Dreumes schaterlacht in bed

18-05-2020 23:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn meisje van 21 maanden schaterlacht weleens in bed, midden in de nacht, in haar eentje. En dan niet even, maar gerust een kwartier of langer. Volgens mijn moeder verwerkt ze gewoon de dag zo en is het niets om zorgen om te maken.

Herkent iemand dit? Is het inderdaad normaal?
Mijn vriend en onze dochter van 2,5 doen dit ook weleens. Maar meestal praten of in dochters geval een paar keer huilen in haar slaap.
Niet zo lang als bij jou, zou na een paar minuten ook wel even gek staan te kijken hahaha maar wel schattig!
Leuk hè. Mijn dochter van 11 lachte laatst nog in haar slaap. Heerlijk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Whomi schreef:
19-05-2020 08:23
Ik zou me er niet druk om maken :)
Hier een dochter van 8 en die schreeuwt nog regelmatig in haar slaap. Vaak “nee nee, niet doen” of iets in die richting. Gisteren ineens weer huilen in haar slaap. Andere keren is het weer iets grappigs of liefs. Afgelopen week riep ze heel hard mama! Wilde ze alleen maar zeggen dat ze van me houdt :heart: maar wel allemaal in haar slaap :mrgreen: ik voer soms ook korte gesprekjes met haar, weet ze niks meer van de volgende ochtend. Zal inderdaad wel verwerking van de dag zijn. Ik maak me er niet druk om verder :)
Ik deed dit als kind ook. Heel soms ook nog als volwassene, schijnbaar. Ik heb m'n man vanaf het eerste moment wel gewaarschuwd niet te schrikken, mócht het gebeuren, haha. Zachtjes praten of mompelen is één ding, maar schreeuwend "neee, niet doen!!!!", zomaar midden in de nacht, daar krijgt de gemiddelde mens toch wel een hartverzakking van :lol:
Irish_Wasser_Woman schreef:
19-05-2020 09:43
Ik deed dit als kind ook. Heel soms ook nog als volwassene, schijnbaar. Ik heb m'n man vanaf het eerste moment wel gewaarschuwd niet te schrikken, mócht het gebeuren, haha. Zachtjes praten of mompelen is één ding, maar schreeuwend "neee, niet doen!!!!", zomaar midden in de nacht, daar krijgt de gemiddelde mens toch wel een hartverzakking van :lol:
Ik praat zelf ook in mijn slaap :) en ik zie nogal eens enge beesten in bed die ik dan ga zoeken onder de dekens :rofl: dochter heeft het dus niet van een vreemde. Afgelopen week bonkte ze per ongeluk met haar hoofd tegen de muur, oeps. En vorige zomer sliep ze in de caravan, ging rechtop zitten dus ik zei dat ze weer moest gaan liggen. Ze zat dwars in bed, dus laat zich voorover vallen zo met haar hoofd op een houten rand :facepalm: echt, in haar slaap is het echt een brokkenpiloot. Op vakantie in een huisje ook ooit. We hoorden een bonk en gegil. Ze lag achter de deur, dus die ging moeilijk open. Was ze met haar hoofd keihard op zo’n smalle verwarming geklapt. Precies op die rand. Flinke snee boven haar wenkbrauw en met de ambulance naar het ziekenhuis om het te plakken.
Ik zal in ieder geval haar vriendjes of vriendinnetjes waarschuwen tegen die tijd :biggrin:
Direct opnemen want dat gaat je nog door iets minder gezellige fases heen slepen :proud:
Chocolade, altijd goed!
Whomi schreef:
19-05-2020 09:57
Ik praat zelf ook in mijn slaap :) en ik zie nogal eens enge beesten in bed die ik dan ga zoeken onder de dekens :rofl: dochter heeft het dus niet van een vreemde. Afgelopen week bonkte ze per ongeluk met haar hoofd tegen de muur, oeps. En vorige zomer sliep ze in de caravan, ging rechtop zitten dus ik zei dat ze weer moest gaan liggen. Ze zat dwars in bed, dus laat zich voorover vallen zo met haar hoofd op een houten rand :facepalm: echt, in haar slaap is het echt een brokkenpiloot. Op vakantie in een huisje ook ooit. We hoorden een bonk en gegil. Ze lag achter de deur, dus die ging moeilijk open. Was ze met haar hoofd keihard op zo’n smalle verwarming geklapt. Precies op die rand. Flinke snee boven haar wenkbrauw en met de ambulance naar het ziekenhuis om het te plakken.
Ik zal in ieder geval haar vriendjes of vriendinnetjes waarschuwen tegen die tijd :biggrin:
Damn!!! :-o Das dan minder grappig!!

Ik zie ook heeeeel soms (minder dan 1x per twee jaar of zo) mensen of dieren bij mijn bed, als ik zo half tussen wakker en slapen in zit. Dat er een beest of mensen over je heen buigt, zeg maar :-$ :facepalm:

Dus, ehm, TO, wees maar blij dat het (voorlopig) alleen maar schaterlachen is :mrgreen:
Mijn kinderen lachen wel eens in hun slaap maar schateren niet, lijkt me wel enorm schattig en geen probleem!
Irish_Wasser_Woman schreef:
19-05-2020 10:23
Damn!!! :-o Das dan minder grappig!!

Ik zie ook heeeeel soms (minder dan 1x per twee jaar of zo) mensen of dieren bij mijn bed, als ik zo half tussen wakker en slapen in zit. Dat er een beest of mensen over je heen buigt, zeg maar :-$ :facepalm:

Dus, ehm, TO, wees maar blij dat het (voorlopig) alleen maar schaterlachen is :mrgreen:
Was geen pretje nee :facepalm:
Ze is nogal beweeglijk in haar slaap, dan krijg je dit soms. Hopen maar dat het minder wordt als ze ouder is :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven