December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
KM die is ook best leuk ja, maar bij onze Ikea niet te krijgen, ik had al gekeken.

Ik heb de site van Nurse even naar mijn ouders gemaild, die keuken is 75 en gratis aflevering binnen NL. Maar ja, hoe krijgen we het hier...
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen leuke speelgoedwinkels in de buurt waar ze eventueel ook dingen kunnen bestellen?

http://www.hayneedleshopp ... itchenandrefrigerator.cfm
O ik ben in de war met BOYD!!!!

Haha, ik keek naar de eerste datum in de tabel (dit is trouwens al de tweede keer dat ik te vroeg ben)

Joni, Van harte met Boyds derde verjaardag!!
Ja meer dan genoeg zelfs, maar allemaal plastic en mijn ouders wilden liever hout. En het was logischer dat ik dus ging zoeken en bestellen. Die keukentjes van mijn eerste posting die komen van een van de twee sites in Ierland die ik kon vinden met houten spul. Die andere site was waardeloos. En Ikea was mijn derde optie maar ook niets dus.

Misschien dat dat ding van Nurse wel wat is, kan het misschien via mijn werk wel gratis hierheen halen.
quote:Kletsmajoor schreef op 27 november 2009 @ 11:02:

http://www.hayneedleshopp ... itchenandrefrigerator.cfmOh die had ik ook al gezien KM, op Ebay, leuk is ie he!
wat eeeeeerg!!!

http://www.toysrus.com/product/index.js ... Id=2334292
Hahaha da's wel heel triest ja. Ken je Fast Food nation? Nou dit is wel echt de bevestiging van dat boek. Hier kun je trouwens ook zoiets kopen en heb ook een heel walgelijke soort van Amerikaanse keuken gezien die schandalig duur is - moment.

300 euro
Nou Nurse, net mijn moeder gesproken en we gaan vrijwel zeker voor jouw optie, THANKS!!

Ik werk bij een transportbedrijf en dan laten we het bij de NLse vestiging bezorgen en zij brengen het gratis hier, jippieee!
OEF hoe is het nu?
Zou Oef in het ziekenhuis zitten?
Ja wel een beetje gek dat ze vanmorgen geen update geven heeft nog. Misschien even sms'en? Of zou dat vervelend zijn? Weet eigenlijk ook niet of haar mobiel op HM staat. Toch gevonden, ik heb even wat gestuurd. niets op HM.
Oh haha, dat was Marloes en niet Oef. Muts dat ik ben!
Geeft niet hoor Ainne! Maar helaas kan ik geen opheldering geven...

BOYD, GEFELICITEERD!!!!!!!
Ik heb nog wel het 06-nummer van Oef in mijn telefoon staan...

Ainne: vre-se-lijk die keuken! Handig met dat transportbedrijf van je!

BOYD GEFELICITEEEEEERD
Je hebt het over dat Amerikaanse ding dan he, niet over Nurses keuken! Ja ben helemaal blij nu. Mijn ouders gaan hem vanmiddag bestellen.

Sms jij haar even of denk je dat dat juist vervelend is?
Ainne
Nee dan is het goed. Tsk.
Sms is verstuurd! Maar heb jullie de schuld gegeven van het sturen van een smsje

Ik hoef er toch niet mee te spelen Ainne?

Maar hij is leuk hoor!
Knor leuke foto's! Meike ziet er echt heel ...... hhhmmmm weet even het juiste woord niet ... heel aanwezig en bewust van dingen. Erg ondernemend en nieuwsgierig.

Wat een gave keukentjes allemaal (op een paar na dan hihi).

Davina heeft vanmorgen de prik gehad en die gaf verder ook geen kik. Die zat nog te wachten op de prik toen de dame hem er alweer uit had volgens mij haha. Die vrouw was echt super snel met prikken en goed ook want Davina zat even later op de fiets te babbelen dat ze prik had gehad en dat het geen pijn had gedaan blablabla hihihi. Had speciaal een mooie Mickey Mouse pleister meegenomen en een spekkie voor er na als troost, maar was dus eigenlijk helemaal niet nodig. Hopelijk gaat de volgende ook zo soepel en goed.

Maak me wel een beetje zorgjes om B en Oef enzo. Als ze nog thuis waren en het was allemaal "goed" dan hadden we dat al wel gehoord denk ik.
He bah meiden... nog niets gehoord van Oef?

P. was toch ook heel de dag vrij?

...

Fijn dat ik je heb kunnen helpen Ainne, de afmetingen vond ik ook wel mooi eerlijk gezegd. (mooie 'werk'hoogte enzo )

...

Nou wat naar...Hoop dat we snel iets horen van Oef...

xx
Justin viel net op school van het klimrek af( toen ik hem voor de 2e keer bracht). Ik was net even binnen, want hij heeft het gisteren bij de BSO voor elkaar gekregen om een schoen kwijt te raken en hij is nog steeds niet terecht...!!??, Hoorde ineens een bekend huiltje en toen roepen ik wil naar mama, die is binnen...dus ik stond zo weer buiten! Gelukkig viel de schade mee, hij was wel op z'n hoofd gevallen, maar zie of voel niks.

Hij was wel erg geschrokken, dus mocht hem mee nemen van de juf, ze zei ook het is allemaal veel te veel zo rond de sint en zo, dus neem maar lekker een snipper middag!

Hij ligt nu lekker even op de bank en dan straks maar even nieuwe schoenen kopen denk ik, hij kon toch nog wel een paar gebruiken....
Oef is in het ziekenhuis, "lijkt op een longontsteking, later meer"

Marloes: vervelend voor Justin hoor! En voor jou.
Marloes inderdaad bijzonder een schoen kwijt. Nou ja nu hebben jullie mooi de middag om nieuwe te kopen. Gelukkig viel het mee die val. Merk bij Davina ook dat ze het allemaal al spannend vind en op Justin's leeftijd is dat nog meer natuurlijk.

Ik kwam vanmorgen met het prikken nog een vrouw tegen van de zwangerschapsgym met haar zoontje. Dat jongetje is 3 weken jonger dan Davina, maar Davina is toch wel een stukkie groter dan dat knulletje. Viel echt op. Terwijl ze volgens mij niet groot is voor haar leeftijd, maar heb geen idee hoe groot ze nu is op het moment. Ik ga maar eens naar de Wibra en dan hopelijk als ik weer terug ben is er (goed) nieuws van Oef.
Oh er is al nieuws. Longontsteking ........ arme knul toch zo alles lekker tegelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven