December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Pfoeh mijn tvkastje is niet bezweken onder de megatv van Knorrie

Hij was toch iets groter dan ik onthouden had. Maar wel heeeeeeel erg bedankt hoor Knor!

Ik ga even douchen met Y. en haar in bed gooien... dan kan ik straks op zowat bioscoopformaat tv kijken
Klets: Kan je niet een foto maken van de beesten in je kelder? Als je precies weet wat voor beest het is kan je ook wat gerichter zoeken wat je ter bestrijding kan doen. Ik ben niet bang voor zulke beesten maar als het er veel zijn is dat gewoon smerig. Zeker als je je kelder echt wil gaan gebruiken voor spullen of misschien etenswaren ofzo.

Oef: Geef jij B eigenlijk nog iets van echinaforce ofzo? Dat heeft hij toch een tijd gehad? Ik heb het vorige winter wel altijd gegeven aan Manuel, maar of het hielp??

Ainne: Wat is dat voor spul wat je op een doekje moet doen? Ben wel benieuwd. Alles beter dan die smerige doorgesneden uien bij verkoudheid. Dat doe ik dus ook niet meer, hoe snotterig dat mannetje ook is. Ik ga er gewoon van over mijn nek en volgens mij vindt Manu het zelf ook smerig.

Verjaardagsfeestjes: Ja lastig hè? Ik zit met hetzelfde als Falcon, ook een flinke familie. (ik schreef hier achter dat die familie ook flink groeit maar toen bedacht ik me dat ik vandaag weer een lief familielid heb verloren) Als Manu jarig is ben ik ook nog eens 37 weken zwanger en ik heb nu al last van oude wijverigheid, dus laat staan dat ik straks nog veel kan. Misschien vraag ik iedereen wel gespreid te komen, 's morgens een zootje en 's middags een zootje. Het scheelt dat Manuel ook nog slaapt dus dat is een goed excuus dat het bezoek tussendoor een paar uur niet welkom is.

En verder weet ik nog steeds niet wat we voor zijn verjaardag moeten kopen. Nog eens goed nadenken!

Oh ja, Manuel heeft zijn eerste Cars sticker verdiend, hoera!
Klets: Wat gaaf dat je die tv hebt gekregen van Knor!
Tinus, Luuf is toch ook zoiets als uien? Dat ruikt ook zo sterk dat het de luchtwegen wat opent. Ik heb het net even op M's borst gesmeerd
Hahaha ja maar Luuf stinkt lekker! Vind ik tenminste...

Manu vindt dat heeeerlijk. Lekker masseren op zijn rug of borst.

Is M ook al aan de beurt met de verkoudheid?
O, super dat hij een plasje heeft gedaan!! Waarom zijn jullie trouwens op dit moment met de training begonnen? Gaf hij iets aan of niet? Of si het meer vanuit jullie zelf gekomen?

M is nog steeds niet helemaal zindelijk trouwens, het ging drie dagen goed en gister plaste hij 4 x in een half uur in zij broek. Ik denk moeheid.
ja, hij is eigenlijk altijd aan het snotteren, soms een weekje niet. Dat had H vroeger ook. Maar het is niet ernstig, alleen maar snotterig, het slaat nooit op zijn luchtwegen/borst.
Oh jammer van die ongelukjes. Maar hij draagt nu helemaal geen luiers meer toch??

We wilden het nu weer proberen omdat het straks met de baby waarschijnlijk niet gaat lukken. Kan me voorstellen dat hij daarvan straks wel een tijdje van slag is namelijk. Bovendien ging het een paar maanden geleden best goed, met 2x per dag op het potje en was de klad erin gekomen. We weten dat hij het dus wel kan, alleen wilde hij niet meer. Hij had een schoppie onder zijn kontje nodig en de Cars stickers zijn een goede stimulans. Als blijkt dat het toch weer niks wordt is het ook prima hoor.

Ik ga even boven JP helpen met Manuel onder de douche en in bed doen, kom zo terug.
Tinus:

Gecondoleerd meis

Zonde ook van t ontbijt maar je hebt het nog tegoed dus

Laat het hier even bij, ga zo weer verder met mn meubeltjes!

xx
Hij heeft geen luier meer om, alleen 's nachts. Soms is die droog 's ochtends, meestal niet.

We durven nu ook wel de stad in en zo zonder luier, maar dan wel even ergens zitten zodat hij naar de wc kan (en ik vind dat ook het allerleukste moment van de week: in de stad wat drinken met mijn mannen). Niet dat we dat elke week doen, maar de afgelopen 3 weken toevallig wel.

Zegt Manu het al eens als hij de plas voelt lopen?
Tinus; gefeliciteerd en gecondoleerd meid !! Wat een gekke dag zo....

Nurse; als ik jou was zou ik voor het zh een dubbele elektrische kolf huren. Krijg je grotendeels nog vergoed ook. Gaat als een speer !! Ik had er in mijn kraamweek zoveel productie mee op het laatst, denk dat zelfs jouw A.tje daar moeite mee zou hebben

Heb de hele dag op een bazaar gestaan. K ga nu in bed, ben mooooooooeeeeeeee
Zo mannetje ligt. Jeetje zie nu dat het al bijna half negen is.

Dank je, lief Nursje!:-)

Goed hoor, M zonder luier! Heeft M er het geduld voor om te gaan zitten aan een tafeltje? Wel leuk, heb dat eigenlijk nooit geprobeerd.

Nee Manuel zegt zelf nog niks over dat hij moet plassen. Hij is zelfs verbaast als er plas komt als hij op de wc gaat zitten!

Maaaar... net voor het douchen weer een klein plasje dus sticker 2 is weer verdiend!
quote:Tinus1977 schreef op 07 november 2009 @ 19:23:

Ainne: Wat is dat voor spul wat je op een doekje moet doen? Ben wel benieuwd. Alles beter dan die smerige doorgesneden uien bij verkoudheid. Dat doe ik dus ook niet meer, hoe snotterig dat mannetje ook is. Ik ga er gewoon van over mijn nek en volgens mij vindt Manu het zelf ook smerig.

Is een oilieachtig spullie, zit in capsules wat je dan op een doekje druppelt en dat leg je dan vlakbij het bed. Beetje hetzelfde idee als Luuf, maar het gaat niet direct op de huid. Karvol heet het. Ruikt erg sterk, veel sterker dan Luuf, maar niet onaangenaam.

Wat goed dat ie een sticker verdiend heeft joh!
Hey meiden, heb net de laatste 6 pagina's gelezen maar ga niet meer reageren want dan zit ik hier morgenochtend nog

Wil alleen Tinus even feliciteren met haar verjaardag en haar tegelijk een dikke knuffel geven en condoleren met het verlief van haar opa!

Stijn ligt nu achter me op de bank. Hij werd vanochtend wakker met 39.3 graden koorts en dat is in de loop van de dag wel gezakt met een zetpil, maar hij had om 4 uur weer eentje gehad (toen had ie 39.8) en voordat ie op bed ging om 19.00 uur had ie nog steeds 38.8 graden. Merk wel dat ik me nu meer zorgen maak door die mexicaanse griep... Ga hem en zijn grote nicht (onze logee) maar weer even op bed brengen, eerst nog even tempen en eventueel nog maar een paracetamolletje... ook al wil hij dat absoluut niet! Denk dat ik maandag toch maar Sinasprilletjes voor hem moet halen.

Veel liefs en een dikke kus voor iedereen!
van mij weinig tips voor de huisapotheek. we gebruiken zo weinig paracetamol dat we nog steeds met het 1e doosje van 240 mg doen (en volgens mij ook nog van 120 mg hebben liggen, ook ooit maar 1 doosje van gekocht sinds de geboorte van renske). verder wat betadine, gaasje, vettig spul (zink, sudo enz) en dat was het wel. de luuf van 4 jaar geleden laatst maar eens weggegooid, en misschien 2 keer wat zout oplossing gekocht, maar niet op voorraad. Ach de apotheek is dagelijks open, net zoals AH.

Nurse.. ik denk dat je ook al een topic hebt geopend, maar ik zou me niet zo druk maken over A. je ligt op gyn, (gok ik) en daar liggen ook de zwangeren. de mensen met griep liggen op interne en ik denk dat ze bij ruimte tekort terughoudend zijn om daar de bedden aan te bieden, want tja daar liggen ook de zwangeren.

verder, als het ziekenhuis niet veranderd is, sinds mijn neefje en nichtje zijn geboren, dan hoef jeniet het halve ziekenhuis ddoor, dus...

ziekenhuisbacterien zijn niet gevaarlijk voor gezonde mensen, en in onze regio krijg je die bacteriien eerder van de varkensboeren...

vanavond heerlijk KvK gekeken, zelfs casper zong de liedjes mee...
Tinus, gefeliciteerd en gecondoleerd...jeetje toch snel gegaan, maar voor opa waarschijnlijk wel beter zo.

Vanavond zijn we spontaan met de pannekoekenboot mee geweest in Rotterdam. Paar jaar geleden met de familie ook een keer geweest. Was echt super gezellig, de kids hebben genoten en wij dus ook! Het uurtje was alleen om voor we het wisten....

Hou het hier even bij voor vandaag...
Tinus gefeliciteerd en tevens gecondoleerd.

Verder hou ik het hier even bij ben beetje moe en duik lekker mijn bed in.
Huh? hele dag niemand geweest?!

Ik drukke dag gehad. Verjaardag gevierd en huis vol mensen. Ben nu behoorlijk bekaf!! Was wel erg gezellig.

Manu wilde niet slapen vanmiddag, die is helemaal totally wappie.

Zie nu wel op tegen Manuels verjaardag, als ik nog zwangerderderder ben... Eens bedenken hoe we dat gaan doen dan.

Kus
Kom net om het hoekje kijken en was ook helemaal verbaasd dat het zo rustig is hier!

Tinus rustig aan vanavond (of komt er nog bezoek?)

En genoeg hulp in schakelen voor Manu z'n verjaardag en bevoorbeeld drinken gewoon op tafel zetten zodat mensen zelf kunnen pakken.
Pffffff, drukke dag maar hele leuke dag gehad!

Naar een verjaardag geweest, toen naar Dierenpark Rhenen, toen Mac en net thuis.

Bedankt voor jullie meedenken wat betreft mn zkh bezoek Weet nog niet precies wat ik zal doen... Vraag me wel af... stel dat A. een paar dagen niet live drinkt, zal ie naderhand moeilijker aanhappen?

Blegh, M. heeft de honden zo'n gedroogde pees gegeven... ranzige lucht...

Ga op de bank, ben moe van het gesjees

Kusss!

bij deze wat foto's van casper in het konijnenhok. hij slaapt daar tegenwoordig graag; ik had de leidsters wat foto's gevraagd als herinnering voor later.

allemaal leuke dagen gehad, heerlijk hoor.

ik zou niet bang zijn dat hij niet meer kan aanhappen, maar het kan wel een stap zijn richting, het niet meer willen drinken aan de borst...
Vandaag naar K3 geweest, het was in 1 woord fantastisch.

Je kind zo te zien stralen, dansen en genieten is zó heerlijk.

Ze was helemaal in de wolken, ze zat op een gegeven moment op schoot (tijdens het verhaal) en fluisterde in mijn oor: mama, ik wil hier áltijd blijven.

Tess en Nova kunnen alle oude liedjes meezingen en de nieuwe Mamasé natuurlijk, dus helemaal schor toen de show af was. Ook waren er een aantal nieuwe liedjes die ook heel leuk waren. Net even op youtube gekeken, en ze kunnen het refrein en het dansje nu al meedoen, grappig hoe snel kinderen dat oppikken.

Daarna bleven Zus en familie eten, dus nadat zij weg waren Stef en Nova naar bed gebracht, ze was kapot.

Nu lekker met een bakkie thee op de bank nagenieten van vandaag.

Met Stef gaat het goed, iig een heel stuk beter.

Ik kom morgen reageren, heb nu geen puf meer

Fijne avond!
Leuke foto's van Casper in het konijnenhok

Past hij daar nog in dan nu?

Lijkt me heel lekker om zo te kunnen slapen.

Wij hebben pyjamadag gehouden hier. Kon ik lekker nog wat klusjes doen.
oh leuk Mette!

Y. kent volgens mij helemaal niets van K3. Ik mis er in ieder geval niets aan

Gaat hier iemand al Sint Maarten lopen? Ik denk dat ik maar gewoon thuis blijf en hoop dat ik in een aanbelbuurt woon :P

Ik vind Sint Maarten eigenlijk iets wat je pas zou moeten lopen als je het zonder ouders afkan.
quote:Kletsmajoor schreef op 08 november 2009 @ 20:43:

Ik vind Sint Maarten eigenlijk iets wat je pas zou moeten lopen als je het zonder ouders afkan.Dus als je een jaar of 16 bent?

Sannie:

Leuke foto's zeg!

Mette:

Ik las het al op je hyves; gaaf hoor!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven