Dreumes schaterlacht in bed
maandag 18 mei 2020 om 23:40
dinsdag 19 mei 2020 om 09:05
dinsdag 19 mei 2020 om 09:43
Ik deed dit als kind ook. Heel soms ook nog als volwassene, schijnbaar. Ik heb m'n man vanaf het eerste moment wel gewaarschuwd niet te schrikken, mócht het gebeuren, haha. Zachtjes praten of mompelen is één ding, maar schreeuwend "neee, niet doen!!!!", zomaar midden in de nacht, daar krijgt de gemiddelde mens toch wel een hartverzakking vanWhomi schreef: ↑19-05-2020 08:23Ik zou me er niet druk om maken
Hier een dochter van 8 en die schreeuwt nog regelmatig in haar slaap. Vaak “nee nee, niet doen” of iets in die richting. Gisteren ineens weer huilen in haar slaap. Andere keren is het weer iets grappigs of liefs. Afgelopen week riep ze heel hard mama! Wilde ze alleen maar zeggen dat ze van me houdtmaar wel allemaal in haar slaap
ik voer soms ook korte gesprekjes met haar, weet ze niks meer van de volgende ochtend. Zal inderdaad wel verwerking van de dag zijn. Ik maak me er niet druk om verder
![]()

dinsdag 19 mei 2020 om 09:57
Ik praat zelf ook in mijn slaapIrish_Wasser_Woman schreef: ↑19-05-2020 09:43Ik deed dit als kind ook. Heel soms ook nog als volwassene, schijnbaar. Ik heb m'n man vanaf het eerste moment wel gewaarschuwd niet te schrikken, mócht het gebeuren, haha. Zachtjes praten of mompelen is één ding, maar schreeuwend "neee, niet doen!!!!", zomaar midden in de nacht, daar krijgt de gemiddelde mens toch wel een hartverzakking van![]()

Ik zal in ieder geval haar vriendjes of vriendinnetjes waarschuwen tegen die tijd

dinsdag 19 mei 2020 om 10:23
Damn!!!Whomi schreef: ↑19-05-2020 09:57Ik praat zelf ook in mijn slaapen ik zie nogal eens enge beesten in bed die ik dan ga zoeken onder de dekens
dochter heeft het dus niet van een vreemde. Afgelopen week bonkte ze per ongeluk met haar hoofd tegen de muur, oeps. En vorige zomer sliep ze in de caravan, ging rechtop zitten dus ik zei dat ze weer moest gaan liggen. Ze zat dwars in bed, dus laat zich voorover vallen zo met haar hoofd op een houten rand
echt, in haar slaap is het echt een brokkenpiloot. Op vakantie in een huisje ook ooit. We hoorden een bonk en gegil. Ze lag achter de deur, dus die ging moeilijk open. Was ze met haar hoofd keihard op zo’n smalle verwarming geklapt. Precies op die rand. Flinke snee boven haar wenkbrauw en met de ambulance naar het ziekenhuis om het te plakken.
Ik zal in ieder geval haar vriendjes of vriendinnetjes waarschuwen tegen die tijd![]()

Ik zie ook heeeeel soms (minder dan 1x per twee jaar of zo) mensen of dieren bij mijn bed, als ik zo half tussen wakker en slapen in zit. Dat er een beest of mensen over je heen buigt, zeg maar

Dus, ehm, TO, wees maar blij dat het (voorlopig) alleen maar schaterlachen is

woensdag 20 mei 2020 om 16:56
Was geen pretje neeIrish_Wasser_Woman schreef: ↑19-05-2020 10:23Damn!!!Das dan minder grappig!!
Ik zie ook heeeeel soms (minder dan 1x per twee jaar of zo) mensen of dieren bij mijn bed, als ik zo half tussen wakker en slapen in zit. Dat er een beest of mensen over je heen buigt, zeg maar![]()
![]()
Dus, ehm, TO, wees maar blij dat het (voorlopig) alleen maar schaterlachen is![]()

Ze is nogal beweeglijk in haar slaap, dan krijg je dit soms. Hopen maar dat het minder wordt als ze ouder is