjes hier die zo'n groot verschil hebben in voeten? Het rare is dat het verschil groter lijkt te worden. Die 24 heeft hij al heel lang en de andere voet wordt gewoon groter. Wij weten nu eigenlijk niet of dit 'normaal' is of dat er eens naar gekeken moet worden.

Nou ja.

Tegen verstopping.. Rozijntjes en krentebollen!

En roosvicee laxo natuurlijk.
Oef;

R. had ook een (klein) verschil van voetjes. De ene 27 en de ander 27- lang niet zo'n groot verschil als jullie knul... ze heeft nu een maand of 4 deze maat.

Maar kunnen jullie wel fatsoenlijk schoenen kopen voor Brian?

Mette ik duim voor jullie hoor...

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 22:02
Reden: kleurtje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven