Dreumes schaterlacht in bed

18-05-2020 23:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn meisje van 21 maanden schaterlacht weleens in bed, midden in de nacht, in haar eentje. En dan niet even, maar gerust een kwartier of langer. Volgens mijn moeder verwerkt ze gewoon de dag zo en is het niets om zorgen om te maken.

Herkent iemand dit? Is het inderdaad normaal?
Ja, hoor.
Ja. Lachen is niet iets om je zorgen over te maken.
Ahh wat lief :love:
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja, lachen en brabbelen en geluidjes maken ‘s nachts deed onze peuter ook destijds.
Jep. Verwerking van de dag. Mijn zoon is nu 9 en die ligt niet meer te lachen en te giebelen maar ik hoor hem nog steeds praten. Half bij bewustzijn.

Fijn om te weten dat ze zo’n goede dag heeft gehad :)
Mijn zusje deed dat vroeger ook. Ook zong ze zichzelf in slaap, heel schattig.
Apatura schreef:
18-05-2020 23:45
Ahh wat lief :love:
Dit :love:
Die van mij schreeuwt vooral over ongenoegen richting broer (NEE NIET MIJN BABY, etc). Doe dan maar schaterlachen
Goed om te horen! Ik vond het zo apart. Midden in de nacht opeens keihard lachen, in het donker, in haar eentje.
Ik lach mezelf nog steeds wel eens wakker :$
Ach wat lief... Inderdaad de dag verwerken. En ze is er dus blij van :)
victoria_87 schreef:
19-05-2020 00:09
Goed om te horen! Ik vond het zo apart. Midden in de nacht opeens keihard lachen, in het donker, in haar eentje.
Hahaha, heeft mijn zoon ook weleens gedaan. En toen ie begon te praten werd het helemaal maf.

Hij heeft me een keer midden in de nacht keihard geroepen. Dus ik ren er naar toe. Lag ie zwaar in coma, maar hij kon me nog wel vertellen dat ik minder uien op de hamburgers moest doen.
ja ook dreumesen dromen
Plopper schreef:
19-05-2020 00:33
Hahaha, heeft mijn zoon ook weleens gedaan. En toen ie begon te praten werd het helemaal maf.

Hij heeft me een keer midden in de nacht keihard geroepen. Dus ik ren er naar toe. Lag ie zwaar in coma, maar hij kon me nog wel vertellen dat ik minder uien op de hamburgers moest doen.
Haha, zo leuk!
Ah, heerlijk!
Dromen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Plopper schreef:
19-05-2020 00:33

Ja hier net op school.
'mamma! Je hangt eerst je jas op, en dan de slofjes aan. Juf een hand geven en op het bord kijken! Mamma mag niet mee! Mamma!! Fruit eten. Uit een bakje. Druiven. Mag je niet in stikken.'
Etc etc. Diep in slaap en hele verhalen, inclusief wild erbij gebaren
Ja hoor. Onze dochter doet dit soms ook, zo schattig!
Bij een meisje dat ik via kennissen kende bleek het wat anders te zijn. Maar daar kwamen ook andere signalen uiteindelijk en was het schaterlachen heel frequent. De kans dat het volkomen onschuldig is lijkt mij veel groter.
blablamana schreef:
19-05-2020 00:02
Dit :love:
Die van mij schreeuwt vooral over ongenoegen richting broer (NEE NIET MIJN BABY, etc). Doe dan maar schaterlachen
Aah gosje, dat is ook even wennen zo’n broertje erbij! Vind ze het overdag wel leuker (worden?
Geen zorgen over maken, maar lekker van genieten!
Onze peuter huilt, lacht, praat etc. In zijn slaap. Heel normaal. Zijn vader praat ook in zijn slaap dus heeft het niet van een vreemde.
Dat gaat later wel over. ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Echt bizar. Ik zou dr weg doen.
Ik zou me er niet druk om maken :)
Hier een dochter van 8 en die schreeuwt nog regelmatig in haar slaap. Vaak “nee nee, niet doen” of iets in die richting. Gisteren ineens weer huilen in haar slaap. Andere keren is het weer iets grappigs of liefs. Afgelopen week riep ze heel hard mama! Wilde ze alleen maar zeggen dat ze van me houdt :heart: maar wel allemaal in haar slaap :mrgreen: ik voer soms ook korte gesprekjes met haar, weet ze niks meer van de volgende ochtend. Zal inderdaad wel verwerking van de dag zijn. Ik maak me er niet druk om verder :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven