December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
vrijdag 27 november 2009 om 11:02
vrijdag 27 november 2009 om 11:04
Ja meer dan genoeg zelfs, maar allemaal plastic en mijn ouders wilden liever hout. En het was logischer dat ik dus ging zoeken en bestellen. Die keukentjes van mijn eerste posting die komen van een van de twee sites in Ierland die ik kon vinden met houten spul. Die andere site was waardeloos. En Ikea was mijn derde optie maar ook niets dus.
Misschien dat dat ding van Nurse wel wat is, kan het misschien via mijn werk wel gratis hierheen halen.
Misschien dat dat ding van Nurse wel wat is, kan het misschien via mijn werk wel gratis hierheen halen.
vrijdag 27 november 2009 om 11:06
quote:Kletsmajoor schreef op 27 november 2009 @ 11:02:
http://www.hayneedleshopp ... itchenandrefrigerator.cfmOh die had ik ook al gezien KM, op Ebay, leuk is ie he!
http://www.hayneedleshopp ... itchenandrefrigerator.cfmOh die had ik ook al gezien KM, op Ebay, leuk is ie he!
vrijdag 27 november 2009 om 11:11
vrijdag 27 november 2009 om 13:33
Knor leuke foto's! Meike ziet er echt heel ...... hhhmmmm weet even het juiste woord niet ... heel aanwezig en bewust van dingen. Erg ondernemend en nieuwsgierig.
Wat een gave keukentjes allemaal (op een paar na dan hihi).
Davina heeft vanmorgen de prik gehad en die gaf verder ook geen kik. Die zat nog te wachten op de prik toen de dame hem er alweer uit had volgens mij haha. Die vrouw was echt super snel met prikken en goed ook want Davina zat even later op de fiets te babbelen dat ze prik had gehad en dat het geen pijn had gedaan blablabla hihihi. Had speciaal een mooie Mickey Mouse pleister meegenomen en een spekkie voor er na als troost, maar was dus eigenlijk helemaal niet nodig. Hopelijk gaat de volgende ook zo soepel en goed.
Maak me wel een beetje zorgjes om B en Oef enzo. Als ze nog thuis waren en het was allemaal "goed" dan hadden we dat al wel gehoord denk ik.
Wat een gave keukentjes allemaal (op een paar na dan hihi).
Davina heeft vanmorgen de prik gehad en die gaf verder ook geen kik. Die zat nog te wachten op de prik toen de dame hem er alweer uit had volgens mij haha. Die vrouw was echt super snel met prikken en goed ook want Davina zat even later op de fiets te babbelen dat ze prik had gehad en dat het geen pijn had gedaan blablabla hihihi. Had speciaal een mooie Mickey Mouse pleister meegenomen en een spekkie voor er na als troost, maar was dus eigenlijk helemaal niet nodig. Hopelijk gaat de volgende ook zo soepel en goed.
Maak me wel een beetje zorgjes om B en Oef enzo. Als ze nog thuis waren en het was allemaal "goed" dan hadden we dat al wel gehoord denk ik.
vrijdag 27 november 2009 om 13:43
vrijdag 27 november 2009 om 13:46
Justin viel net op school van het klimrek af( toen ik hem voor de 2e keer bracht). Ik was net even binnen, want hij heeft het gisteren bij de BSO voor elkaar gekregen om een schoen kwijt te raken en hij is nog steeds niet terecht...!!??, Hoorde ineens een bekend huiltje en toen roepen ik wil naar mama, die is binnen...dus ik stond zo weer buiten! Gelukkig viel de schade mee, hij was wel op z'n hoofd gevallen, maar zie of voel niks.
Hij was wel erg geschrokken, dus mocht hem mee nemen van de juf, ze zei ook het is allemaal veel te veel zo rond de sint en zo, dus neem maar lekker een snipper middag!
Hij ligt nu lekker even op de bank en dan straks maar even nieuwe schoenen kopen denk ik, hij kon toch nog wel een paar gebruiken....
Hij was wel erg geschrokken, dus mocht hem mee nemen van de juf, ze zei ook het is allemaal veel te veel zo rond de sint en zo, dus neem maar lekker een snipper middag!
Hij ligt nu lekker even op de bank en dan straks maar even nieuwe schoenen kopen denk ik, hij kon toch nog wel een paar gebruiken....
vrijdag 27 november 2009 om 13:58
Marloes inderdaad bijzonder een schoen kwijt. Nou ja nu hebben jullie mooi de middag om nieuwe te kopen. Gelukkig viel het mee die val. Merk bij Davina ook dat ze het allemaal al spannend vind en op Justin's leeftijd is dat nog meer natuurlijk.
Ik kwam vanmorgen met het prikken nog een vrouw tegen van de zwangerschapsgym met haar zoontje. Dat jongetje is 3 weken jonger dan Davina, maar Davina is toch wel een stukkie groter dan dat knulletje. Viel echt op. Terwijl ze volgens mij niet groot is voor haar leeftijd, maar heb geen idee hoe groot ze nu is op het moment. Ik ga maar eens naar de Wibra en dan hopelijk als ik weer terug ben is er (goed) nieuws van Oef.
Ik kwam vanmorgen met het prikken nog een vrouw tegen van de zwangerschapsgym met haar zoontje. Dat jongetje is 3 weken jonger dan Davina, maar Davina is toch wel een stukkie groter dan dat knulletje. Viel echt op. Terwijl ze volgens mij niet groot is voor haar leeftijd, maar heb geen idee hoe groot ze nu is op het moment. Ik ga maar eens naar de Wibra en dan hopelijk als ik weer terug ben is er (goed) nieuws van Oef.