dure vs. goedkope kinderschoenen

29-09-2009 15:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter draagt sinds maart dit jaar schoentjes, en inmiddels is ze aan haar derde paar bezig. Nu heb ik tot nu toe altijd de 'dure' merken gekocht, maar ik heb gezien dat er bij Scapino bv. schoentjes van het merk dr. Visser te koop zijn, een stuk voordeliger, maar blijkbaar wel goed (?)

Dragen jullie kinderen dure of goedkope schoenen, en wat zijn jullie ervaringen? Wanneer zijn kinderschoenen eigenlijk goed?
Elefanten zijn geen "echte" Elefanten meer. De fabriek in Duitsland is failliet, en de naam en beeldmerk zijn overgekocht door Van Haren / Deichmann. De kwaliteit is toen ook achteruit gegaan.

De Hausschuhe (pantoffels) die ik eerst altijd kocht van Elefanten zijn helemaal niet meer te koop, dus moet ik nu Rohde-pantoffels kopen.

Verder kan ik voor "bredere" jongensvoeten het merk "KEEN" aanraden. Moppetoet loopt er nu zelf ook op, en Moppekind wil niet meer anders. Moppekinds voeten mogen trouwens best "duurdere" schoenen hebben, hij zit al meer dan een jaar in 28.........
Iemand een idee of er nog ergens "dichte schoenen" met het touwtje-aantrekkensysteem te koop zijn ? Ze lijken nergens meer te koop, en 's winters sandalen aan is ook geen aanrader.

Schoenveters strikken heb ik voorlopig maar opgegeven.

Klittenband houd ik niet van, maar na gisteren een rondje stad te hebben gedaan vrees ik het ergste. Er is niets meer te vinden met dat touwtje-aantreksysteem.
Alle reacties Link kopieren
Bij C en A superlaarsjes gescoord voor dochterlief,25 euro,paars en superhip,hoge wreef en lekkere knalkuitjes heeft ze...

Was bij een winkel bij ons op het plein,goedkoopste laarzen waren 94,95,ja dikke doei,dat doe ik niet meer dus........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven