Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Even een kleine opmerking, wat Carianne ook al opmerkte op de hyves. Die nu is aangemaakt is niet anoniem, want staat gewoon in de vriendenlijst, en is geen clubhyve. Ik heb een andere hyve aangemaakt. Die is helemaal anoniem en dat is wel een clubhyve.

http://wondertje3.hyves.nl/
Hoera, wat jammer nou, had het zo gehoopt voor je!

Mebi, ik heb geen flauw idee hoe lang m'n cyclus duurt. Ik moet nog voor het eerst ongesteld worden na de pil. Maar dat kan wel even duren geloof ik.
ADL heel fijn en lekker safe, ik vind het nl. een akelig idee wanneer Jan en alleman maar naar onze fotoos kunnen kijken. Ik heb als gebruikersnaam bart-1974, dat is mijn mans naam, maar ik kon geen andere naam aan onze hotmail koppelen dus hopelijk krijg ik toestemming.

Mebi wat jammer dat euro disney nog best spannend en duur was, hopelijk heb je ondanks alles wel even alles los kunnen laten. En die Senna wat dapper zeg zo op z'n eerste schooldag. Het zal wel schelen dat hij de tweede is en al bekend is met het fenomeen basisschool, maar toch, was het niet vreemd een leeg huis?

Ik vond het net ook emotioneel hoor toen Jelle ging slapen, maar ik vind het ook wel leuk hoor en verheug me ook op een ochtendje annemijn!

Nou ik zal zometeen ook maar eens kijken naar vruchtbare dagen en mogelijke NOD's ergens na 28 of 30 dagen, dat wordt veel klussen, ach komt wel goed.

fijne avond
Klinkt toch wel leuk Mebi, ondanks de dure patat en de rijen!

Heerlijk dat jullie zulk mooi weer hadden ook.

Ook fijn dat het op school goedgaat, wel leeg huis dan idd!

hier ook continuerooster en om 15.00 uur uit.

Hoera, laat je nog even weten hoe het met Jelle was vandaag?

Ik ga ff brood smeren voor de oudste en hem daarna wegbrengen.

En oja, ik krijg al een aardig buikje nu! Verloskundige was ook aangenaam verrast want ik moest iets aankomen van haar. Had haar al gezegd dat dat zeker ging gebeuren
hoera...dikke knufff wat jammer en balen. Ik had mijn vingers nog steeds gekruist maar helaas.

Prinses heerlijk toch die lekker zwangere buik !!

Mebi, ik heb altijd de wens gehad om met kerst naar disney te gaan. En ben nog steeds aan het sparen, maar moet geloof ik dus nog iets langer sparen ;) Hopelijk is alles wel erg leuk geweest, zo klinkt het ten minste wel !!

Spannend al die eerste schooldagen. Toch zie je wel dat kinderen die al naar de opvang gaan of de psz, dat die weinig tot geen problemen hebben met de eerste schooldag !

hier is mijn nod. 10 maart of 14 maart.

Mijn binkie (15 mnd) loopt !!!!!! Dit weekend voor het eerst flinke stukken. Hij liep al wel wat kleinere stukken een stap of 4. Maar nu heeft hij de smaak te pakken, met een grote glimlach komt hij eraan. Zo leuk !!!!!!
Even snel, heb iedereen verwijderd van de hyves en nu kunnen we allemaal naad de niewues hyves van ADL.

Mebi: laten we hopen dat je natuurljik zwanger bent, en jij ook al een naar school gaand kind hier duurt het nog 7 maanden.

Wat belachelijk dat dat allemaal zo duur is, maar wel lekker gehad? Er lekker even tussenuit.

Miriam: Gefeliciteerd met je lopende dreumes!!! Dat blijft zo leuk. Er komen dus weer spannende dagen aan 10-14 maart.

Wie zal er nu als eerste zwanger worden? Spannend

Hier verder niks bijzonders te melden. Ga maar weer snel aan het werk.
Leuk Miriam; altijd weer leuk zo'n mijlpaal! Helemaal leuk ook dat ze dan zelf zo trots zijn en klaar om de wereld te verkennen.

Ja, dames. Hoop dat jullie snel zwanger zijn allemaal! Ik weet nog goed hoe moedeloos je er af en toe van kan worden. Bij mij was het bij no. 1 en 2 meteen raak. No 3 heeft zo'n 9 maanden geduurd (wel langer misschien) hier. Maar geef de moed niet op, het gaat beloond worden. Daar gaan we gewoon vanuit!!
Princess, thanx en wat leuk dat je buik begint te groeien, heerlijk pronken vond ik altijd wel leuk (behalve de laatste maand als je model zeekoe krijgt) geniet ervan!

Mirjam proficiat met je mannetje, en wat kun je dan toch trots zijn he! O en jou NOD schiet op zeg 10 of 14 maart, spannend!!!

Nou Jelles schooldag zit erop. Het ging goed, toen hij op zijn stoeltje zat wel een klein pruillipje maar geen traantjes wel een brokje in mamas keel maar gelukkig ook geen traantjes. Hij had het goed gedaan alleen moet weer even wennen aan andere dagibndeling en regels als op de peuterspeelzaal. Wel grappig met gym had juf gezegd dat hij zijn kleren uit moest doen en toen had hij alles uitgedaan, ach gut..Oefenluier is trouwens drooggebleven. Hoe gaat dat met Timo Flodder?

We zijn weer een stapje verder!

Hier gaat alles verder goed en ik probeer om me niet teveel te focussen op zwanger zijn. Dat lukt overigens de eerste twee weken altijd goed. Ik begin woensdag ook met sporten want het is hard nodig. Stella en Mebi zijn jullie weer op je oude gewicht na de mk, ik niet, er moet drie kilo vanaf... gaat lukken. En zaterdag gaan we naar een vouwwagen kijken van marktplaats, dus das ook allemaa leuk. Ik heb trouwens het idee dat ik pas afgelopen maand een echte goede ei sprong heb gehad omdat ik na de mk niet eerder dat "slijm" zag. Wie weet moet je lichaam toch even herstellen, ach het komt vast allemaal goed,

fijne dag/ avond allemaal (vanavond lekker met z'n 2tjes eten entrecote en rose ha dat mag weer even een weekje!)
Heb jullie geaccepteerd hoor meiden!

Verder nu ff geen tijd meer want ik hoor dochterlief wakker worden!
Heb me ook aangemeld. K ga nu naar bed, ben op. Truste !!
Hi, ik even snel..

Ik ben inmiddels ook lid van de hyves, leuk!

Nu druk druk, inpakken enzo voor Londen. We vertrekken morgenochtend vroeg. Dus ik ben er pas zondagavond weer!

Doe rustig aan, klus ze en tot snel!

Car.
Car een superleuke tijd toegewenst!! En we horen het zondag allemaal wel!

Ik zal ook eens opd ehyves gaan kijken
Oooo wat ben ik toch een enorme nitwit met hyves achtige zaken. Het is me nu wel gelukt om mijn mans naam te wijzigen in mijn naam, nu zal ik binnenkort de foto proberen te wijzigen. Ik heb iedereen nu een uitnodiging voor hyven gestuurd maar weet niet of dat nu moet. Wel heel leuk om jullie fotoos te zien zo zie je toch met wie je zoveel kletst! Toch leuk dat jullie mijn man en baby jelle in de sneeuw kunnen bewonderen, maar zoals gezegd, wordt gewijzigd!
up, zit weer op mn werk en krijg geen nieuwe berichten door
He hallo allemaal, ik heb met net ook aangemeld ADL, dus wacht op je toestemming hahaha. Lijkt me idd erg leuk om jullie foto's te zien.Ik heet trouwens Bianca en sta erop als Menno en Bianca

Wat leuk Miriam dat je grote kleine bink loopt, wat geweldig is dat toch altijd he?

EN je NOD is ook al snel zeg, wat denk je??

Ik had de 22ste mijn ei, dus als alles daar binnen weer goed zit zou ik 9 maart mijn NOD hebben. Tuurlijk hoop ik stiekum maar denk niet dat ik zwanger ben.

Ik weet niet of het kan maar ik heb nu al af en toe ongi pijn in mijn buik, beetje weeig dus zit er wel aan te komen denk ik. Weten jullie of je ook binnen 14 dagen ongi kan worden na je ei?

Ik zal wel heel blij zijn als alles het weer doet, dan zeg ik denk ik die hystroscopie ook af, of zouden jullie die door laten gaan?

Hoera, ik ben al wat zwaarder dus die paar kilo zie je niet hahah. Maar ben wel wat zwaarder dan ervoor. Ik loop wel hard maar door het bloedverlies (wat ik trouwens al 1 week niet heb yeahhhh) lukte het me niet zo vaak. Ik heb ook steeds in mijn achterhoofd dat ik hopelijk weer snel zwanger ben en dan is de motivatie er niet zo. Ik heb zo en zo al mijn hele leven overgewicht, maar leef nu wel gezond en loopt hard.

Probeer me nu meer te focussen op het accepteren van mijn figuur ipv dat eeuwige jo-jo effect.

Oja, Hoera ik herkende ook de verandering door het slijm. Denk echt dat je lichaam wel een optater krijg van zoiets.

EN ik hoop dat je genoten hebt van je entrecote!

Wat schattig trouwens van Jelle, dat zou ook iets voor Senna kunnen zijn haha. Fijn dat het zo goed gaat. Ik had ook zo''n brok in mijn keel hoor. Hij lijkt dan weer zo klein!

Car je leest dit misschien niet meer maar heel veel plezier in Londen!!

Flodder heb je al het idee dat de baby is gedraaid? Wanneer ga je precies met verlof??? Ben zo benieuwd nu het allemaal zo dichtbij komt voor je!

Het is idd leeg in huis, maar ik werk op de 3 dagen dat ze de hele dag naar school zijn. Ik breng ze weg en Menno haalt ze op. Op woensdag en vrijdag ben ik vrij, dus heb ik ochtendje voor mezelf (lees: de was doen, opruimen en schoonmaken haha). Dus echt tijd om het lege nest syndroom te hebben heb ik nog niet.

Flodder, je opmerking doet me wel goed. Ik was 2x in 1 maand zwanger en 1 x na 3 maanden, ik verlies soms wel een beetje de moed hoor....

Nou tot gauw! Liefs!
Mebi, als dat onderzoek geen gevolgen kan hebben voor eisprongen en eileiders en dergelijke zou ik het wel laten plaatsvinden ter geruststelling en afsluiting, want het klinkt heel positief dat je al een week niet hebt gevloeid! En wie weet toch spannend hoor, het is bijna 9 maart!!! Misschien begrijp ik de vraag niet maar je wordt toch altijd ongeveer 14 dagen na je ei ongesteld, volgens mij kan het soms ook eerder, dat heb ik hier ook al eerder gehoord. Heel herkenbaar overigens van ik ben toch zo weer zwanger dus ga niet lijnen, maar nu begint het me te lang te duren en de zomer komt eraan dus geen verhullende donkere kleding meer. Ik ga niet extreem lijnen hoor maar gewoon sporten en wat opletten.
Ik heb mij ook aangemled voor het hyven... weet alleen niet of ik het goed gedaan heb.

Ik zal ook nog even bijlezen wat er allemaal geschreven is.

Ciao
De rest die zich hebben aangemeld voor hyves heb ik ook toegevoegd hoor!

Verder vandaag druk bezig met inpakken en was draaien en opruimen want we gaan een lang weekend weg met schoonfamilie naar centerparcs. We gaan morgen weg!

Allemaal een fijn weekend en tot volgende week!

(oh enne, mag ik weer in het schema? sta er nog steeds niet in)
ADL, je staat er weer in hoor!

Ik heb geen bevestiging via hyves gekregen dat ik toegevoegd ben... vraag mij af of ik het goed gedaan heb. Heb mij dus nog maar keer aangemeld... we'll see!

Groeten
Oh, GB3, zou je nog wat gegevens erbij kunnen zetten?

Leeftijd, 25 jaar en de 2 kinderen zijn 2 en 0 jaar.

NOD weet ik nog niet, zet maar neer in afwachting van NOD .
Heb ook geen bevestiging oid op hyves.......

Hol nu snel naar bed. Morgen drukke dag met Timo zijn verjaardag !!
En Mebi: merk je al wat? Ben een beetje nieuwsgierig.

Floddertje :Gefeliciteerd met Timo!!! Leuke dag gewenst, zeker een hok vol met kindjes, pffffffffff en dat met een dikke buik

Hoera: Ik weeg nu minder als toen ik zwanger was dus die kilo's zijn er gelukkig af. En wat goed dat Jelle zich netjes gedragen heeft en wat schattig dat hij zijn kleertje uit deed, tja weet hij veel.

Hier zijn we nu druk aan het oefenen met de zindelijkheid, de gastouder die "zeurde" een beetje, hij is zomaar 4 en dan kan hij niet naar school. Dus nu krijgt hij geen luier meer om en moet zeggen het blijft bij ongeveer 1 natte broek per dag en 's avonds krijgt hij gewoon luier in bed. Alhoewel Sil gisteren geen luier aan wilde, daar gaan we volgende week maar mee beginnen eerst even goede bedzeiltjes kopen.

"Even een ego stukje, moet het even kwijt"

Hier zit ik weer goed in dilemma met mijn werk, wat ik nu moet doen mijn gevoel achterna of mijn verstand. Heb nu toch ook maar de hulp van mijn huisarts ingeroepen, want ik voel me laatste tijd toch weer beetje depressief en wil niet weer in een depressie terecht komen. Wie weet kan zij mij helpen om alles weer op een rijtje te krijgen. Ben er wel achter dat ik teveel werk en dat ik meer bij mijn mannetjes wil zijn, zij zijn tenslotte het belangrijkste wat er is.

"Ego modus weer uit"

Ga nu maar echt beginnen met werken, alvast fijn weekend, wij gaan lekker weer even naar opa en oma in brabant. Opa en oma passen morgen lekker op en vriend en ik gaan lekker shoppen in Den Bosch of Eindhoven

Groetjes
Stella, zoals je het omschrijft is heel herkenbaar, ik zat ook zo in dubio. Vroeg ma af wat voor werk ik nou leuk vind en kom er niet zo achter. Ik wil ook meer bij mijn gezin zijn. Ik ben daarom iets minder gaan werken, maar over d evraag wat ik nou echt wil ben ik ook nog niet uit. Ik richt me nu eerst op nog een kindje, daarna zie ik wel weer.

Misschien helpt het jou ook om je wat meer op 1 ding tegelijk te richten? Weet het niet hoor, maar wij vrouwen moeten zoveel van ons zelf, het is niet gek dat we soms neerslachtig zijn. Sterkte meid, wees maar lekker ego hoor!

ADL ik heb ook geen bevestiging van Hyves gehad...wat heb ik verkeerd gedaan???

En veel plezier in Center Parcs, naar welke ga je?

GB hoe is het met jou en je bolle buik???

Flodder, gefeliciteerd met Timo!!

Hoera, hoe ging het met Jelle??

Hier kan ik wel janken, ik had dus 23 ste mijn ei, dus zou maandag as ongi moeten worden. Ik had veel krampen in mijn buik en hoofdpijn, dus ik dacht echt: dat komt eraan!YEAHHH

Helemaal geen bloedingen meer gehad en was in mijn hoofd alweer aan het rekenen wanneer mijn klus dagen weer zouden zijn.

Maar....ik ga gisteren naar de wc: bloed, dus ik denk YES ik ben ongesteld! 1 uur later: bruinig (sorry) en nog 1 uur later alles weer weg....ik baal zo, houd het dan nooit op??? Dit was geen ongi, maar gewoon weer zo'n stomme bloeding. Heb nog steeds bij steken in mijn zij, dus hoop dat mij ongi dan toch maandag komt, maar goed is het dus allemaal nog niet.

Ik ga dus idd die hystroscopie door laten gaan, maar nu kan mijn man opeens geen vrij krijgen GRRR. Ik voel me nu echt zielig en boos, zit lekker vol zelfmedelijden hahah.

Dus ook sorry voor mijn ego bericht, maar in mijn omgeving merk ik dat het voor iedereen al een beetje voorbij is......

Fijn weekend meiden!
ADL fijn weekendje!

GB3 mijn nod is 31 maart (ruim geschat)

Stella, wat een twijfels en goed dat je jezelf beschermt, maar die keuze is moeilijk, ik kan wel zeggen ga op je gevoel af en ga minder werken, maar ik weet dat dit bij ons financieel niet relaxed zou zijn. ik merk dat ik het wel fijn vind om genoeg te hebben en niet de eindjes aan elkaar te hoeven knopen. Dat kan ik natuurlijk voor jullie niet beoordelen. En hoe gaat het met je eigen website, misschien kun je daar meer aan werken, sterkte iig ermee. Heel veel plezier met je weekendje Brabant! Lekker shoppen, Eindhoven heeft leukere winkels, maar Den-Bosch vind ik gezelliger en daar hebben ze ook veel speciale winkeltjes, geniet ervan met z'n tweetjes! Trouwens die gastouder hoeft niet te bepalen wanneer jullie zoon zindelijk is lijkt me. Ik had laatst nog een voorlichtingsavond op de peuterschool en er zijn drie dingen die je niet af kan dwingen, zindelijk eten en slapen. Je kunt het wel stimuleren. Jelle was bijna zindelijk, maar het is zo spannend en nieuw allemaal dat het helemaal niet erg is om die oefenluier aan te doen. Poepen doet hij thuis (tot nu toe) en na een paar dagen zal hij waarschijnlijk wel zelf komen met het feit dat hij de oefenluier niet meer wil. Wanneer wordt Sil 4? 'S nachts krijgt jelle ook uit eigen belang (..) gewoon een luier aan en dat is maar goed ook. Pas na de 7 hoorde ik dat ze 's achts zindelijk "moeten"zijn.

Mebi, wat balen toch allemaal, ik zou maandag even afwachten en als je dan niet ongesteld bent eventueel ook een test doen, want dat kan ook nog, sterkte ermee

Jelle is voor de tweede dag naar school geweest en het ging goed. hij wilde alleen met buiten spelen naar huis want "mama is toch thuis?". Ik vond het ook wel heerlijk knus om een keer met Annemijn alleen te zijn, die kan nu even lekker genieten van alle aandacht. Ze mist Jelle wel hoor, ik ook trouwens. Maar ik kon wel rustig winkelen, is toch anders met 1 kind in de wandelwagen.Wat dat betreft is het niet erg dat in mei geen derde baby komt besef ik nu, zo hebben ze alle drie een flinke poos de aandacht alleen gehad.

Vanavond gaan we een fietsje voor Jelle kopen voor zijn verjaardag en daarna een feestje, gezellig! Morgen gaan we naar een vouwwagen van marktplaats kijken, zo ik ga weer aan het werk.

ps. in het weekend helpt mijn man even met de foto op hyves, het lukte gisteravond niet, ben echt erg...
Flodder helemaal vergeten, van harte proficiat met je grote mannetje!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven