Doolhof open

23-02-2021 17:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe ze erbij komt, maar kleuterlief heeft het er iedere dag over dat 'als de corona weg is dan wil ik naar een doolhof'
Ze is er zo vol van, en we hebben deze week vakantie, is er iemand die een doolhof weet die nu open is?
Het mag maximaal een uur rijden van omgeving Ede zijn.
Ben benieuwd! :)
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
24-02-2021 16:34
Voor later in het jaar kun je ook naar Maisdoolhof Voorthuizen kijken.
Ja, dat is de enige die ik ken inderdaad!
Hopelijk kunnen ze gauw weer open.
Alle reacties Link kopieren
Titono schreef:
24-02-2021 08:39
Hoi Redballoon,

Van een doolhof heb ik geen idee maar wat ook erg leuk is in de omgeving is het stoute schoenenpad op Landgoed Stoutenburg (circa 30 minuten rijden vanaf Ede): https://www.opwegmetmama.nl/stoute-scho ... mersfoort/.

Echt heel leuk. Overal op de route zijn kabouters verstopt, er is een hindernisbaan enz. Ik heb wel een tip: hou er rekening mee met zo'n dag als vandaag dat het echt heel druk kan zijn op de parkeerplaats, ik zou je dan echt aanraden om vroeg in de ochtend te gaan of juist later op de middag. Ik geloof dat op woensdag en in het weekend de boswachter aanwezig is en dan kan je ook voor 2 euro een boekje kopen met een speurtocht.

Fijne vakantie!
Nou, we zijn er vandaag dus geweest!
Het was inderdaad best druk, maar ontzettend leuk! De tunnels waren favoriet, de kabouters werden allemaal gevonden en we hebben ook nog aan het water gepicknickt want het was zo'n heerlijk weer! Na de route hadden we nog best zin om nog langer te wandelen en toen hebben we nog een stuk klompenpad gelopen. Toen waren we wel flink moe. Eenmaal in de auto riep de kleuter in paniek waar is m'n jas?! Oeps, die was ze onderweg verloren... Hele stoute schoenenpad van achter naar voren gelopen, hij lag op het beginpunt, zal je altijd zien haha!
Op de terugweg heeft ze heerlijk geslapen.
Was een hele leuke middag, bedankt voor de tip! Ik hou van dit forum ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ah goed om te horen Redballoon! Het is echt een leuk uitje nu er verder niet veel kan.

Ik kwam er zelf elke ochtend vroeg met ons kleine hondje. Dan was er nog niemand in dat bos en zelfs bij mijn hondje waren de tunnels favoriet hahaha. Ik heb ook nog hele grappige foto's dat ze in dat badkuipje was gesprongen bij het water. Wij zijn in december naar een ander deel van Nederland verhuisd dus nu kom ik niet meer in Stoutenburg. Maar ik heb er wel warme herinneringen aan ❤️.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven