een 18 jarige moeder

26-04-2012 15:16 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
denken jullie dat dat goed gaat?

ik ben geen 18 hoor ,

gaat ook niet over mij
Klinkt allemaal als een lekker warm nest......:-(
Delete
@ster ja dat zal ik ook moeten doen denk ik,

ik denk er gewoon heel veel over na

22 jong?

mogen jullie vinden ik vind het wel mee vallen

en scheiden?

geen sprake van

ik ben erg gelukkig met mijn man

en nu reageer ik niet meer op jullie vreemde onaardige kinderachtige respectloze reacties
quote:elninjoo schreef op 26 april 2012 @ 15:34:

[...]

Had die man haar dreigement beter serieus kunnen nemen en zich laten steriliseren. Dan kon ze seks hebben wat ze wilde, maar zonder gevolgen voor hem.Knap dat hij 'm uberhaupt nog in paraatheid kreeg na zo'n dreigement.
quote:ster89 schreef op 26 april 2012 @ 15:41:

Tia Dalma, ik ga er vanuit dat TO dit wel heeft besproken met het meisje in kwestie. Dat ze zich zorgen maakt vind ik niet raar.

Ster, ik lees dat jij iets anders van dit topic en TO vindt dan ik.

Ik lees dat jij het prijzenswaardig vindt dat ze zich zorgen maakt om haar vriendin, ook omdat jij dat ook jaren hebt gedaan en dat zo voelt.

Ik echter, zou dan een andere OP verwacht hebben. Deze OP begint, heel summier, wat sensationeel. Ik proef naast genotzuchtig bemoeien ook een hoop eigen negatief oordeel over 'vriendin'. Eerst hoor ik dat ze thuis zit met stufi, hem het kind heeft opgedrongen, en vervolgens zit hij in de schuldsanering als een dikke zielige pafzak. Pas dán hoor ik dat ze vriendinnen grenzend aan zusjes zijn.

Ik persoonlijk krijg er een naar gevoel van ten aanzien van TO en haar bedoelingen/intenties jegens vriendin. Maar wellicht zit ik er naast hoor
Delete
Ik snap wat je bedoelt Tia Dalma.. Ik ga liever eerst van goede intenties uit.. Later blijkt vast wel of dat onjuist was
Zo ervaar ik het ook Tia. Ik heb het idee dat Ikbenevelyn gewoon zit te roddelen hier over haar 'vriendin.'

Bovendien kloppen er dingen niet aan haar verhaal. In augustus was ze nog 23 namelijk.
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:43:

@ster ja dat zal ik ook moeten doen denk ik,

en nu reageer ik niet meer op jullie vreemde onaardige kinderachtige respectloze reacties

Hoe zou jij je eigen houding jegens je vriendin karakteriseren, TO?

Vind jij het getuigen van respect om op deze wijze haar verhaal en situatie het net op te slingeren, vergezeld van de kwalificaties die je over haar én haar man geeft, de psychologie van de koude grond dat ze het verlies van haar vader wel zal compenseren met dit kind (weet je wat dat zégt, over haar wens dit kind te krijgen?), en het welhaast onverholen minachtende dat uit je woorden spreekt?

Mijn vriendin zou je niet meer zijn als ik er achter kwam dat je je mening achter mijn rug om op deze wijze met anderen deelt, want nogmaals: heb je dit op deze wijze ook met haar besproken??
. Maar je toon vind ik ook niet erg vriendelijk of behulpzaam. Eerder veroordelend.[/quote]

terwijl ik juist precies het tegenovergestelde ben

ik heb het er wel eens over gehad met haar,

dat ik me een beetje zorgen maak en dat ik hoop dat dat onterecht is

dan zegt zij dat dat helemaal nergens voor nodig is en dat ze wel zal laten zien dat ze een super goede mama gaat worden
Delete
wat boeit jou het?
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 april 2012 @ 15:47:

Zo ervaar ik het ook Tia. Ik heb het idee dat Ikbenevelyn gewoon zit te roddelen hier over haar 'vriendin.'

Bovendien kloppen er dingen niet aan haar verhaal. In augustus was ze nog 23 namelijk.mensen verjaren
Ja, maar niet naar beneden.
quote:ster89 schreef op 26 april 2012 @ 15:46:

Ik snap wat je bedoelt Tia Dalma.. Ik ga liever eerst van goede intenties uit.. Later blijkt vast wel of dat onjuist was

Bij mij begin je ook op 100% hoor, maar dit gaat zo rap op een manier dat die 100% snel op waren...

Giulietta, kan natuurlijk zijn dat je er een jaar meer of minder per topic van maakt. Ik hou me qua persoonlijke gegevens wat op de vlakte, zelf. Ik heb haar bewust ook níet geloept tot nu toe, dat jullie dat weten. Het gaat me echt om DIT topic, waar mijn haren echt rechtovereind van gaan.
Ja dat kan ook, inderdaad.

Maar goed, het is inderdaad ook vooral dit topic waarbij ik het heb.
Als jij je zorgen al met je vriendin hebt besproken, waarom moet je hier dan deze vraag over haar stellen?

Ik snap het niet.

Vertel haar maar eerlijk dat je haar leven op internet bespreekt.

Hoe zal ze reageren?
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 april 2012 @ 15:50:

Ja, maar niet naar beneden.
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 april 2012 @ 15:50:

Ja, maar niet naar beneden. dat ik in aug een jaar jonger dan nu was dat klopt omdat ik in nov verjaar
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:50:

[...]

mensen verjaren

Hoe doe jij dat dan? In augustus 23 zijn en driekwart jaar later 22.

Leg het me uit....
Ik vind het op zijn zachtst gezegd raar dat jij een beslissing van een vriendin van je hier op internet gaat zitten bespreken. Fijne meid.
quote:helene31 schreef op 26 april 2012 @ 15:53:

[...]

Leg het me uit....willikook!!!
quote:sinnombre schreef op 26 april 2012 @ 15:52:

Als jij je zorgen al met je vriendin hebt besproken, waarom moet je hier dan deze vraag over haar stellen?

Ik snap het niet.

Vertel haar maar eerlijk dat je haar leven op internet bespreekt.

Hoe zal ze reageren?ben jij nooit benieuwd naar andere meningen???????
quote:helene31 schreef op 26 april 2012 @ 15:53:

[...]

Leg het me uit....En begin april 24 zijn.
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:48:

. Maar je toon vind ik ook niet erg vriendelijk of behulpzaam. Eerder veroordelend.[/quote]

terwijl ik juist precies het tegenovergestelde ben

ik heb het er wel eens over gehad met haar,

dat ik me een beetje zorgen maak en dat ik hoop dat dat onterecht is

dan zegt zij dat dat helemaal nergens voor nodig is en dat ze wel zal laten zien dat ze een super goede mama gaat worden

Nou, geen zorgen dus.

Waarom dan wel achter haar rug om ook nog eens een compleet andere mening aan anderen hierover ventileren? Ik vind je niet zozeer bemoeizuchtig, want dan zou je het gesprek met je liefste vriendin wel opnieuw zijn aangegaan, en dan dit keer niet met 'ik maak me een béétje zorgen' maar 'weet wat je doet, en waarom dring je een kind op aan je man en dat terwijl jullie zonder goed inkomen in de schuldsanering zitten?'.

Ik vind jou daarentegen nogal sensatiebelust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven