December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ohja, kletsmajoortje, ben jij de komende week 's avonds thuis??? Dan kom ik nl van de week even een avond langs de tv en de kastjes brengen! (mijn ouders komen waarsch zondag thuis en nu staan de spullen bij hen in huis...) Ik hyve je ook nog wel even!

En nog een ohja:

Meike zit.....ze tijgert niet echt meer maar gaat steeds meer kruipen....(het liefst achter de katten aan met een grote grijns en schreeuw) Ze gaat ook al het op en afstapje die we in de huiskamer hebben af... (ze laat zich heel beheersd eraf "vallen" )

En madam wil zich al aan de tafel optrekken om te gaan staan (en als je je beide vingers geeft loopt ze zo met je weg!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
oh mette, beterschap met stef en beterschap voor de andere zieken.

zo, nu de kinderen weg brengen. renske staat al een half uur te springen want ze gaan vanmiddag met de klas naar het bos en Casper heeft ook zin.
Amber was vanmorgen weer koortsvrij en levendig, dus die heb ik gewoon maar naar het kdv gebracht en nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
Jee wat een hoop ziekies zeg, getver

Mette, hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Wat leuk Knor, dat Meike al zo lekker met het kruipen bezig is!
Hoi meiden,

De nacht was onrustig, hij had honger maar z'n fles brak m op.. Tris lag er naast, dus ik heb wel redelijk geslapen

Nova is naar mijn ouders, ik ben natuurlijk thuis van m'n werk, Stef ligt in bed, hij is zo moe.

Zo raar, ik ben eigenlijk nooit alleen beneden, en hij slaapt nooit zolang.

Wat een rust in huis..
Even op adem komen voor je dus!

Mette, Fijn dat je redelijk hebt geslapen.

Gehehe, ''Nova is naar mijn ouders'' klinkt net alsof ze zelf op pad is gegaan dr naartoe 'Bij mijn ouders' bedoel je vast

Lees dat je nu thuis bent, ik vroeg me vanmorgen af hoe je het regelt zo met je werk en Stef?

Idd veel zieken he Ainne

Gelukkig zijn wij (nog?) niet aan de beurt geweest... *afkloppen*

Ohja!

Voorlopige datum van mn OK; 18 November!!

Krijg ik een mooie doos aangemeten!!

Kuss en een zwaai naar de rest!

quote:TheNurse schreef op 03 november 2009 @ 12:38:

Mette, Fijn dat je redelijk hebt geslapen.

Gehehe, ''Nova is naar mijn ouders'' klinkt net alsof ze zelf op pad is gegaan dr naartoe 'Bij mijn ouders' bedoel je vast

Ik had moeten schrijven, Nova is naar mijn ouders toe.. haha! Ik schrijf altijd zoals ik het ook zou zeggen, soms dus een beetje incompleet, haha!

Lees dat je nu thuis bent, ik vroeg me vanmorgen af hoe je het regelt zo met je werk en Stef?

Ik heb heel flexibel werk, dus ik kan kiezen of ik het inhaal met wat thuiswerk, of dat ik wat uurtjes opneem. Groot voordeel van mijn werkgever is dat ze weten dat ik 'kwakkeltjes' op de wereld heb gezet en dus soms niet kan komen werken, en daar heul soepel mee omgaan.

Idd veel zieken he Ainne

Gelukkig zijn wij (nog?) niet aan de beurt geweest... *afkloppen*

Ik klop met je mee

Ohja!

Voorlopige datum van mn OK; 18 November!!

Krijg ik een mooie doos aangemeten!!

Geef je dan ook een soort 'geboortefeestje'

Zonder grapjes; spannend! Nu al de zenuwen of valt het mee?

Kuss en een zwaai naar de rest!

Kus en zwaai terug!

Uhm Nova is dus vanmorgen opgehaald door mijn moeder haha!

Net overleg gehad met de kinderarts; hij krijgt weer een nieuwe puffer (Qvar), en die moet toch wel gaan werken. Hij heeft een soort hyperreactie van zijn longen op virussen. Als de puffer niet genoeg helpt is er ook nog een ander (nieuw) medicijn die hij dan kan gebruiken. Maar eerst maar eens kijken of dit werkt.

Opname is nog niet van de baan, maar vooralsnog lijkt het nog niet nodig. Afwachten hoe het gaat vandaag, en hopen dat hij over de piek van RS heen is.

Hij ligt nu in bed, ik ga even kijken.

Tot straks
Mette: het grote begrip van jouw werk is toch wel echt een meevaller hoor!

Het klinkt toch alsof het wel weer wat beter gaat in huize Mette. Dat is mooi.

Ik had gisteravond nog even een reactie geplaatst op het topic op relaties over de rechtzaak van biovader. Altijd gezellig. Maar ik blijf bij mijn mening

Ik denk eigenlijk dat het nog veel vreemder zou zijn als ik in deze situatie gezegd zou hebben dat ik het zo weer zou doen

Ainne: misschien moet je dan gewoon eens een weekendje boeken voor de meiden naar de paardjes

Het is alleen zo jammer dat je zelf niet meer mag rijden daar.

Ik ga eens even douchen want de paardenlucht is alom aanwezig
Blij te lezen dat het wat beter gaat bij jullie, Mette.

Hier beetje droevig: ik hoorde net dat mijn opa weer wordt beademd. Hij is al een paar dagen vreselijk in de war en kon sinds twee dagen ook ineens niet meer lopen. Hij is zo benauwd dat ze hem zuurstof moeten geven. Ben bang dat het einde nu echt nadert...
Het get, Tinus! Wat naar voor jullie. Hoop dat het toch nog een mooi einde voor hem gaat worden en geen echte lijdensweg. (staat er een beetje raar, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel )

Het zou natuurlijk leuk zijn als hij nog even mee zou gaan... maar dan wel op een mensvriendelijke manier...
Ik probeer trouwens mijn leven te beteren op financieel gebied Ik houd nu een heus kasboek bij op mijn laptopje en wil proberen een buffer op te bouwen plus grote bedragen inplannen...

Het is trouwens al een hele besparing om elke avond bij mijn moeder te gaan eten
Knorrie: ik ga vanavond even reageren op je hyvesberichtje... maar in principe ben ik elke avond thuis...
Hallo, wij leven ook nog :-) Alleen maak/heb ik niet zo veel tijd voor forum. Weer volop aan het werk en lekker druk met de kids. Maar niks in het bijzonder.

Knuffel voor alle zieken en hun mama's !!!!
Hoe is het met ons Steffekindje, Mette?
Ja Mette, hoe gaat het met Stef?

Tinus: hoe is het nu met je opa? Ik hoop dat het weer wat beter/goed met hem gaat...

Is het niet weer tijd voor een nieuwe buikfoto op HM?

Ik heb mijn eerste cijfer terug! Gehaald!!!
Goed gedaan, KM!

Ow Tinus, daar heb ik helemaal nooit op gereageerd, je opa, sorry! Had het wel gelezen natuurlijk. Hoe is het?
Hee meiden, wat een weer hè? Het komt hier met bakken uit de lucht dus Manu en ik hebben een gezellige knutselochtend gehouden.

Ik ben gisteren afscheid wezen nemen van mijn opa. Het was heel emotioneel. Hij was het ene moment heel helder en dan was hij een beetje aan het praten, al was het maar zacht en slecht verstaanbaar. Het volgende moment zakte hij weg en dat duurde dan een paar minuten. Hij drinkt nog, ademt nog, eet af en toe een beetje vla, dus het kan best nog weken zo doorgaan. Maar beter wordt hij niet meer. Als hij de pijn niet meer trekt mag hij het aangeven en dan gaan ze hem in slaap brengen. Dat gebeurt natuurlijk in overleg met zijn dochters en een arts.

Waar we trouwens wel erg om moesten lachen, zelfs opa, was dat ik ineens een bril aan het randje van zijn bed zag bungelen. Ik vroeg of die van mijn opa was. En toen zei hij: 'Hee, dat lijkt wel de bril die ik al een week kwijt ben...' Blijkt dat iedereen, personeel en familie zich de P hebben lopen zoeken naar die bril.

Ergens hoop ik dat het maar snel voorbij mag zijn voor hem, maar ik zal hem echt missen. Ik heb hem de laatste jaren goed leren kennen en het is een hele lieve, vriendelijke man. Heeft een mooi plekje in mijn hart...

Klets: Gefeliciteerd met het halen van je eerste goed cijfer!!

Enne, jij vraagt steeds om buikfoto's terwijl ik er net eentje op Hm had gezet, anderhalve week geleden ofzo. Wel opletten hoor!!

Hoest met je huisje?

Mette: Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat!

Verder nieuws hier: Ik ga vanmiddag de Mexicaanse prik halen.

En ik heb afspraken gemaakt bij 3 scholen in de wijk. Heb alles in een ochtend kunnen proppen en JP neemt dan een dagje vrij.

Maar dat is pas over 4 weken, in het begin van mijn verlof.
Ah Tinus, wat verdrietig dat je nu echt afscheid moest gaan nemen van je opa. Ik hoop voor hem dat hij, met medicijnen, nog een rustige tijd heeft hier.

KM: goeeed van je!

Stefmans: Vandaag weer naar de huisarts geweest, gister opeens weer hoge koorts en hij werd weer benauwder. Dus nog eens nagekeken, maar zijn longen waren nu nog voller dan maandag, en aangezien hij gister overdag wel opknapte, lijkt het nu een bacteriele infectie bij te zitten, dus ik kan zo z'n kuur ophalen.

Nu een heerlijke koffieverkeerd voor m'n neus met opklopte melk, en kaneelsuiker. MMm genieten
Ach Tinus, wat triest. Hoop dat ie kalmpjes inslaapt.

Waaah Mette, waarom ook niet hè, nog een infectie erbovenop.
Mette: vervelend voor Stef weer...

Klinkt lekker die koffie van je!

Y. lust trouwens geen kaneel hoorde ik van de gastouder. Ze bakken daar regelmatig appeltaart en dan wil Y. wel snoepen van de appel voordat de kaneel er overheen gaat. Maar de taart hoeft ze dan ook niet meer.

Ik zag net een topic hier over kindje dat op de grond slaapt... klinkt bekend...

Ik heb het weer helemaal opgegeven met Y. Ik ga er naast liggen tot ze slaapt en dan ga ik weg.

Ik heb nu wel iets om haar mee om de oren te slaan als ze straks een puber is... dan kan ze zich vast niet meer herinneren dat ze vroegah alleen bij mij in bed wilde slapen
Mette: Nou zeg, nou weer een infectie! Sjongejonge, arm ventje...

Ik ben een geit, kwam er net op tijd achter dat die griepprik pas volgende week is. Stond al met mijn jas aan.
Ik heb deze regenachtige dag trouwens maar eens aangegrepen voor een dag in het teken van plassen op het potje. Vanmorgen eerst een mooi postertje geknutseld voor alle stickers die Manu nu mag plakken. Hij heeft het alleen al een peer keer geprobeerd (wil heeel graag een Cars sticker verdienen) maar nog geen resultaat. En nu wilde hij net zelf proberen en ook geen luier aan. Ben benieuwd wanneer we de eerste natte broek hebben!
Spannend hoor Tinus! Ik hoop dat ie zn Cars sticker gaat verdienen.

Ik ging net de eendjes voeren met Y. maar het kostte me even om die fiets normaal neer te zetten doordat er een dikke boodschappentas aanhing...

Waren al die eendjes en een zwaan al uit het water gekomen omdat ze wel al gezien hadden dat ik brood bij me had. En die zwaan kwam net zo dichtbij als die eendjes... Ik ben alleen een beetje bang voor een zwaan dichtbij en hij bleef ook maar dichterbij komen als ik achteruit liep...

vraagt Y. net aan mij: 'mama, die eendjes kunnen toch niet in ons nieuwe huis komen he?' dus ik hoop niet dat ik Y. nu een eendjes/zwanen trauma heb aangepraat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven