Dreumes schaterlacht in bed
maandag 18 mei 2020 om 23:40

dinsdag 19 mei 2020 om 00:33
Hahaha, heeft mijn zoon ook weleens gedaan. En toen ie begon te praten werd het helemaal maf.victoria_87 schreef: ↑19-05-2020 00:09Goed om te horen! Ik vond het zo apart. Midden in de nacht opeens keihard lachen, in het donker, in haar eentje.
Hij heeft me een keer midden in de nacht keihard geroepen. Dus ik ren er naar toe. Lag ie zwaar in coma, maar hij kon me nog wel vertellen dat ik minder uien op de hamburgers moest doen.
dinsdag 19 mei 2020 om 00:45
Haha, zo leuk!Plopper schreef: ↑19-05-2020 00:33Hahaha, heeft mijn zoon ook weleens gedaan. En toen ie begon te praten werd het helemaal maf.
Hij heeft me een keer midden in de nacht keihard geroepen. Dus ik ren er naar toe. Lag ie zwaar in coma, maar hij kon me nog wel vertellen dat ik minder uien op de hamburgers moest doen.

dinsdag 19 mei 2020 om 06:24
Ja hier net op school.Plopper schreef: ↑19-05-2020 00:33Hahaha, heeft mijn zoon ook weleens gedaan. En toen ie begon te praten werd het helemaal maf.
'mamma! Je hangt eerst je jas op, en dan de slofjes aan. Juf een hand geven en op het bord kijken! Mamma mag niet mee! Mamma!! Fruit eten. Uit een bakje. Druiven. Mag je niet in stikken.'
Etc etc. Diep in slaap en hele verhalen, inclusief wild erbij gebaren

dinsdag 19 mei 2020 om 07:04
Aah gosje, dat is ook even wennen zo’n broertje erbij! Vind ze het overdag wel leuker (worden?blablamana schreef: ↑19-05-2020 00:02Dit
Die van mij schreeuwt vooral over ongenoegen richting broer (NEE NIET MIJN BABY, etc). Doe dan maar schaterlachen

dinsdag 19 mei 2020 om 08:23
Ik zou me er niet druk om maken 
Hier een dochter van 8 en die schreeuwt nog regelmatig in haar slaap. Vaak “nee nee, niet doen” of iets in die richting. Gisteren ineens weer huilen in haar slaap. Andere keren is het weer iets grappigs of liefs. Afgelopen week riep ze heel hard mama! Wilde ze alleen maar zeggen dat ze van me houdt
maar wel allemaal in haar slaap
ik voer soms ook korte gesprekjes met haar, weet ze niks meer van de volgende ochtend. Zal inderdaad wel verwerking van de dag zijn. Ik maak me er niet druk om verder

Hier een dochter van 8 en die schreeuwt nog regelmatig in haar slaap. Vaak “nee nee, niet doen” of iets in die richting. Gisteren ineens weer huilen in haar slaap. Andere keren is het weer iets grappigs of liefs. Afgelopen week riep ze heel hard mama! Wilde ze alleen maar zeggen dat ze van me houdt