dicotheek
woensdag 20 oktober 2010 om 14:56
Misschien niet helemaal hier op zijn plek (vanwege leeftijd), toch de volgende vraag.
Zouden jullie je dochter van 12 naar een "echte" discotheek laten gaan als er een feest wordt georganiseerd voor 12 tot 15 jarigen.
Ik bedoel dus niet een buurthuis waar een paar discolampen hangen en een paar plaatjes gedraaid worden.
Zouden jullie je dochter van 12 naar een "echte" discotheek laten gaan als er een feest wordt georganiseerd voor 12 tot 15 jarigen.
Ik bedoel dus niet een buurthuis waar een paar discolampen hangen en een paar plaatjes gedraaid worden.
woensdag 20 oktober 2010 om 15:36
woensdag 20 oktober 2010 om 16:07
1 uur vind ik niet te laat.
Of ze zou mogen hangt af van: of er alcohol geschonken wordt (zo ja dan nee), hoe het kind is (zowel qua volwassenheid en het type kind) en met wie ze gaat (vriendinnen van je dochter die je vertrouwt). Oja en het feest moet ook niet al te ruig zijn, maar als het al op de doelgroep 12-15 is afgestemd zal dat wel meevallen.
En ik zou haar + vriendinnen zelf willen ophalen (al is het om de hoek ).
Of ze zou mogen hangt af van: of er alcohol geschonken wordt (zo ja dan nee), hoe het kind is (zowel qua volwassenheid en het type kind) en met wie ze gaat (vriendinnen van je dochter die je vertrouwt). Oja en het feest moet ook niet al te ruig zijn, maar als het al op de doelgroep 12-15 is afgestemd zal dat wel meevallen.
En ik zou haar + vriendinnen zelf willen ophalen (al is het om de hoek ).
woensdag 20 oktober 2010 om 16:08
quote:LaNeerlandaise schreef op 20 oktober 2010 @ 15:53:
Ik heb daar een verontrustende docu over gezien, over die feesten. Kan je niet eens een keer een kijkje gaan nemen op zo'n feest? Ik vind 12 eigenlijk wel te jong...Dat zal je kind fijn vinden; dat pa of moe meegaat......
Ik heb daar een verontrustende docu over gezien, over die feesten. Kan je niet eens een keer een kijkje gaan nemen op zo'n feest? Ik vind 12 eigenlijk wel te jong...Dat zal je kind fijn vinden; dat pa of moe meegaat......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 20 oktober 2010 om 16:11
Nou, dan ga je toch lekker mee?
Dat heb ik gedaan afgelopen zomer.
Nou was het een kinderdisco en mijn dochter is 7, dus erbij blijven was heel normaal.
Tegen het einde stond ik lekker te swingen met een heleboel andere ouders en de kinderen hingen aan de bar, misselijk van al het snoep en de spekkies die daar in grote bakken stonden..
"Mamaaaaa, gaan we nou? Ik wil naar huis!"
"Nee schatje het is nog niet afgelopen, mama is nog even aan het dansen, neem nog een spekkie"
Hahaha.
Ik vond het zelf erg leuk...
Maar ja, dat gaat je niet lukken op dit feestje denk ik,.
Ik zou haar wel laten gaan denk ik maar met goede afspraken en ophalen om half 12.
Nou was het een kinderdisco en mijn dochter is 7, dus erbij blijven was heel normaal.
Tegen het einde stond ik lekker te swingen met een heleboel andere ouders en de kinderen hingen aan de bar, misselijk van al het snoep en de spekkies die daar in grote bakken stonden..
"Mamaaaaa, gaan we nou? Ik wil naar huis!"
"Nee schatje het is nog niet afgelopen, mama is nog even aan het dansen, neem nog een spekkie"
Hahaha.
Ik vond het zelf erg leuk...
Maar ja, dat gaat je niet lukken op dit feestje denk ik,.
Ik zou haar wel laten gaan denk ik maar met goede afspraken en ophalen om half 12.
woensdag 20 oktober 2010 om 16:38
Ja, die van mij mocht wel gaan.
teenage-party noemen ze het hier, wordt 1x in de maand georganiseerd.
Mijn puberT is 2x geweest, vind het geen zak aan, de muziek niet leuk en al die opgetutte meiden niet gezellig.
Pfff, even een hele opluchting voor moeders
Ze is nu 15 en taalt nog steeds niet naar discotheken.
teenage-party noemen ze het hier, wordt 1x in de maand georganiseerd.
Mijn puberT is 2x geweest, vind het geen zak aan, de muziek niet leuk en al die opgetutte meiden niet gezellig.
Pfff, even een hele opluchting voor moeders
Ze is nu 15 en taalt nog steeds niet naar discotheken.
woensdag 20 oktober 2010 om 17:08
woensdag 20 oktober 2010 om 17:11
quote:NewWoman schreef op 20 oktober 2010 @ 16:11:
.Maar als twaalfjarige sta je dus écht zwaar voor gek met je moeder bij je.
.Maar als twaalfjarige sta je dus écht zwaar voor gek met je moeder bij je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 20 oktober 2010 om 21:59
Mijn dochter - 12, brugklas - is een paar weken geleden ook naar een Fris-feest geweest. Met een groep meiden die ik allemaal ken, dat wel! Netjes gehaald en gebracht door ouders, om 24.00 was het afgelopen. Ze vond het geweldig, er werd ECHT niet gedronken (het was er gewoon niet). Ook roken gaat niet lukken, omdat er geen stempels worden gegeven om vrij in- en uit te lopen. Eruit is dus eruit.
Ik heb wel duidelijk met haar afgesproken dat ze af-en-toe naar zo'n feest mag, maar zeker niet iedere maand!
Ik heb wel duidelijk met haar afgesproken dat ze af-en-toe naar zo'n feest mag, maar zeker niet iedere maand!