Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
WAUW!

VAN HARTE MIRIAM!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan, enne idd nu zullen er vast meerdere schaapjes volgen

Van harte gefeliciteerd Miriam!!!! Fantastisch nieuws... en wat een mooie uitgerekende dag.... mijn verjaardag!

Geniet er van!

Liefs GB3
He

Miriam nog lekker aan het nagenieten van het goeie nieuws?

Vandaag een lekker zondagje gehad, we zijn gaan fietsen en daarna bij schoonouders neergestreken, was gezellig, schoonzus, zwager en kids waren er ook, nu lekker relaxen, morgen moet Jelle weer naar school, ik ben benieuwd!

fijne avond allemaal
nou wat een rust hier...

Heb vandaag een lekker rommel en opruimdag gehad, zal wel het voorjaar zijn, iedere week een kast opruimen en dan komt het helemaal goed. Verder weinig bijzonders,

fijne avond!
Zo.. weer van het een naar de ander aan het rollen! Ik zit in een buurtcommissie, zijn nu bezig met een lentespeurtocht te organiseren voor kids van 2 tm 7 jaar. Leuk, maar kost best wat tijd en voorbereiding. Dat moet dan 28 maart a.s. plaatsvinden!

Net onze belastingaangifte gedaan (moet misschien toch weer een andere studie doen: belastingconsulent, vind het best leuk) en we krijgen geld terug!! Jippie!! Vorig jaar moesten we nog terugbetalen, omdat ik het jaar daarvoor per ongeluk te veel had ontvangen.. Maar komt goed uit, kunnen we er van op vakantie of anders gaat het naar de spaarrekening die toch al wat kleiner begon te worden na dat avontuur van mijn vent.

Nou, ik ga lekker bijtijds mijn bedje in, best moe en heb de hele dag al last van een trekkend spiertje in mijn oog. Super irritant!

Slaap lekker alvast! Liefs, Car.
Ha Hoera, ik loop je net mis. Ik merk wel dat het werk weer toeneemt: tuin doen, ramen zemen etc, dat doe je toch meer met dat lekkere weer! En kasten uitzoeken, lekker voorjaarsschoonmaak!

Trusten! XX Car.
Miriam GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer een zwangere erbij!!!

Wat twijfels wel niet kunnen doen, hahaha
Ik loop een beetje achter zie ik wel, heb ook een behoorlijk hectisch weekje achter de rug.

Mebi: Succes vandaag met de hystroscopie, ik dacht ook als je weer ongesteld bent dat het dan allemaal uit je lijf is, beetje raar. Ik ben nog steeds raar ongesteld en heb nog steeds het idee dat het niet goed is en dat ik niet meer zwanger kan worden, beetje rare gedachten maar dat zegt mijn gevoel. Bij mij is het nu gisteren 3 maanden geleden. Hopelijk krijg je goed nieuws vandaag.

Floddertje: Wat goed dat beeb gedraaid is, en wat een drukke dagen zo met de kids. Een fietskar is ideaal kan je mooi drie kids vervoeren, heb je ook al zo'n babyschelp? Wanneer gaan jullie naar de camping?

Hoera: Ook al lekker een vakantie geboekt, ik vind het ergens ook wel lekker dat er nog geen derde aankomt hoor, maar het moet niet te lang gaan duren. En druk geklust? hahaha.

Prinsess: Goed zeg dat je nieuwe baan bevalt, wel grappig tegen de tijd dat je je verdiept hebt in de materie kun je met verlof. Leuke avond gehad zaterdag?

Carianne: Wat leuk zo'n lentespeurtocht, oeh en 28 maart is idd al erg snel, hopelijk is het echt voorjaar dan. Hier moet en we de belastingaangifte nog doen, krijg maar geen jaaropgaaf van mijn vriend zijn uitkering van vorige zomer beetje vaag.

Miriam: Voel je je al zwanger of heb je nog nergens last van. En wat was de reactie van je man? Hij kan nu niet meer terug haha.

Hier ook weer nieuws ben vanaf vandaag 5 weken thuis om even op krachten te komen. Ik had vorige week donderdag tegen mijn baas gezegd dat ik er mee wilde stoppen. Maar ja mijn baas vond dat zonde en toen heeft hij nog een jaarcontract aangeboden waarvan de eerste maand onbetaald verlof om even tot rust tekomen. Hier ook geen december kindje want niet geklust op de dagen dat het moest. Heb nu ovulatie test in huis gehaald maar ik begrijp er niks van (heb je al twee kinderen begrijp je het nog niet) Heb die dingen ook nog nooit gebruikt, maar na de curretage voel ik geen eisprong meer dus dacht ik dan haal ik van die testen ze zijn al anderhalve week licht positief, schiet mij maar lek.

Verder gaat het prima hier, nog steeds geen auto, maar de trein en de bus brengen me overal.

Afgelopen zaterdag vrijgezelle feestje van mijn schoonzusje erg leuk, ze had een mooi heidi pakje aan, lekker bonbons gemaakt en heerlijk gegeten 's avonds. We lagen pas om 3.15 in bed, ben er nog moe van. Nou ik ga hier even een bommetje opruimen.

x Stel
Wow Stella, je baas wil je echt niet kwijt!

Wel strelend op zich. En Lekker hoor zo'n maand onbetaald verlof. Maar dus in ieder geval een jaarcontract?! En dan zie je wel weer?

Leuk Flodder van de fietskar. Passen er daar drie in en welk merk heb je gekocht? Ik zit er ook aan te denken nl.

Het is heeeerlijk weer, geniet ervan als het kan !

liefs
mebi succes meid, hopelijk mag je gauw weer de rondes meedoen !!

flodder, wauw wat leuk zo'n fietskar. Helaas past zoiets bij ons niet in de schuur, het leek mij ook wel ideaal.

stella, wat wordt je lekker even in de watten gelegd door je baas. Heerlijk even rustig aan doen en een jaarcontract al klaar. Ga je hem wel tekenen ? Of stop je echt ?

prinses. altijd spannend een nieuwe baan, fijn dat het jou zo goed bevalt. Het is toch altijd maar weer afwachten.

carianne, wat een drukke bijtje ben je toch, wel erg leuk om zoiets te organiseren. Meestal wel eer van je werk.

hoeplijk niemand vergeten !!

Hier nog steeds geen misselijkheid (even afkloppen). alleen brood gaat mij tegenstaan, dat was bij de andere twee ook zo.

Op 6 april ga ik voor mijn eerste controle gelijk bij de gyn. en morgen krijg ik MvM op bezoek. De eerste keer voor mij want ze waren hier eerder nooit in de buurt. Nu kan ik dus wel mijn geluk een beetje doorgeven

Manlief is ook helemaal door het dolle heen hoor !! Hij twijfelde niet aan het feit wel of geen derde maar meer zorgen om de financieen zeker nu de regering in de opvang gaat bezuinigen en het is ni al zo duur. Maar goed...

ik ga nu genieten van de zon fijne dag
Miriam: Ik heb mijn contract al getekend en ga 20 april weer aan het werk en dan voor drie dagen, ik hoop dat ik dan meer rust in mijn lijf krijg en nog meer van mijn twee kleine mannen kan genieten.

Hier ook super weer, ga even lekker de tuin in.
He allemaal!

Stella wat fijn voor je een maandje er tussen uit kun je fijn even alles op een rijtje zetten en straks rustig weer starten. Waty betreft de ovulatieitest, ik zou ook niet weten hoe het werkt heb er laatst mee in mijn handen gestaan maar had al zoiets van laat maar. Ik heb zelf het idee dat ik de vorige ronde pas een echte eisprong heb gehad en deze ronde heb ik hem volgens mij zaterdag gespot, slijmtechnisch dan....gadver sorry...Ik denk echt wel dat je lijf even tijd nodig heeft en wie weet doet een maandje sabatical wonderen.

Car lekker jullie ook geld terug wie weet kun je het goed besteden straks..., bijna NOD toch??? Duim duim duim

Flodder het wordt echt aftellen voor jou zat ik me net te bedenken

Mirjam heerlijk toch allemaal, geniet ervan hoor!

Zo hier goed geklust, heb er een goed gevoel over maar je weet natuurlijk nooit, nu twee weken wachten pfffffffffffffffffffffffff

Morgen is Jelle jarig dus lekker feesten, t wordt mooi weer dus dat gaat helemaal goedkomen. Ik denk dat ik pas vrijdag weer kan schrijven, dus tot later!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA mag ik even gillen!!!! Alles is weer goed, we hebben groen licht!!!!

Ze hebben een iniminie vleesboompje weggehaald en wat weefsel wat vermoedelijk ook zelf wel was weggegaan. De gyn was heel lief en heel erg positief. Ze zei dat ik er weer tegenaan kon omdat alles er helemaal goed uit zag, ben zooooo opgelucht!Was heel erg zenuwachtig en bang voor slecht nieuws, maar alles is helemaal ok! Ben wel blij dat ik gegaan ben, want ze heeft dus wel wat weggehaald maar het stelde volgens haar niet zoveel voor. Ben zoooooo blij!

We slaan maart nog wel even over vanwege de kerst en dat mijn man dan geen vrij kan krijgen. Maar mijn NOD is dus ong. 2 april (weet nog niet hoelang mijn cyclus is) en daarna doen we weer mee, back in the game hahaha.

Mirjam wat fijn dat je man zo blij is, het komt ook vast helemaal goed. Wat een heerlijk gevoel moet dat weer zijn.

Stella wat een lieve baas heb jij, zeker in deze tijden! Maar laat dat niet helemaal meetellen in je overwegingen over je toekomst, maar wel zo geruststellend om zo een paar weken rust te krijgen.

Die ovulatietesten weet ik niet helemaal precies, maar volgens mij is hij pas echt positief als de teststreep donkerder of dikker is dan de controle streep. Zoiets...

Hoera ik hoop zo voor je dat je deze maand zwanger wordt!

Wanneer is je NOD? EN alvast van harte met Jelle, heel veel plezier morgen.

Car wat leuk zeg dat jullie dat soort dingen organiseren. Hoeveel kindjes lopen dan mee??

Flodder wat goed dat de beeb gedraaid is zeg, voelde je dat zelf ook??? Hoelang nog precies??? Spannend hoor!!!

GB en Princess, hoe voelen jullie je?

Nou hoop dat ik niemand vergeten ben..??

Ik ga lekker op de bank zo, heb wel wat kramperig gevoel in mijn buik, beetje weeig, maar neemt mijn blije gevoel niet weg hoor hahaha!

Zaterdag lekker lente, eindelijk heerlijk!!!

Fijne avond!

Ps; weet niet meer wie het schema bijhoud, maar mag ik er weer bij met mijn NOD ? ong 2 april denk ik....
mebi !!!! Joepie wat fijn voor jullie zeg , ik sta te dansen voor je.
Floddertje... super van de fietskar! Wat voor merk en type is het? Ik wil eigenlijk een bakfiets kopen via het fietsplan van mijn werk. En anders een fietskar. Heb mij er ook al diverse malen in verdiept. Ben dus wel benieuwd waar jullie voor gekozen hebben. Ook met een babynestje erbij?

Mebi... fijn dat alles nu goed is. Kun je er weer vol vertrouwen tegen aan. Heeft wel lang geduurd voor je. Dus dan is het dubbel zo fijn dat je weet dat alles nu schoon en ok is!

Stella... dat is inderdaad wel erg lief van je baas. En het zal je ego ook wel strelen dat hij zoiets aanbiedt en je dus duidelijk ook niet kwijtwil. Geniet van je vrije weken, kom tot rust, probeer dingen te doen die jij leuk vindt. Sterkte!

Hoera... geefliciteerd met de verjaardag van Jelle! Je hebt het goed getroffen met het weer. De kids allemaal lekker naar buiten gegooid?

Ik ben benieuwd of jullie klusserij een nieuw wondertje heeft opgeleverd... Ik hoop het voor jullie! Zou toch mooi zijn! Succes en sterkte met de 2 lange weken wachten. toi toi toi

Carianne.... succes met de speur-lente-tocht. Als je al die blije koppies ziet de 28e weet je als het goed is gelijk waar je het voor gedaan hebt.

Heerlijk dat jullie geld etrug krijgen van de belasting. Wij weten dat altijd pas heel laat. Hebben elkaar jaar uitstel. Het bedrijf van mijn man is afhankelijk van de cijfers van verzekeringsmaatschappijen. Dan moet de maatschap van mijn man alle cijfers op orde brengen en dan pas kunnen wij aan de slag met onze aangifte. Al doen wij dat niet zelf. Is te ingewikkeld met een eigen bedrijf. Bij ons wordt het dus wel juni-juli-augustus eer we wat weten. Dan wordt ook de winst uitgekeerd, dus hopelijk zijn we dan rijk... hihihi...

Miriam.... nogmaals.... ik vind het super voor je! En zo'n mooie uitgerekende datum. Hij staat in het schema hoor! Hoe voel je je? Al aan wat mensen verteld of wachten jullie nog?

Princess... fijn dat je nieuwe baan leuk is! Zal inderdaad wel even tijd kosten om je in te werken in de nieuwe materie. Maar nieuwe uitdaging toch?! Leuk!

Hier verder heel druk geweest. Rapporten schrijven, gisteren eerste gesprekken gehad, morgenavond de laatste. Rugpijn houdt helaas aan, wordt er 's nachts ook wakker van en dat is wel heel erg vervelend. Ben nu ook strontverkouden, hoesten, keelpijn, hoofdpijn en vandaag ook koorts. Ga dus zo lekker mijn bedje in en hoop op een goede nacht zodat ik er morgen weer tegenaan kan.

Voel de baby steeds meer en beter. Voel de trapjes nu ook door de placenta heen (ligt aan de voorkant).

Nog steeds wel zorgen om mijn opa waarmee het niet zo goed gaat. Heeft in ziekenhuis gelegen en daarna naar verpleegtehuis om aan te sterken. Daar is hij nu dan wel weer uit en is nu thuis, maar die man kan eigenlijk niet goed meer voor zichzelf zorgen. Dus regelmatige controle van de familie (niet groot) is wel nodig. Ik hoop dat hij de komst van onze kleine nog mee mag maken. Dat hoopt hij zelf ook, maar hij heeft er een hard hoofd in...

Ik ga mijn bedje in.... dag dames!!!!
Even heel snel, zo naar bed. Kom later wel even uitgebreid terug !!

Het merk is chariot. Rijd heel licht en kan je prima als wandelwagen gebruiken. Dat was een criterium van mij. Dan hoef ik geen duowagen aan te schaffen ofzo.....
Ik heb een bakfiets.. Heerlijk. Kan er eventueel 5 kids op vervoeren.. Maar heb wel een 2 wiel bakfiets. Anders wiebel je heen en weer met zo'n driewiel bakfiets. Alle kids die tot nu toe mee gereden hebben in de bakfiets, zijn er helemaal weg van.
up
Heb eigenlijk niks te vertellen, maar verveel me, kids op school, huis aan kant...zucht..saaaaaiiiiiiiiiii......
Hier ook een fietskar (kidcar). Ben er echt blij mee (ook afhankelijk van want geen rijbewijs).

Maar ik maak ook gebruik van draagdoeken, dat is ook handig!
He heel mijn berichtje is weg, dus nog maar een keer.

Mebi supergoed nieuws zeg!!!!! De lente komt en jullie mogen weer aan de klus, dat gaat helemaal goed komen!

Flodder wat een leuke fietskar! en relaxed dat het ook een wandelwagen is, zit er dan een maxicosi in of een nestje?

GB3 sterkte ermee allemaal en ik hoop dat je opa de geboorte nog mag meemaken, het begint toch wel op te schieten, 4 juli!

Wij hebben een superfeest van Jelle gehad woensdag. het was voor het eerst dat hij ook goed besefte wat jarig zijn is. Hij heeft de hele dag met zijn feestmuts opgelopen en vooral veeeeeel snoep en nog meer cadeautjes gekregen. Zijn fietsje vindt ie supergaaf en hij kan het al echt goed, behalve remmen, maar dat komt nog wel. Annemijn was trouwens best jaloers, wel schattig, maar helaas doen wij niet aan cadeautjes voor het broertje of zusje met een verjaardag. het weer was natuurlijk ook super,iedereen heeft in de tuin gezeten!

Morgen vieren we het feest voor de virenden met alle kinderen (ongeveer 17) en dan kan mooi weer alles naar buiten, heerlijk!

Verder in afwachting vanNOD, deze is 31 maart, het begint voor mijn gevoel wel op te schieten. Misschien ook omdat ik probeer om er wat minder getsrest mee bezig te zijn en ook te genieten van de andere dingetjes en dat gaat goed! Ben benieuwd!!!

Vanavond lekker eten met de meiden van de vriendengroep, tapas geloof ik dus dat is altijd lekker,

zo ik ga weer even aan het werk!~

liefs hoera
Mebi: Wat een goed nieuws, wat heerlijk nu weet je tenminste zeker dat je weer voor kunt gaan.

Gb: Wat heerlijk dat je je kindje voelt bewegen en veel beterschap. Wat vervelend van je opa hopelijk maakt hij het gewoon mee, die derde kleine spruit van jullie. Daar duimen we zeker voor!!! Hoe lang moet je nog werken voor je verlof? Of werk je al minder ivm met je rug?

Floddertje: Wat een coole fietskar, heb ook voor die gekeken. Nieuw zijn ze niet te betalen, heb je ook zo'n babyschelp erbij, die zijn ideaal voor als je baby moet vervoeren dan kunnen de andere twee op de fiets mee. En wat zitten ze schattig in de kar.

Car: Een bakfiets lijkt me ook ideaal alleen wel erg duur. Maar ik had daar nooit zo over nagedacht dat een drie wieler minder stabiel is al een vierwiel, goeie tip.

ADL: Fiets jij dan met een draagdoek?

Hoera: Wat leuk dat hij nu besefte dat hij jarig was. huh 17 kinderen waar laat je al die kinderen? Veel plezier vanavond, hmm lekker tapas.

Hier verder rustig, gisteren een dagje naar texel geweest even geshopt in Den Burg. Tja als je bij de boot naar texel woont dan doe je dat weleens, haha. Hag gelijk een vakantiegevoel.

Zondag ga ik met de jongens een week naar brabant in de trein (dus ik zal minder of niet op het forum zijn), de reis gaat me 4 uur kosten ivm werkzaamheden, pfffff. Gelukkig hoef ik maar 1x over te stappen in den bosch. Op het station in Best staat dan een vriendin die 2 autoztijes in de auto heeft dus die kan mij dan naar mijn ouders brengen het wordt ene hele reis denk ik.

Iemand nog tips om de kids rustig te houden in de trein?

X Stel
Stella wat leuk even met de boot naar Texel! Geniet van je weekje in brabant! Tips voor onderweg....kleine cadeautjes met kleurtjes of een autootje of iets dergelijks, snoepje, drankje, nog een snoepje, bob de bouwer tijdschrift of iets dergelijks en na de spits reizen, succes, ik heb nog nooit met de kindjes in de trein gezeten. En die 17 kinderen.. die spelen morgen lekker in de tuin! Onze vriendengroep is erg vruchtbaar zal ik maar zeggen en ieder jaar worden het er meer, ik weet niet hoeveel jaar we deze feestjes volhouden, maar het is altijd wel erg gezellig!
Gb3. Meid wat een nare situatie met je opa. Maar 4 juli is zo¡¦n mooie dag om geboren te worden (ben ik zelf ook) en het schiet al op. Ik blijf duimen dat opa je kleine mag bewonderen. Hij heeft wel iets om voor te gaan !!

Floddetje, wat een gave kar zeg. Ik heb er ook aan gedacht maar hier staat de schuur helemaal vol en ik ben bang dat we er toch minder gebruik van maken omdat wij 5 min. Lopen van de stad af zitten en ik veel met de duo wagen doe. Maar voor gewoon lekker ff fietsen met de kids, wat een uitkomst.

Carianne..ik zie ze soms wel fietsen met een bakfiets van de kinderopvang. Zo schattig al die rakkers op een rij in de bak. Maar het lijkt mij zo ontzettend zwaar fietsen. Wel heel gaaf !! Heb je er ook zo¡¦n regenkap overheen, net een kleine huifkar ;)

Hoera, wat leuk he dat ze echt beseffen dat ze jarig zijn ! Fijn dat alles zo gezellig is verlopen. Wij doen hier ook niet aan cadeautjes voor broertjes / zusjes hoor. Er is er maar 1 jarig dat moeten ze ook leren. Mijn meiske is over 2 weken jarig dan wordt ze 3. Ook zij krijgt een fiets, ze kan niet wachten ! Ze roept nu al tegen iedereen die het horen wil dat ze bijna 3 is, nog een paar nachtjes slapen zegt ze dan ƒº NOD, altijd spannend, ik blijf voor je duimen dat het nu bij jou bingo is¡K

Stella, wat heerlijk om dan even uit te waaien op de boot. Maar zolang in de trein met de kids. Gaat vaak beter dan in de auto. Neem wat speelgoed mee, verder weet ik het ook niet echt. Succes en veel plezier !!

Hier een raar weekend. Manlief gaat naar Engeland om een auto op te halen. Hij heeft zijn droomauto daar gevonden voor heel weinig. Ik ben benieuwd wat er dan aan mankeert, maar goed hij heeft een budget en daar zal hij het mee moeten doen. Het is gelukkig dit keer wel een auto met een achterbank. Wel zo handig he als we straks 3 kinderen hebben. Ik ben blij als hij weer heel thuis is¡K

Verder doe ik dit keer mee aan MvM, dat kon bij mijn andere twee niet want ze waren niet hier in de buurt. Nu wel, ik moet alleen wel zelf de flessen naar een depot brengen. Maar goed die zit bijna om de hoek. Verder nog geen last van misselijkheid wel van extreme vermoeidheid, val gewoon om 20.30 op de bank in slaap. Ik kan dan echt niet meer. Maar ook dat is voor een goed doel.

Kleine man is aan het rommelen, hij wil eigenlijk maar 1 slaapje op een dag, alleen houdt hij dat niet vol. Dus leg ik hem nu in de ochtend een uurtje op bed en in de middag maar weer een uurtje. Ik rek het wel zodat hij straks lekker 2 uur in de middag slaapt. Lastige overgangsfase. Hij wil veel meer dan wat hij kan en dat frustreert hem tot wanhoop van mij ;)

Tot later, geniet van het mooie weer¡Khet is lente ƒº

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven