dierentuin Rhenen of Amersfoort, maakt het wat uit?

15-03-2009 20:13 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Wij gaan een weekendje weg en willen dan een ochtend naar een dierentuin (lang leve de spaaractie van Super de Boer). Nu liggen zowel Rhenen als Amersfoort binnen bereik (ong. zelfde afstand). Dochters zijn net 1 en 3 jaar geworden. Maakt het wat uit voor deze leeftijd waar we heen gaan? Is de ene dierentuin geschikter dan de ander?



Na bestudering van de website dacht ik zelf aan Rhenen omdat daar met slecht weer meer binnenactiviteiten worden aangeboden?



Wie is in beide dierentuinen geweest en heeft ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Beide geweest, beide erg leuk.



Amersfoort is mooier aangelegd, rhenen is dierentuin gedeelte nogal oud. Berenbos is wel weer erg leuk en rhenen heeft ook zeeleeuwenshow.

Bij rhenen hebben ze wel weer leuk nieuw binnenspeelterrein.

Vond in amersfoort, dinobos helemaal niks.



Maar op zich beide leuke dierentuinen om heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey Pips! Leuk naar de dierentuin!

Heb geen tips, sorry . Ben met Juul, Scoob en Syl naar Amersfoort geweest, vond ik een leuke dierentuin voor kleine kinderen.

Mijn ouders zijn pas met Milena naar Rhenen geweest en daar waren ze erg enthousiast over. Is een grote binnenspeeltuin, schijnt. Milena vond het geweldig! Maar Amersfoort vond ze ook erg leuk. Maar daar zijn volgens mij niet veel binnendingen, dus als het slecht weer is, is Rhenen misschien leukerl.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Alle reacties Link kopieren
Hey 12-9!



*zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Alle reacties Link kopieren
hey frans
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... ik lees net dat de dierentuin in Arnhem nog dichterbij is voor ons maar daar geen kortingkaartjes voor... Ziet er ook mooi uit.



Ik wacht nog even wat reacties af.



Tnx voor meedenken Frans :-)
Alle reacties Link kopieren
Oeps ik vergeet 12-9, sorry, bedankt voor je reactie hoor!
Ik zou voor Oudehands gaan. Groter en meer speelgelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Amersfoort was inderdaad erg leuk! Rhenen is al lang geleden dat ik daar geweest ben, is inderdaad wat ouder. De binnenspeeltuin ken ik (nog) niet. Arnhem is heel mooi, hadden we vorig jaar een abo op, ook veel binnen te doen met slecht weer (ocean, bush, desert).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Hi Juultje, ja jammer dat ik geen kortingsbonnen voor Arnhem heb. Maar misschien dat ik er wegens het korte autoritje toch voor kies. We hebben ook maar een ochtend wegens de slaaptijden dus dan is tijd ook wel belangrijk (rotgeld ).
Alle reacties Link kopieren
Arnhem ben ik ook geweest vorig jaar. Wij waren daar toen er zo'n hagelstorm was (en hadden toen 's avonds ook ineens een auto met heeeel veel deukjes ) . Er is idd genoeg binnen te doen. Het desertgedeelte vond ik zelf een beetje saai, in het bshgedeelte viel ik bijna flauw (maar was toen zwanger ), het ocean gedeelte vond ik super! Zo mooi!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Alle reacties Link kopieren
Uh..... voel ik het goed? Is er hier een lobby gaande voor Arnhem? .... :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg Rhenen als je kids hebt van die leeftijd. Superleuke binnenspeeltuin (met een soort hele grote zandbak) voor als het slecht weer is en ouders zin hebben in koffie. En anders lekker wandelen buiten door het berenbos.

Arnhem is prachtig, maar vind ik meer geschikt voor wat oudere kinderen.

Amersfoort ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dank je Imni. Die zandbak en het berenbos klinken beide goed. Hmmm... lastig kiezen zo (of hoe je van een klein vraagstuk een heel groot probleem kunt maken .
Alle reacties Link kopieren
heej pips!!!

Ik zou voor Amersfoort gaan. Dit wandeld prettiger en vind ik een mooier park.

Die indoorspeeltuin is idd erg mooi maar zoon was voor t echt lekker spelen nog net te jong.

Ik ben 2 weken geleden in Rhenen geweest en ik kies een volgende keer weer voor Amersfoort.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sylvester, welcome back :-).



Ow... is die indoorspeeltuin voor grotere kinderen? Hmmm... nadeel aan Amersfoort vind ik toch wel dat er geen binnendeel is. Hmmmm.... anders toch maar dokken voor Arnhem? En dat berenbos klinkt wel heel leuk....
Alle reacties Link kopieren
Pips,



Ik zou voor die leeftijd voor Amersfoort gaan. De dieren zijn beter zichtbaar voor de kinderen en ik vind het fijner lopen daar. Ook het treintje en de draaimolen is hier favoriet. Dinobos gewoon overslaan.

Ik vind de overdekte speeltuin in Rhenen nog niet geschikt voor die leeftijd, daar zijn ze snel weer uitgekeken. Dus als het droog is zou ik naar A'foort gaan en ga dan op zoek naar de speeltuin 'op de berg'. Helemaal goed voor die leeftijd en veel bankjes waar je heerlijk (in het zonnetje) kan zitten.

Veel plezier!



Huppel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven