December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 6 of zo? Weet ik veel.
Ik weet t ook niet hoor

M. en ik hebben trouwens wel al een afspraak vaststaan voor de kinderen, wil je alleen uit (dus als ze 14/15/16 zijn?)

Prima, maar dan eerst een cursus zelfverdediging volgen.

Je moet wel iemand kunnen vloeren mocht dit nodig zijn
Hm die zelfverdediging vind ik best een goeie! 14 veeeel te jong... 16 is mooi om uit te gaan maar dan wel heel vroeg thuis

Ik weet nog wel dat mijn moeder mij op judo of zo had gedaan. Gewoon zonder overleg.( was nog in basisschoolleeftijd) Ik vertikte het gewoon en na 2 lessen of zo hoefde ik niet meer.

Men wat had ik er een hekel aan om kind te zijn en dingen te moeten.
Oja! Nurse hebbie eigenlijk nog een laptop? Neem mee naar dat ziekenhuis! Kun je tenminste nog viva-en met je nieuwe strakke doos
sint maarten doen ze hier niet. maar alleen langs de deuren bij bekenden, nou daar hoeven ze geen 14 jaar voor te zijn. en tja wat is alleen uitgaan. de cola disco in het buurthuis, de disco op de middelbare school, ook waarschijnlijk een dorp verderop, zelf naar huis fietsen. dat is misschien wel het voordeel van in een dorp wonen.. ik verwacht niet dat ze in het dorp willen uitgaan, dus het wordt toch halen, want 5 of 10 km over de buitenwegen zal nooit alleen gefietst worden 's nachts

klinkt ook heerlijk mette.. ik ken ook weinig K3... van mamase alleen maar dat woordje (wat een irritant liedje inderdaad)

casper krult helemaal op als hij slaapt (zoals je ziet op de foto), dus het past wel... thuis heeft hij nog iets van 10 cm over in z'n ledikant..
Fietsen? Nee tuurlijk niet Sannie, Taxi! Met de taxi kom je overal!

Offfff... dat ze 15 zijn en een vriendje hebben van 18 met rijbewijs....

Enne, nee KM/Jodoka (of hoe noem je dat ), mn mini-laptop doet t niet meer...

Zal je sms-en, kun je het doorspelen naar hier
Dat is jammer Nurse...

Heeft je broer niet een leuk leenmodel? Je mag mijne ook wel lenen (heb tegenwoordig ook een desktop, gekregen van mijn moeder) maar dan moet je m wel even zelf op- en terug komen brengen... we zijn tenslotte bijna buren
Onmisbaar op je lijstje voor het ziekenhuiskoffertje... een laptop je gaat daar tenslotte voor je lol 4 dagen liggen toch? :p
Ja joh, kei leuk, heb dr nu al schik in!

Misschien kan mn broer nog wel iets doen met die mini van me...

xx
maar vergeet de dommel niet, anders kan je nog niet intermeppen

Nou daar zit je dan maar mooi mee met je strakke doos, Dommel en je hamer.... (of je vuist)

SANNIE!! : intermeppen

Ik heb weer een tentamen gehaald!!! Joehooeeeee
Nou 1x vond ik wel genoeg hoor...
Tinus hoe was dat ontbijtje nou?
Goed van je, Klets!! Het wordt nog wel eens wat met je! ()

Sannie: Ziet er lekker knus uit dat konijnenhok. Ik zou er bijna naast gaan liggen. Maar dat effect hebben slapende kindjes altijd op me.

Nurse: En interneppen op je mobiel? Zie je er eigenlijk tegenop? Hoe lang is je herstelperiode eigenlijk?

Mette: Leuk dat jullie zo hebben genoten van K3!!

(Haha, Jp is ook fan van Josje.)

Sint Maarten: doen we helemaal niet aan hier. Weet eigenlijk niet eens wat het precies inhoudt! We hadden vorige week wel Halloween hier en dat was ook voor het eerst van mijn leven dat ik dat meemaakte.

Ik vind die vrouw op Zappelin trouwens echt STOM en IRRITANT!! Dat mens wat zingt 'hoera, vandaag ben je jarig' en nog een ander liedje. Overdreven gedoe zeg, bah, zit me echt te irriteren haha!

ZIj dus:

Ik ga even een mailtje sturen aan mijn baas. Ben niet veel op mijn werk deze week vanwege afscheid en begrafenis van mijn opa.
Oh heee Klets, ontbijtje was wel heeeel lekker! Wel grappig, toen gisteren de deurbel ging zei ik tegen Manu: hee dat is de verrassing. Had hem nog nooit zo snel uit bed zien komen!
Het is dus een beetje een luilakkie in de ochtend?

En tssssk ik ben de meest succesvolle studente heur

Nu nog 3 cijfers terugkrijgen. Maar ik weet zeker dat ik daar 1tje van moet herkansen. Deze periode moet ik ook nog wat inhaalwerk doen aan werkstukken en dan ziet het er zowaar naar uit dat ik helemaal op schema zit
Gehehe, Tinus, vind dat ook een irritant mens. En dansen kan ze ookal niet! Enne, ik moet 6 wkn herstellen

Grappig heur Sannie

Goeeehhooeed! Klets!

Hebben jullie al iets gehoord over kinderen inenten? Zou vandaag toch uitsluitsel komen? En wat doen jullie? Wij (bijna zeker) niet.

Oh! moet aanlopen naar de psz!

Misschien straks meer!
Manu begint de dag altijd bij ons in bed voor de tv. En dan kost het wat moeite om hem mee te krijgen ja.

Maar goed hoor van je studie! Zal wel lekker voelen?!
Zit echt met kromme tenen bij dat mens, haha!

Nurse: 6 weken is best lang. Zo'n beetje de herstelperiode na een bevalling eigenlijk?

Ja ik wil Manuel wel laten inenten als die mogelijkheid er is.

Nu ff naar de winkel!
Sannie, nou jaaaaaa, slapen in het konijnenhok!! Dat zou hier gelijk een health & safety schandaal zijn denk ik, haha!

Mette, ach wat heerlijk toch dat dat schaapie van je zo genoten heeft. Ik ken K3 niet, die Nienke ook niet trouwens, klinkt best heel vreselijk eigenlijk, maar haar zo zien genieten, aaaaw!

Nurse, het schiet op nu zeg! Wel lekker, dat heb je het maar gehad. Hier nog geen oproep gehad voor het enten, duurt volgens mij nog wel even. Ik denk dat we het wel doen.

Hier ook tv in (ons bed) 's morgens voor de meisjes terwijl ik douche. Mét een soepstengel om hun maagjes vast een klein beetje te vullen voor hun ontbijt dat ze pas op de creche krijgen.

Ik heb een klein beetje met Vent te doen momenteel. Ik zit sinds september weer bij mijn koor (was gestopt toen ik zwanger was van Oudste, maar daarvoor zat ik er al zeven jaar). In overleg gedaan met hem natuurlijk, want de repetitieavond (donderdag) moet ik er gelijk uit mijn werk heen, dus hij moet alles alleen doen (eten, badderen, bedritueel). Nou is dat geen punt natuurlijk, ware het niet dat we het drukker dan normaal gehad hebben met koor de afgelopen tijd. Gisteren concert, aanstaand weekend wedstrijden (en dan ga ik vrijdag gelijk uit mijn werk al en kom zondagmiddag pas thuis), regelmatig extra repetities voor die wedstrijden, vanavond ook weer. Dan komt de kerstperiode eraan, dus ook weer extra concerten... Ik was eigenlijk een beetje vergeten hoeveel tijd het me kost. Ik geniet met volle teugen hoor en blijf er ook gewoon mee doorgaan, maar voel me wel een piepklein beetje schuldig naar Vent.
Ach als je het nou gewoon babyhuisje of lutjepotje noemt dat konijnenhok dan is het al heeeel anders

Ainne er zijn zoveel mannen die ook van alles buiten de deur doen. Ik geloof niet dat de meesten zich daar schuldig over voelen. Het zijn ook zijn kinderen hoor. Hij mag blij zijn dat je er niet vandaar gaat met een leuke vent van dat koor en hem achterlaat met de koters

Maar ik snap heus wel dat je het wel een beetje vervelend vind naar hem toe.
Een babyhuisje kunt u zien als een luxe kinderwagen. Uw kindje kan veilig buiten liggen, zonder dat u steeds in de buurt hoeft te blijven om het in de gaten te houden.

In de buitenlucht bouwen baby's meer vitamine D op, waardoor ze meer weerstand krijgen. Ook is frisse lucht goed voor de longetjes van uw baby. Door het horregaas kunnen insecten, maar ook katten, honden en kinderen uw kindje niet lastig vallen.

Het dak kan een eindje open gezet worden, waardoor het bij warmer weer ook aangenaam is in het huisje. Uw baby kan zomer en winter in een babyhuisje van de buitenlucht genieten. Zodra uw kindje voor het eerst naar buiten mag, kan het al in een babyhuisje.

Bij het huisje ontvangt u een uitgebreide folder met "tips voor gebruik

In de winter ook dus... hmm best leuk
Ja, dat is ook wel zo, maar vergeet niet dat zowel Vent als ik fulltime werken. En de zorg voor de meisjes is dus 50/50. De buiten-de-deur-dingen moeten echt goed overlegd worden samen, want we hebben al zo weinig tijd. Als ik, zoals hij momenteel, avond aan avond het eten, keuken doen, badderen, voorlezen enzo in mijn eentje zou moeten doen en de ander is alwéér lekker wieberen, zou ik dat niet echt leuk vinden.

Maar goed, komt ie ook wel overheen
Volgens mij is dat toch een Zweedse methode, waar babietjes uuuurenlang in de buitenlucht liggen? Zal eens googlen.

http://uk.answers.yahoo.c ... qid=20090117054326AAsqGRC
Wat een gezelligheid hier, de meiden staan hier samen aan de tafel te poepen (allebei te kreunen en een rode kop) en staan ondertussen te grinniken naar elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven