Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Helaas zijn de rode duivels hier weer langs gekomen

nu weer een 30 daagse cyclus.. bleh! Ik snap er niets meer van..
Stella, nee fietsen met de draagdoek zou ik nooit doen! Ik bedoel meer met lopen dat de draagdoek dan een uitkomst is. Als ik Maaike in de buggy meeneem kan ik Florian bijv. in de draagdoek doen. Of als Florian overdag heel onrustig is doe ik hem ook wel in de draagdoek. Veel plezier trouwens met je weekje Brabant!

Carianne, wat balen weer ongesteld!

Miriam, wat spannend, een nieuwe auto! En rommelen met slaapjes is niet leuk inderdaad!

Hier gaat alles goed. We zijn (net als de meesten ws) van het mooie weer aan het genieten en verder gewoon een rustig weekendje. Heerlijk!
He Car wat balen zeg, maar volgens mij was het voor jullie ook niet echt handig klussen deze ronde, helaas dus weer naar de volgende ronde en irritant die onregelmatigheid..sterkte ermee.

Mirjam spannend bijna 3!! Volgens mij is er wat met je toetsenbord, of zijn het de hormonen? En is de auto al thuis? Welke auto hebben jullie gekocht? Tis inderdaad lastig die overgang van 1 naar 2 slaapjes. Ik legde annemijn gewoon eerder in bed, om 12 uur en toen kon ze vrij snel langer opblijven. Nu is annemijn over het algemeen erg makkelijk, bij Jelle duurde dit langer kan ik me herinneren.

Zo hier zit de feestelarij er weer op. Het was ook vandaag weer goed geslaagd. Iedereen heeft buiten gestaan en gespeeld en Jelle heeft genoten. Ben nu wel erg moe, ik had vandaag nog niet gezeten! Dus ga er een eindje aan breien, fijne avond!
car..dikke knuff wat balen zeg. Zeker nu je cycles zo raar doet dan is het raar gokken wat de goede klus dag is.

hoera, fijn dat alles zo soepel verlopen is, je had het weer mee.

Nee er is niks met mijn toetsenbord hoor, maar soms is er zoveel geschreven dat ik gek wordt van het heen en weer scrollen en dan heb ik words in het klein ernaast en knip en plak ik het hierin. Ik denk dat het daardoor komt.

Manlief zit nog steeds ergens in Engeland, ik kan niet wachten tot hij weer thuis is maar dat zal ergens vannacht worden ben ik bang. Hij heeft een nissan zx300 gekocht, een sportauto met een achterbankje. We kunnen er niet met het hele gezin is als er staks 3 kinderen zijn maar hij kan de kids wel ophalen en dat was de bedoeling. Hij heeft nu nog een 2 zitter en moest ik dus steeds alles doen met boze blikken op mijn werk als ik weer eens eerder weg moest van een vergadering. Nee dat werkte niet dus hij moest van mij een andere kopen en vandaar dat hij voor deze koos want hij wil geen burger auto rijden (zoals hij het zegt ;))

Voor mij moeten we nog op pad, voolopig houden we de focus gewoon. We zitten niet zo vaak met het hele gezin in de auto en anders gaan manlief met zijn dunne billen maar middenin op de achterbank zitten ;)

Vandaag bij mijn vader geweest. mijn dochter had een tekening gemaakt en op de achterkant stond een stuk tekst van; gefeliciteerd u valt voor de derde keer in de prijzen, rond half november kunt u uw prijs van onschatbare waarde verwachten etc. etc. Mijn vingers trilden als een gek, ik was erg bang voor zijn reactie. Gelukkig was hij verbaasd en blij. Wel vroeg hij of ik mijzelf wel goed in de gaten wou houden en natuurlijk doe ik dat. Mijn stiefmoeder vroeg of het wel van beide kanten gewenst was. Ik zei; ja anders zat het er niet in. Nou ja zei ze het kan ook een ongelukje zijn. Ik heb hier heel verstandig maar niks op gezegd.

zo, nu weer genieten van het mooie weer.

fijne zondag.
anoniem_34091 wijzigde dit bericht op 22-03-2009 14:01
Reden: was wat vergeten; hormonen
% gewijzigd
He balen Car! Maar je had al wel een beetje zo'n voorgevoel he? Blijft toch balen, want stiekum is er altijd hoop....

Wat een rare reactie van je stiefmoeder zeg! Nou ja, mijn schoonmoeder zei bij de laatste zwagerschap (dat was een sinterklaasgedichtje) : jezus jullie weten ook van geen ophouden he, dat fokt ook maar door. Tja, zit je dan met je goeie gedrag. Ik probeerde het nog grappig te maken door : tja we vinden het gewoon lekker te mompelen, maar het mcht niet meer baten, demiddag was verpest hahah. Nu kan ik er wel om lachen hoor...Het gaat om jou en je gezin dat is het belangrijkste!

Wanneer komt je man precies terug?

Stella je bent al weg, maar ik hoop dat je een heerlijke week in Brabant hebt! Geniet ervan en ontspan lekker.

WIj hebben net onverwachts een nieuwe auto gekocht! We reden langs een autodealer die open was en 2 uur later waren we de eigenaren van een Citroen Picasso Exclusive. Hij is echt mooi, beetje juppenauto, met bruin leer hahahaa. Echt heel ruim, 3 hele lossen stoelen achterin en een enorme kofferbak, vind ik hoor, maar ik rij nu in Peugeot 206 dus ben niks gewend hahaha.

Helemaal happy !!! We halen hem wel pas in april op, want manlief is de komende weken veel in buitenland enzo, dus dit was even wat praktischer.

Verder dubbel gevoel, voel mij eisprong er aankomen en aan de ene kant denk ik: what the hel, we doen het gewoon! Aan de andere kant weet ik dat mijn man er dan amper zal zijn omdat hij in december topdrukte heeft en hij dan zijn centen verdient....Maar het voelt zo dubbel, kan ik eindelijk er weer voor gaan moet ik mijn ei zo voorbij laten gaan.......zucht!

NOu ja we zien wel misschien werp ik mijn liefste blik nog even op vanavond, ik bedoel, het is een kans, het hoeft niet te lukken, maar dat merken we dan wel....toch??? hahaha

Fijne avond!
Mirjam, super leuk idee met de prijzen maar wat vreemd dat je stiefmoeder zo reageerde, verstandig van je om niets te zeggen denk ik.

Mebi wat gaaf een nieuwe auto nu snel voor extra vulling gaan zorgen en oefenen kan geen kwaad toch? en wie weet....

Vannacht hier een spooknachtje met annemijntje gehad, ik weet niet precies wat ze had, maar ze rolt zich elke keer vast in haar slaapzakje, soort van wokkel zeg maar. Ik ga morgen even naar de hema voor een donzen dekbedje en dan zonder slaapzak in het ledikantje, wie weet werkt het. Vanochtend nog even van de zon genoten, lekker naar de speeltuin gefietst en tosties daar gegeten, vanmiddag spontaan bij de buurtjes geborreld. Was gezellig, mijn limiet is nu twee wijntjes want ik word een beetje kriegel van iedere maand extreem op te letten, dus heb lekker van mijn twee wijntjes genoten haha. Vanavond kindjes vroeg naar bed gedaan, ze waren echt moe en hangerig dus nu lekker genieten van de rust. Morgenmiddag ga ik denk ik op schoenenjacht voor de kids anders zijn alle leuke modellen weer weg, fijne avond!
mebi..hahaha succes met je lieve blik ;)

En wat gaaf zeg zo even een nieuwe auto, wij hebben ook over zo'n auto nagedacht mede om de stoelen en de ruimte. Maar we hebben ook nog andere gezien en bij alles is het zo dat we nog even door moeten sparen.

Manlief belde net dat hij op de boot zit terug naar Frankrijk dus dat wordt vannacht tegen 1 a 2 uur dat hij thuis komt en dan gaat de wekker weer om half 6, ik ben benieuwd wat hij doet morgen.

nu ga ik bankhangen fijne avond
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ergens zat het er wel in natuurlijk, door die moeilijke klusdagen. Volgende maand dan maar weer, alleen weet ik dus niet welke cyclus ik nu moet volgen

Miriam: nog geen kwaaltjes?

Mebi: gewoon gaan met de banaan, je weet toch nooit wanneer het echt raak is, blijkt bij ons wel..

Hoera: klinkt wel vrij relaxt, die feestjes. Toch wel lekker dat je weer de rust in de tent hebt, is best pittig zoveel man voorzien van eten en drinken.

Stella: hopelijk zit je lekker te genieten en bij te komen in Brabant.

Princess: ben je al weer wat meer ingewerkt en gewend?

GB3: hou je het nog vol?

Floddertje: al bijna verlof! Wat gaat dat snel!

ADL, al iets van een eisprong of NOD te bespeuren?

Nou, ik ga zo mijn bedje opzoeken met mijn potje thee. Dinsdag heb ik een rechtszaak: hopelijk word ik dan toch in het gelijk gesteld bij mijn beroep tegen een onterechte bekeuring (ik zou een overtreding hebben begaan met mijn auto op een tijd en dag en plaats waar ik nooit zou hebben kunnen zijn geweest) van 150 euro! Duim voor me! Ik kan er gewoon niet tegen: onterechte beschuldigingen..

Fijne avond! Liefs, Car.
Car succes met je rechtzaak en heb je iets waarmee je aan kan tonen dat je er die dag niet geweest bent, werk of pintransactie of iets dergelijks?

Mirjam is je man nog veilig aangekomen?

Nou hier een meisje met koorts sinds vanmiddag, ze is wel vrolijk verder, ik denk dat het laatste tandje door aan het komen is, dat verklaart ook haar gedrag en de onrustige nachten van de laatste dagen, ach gut zielig altijd.. Het dekbed was overigens geen succes, mevrouwtje wil gewoon in haar slaapzakje, dus dekbedje in de kast totdat ze naar het junior bedje gaat. Nou verder een rustig dagje gehad, ga nu ff bankhangen en zappen, gezellige avond!
Hallo dames,

Ik breek even in met een vraag. Hoe zijn jullie tot de keuze van een derde kind gekomen en heeft iemand van jullie ervaring met twee eerdere zwangerschappen die niet soepel verliepen?

Ik heb een zoontje van bijna 2,5 en een dochter van 5 maanden. Ik heb altijd gezegd dat ik graag drie kinderen wil, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik teveel vruchtwater en een lever die niet goed functioneerde en bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik lichte bekkeninstabiliteit. Mijn man had toen gelijk zoiets van: een derde komt er niet, omdat jouw zwangerschappen niet prettig verlopen. Hij was hier zo stellig in, dat ik me erbij neer had gelegd. Uiteindelijk moet je er allebei achter staan vind ik. Nu begon hij een paar weken geleden ineens te vragen of ik nog steeds een derde wilde en dat hij eigenlijk met name het argument had van de zwangerschap om het niet te doen. Hij is bang dat de bekkeninstabiliteit heftiger terug komt en ik in een rolstoel beland. Enfin, maar het onderwerp is dus nu niet meer zo afgesloten als eerst en het gaat steeds meer kriebelen. Niet dat ik nu al zwanger wil worden, maar we gaan wel beslissen: doen we de spullen weg of niet?

Hebben jullie advies om tot de beslissing te komen? En hoe hebben jullie dit gedaan? Het gevoel zit wel goed, maar ik ben eigenlijk bang voor lichamelijke klachten (bekken). Maar misschien kan ik daar nu al wel aan beginnen om dat zo sterk mogelijk te maken?

Je begrijpt: we zitten in de startfase om een beslissing te nemen. Wat zouden jullie adviseren?

Alvast bedankt!
Bij ons was het puur gevoel (alhoewel het bij mijn man wat langer duurde voor hij wist of hij nog een 3e kindje wilde). Ik zou wel, gezien je voorgeschiedenis even wachten weer met zwanger worden. 2 zwangerschappen dicht op elkaar lijken me niet makkelijk, zeker niet als er ook bekkeninstabiliteit meespeelt.

Mijn 1e zwangerschap eindigde in een zwangerschapsvergiftiging met een gezonde (iets te vroeg geboren) dochter als resultaat. Bij beide zwangerschappen bleek ik ook ichsias te hebben (daar heb ik even fysio voor gevolgd). De 2e zwangerschap was qua kwaaltjes wat vervelender (bijna heel de zwangerschap misselijk, moe en veel rugpijn gehad) maar ook daar is een gezonde baby uit geboren van nu alweer 6,5 maand. Wij willen er (als ik mijn cyclus terug heb weer voor gaan) ondanks niet vlekkeloos verlopende zwangerschappen. Komt tijd komt raad, een zwangerschap duurt maar 9 maanden en met een beetje extra hulp tegen die tijd zal het wel lukken toch?
hoera..een dekbed mag toch pas als ze twee jaar zijn ?

Pinkeltje..ja ik heb 2 toch wel risico volle bevallingen gehad en ben nu zwanger van nummer drie. De wens was groter dan de angst. Heel kort samengevat zonder al te veel details.

zw 1: Net herstelt van hartinfarct, gebruik medicijnen moest stoppen, bekkeninstabiliteit, bloedverdunners en aan het einde ivm lage bloedstolling geen keizersnee meer mogelijk kans op doodbloeden en bekken was de vraag of de kleine erdoor kon (deze is nl al eens op 3 plekken gebroken geweest). Alles is toen goed gekomen.

zw 2: bekkeninstabiliteit, vroeg veel harde buiken kans op vroeggeboorte, bloedverdunners en weer lage bloedstolling en een arts die mij daarmee overtijd liet lopen. geboorte was heftig, sterrenkijker, alles is weer goed gekomen.

En nu dus nummer 3.Ik ga ervan uit dat ze mij goed in de gaten houden, kans op bloedingen is groot en dan stolt het dus bij mij niet. Maar de artsen zijn hier niet bang voor, daar zijn ook weer medicijnen voor zeggen ze.

succes
Miriam, hoeveel tijd zit er tussen jouw kinderen? Heb je meer last van je bekken met je derde zwangerschap?
Pinkel: ik heb de eerste 2 zwangerschappen aardig last gehad van bekkeninstabiliteit en nu ????? Bijna niks !!!! Heerlijk. Loop wel preventief bij de fysio en begin nu wel last te krijgen maarja, dan ben ik nu al weer 34 weken dus mag niks klagen !! Dus zo kan het ook :-)

Dames, ik verwaarloos jullie . Heb het deze week nog even druk met afspraken enz maar komt verandering in hoor !! Logeer nu ook bij mijn ouders omdat de badkamer wordt verbouwd. Ook druk met kaartje uitzoeken want degene die ons kaartje zou ontwerpen kan het niet meer doen door prive omstandigheden. Best balen en zeker 7 weken van te voren maar komt goed.

Morgen nog werken en volgende week nog 3 dagen en dan heeeeeeeerlijk verlof !!!!
Flodder het is je vergeven hoor haha, straks ben je met verlf (jeetje wat gaat dat snel!!!) en verveel je je de hele dag, dan zien we je genoeg hahaha. Fijn trouwens dat het zo lekker met je gaat!

Miriam meid wat een verhaal, een hartinfarct, zo jong?? Ik wist niet dat het allemaal zo erg heftig was zeg!

Voel je je nu anders dan toen??? Ik hoop dat je er dit keer zorgeloos doorheen fladdert!

ADL wat is ichsias??? EN heb ik het misschien gemist, maar eh, heb je alweer een NOD??

Car, sorry dat ik je geen succes heb gewenst, hoe ging het? Wat een oneerlijkheid he, dan voel je je echt machteloos soms! Ik hoop dat het goed is gegaan!

Pinkel, wij hebben ook heel lang getwijfeld, steeds weer alle voor en nadelen naast elkaar leggen, uiteindelijk toch besloten onze harten te volgen. Helaas eindigde dit in een miskraam maar ik weet daardoor 10000% zeker dat dit is wat we zo graag willen. Ik kan je niet echt de gouden tip geven, opeens weet je denk ik gewoon welke keuze je wilt maken.

Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik 2 zorgeloze en klachten loze zwangerschappen en bevallingen heb gehad, dus dat helpt denk ik wel mee in de keuze...succes!!!!

Hier wil ik alleen nog heel eventjes melden dat mijn lieve blik geholpen heeft...hihihi

Doeiiii fijne avond!
Hi Girls!

Ik heb mijn rechtszaak gewonnen! Ik stond met 5 minuten weer buiten want ik werd eigenlijk gelijk in het gelijk gesteld.. Zonder verdediging of wat ook, had wel mijn getuige bij me. Kennelijk waren mijn argumenten goed.. (ergens echt zonde van de tijd en energie en kosten, was best pissed) Hadden ze me beter een brief kunnen sturen.. Maar goed, ik krijg mijn geld terug en ik ga denk ik, toch een soort van schadevergoeding eisen. Kijken wat daar uit rolt!

Pinkeltje: ik hier twijfel soms nog steeds. We hebben hier onze balans weer terug na 2 jaar modderen na de geboorte van de 2e en anderhalf jaar na de geboorte pas waren mijn bekken hersteld (kreeg last van bekkeninstabiliteit, maar meer door te kort op elkaar volgende zwangerschappen, er zit maar 11 maanden tussen die 2 van mij).. Ik heb wel keer op keer begrepen dat het niet perse hoeft terug te komen en dat tijdig naar de fysio gaan zou kunnen helpen. Maar goed, zo'n kleintje blijft gewoon kriebelen! Hopelijk is het de volgende keer raak, omdat we toch zo zoetjes aan weer aan de medicatie zouden moeten (te hoge cholesterol medicatie)..

Nou, ga ik weer vergaderen zo direct voor de lentespeurtocht die zaterdag is. Heel leuk allemaal, wel lekker druk zo!

Liefs en fijne avond! Car.
Even een korte reactie op jullie.

Car: wat fijn dat je je gelijk hebt gekregen, hoe hebben ze nu aangenomen dat jij het niet was? En idd balen dat de rode duivels er weer zijn, op naar de volgende ronde.

Miriam: Zo dat is even heftig net voor je eerste zwnagerschap, we gaan ervan uit dat je nu lekker kan genieten van je zwangerschap en dat je natuurlijk nu goed onder controle bent.

Trouwens lekkere reactie van je stiefmoeder, slaat helemaal nergens op.

Hoera: nog geslaagd voor schoenen? hoe is het met annemijn?

Mebi: Wat super dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht, wij moeten het nog styeeds zonder doen en ben bang dat dat nog wel maanden gaat duren. En nog een verleidelijke blik opgezet. Oh nu lees ik het

Pinkeltje: Toen onze tweede zoon geboren was, was ik wel even klaar mee, maar toen hij een 1 jaar wed vorig jaar begon het weer te kriebelen en mijn vriend ging ook gelijk overstag. Na 2 maanden met de pil te zijn gestopt werd ik al zwanger, helaas een miskraam. En nu wil ik toch erg graag voor een derde gaan, maar ben op het moment ergens wel blij dat ik nog niet zwanger ben ( het is nu wel erg druk, als je jongste nog zelfstandiger is is het namelijk wel makkelijker, oudste nu3 en jongste 1,5) Maar wel gaan er wel elek maand voor hoor. Heb bij de eerste ook flinke bekkeninstabiliteit gehad en bij de tweede bijna geen last, het zegt niks.

ADL: poe jij ook al heftige zwnagerschappen, maar wat je zegt wat zijn nu 9 maanden.

floddertje: Lekker hoor bijna verlof, al helemaal klaar met het kamertje? Wil ook best wel je geboortekaartje maken hoor, proberen kan altijd.

Hier een super treinreis achter de rug ze hebben helemaal niet gezeurd, een paar koekjes verder en de auto's die ik had meegenomen, hoefde ik mijn andere trucs niet uit mijn tas te halen. Ik moet even gillen hoor, maar wij doen mee met de postcode loterij (bloos). hhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

We hebben 4 fietsen gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moeten jullie maar even google-en op postcode loterij fets, echt een super leuke fiets maar 4................

voor de rest doe ik lekker niks en ben mijn moeder aan het helpen opruimen, met ons oude speelgoed sorteren.

Ik ga nu lekker onder de wol.

Trusten Liefs Stel
Ischias is een zenuwpijn die begint in de rug, maar via de bil doorloopt tot in je been. Het is een pijn in de langste zenuw van je lichaam (de heupzenuw of grote beenzenuw, oftewel nervus ischiadicus). Deze zenuw begint in je ruggenmerg en loopt via de bil langs de achterkant van het been.

De pijn varieert van licht tot hevig en voelt 'stekend'. Je kunt daarbij ook andere klachten hebben, zoals een een branderig gevoel, spierzwakte, een verdoofd gevoel of tintelingen in been, voet of tenen. Je kunt ook spierkramp krijgen in je bil of been en verminderde reflexen in knie�n en enkels.

Ischias ontstaat door een irritatie of andere aandoening op de plaats waar de grote beenzenuw uit het ruggenmerg komt. Ischias kun je krijgen door een zwangerschap en bevalling, door zwaar tillen, of heel soms door een tumor. Stress kan ook een rol spelen, want dat zorgt er soms namelijk voor dat je je houding verandert en je rug te zwaar belast.

Dit is (zwangerschaps)ichsias.

Mebi, helaas nog geen cyclus! Ik vrees dat ik net zoveel geduld moet hebben als toen we voor een 2e wilden gaan.

Ben wel heel moe trouwens de laatste weken (moet nu ook naar bed) manlief zei al dat ik wel zwanger lijk, maar dat kan nog niet, want we vrijen nog met condoom omdat ik eerst weer inzicht in m'n cyclus wil hebben.

Die moeheid zal in dit geval een combi zijn van zoontje die weer regelmatig komt 's nachts en darmproblemen.

Stella, wat leuk dat je fietsen hebt gewonnen!

Carianne, wat goed dat je de rechtzaak gewonnen hebt!

Meiden, welterusten!
up...

bijgelezen.

kom straks terug om wat te schrijven...
Pinkeltje, ik heb twee relaxte eerste zwangerschappen gehad en was aan het twijfelen, ik ben nl. niet zo'n kleine babay mama. doe mij maar drie maanden + , alles alles weer een beetje in het gareel loopt. Ineens kwam het gevoel bij de doop van mijn drie nichtjes, toen ze daar met z'n dreitjes op het altaar stonden echt schattig had ik zoiets van ja gaaf, we gaan er wer voor. Mijn was al voorstander dus das geen probleem geweest. De volgende opmerking bracht mij helemaal over de streep: "wil je over 10 jaar terugdenken aan hoe rustig het je hebt gehad of wil je genieten van het gezin zoals je dat diep in je hart wenst? Helaas hier ook een miskraam in november gehad, en nu vol goede moed aan de klus voor ons derde wondertje! Ik zou als ik jou was wel even informeren ivm die bekkeninstabiliteit en de risico's. Succes met jullie besluit en als je er voor gaat kom lekker meeschrijven.

Flodder, wat erg van de kaartjes, ik zat idd ook al aan Stella te denken ivm haar eigen bedrijfje, het komt vast allemaal goed, maar wel vervelend, want dit zijn dingen die je gewoon af wilt hebben. Spannend hoor volgende week kun je zeggen dat de baby volgende maand geboren wordt, vond ik altijd wel leuk. Je hebt het nog druk zo de laatste weken, ik hoop dat je snel kunt gaan genieten van de badkamer!

Mirjam, ik schrik toch altijd weer van jou medische voorgeschiedenis, ik hoop dat het nu allemaal relaxt gaat. Ik wist dat trouwens niet van het dekbedje pas vanaf 2, weet jij wat hier de reden van is? Ik heb het overigens weer in de kast liggen, dus geen gevaar hier!

ADL ook jij een heftige voorgeschiedenis, ben je al helemaal hersteld? Wat lastig dat je zo vermoeid bent, misschien moet je een voeding af gaan bouwen zodat je meer rust krijgt en dan zal ook je cyclus sneller op gang komen denk ik, maar ik ben geen expert in deze, sterkte in ieder geval.

Mebi, wat fijn dat de lieve blik geholpen heeft!

Stella wat lekker dat de reis goed ging en zomaar vier fietsen!! Tja en vier fietsen isbest veel...Misschien kun je er drie verkopen als bijdrage voor de nieuwe auto? Wanneer is trouwens jou NOD toch nu ergens meen ik me te herinneren?

Car wat goed dat je gewonnen hebt, maar wel frusterend idd dat het je zoveel tijd kost.

Zo wat een verhalen weer, ik ben nog lekker in afwachting van NOD, aanstaande zondag/maandag. Ik merk nog geen tekenen, ach we zien wel. Annemijn is weer opgeknapt, maar nog wel wat hangerig. Ik hoop dat we morgen schoenen kunnen gaan kopen. Met jelle gaat het trouwens super goed op school! Ik heb het idee dat hij nu al veel meer kan dan voorheen, ben echt trots op hem! Zo ik ga weer aan het werk!
Hoera...spannend, weer bijna NOD-dag! Fijn dat Annemijn weer wat is opgeknapt. Zieke kinderen zijn niet fijn. Ik heb ook al de zomerschoenen gekocht; 2 weken terug. Ik vond dat er toen al niet meer zoveel was. Ik zag zulke leuke schoenen voor de oudste, maar zijn maat was er al weer uit. Voor allebei heb ik uiteindelijk erg leuke schoenen gevonden. Ik ben altijd van de "goeie" schoenen en daardoor was ik weer een fortuin kwijt.

Onze oudste gaat in juni naar school. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij heeft er nu al heel veel zin in, dus ik hoop niet dat het hem gaat tegenvallen. Hij is wel duidelijk toe aan wat nieuws, anders, meer.

ADL... wat vervelend dat je last had van ischias. Ben je het na de bevalling wel snel kwijt geraakt? Bij het lezen van het stukje wat het precies is, dacht ik aan mijzelf. Klinkt precies zo. Manlief zei al tegen mij dat ik een afspraak moet maken bij zijn collega (hij is zelf fysio)... zal ik toch maar eens doen. Vandaag weer veel in huis gedaan en merk het meteen. Activiteiten doseren heb ik al van verschillenden gehoord... maar soms wil ik echt meer doen op een dag.

Stella... heerlijk dat de treinreis goed verlopen is. Geeft je weer goede moed als je weer een keer zo'n trip wil maken. Voelde je je niet trots? (zou ik namelijk wel hebben) Super dat jullie 4 fietsen hebben gewonnen. 4 is alleen misschien wel wat veel, maar je kunt er altijd 1, 2 of 3 verkopen. Wel een leuke prijs in ieder geval. Wij winnen nooit wat met de postcodeloterij, behalve een keer de ijsprijs (overigens wel erg lekker.... krijg gelijk zin in ijs nu ik het er over heb... volgens mij heb ik nog wat in de vriezer liggen...)

Car... Geweldig dat je de rechtszaak hebt gewonnen. Alleen inderdaad vervelend cq irritant dat je na 5 minuten alweer klaar was. Krijg je toch het gevoel dat ze er al van te voren al over uit waren. Zonde van je tijd... zou denk ik ook verder gaan voor schadevergoeding. Succes in ieder geval!

Floddertje... heerlijk dat je bijna verlof hebt! Gaat de tijd snel he?! Ik heb gsiteren geteld hoeveel dagen ik nog moet werken (min de vakanties en de vrije dagen die er nog tussen vallen) en dat zijn er ook nog maar 14. Heerlijk idee.

Bij mijn eerste heb ik ook last gehad van lichte bekkeninstabiliteit. Tweede geen problemen. En nu helaas wel meer last van mijn SI-gewricht en uitstralingen naar mijn rechterbeen. Baal ik wel van. Maar ja, het is voor een goed doel!

Miriam... wat een vervelende (zwak uitgedrukt) zwangerschappen heb je gehad! Wel super dat je het nog een keer "aandurft". En die reactie... zou laaiend zijn. Nou moet ik zeggen dat ik de reacties bij ons ook zeer wisselend vond. Mensen denken eigenlijk helemaal niet na, voor ze iets zeggen. Zo was er bij ons iemand en die vond het nodig om ons te condoleren met de derde zwangerschap. Want ja, het kon toch zeker niet de bedoeling zijn dat we een derde kindje zouden willen. Waar begin je aan, zei hij. Zijn eigen achtergrond is dat hij zelf sinds vorige zomer een kidnje heeft en hij vind het zelf heel erg zwaar en vindt dat ie veel in moet leveren. Zelf zou hij geen derde (en in mijn ogen zelfs geen tweede) aan kunnen. Maar om dan iemand te condoleren... gaat mij veel te ver.

Vond de reacties bij onze tweede ook niet altijd even leuk. Is het een ongelukje? Zo snel? Jij zal het druk krijgen?

Tsja... mensen denken niet altijd goed na...

Mebi... super van de nieuwe auto! Ook weer een zorg minder. Wij moeten er ook nog aan geloven. Die van jullie klinkt heel groot en ruim. Ideaal!

Princess... hoe gaat het met je? Hoe voel je je?

Verder ben ik nog druk zoekenden naar een leuke naam voor ons derde wondertje. Vind het maar moeilijk... Hadden op zich wel een leuke naam, maar die staat vrij hoog in de namen-top-20. En dat vind ik niet zo leuk... Andere namen die ik leuk vind en niet in de top 20 staan zijn vaak alweer vergeven of lijkt teveel op een naam van iemand die vlak bij ons staat. Moeilijk, moeilijk. Andere zwangeren... (of niet zwangeren) zijn jullie al uit de naam/namen?

Komend weekend gaan wij met 2 andere stellen lekker naar Antwerpen. Lekker terras (kroeg bij slecht weer... en dat zit er helaas wel in), uit eten, winkelen, stappen (als ik dat vol hou). Heerlijk zonder kids even er tussen uit. We kunnen een auto van andere vrienden lenen, zodat we met z'n 6en in 1 auto kunnen. Wel zo gezellig en bijomend voordeel is dat het qua benzine ook gunstiger is! Ik heb er zin in!

En nu ga ik toch even kijken of ik nog ijs in de vriezer heb liggen....

Fijne avond!!!
Eet smakelijk GB3 :-)
Dames, ontzettend bedankt voor jullie reacties! Manlief ziet het steeds meer zitten. De tip van eens met iemand te praten die mij meer kan vertellen over bekkenklachten is een goede.

Zodra de tijd rijp is, kom ik meeschrijven!

O ja..ik zou ook smelten van de aanblik van drie kindjes bij het altaar....Maar ben al getrouwd hahahahahahahaaa!!

Wie weet tot later...
up
Hier niet eigenlijk niks te melden, maar we waren weer flink gezakt.

GB: Wij weten al wel een meisjes naam, een jongens naam moeten we echt gaan zoeken.

En heerlijk een weekendje naar antwerpen, nu maar duimen voor een beejte weer.

Hoera:Mijn NOD is niet meer duidelijk, van een keurige cyclus van 29 dgn is mijn cyclus nu elke maand weer langer en zit nu bijna op 38 dgn volgens mij, dus ik weet het niet.

En nog schoenen gekocht vandaag?

ADL: Dat klinkt best heftig, ik had bij mijn eerste zwn, ook zulke klachten als ik het nu terug lees. Wie weet ben je gewoon zwanger, haha je weet het nooit.

Zaterdag gaan we weer met de trein terug naar huis, maar heb het nu wel even anders aangepakt. Mijn vriedn rijdt met de trein naar Utrecht cs en ik reis ook naar Urecht dan kunnen we het langste stuk met zijn viertjes rijden, een stuk relaxter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven