Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Car: Heb je nog met je broer gepraat? Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet lekker voelt daardoor. Hopelijk voel je je nu wat beter.

Mebi: 14 mei is al volgende week, voel je je al anders?

Hoera: Gaat snel he zo'n vakantieweekje, dus je voelt je lekker zwanger?

Hier de laatste dagen zo moe en geen puf om te reageren, verder voel ik me een beetje weeig en hebben we alwer bijna weekend. Moet zeggen dat ik er erg van geniet om van 4 dagen nu 3 dagen te werken, de weken schieten voorbij.

Liefs Stella
Heej Stella, thx voor je begrip! Mijn broer zit nu in Stuttgart voor 2 weken, dus wordt hopelijk 16/17 mei.. Mijn ergste emotie is wel weer beetje afgezakt, blijf het toch wel erg leuk vinden voor ze. Hopelijk begrijpen ze mijn gevoel een beetje en kunnen ze er rekening mee houden en aangeven dat ze het niet lullig bedoelden (dat denk ik ook niet)

Verder gaan jullie allemaal voor me duimen he? Dubbel: zaterdag herexamens en over 2 weekjes moeten de rode duiveltjes nou eens echt 9 maanden weg blijven..

Fijne avond! Liefs, Car.
Natuurlijk duim ik voor je Car!!!
Hier wordt ook flink geduimd!!!!!!

Mebi, Miriam, GB3 en Prinsess hebben jullie toevallig al op hyves gelezen, over mijn ideetje.
Duim duim duim voor Car en Mebi!!!!

Stella, net zo lekker zwanger als jij, ben zoooo moe en heb 's avonds ook geen zin om de laptop nog aan te zetten. Ach nog 2 weekjes dan moet dat beter gaan, voel me ook een saaie moeder (en saaie partner) nu, maar ach ook dat komt wel weer goed!
Hoera: Wanneer heb jij weer een echo?

Ik mag de 19de weer vind het nog steeds erg spannend, heb het nog steeds tegen niemand gezegd behalve de familie.

Kreeg vorige week een heel akelig mailtje van een vroegere vriendin, we hadden eigenlijk weer contact doordat vorig jaar mijn beste vriendin was overleden, die is 21,5 weken zwanger. Ze had vorige week de 20 weken echo en daarop bleek dus dat het niet goed was en dat het kindje geen levensverwachting heeft, het dan zo naar om dat te horen. Maandag wordt ze ingeleid om de zwangerschap vroegtijdig af te breken. Dan denk je gelijk weer wat ben ik toch blij met 2 gezonde kids.

Dan is toch zo'n derde zwangerschap wel heel erg bijzonder.
Jeetje wat een naar verhaal Stella! Denk je de eerste moeilijke 3 maanden te hebben doorstaan zeg!

Gaaf zeg, de 19e weer een echo, dat is al over 10 daagjes....ga het daarna an iedereen vertellen?

Car, hoe gaat het? Is vandaag nou je examen?? Zet hem op meid!!!! Ik duim voor je!

Hoera, het is effe een rotfase, maar ergens ook wel geruststellend toch? Hoeveel weken ben je?

Bedankt dat jullie zo lief voor me duimen, maar ik ben 99% zeker dat ik doorga naar de volgende ronde. Ik heb altijd een bepaalde soort hoofdpijn 1 week voor NOD, en die had ik gister en nu nog een beetje. Verder ook helemaal niets dat erop zou kunnen wijzen dat ik zwanger ben, dus mijn gevoel zegt nee helaas....

Ik word bijna 30 en we geven een feestje, dus probeer ik me daar op te focussen, kan ik een borrel drinken en zo probeer ik er maar "voordeel"in te zien dat het waarschijnlijk nu niet gelukt is. AL had ik met alle liefde aan het water gezeten hoor hahaha.

Oja Stella, ik ga straks even kijken op Hyves, kom daar eigenlijk niet zo heel vaak meer...

Hoera, heb jij ook binnenkort een echo?

Flodder, hoegaattie???

GB en Princess, hoe is het met jullie?

ADL ??? EN met je dochter???

Miriam, hoe voel jij je???

Nou fijn weekend allemaal!
Mebi, jammer dat je denkt dat het deze maand niet raak is. We blijven in iig duimen.

Carianne, hoe is het met je examen gegaan?

Stella, wat een akelig bericht...

Floddertje, hoe gaat het bij jou, lekker aan het genieten van je gezinnetje?

Hier gaat alles goed. Ik heb ook een examen achter de rug. Heb wel een redelijk gevoel maar moet helaas nog 6 weken wachten op de uitslag. Verder nog geen cyclus maar wel spannend nu weer zonder condoom. Met cyclus blijk ik behoorlijk vruchtbaar (gezien de vorige 2 keren) dus daar houdt ik me maar aan vast. Het kan zomaar ineens raak zijn.

Met dochter gaat het ook goed. Ze zit echt veel lekkerder in haar vel.

Verder niet veel te melden dus hou het weer even voor gezien.

Fijn weekend allemaal!
hoi hoi

Even een ego verhaal. Ik zit er helemaal doorheen.

Sinds ik zwanger ben doet mijn zoontje (17mnd) niks anders dan huilen en aan mijn benen hangen. Ik kan nog niet eens normaal naar de wc. Ik ben gewoon blij wanneer het mijn werkdag is en ik even van hem af ben. Daar voel ik mij dan gelijk weer schuldig onder en vraag ik mij meteen af of ik het allemaal wel aankan straks met nog 1 erbij. pfffff.

Ik ben dus echt bek en bek af, want dit gaat in de nacht gewoon vrolijk door, maar ik weiger om hem in mijn bed te leggen. Dat is echt het plekje voor mij en mijn man ;)

Verder hebben we toch iets meer gewonnen dan het bedrag wat ik zei. Er leuk meegenomen, helaas moet er nog 30% belasting van af, maar dan nog is het een leuk bedrag voor de vakantie en een nieuw bed

Vrijdag weer naar de gyn. ben zo benieuwd hoe alles gaat met de kleine. Oke nu ga ik weer naar mijn huilebalk toe :(
Miriam: Wat vervelend dat je zoontje zoveel aandacht van je wil, misschien reageert hij wel op je hormonen. Net als met dieren, onze hond deed dat ook heel erg en later in de zwangerschap was het wel goed. Ik wens je toch wel een fijne nachtrust die heb je nu hard nodig.

Wat balen is dat toch he die belasting die er nog van je gewonnen geld afmoet. Maar goed gelukkig hou je nog een leuk zakcentje over.

ADL: Wat fijn dat het goe dmet je dochter gaat, dan gaat het gleijk met heel het gezin beter of niet. 6 weken wachten op de uitslag dat is wel lang zeg, nu maar duimen dan.

Mebi: We zullen het vanzelf wel zien aankomende week wie weet blijven die rode duivels wel weg!

Car: En hoe zijn je examens gegaan? En voel je al iets?

Iedereen een leuke moederdag gehad en lekker in de watten gelegd? Sil had een ketting gemaakt op school, hij was er helemaal trots op en bij de gastouders hadden ze een handje uitgeknipt en ingelijst en het lijstje versierd zo schattig.

Verder niks bijzonders te melden de weken vliegen voorbij dus dat in het begin van de zwnagerschap wel gunstig, haha

Hadden jullie het bericht van Flodder gelezen op het december 2006 forum, ik zal het even kopieren:

hoi hoi, even teken van leven van hier. Heb een lastige paar dagen achter de rug met een baarmoederontsteking. Balen balen. Heel veel pijn gehad. Nu een pittige kuur en 9 dagen geen bv. Dubbele kolf gehuurd en flink aan de bak. Ben wel aan het opknappen. Heb geen pijn meer maar ook geen conditie. Ben nog niet beneden geweest of wat dan ook.

`Helaas' doet Pepijn het erg goed op de fv. Is een stuk rustiger en heeft vanacht voor het eerst de hele nacht in zijn eigen wiegje geslapen. 24 uur eten, 4 uur eten en 8 uur eten. Jammer dat Timo 6.30 wakker was :-)

Maarja misschien dat mijn bv al leed onder mijn ziek zijn en hoge koorts. Gelukkig hoefde ik (net niet) te worden opgenomen !!

Pepijn doet het echt heerlijk. Kids op zich ook wel. Soms even lastig maar is logisch. Kunnen niks met mij nu. Komt goed !!

Flodder: Veel beterschap en heel dapper dat je gewoon door blijft kolven. Heb je nog wel een beetje van je kraamweek kunnen genieten, kan me zo voorstellen dat het wel even een domper is.

Veel liefs
Stella: dank je voor het knippen en plakken !! Ik knip en plak even verder :-)

Zo, kraammuts nummer 3 is weg. Morgen en dinsdag verlengde hulp nummer 4. Ben benieuwd. Kan ik even wat aansterken. Geen pijn meer enz maar wat slap en snel moe. Ook hele dag bezig met voeden en kolven. Hierna nog 5 dagen, tel al af.

Vandaag voor het eerst beneden geweest. Even en piep rondje gewandeld. Geeft ook wel weer energie. Al ziet de wereld er nog wel raar uit :-)

Floortje is uit logeren bij opa en oma. Was weer best in de weer vanacht. Heeft ze ook even aandacht. En Timo ook dan van papa. Hebben samen in de snackbar gegeten en gefietst en gespeeld. Timo heeft al weer aantal dagen niet gepoept dus zit niet lekker in zijn vel. Zakjes omhoog en luier om. Wachten tot het los komt.

Ik typ met 1 hand, Pepijn ligt in de andere. Heerlijk te tukken. Zo tevreden. Slapen gaat zo goed. Ben benieuwd hoe hij het op de bv weer gaat doen. Nu heeft hij zijn onrustige uurtjes.

Ik zei net tegen P dat ik het jammer vind dat het ziek zijn en de pijn die ik daarbij heb gehad de bevalling zo snel naar de achtergrond plaatst. Er is de laatste dagen ook erg veel langs me heen gegaan. Niks aan te doen maar wel mijn gevoel.

Maar goed, heb een geweldig netwerk om me heen daar kom je zo wel weer even achter. Meiden die de hond ophalen en uitlaten, zussen die cadeautjes mee nemen en helpen schoon maken, ouders die elke dag langs komen en ga zo maar door. Wat kan ik me meer wensen ?????
Indrukwekkend Floddertje! Gelukkig kun je toch door de ellende heen genieten van je kersvers kindje en komt het vast allemaal weer op de rit!

Examens waren behoorlijk pittig, totaal anders als de vorige keren, ik vrees het ergste. Maar ja, meer dan mijn best kan ik niet doen. 2 van die examens op 1 dag, is best zwaar.

Verder voel ik nog niets.. Maar ja, nog een week tot de NOD.. Ben heel benieuwd, hou mijn hart en adem vast...

Verder voorbereiden voor onze vakantie, we zijn van 20 mei tot en met 9 juni weg! Heerlijk, heb er echt zin in..

Tot later! Liefs, Carianne..
Jeetje flodder wat ben je sterk zeg! respect hoor!

Heerlijk dat opa en oma je kleine meid even in de watten leggen, is Timo wel gewoon thuis?

Let goed op jezelf en tussen het aansterken door wens ik je ook veel geluksmomentjes toe.

Car, het zit er weer op voor je! Goed gevoel erbij? Wanneer weet je of je geslaagd bent?

Zeker spannend he, dat onze NOD eraan komt. Voor jou xtra natuurlijk. Ik zal voor je duimen meid!

Miriam, wat balen zeg! Misschien voelt hij toch wat concurrentie aankomen? Heb helaas geen goude tip, maar leef wel met je mee, kan me voorstellen dat je er af en toe knettergek van wordt.

Sterke meid!

Stella jij " klinkt' weer zo heerlijk happy in je berichtjes, TOP!

Hoveel weken ben je al?

Ik voel me helaas even down (goh alweer??) ik voel helemaal niets dat zou kunnen wijzen op een zwangerschap. Geen steekjes, geen gevoelige borsten, niet misselijk echt helemaal niks. Zeg het echt niet voor de aandacht of zelfbescherming, maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik niet zwanger ben.

En daar baal ik behoorlijk van! Weet dat het pas ronde 2 is na de miskraam, maar toch, hoop wel al sinds half november op dit 3e wonder.....Daarbij heb ik mijn ei gevoeld en weet ik 100% zeker dat we " op tijd" waren, dus de hoop was erg hoog deze maand....

Ben zo bang dat het ons niet is gegund....

Nou ja, weet heel goed datjullie hier ook geen antwoord op hebben, maar wil het gewoon even kwijt. Ik baal ervan dat ik mijn dagen er zo door laat leiden....

Nou zal jullie niet verder lastig vallen met mijn geneuzel...het is mooi weer, ik moet ook niet zo tutten!

Fijne dag!kiss
Miriam; sterkte met de kleine man! Is vast een fase.

Car; balen van je broertje en de tentamens. Hij zal het vast niet zo bedoelt hebben maar het komt niet zo leuk over idd.

Tentamens kunnen nog meevallen? Heeeeerlijk en welverdiend vooruitzicht van 20 mei meid! Aftellen maar.

Hoera; sterkte met de vermoeidheid. Is wel een goed teken toch?

Flodder; wat jammer nou. Gelukkkig doet Pepijn het wel goed. Sterkte ermee en probeer toch te genieten van deze tijd. Ik had Pepijn ook bovenaan mijn lijstje maar manlief kende een Pepijn die hij niet zo leuk vond dus dat werd een veto tegen hier

Pittig Stella van die vriendin... Ik kreeg vorige week ook een naar bericht op mijn werk. Een meisje van mijn werk is bnet bevallen, maar het kindje is overleden... Het kleine meisje had in het vruchtwater gepoept en had het in de longetjes gekregen. Wat vreselijk voor die mensen, kan er zo verdrietig van worden.

ADL spannende tijd met tentamens en zonder condoom!

Hier alles prima. Buik wordt echt groot en ben inmiddels aan het aftellen. (nog 7 weken) Kleine meid trapt behoorlijk al.

GB3; is de prinsessenkamer al af? Hier nog niet, maar heb nog wel even natuurlijk.

Mebi; zou balen zijn meid. maar kan je idd los op de 30e feestje. En gelukkig ben je nog lekker jong dus dat komt best wel goed!
Zo wat een verhalen zeg!

Flodder wat heftig die ontsteking en dapper hoe je het doet, want het lijkt me niet niks zo net na je bevalling. Ik hoop voor je dat je snel wat opknapt! dikke knuffel!!

Mirjam wat lastig met je zoontje, ik neem aan dat je negeren en positieve aandacht al geprobeerd hebt, vermoeiend zeg, sterkte ermee.

Stella wat een eng verhaal weer zeg, brrr. Gelukkig gaat het meestal goed zo moeten we maar denken. Grappig wij hebben weer op dezelfde dag echo. Ik moet dan ook naar de vk, ik weet alleen niet zeker of ik dan ook een echo krijg, omdat ik die twee weken geleden nog gehad heb.

Mebi ik hoop dat je gevoel er gigantisch naastzit. Ik voelde ook niets de laatste ronde en wist alweer wanneer mijn volgende vruchtbare dagen waren bij wijze van spreken en toen toch zwanger dus ik blijf gewoon duimen hoor. Fijne verjaardag alvast!

Car hoe zijn de examens gegaan en voel je al iets?

ADL ben benieuwd! Wie weet!!

Met mij gaat het echt stukken beter dan vorige week moet ik zeggen! Moeheid is er nog wel maar gelukkig ben ik overdag weer fitter is wel zo leuk voor de kindjes en de misselijkheid is zo goed als aan het verdwijnen. Buik groeit gestaag door haha echt niet te geloven zo snel, pas nog net in mijn oude kleren. Ik mag van mezelf pas na de 12 weken en ook de verloskundige gaan shoppen. Maar ook al ben ik af en toe onzeker het voelt zo anders dan de vorige keer, dus het zal vast goed komen. Morgen gezellig afdelingsuitje, we gaan een dagje naar Breda en daarna vooral lekker eten in Tilburg (daar werk ik). Het weekend was gezellig, Moederdag was erg leuk, goed verwend, 's ochtends naar schoonouders gebruncht en 'smiddags kwamen mijn moeder en vriend lekker bbqen. Vooral dit laatste was erg fijn omdat we zo eens goed konden kletsen over de naderende behandelingen. Het ziet er toch vrij positief uit er is niets uitgezaaid en ze gaan een combinatie van chemo en bestraling doen. De totale behandeling zal ongeveer vier maanden duren. het zal een heftige tijd worden,. Zeker omdat hij zich nu eigenlijk gezond voelt en weet dat je door de chemo en bestraling tijdelijk een hoop inlevert. Maar ze zijn positief en maken er met z'n tweetjes het beste van, mooi om te zien. Tot mails!
Car...hoe is het??? Vind het zo spannend voor je!

Flodder hoe gaat het bij jou? Toeval wil dat ik nu heel vaak de naam Pepijn lijk tegen te komen...gek he?

Stella, hoe gaat het met je vriendin?

Wat goed Hoera, dat je zulke goede gesprekken erover hebt gehad. EN gelukkig zijn jullie positief, dan heb je al een groot deel gewonnen. Heb je een leuk uitje met je afdeling gehad?

Goh Princess, wat gata het toch hard zeg! EN wat fijn dat je je zo goed voelt! Heb je alles thuis op orde?

Bedankt voor jullie felicitatie, maar ben pas 6 juni jarig hoor haha. HEb dat alleen voor mezelf benoemd om zo toch maar weer positief tegen deze mislukte ronde aan te kijken. Want helaas....heb sinds gister licht bloedverlies, dus zal waarschijnlijk wel doorzetten. Ga niet uitwijden over hoe rot ik me voel, want jullie zijn allemaal zo happy en mijn baaldag zal hopelijk morgen weer over zijn. Kan slecht met deze tegenslagen omgaan ben ik achter gekomen. Weet dat het pas ronde 3 is na de miskraam, maar ben er wel vanaf november mee bezig...had over een week of 10 mijn 3e wonder in mijn armen moeten houden en het tegenovergestelde is helaas waar...nou straks ga ik nog janken ook hier....

Meiden fijne dag, het is heerlijk weer geniet ervan!!!

X Bianc
Ach Mebi wat balen weer, dikke knuffel

En echt hoor je moet je niet inhouden voor ons, das juiste het fijne van het forum, lekker spuien. Ik hoop zo voor je dat het raak is voor de uitgerekende datum, sterkte ermee

Gister een gezellig uitje gehad, maar het was wel erg koud brrr, was ook helemaal op toen ik thuis kwam om 22.00 dus vanavond maar vroeg naar bed!
Hier ben ik ook even, heb weinig fut, zit eigenljk alleen maar lekker in de tuin met een boekje.

Mebi: Van die vriendin heb ik nog niks gehoord, ik neem aan dat dat binnenkort wel komt. Wat balen zeg dat het deze ronde niet raak is, Niet bij de pakken neer gaan zitten, en spui gewoon je ding hoor!

Car: Balen dat de herexamens pittiger waren als de vorige keer, laten we maar weer extra duimen voor je!

Hoera: Wat goed dat je moeder en haar vriend positief zijn en dat zal idd een heftige periode worden, veel sterkte.

En ik heb dat ook met die 12 weken die moet ik eerst voorbij zijn voordat ik echt blij mag zijn vanmezelf. Volgende week dindag krijg ik een termijn-echo ze zei dat ze dat dan beter kon vaststellen ofzo. Ze mogen met 8 weken de uitgerekende datum vaststellen.

Prinsess: wat gaat het alweer hard nog 7 weken, Wanneer ga je met verlof? Dat is ook erg van je collega, echt vreselijk, ergens ga ik me dan toch zorgen maken, moet het niet doen natuurlijk.

Het stomme is ik heb nog steeds niet echt het besef dat ik zwanger ben (pff al twee echo's verder en heb duidelijk iets zien bewegen, maar toch) Hier begint er ook langzaam iets meer energie terug te komen.

Ik ga de tuin weer even in.
Hoi allemaal, hier weer teken van leven van mijn kant.

Floddertje... hoe gaat het met jou en Pepijn? Beetje aan de beterende hand na de ontsteking? Hoe vinden de andere 2 hun kleine broertje? Ben benieuwd hoe je het vindt met 3 kids. Ben namelijk ook erg benieuwd hoe ik het zelf ga vinden en hoe ik het ga rooien.

Car... hopelijk heb je je examens wel gehaald ondanks dat het wel moeilijker was. Je verdient het echt!!!! Vreselijk dat je zo lang moet wachten.

Hoera en Stella... kan mij wel voorstellen dat jullie toeleven naar een bepaalde termijn waarna je echt blij mag zijn. Maar het wijst er bij jullie allebei toch wel op dat het helemaal ok zit. Maar dan nog he?!

Prinsess... je had het over nog 7 weken... volgens mij vergis je je. Ik moet zaterdag namelijk nog 7 weken en jij bent 10 augustus uitgerekend en ik 4 juli. Of bedoel je dat je nog 7 weken moet werken?

Mebi... blijf maar lekker schrijven hoor! No problemo.

Wij hebben het kamertje zo goed als af. van het weekend gaat manlief de grodijnrails ophangen. De gordijnen zijn al in huis, dus dat hangt zaterdag wel. Verder is eigenlijk alles klaar. Misschien nog wat 'prullaria' om de boel nog wat extra op te leuken (schilderijtje oid). En ik moet nog wel een lamp, nu hangt er zo'n leuk peertje....

Met mij gaat het steeds wat minder. Op zich gaat het met de baby heel goed. Ze groeit goed, beweegt wel lekker, ligt alleen wel dwars. Onze jongste lag ook dwars. We zijn toen moxa-therapie gaan doen (soort van accupunctuur). Ze heeft op zich nog wel even de tijd om te draaien... maar ze ligt al wel een tijdje zo. Maar misschien heeft ze de eigenwijze genen van haar vader én moeder wel bij zich... hihi! Morgen naar de VK. Dan ook volgende week plasje inleveren om te kijken naar de streptokok B bacterie.

Maar met mijn SI, bekken, bil met uitstraling naar been gaat het echt steeds minder. Ik heb de hele dag door pijn. Wat ik ook doe... zitten, liggen, lopen. Ik vind dat zelf zo moeilijk, accepteer van mijzelf niet dat ik dingen nu niet kan doen of er de hele dag mee bezig ben. Voorbeeld is het verschonen van de bedden. Tot een aantal weken geleden verschoonde ik alle 4 de bedden achter elkaar. Nu ben ik kapot van 1 bed en moet ik uitrusten. Daardoor ben ik de hele dag bedden aan het verschonen. En zo gaat het met alles. Manlief doet wel veel in huis en steunt mij echt goed, maar hij heeft ook nog zijn normale werk. De jongens reageren er meestal wel goed op, helpen mij ook wel zover ze dat kunnen. Er zijn echt momenten dat ik écht niet leuk tegen ze ben en kan zijn. Al kom ik dan gauw weer bij mijn positieven om dan te bedenken dat zij er ook niets aan kunnen doen en zij die snauw en dat kortaffe helemaal niet verdienen. Jongste vroeg daarstraks bij het in bed leggen; 'mama, ben je niet meer boos'. Hij had bij het eten namelijk zijn beker drinken om gegeooid. Man is aan het werk, dus stond er alleen voor. Dus ik reageerde inderdaad boos. Vind het dan weer zo lief dat hij dat dan vraagt aan mij en kan er dan ook eigenlijk wel weer verdrietig van worden dat hij dat zo goed aanvoelt en het zich zo aantrekt. Dus ik heb mij voorgenomen om morgen niet zo uit mijn slof te schieten.

Dames... ik ga op de bank zitten met een koppie thee!

Groetjes!
Ag GB wat een herkenbaar verhaal zeg, maar ja, je hebt het ook niet allemaal in de hand natuurlijk.

Je doet het allemaal niet voro niks natuurlijk, jij gaat ze straks een lief zusje geven! Jij hebt niet om die pijn gevraagd...

Ben benieuwd wat de VK vandaag zegt, wat wil je zelf? Doet die therapie zeer? Of kies je dan voor een keizersnede??

Stella ik kan me voorstellen dat het besef en geloof er nog niets is...wacht maar tot je het eerste getrappel voelt....heerlijk!

Ben ook benieuwd of de uitgerekende datum nog wijzigt..

Hoera ben je weer bijgeslapen hahaha?

Sorry dta ik het vraag, hoop dat jullie het niet erg vinden, maar Stella en Hoera, mag ik vragen hoelang er tussen jullie miskraam en deze zwangerschap zit?

Ik ben een onwijse tut dat snap ik, maar kan mijn gevoel nu eenmaal niet uitzetten. Ik maak me gewoon zorgen dat het misschien niet meer lukt. Weet echt dat ik me niet moet aanstellen, maar ik ben 3x in 1x zwanger geraakt (en dat is een wonder dat snap ik echt!!!) maar nu dus ronde 3 en na al die medische toestanden ben ik echt het vetrouwen in mijn lijf kwijt. Mensen om me heen zeggen allemaal: meid maak je geen zorgen jij bent zo weer zwanger....alsof niemand me serieus neemt. Ik wil ook echt niemand kwetsen en realiseer me echt dat er mensen zijn die er veel langer over doen en dat ik dus nog geen enkele rede heb om zo te zeiken, maar ja, ik hoop toch ergens mijn zorgen te kunnen uitten.....
Even een korte reactie meiden want Vivaforum doet heel raar de laatste tijd (bewerking afgebroken nog steeds) . Ik kom hierdoor nauwelijks ingelogd op het forum dat lukt bijna niet. Maar lees wel mee hoor!

Ik heb een nieuwtje op hyves gezet over dochterlief!

En even een vraagje ...er rommelt wat beneden. Had de afgelopen dagen wat bruinverlies en ook af en toe wat pijn in m'n buik (voelde 1 dag aan als een menstruatie). Is dat een teken dat m'n cyclus terugkeerd? (vraag ik hoopvol )
ADL: ik denk dat het goed nieuws is, en dat je binnenkort echt ongesteld gaat worden en idd erg irritant die fout melding op het forum.

Mebi: Ik ben 16 december gecurreteerd en toen 2x ongesteld geworden. Ik begrijp wat je voelt ik dacht ook dat mijn lichaam me in de steek liet, maar het ging toch sneller dan verwacht.

GB: Wat leuk dat je kamertje bijna af is, en wat balen van je gewrichten hopeijk heb je er na de bevalling geen last meer van. Moet zeggen dat ik nu ook al last krijg vooral mijn rug en af en toe steken in mijn benen als ik een stuk gelopen heb en dan ben ik nog maar 10 weken en 6 dagen.

Sorry maar even een mnder bericht, maar wil het graag even met jullie delen.

Ik kreeg gisteren avond, een bericht dat mijn vriendin maandag is bevallen van een zoontje Valentijn Noah hij woog 550 gram en was 27 cm, hij heeft 15 minuten het levenslicht mogen zien en is toen overleden in hun armen. Ze schreef het zo mooi en zo sterk, vandaag hebben ze hem gecremeerd. Dit zegt maar weer hoe hard het leven kan zijn. Weet niet goed wat ik nu op een kaart moet zetten, hebben jullie misschien nog tips?

Ik ga even wat opruimen hier en een boekje lezen, tot snel
GB3 wat zal het zwaar voor je zijn nu die laatste weken en dat je dan wat minder kan hebben van de kinderen is heel begrijpelijk, maar idd wel sneu voor ze, ik zou er ook verdrietig van worden. Heb het met die moeheid nu ook wel eens zo'n onterechte uitval. Ik probeer er op te letten en tot 10 te tellen en de laatste week gaat dat gelukkig weer helemaal goed, ze zijn zo lief namelijk..!

Mebi, ik snap je helemaal en ook die twijfels. Ik kreeg 7 november de miskraam en op 1 maart ben ik voor de laatste keer ongesteld geweest, 5 maanden dus. Ik had ook echt het idee dat ik bij de laatste twee keer ook pas weer een gewone menstruatie had. Ook bij jou is er een en ander gebeurd van binnen en ik denk dat je lichaam toch tijd nodig zal hebben om er weer helemaal voor te gaan, al is dat niet makkelijk. ik vond het ook lang duren en nu iedereen weet dat ik weer zwanger ben hoor ik steeds van dat gaat ook lekker makkelijk bij jullie, raar hoor want zo voel ik het zelf echt niet. Sterkte, een dikke knuffel en we gaan gewoon helemaal voor de volgende ronde!

ADL, wat zou dat mooi zijn! Het lijkt er wel op! Ga zo de hyves even lezen.

Stella wat een triest bericht en tja wat zet je dan op een kaartje. Ik zelf kies er altijd voor om er niet teveel op te zetten want soms komen de teksten niet overeen met de gevoelens die iemand heeft hoe goed dit ook bedoeld is (je zult het vast na je miskraam ook hebben meegemaakt). ik zou er eerder opzetten heel veel sterkte en dat je er voor ze zal zijn en dan niet te lang wachten met langsgaan, sterkte ermee

Lekker hier bijna weekend. Vanavond gaan we eten bij mn zusje altijd gezellig en morgen een verjaardag en ga ik eten met de vriendinnen. Bart heeft een vrijgezellenfeest dus we hebben een uithuizig weekend, zondag nog een kinderverjaardag. Gelukkig is de eetlust weer terug gezien de etentjes. met de kindjes gaat het allemaal prima. Annemijn heeft bedacht dat ze niet meer in de buggy wil, gelukkig gaat het goed en kan ze goed meelopen (jelle liep altijd weg nl dus was een beetje huiverig), ze wordt echt groot en over 2,5 maand alwwer 2 jaar! Jelle gaat sinds deze week hele dagen naar school en dat gaat erg goed, wel moe hoor, maar ja dat komt vanzelf wel goed. Gister trouwens tegen mijn voornemen in alvast een heel leuk jurkje bij de Hema gekocht, is rekbaar en staat erg leuk! Ik ben wel aan het aftellen tot dinsdag (VK). Goed ik ga weer eens aan het werk!
Stella; wat akelig! Te vroeg geboren?

Hoera; zo'n jurkje die meerekt, kan vast geen kwaad!

ADL; het begint ergens op te lijken, toch?? Hopelijk weet je nu meer waar je aan toe bent.

GB3; sterkte de komende paar weken! Houd moed, is lastig (ik weet er alles van) maar je kunt niet meer terug.

Miriam; hoe gaat het nu??

Prinsess; al uit over de naam? Weet je al wat het wordt? Of heb ik er een keer over heen gelezen?

Mebi; begreep ik goed dat je nu weer ongesteld bent geworden? Gisteren NOD?

Floddertje; weer helemaal back in town??

Hier voel ik nog niets, ik ben zo bang.. In ieder geval heb ik dan nog de vakantie! Heerlijk, heb er echt zin in. Mag mee als begeleider op schoolreisje van mijn oudste, de dag voor vertrek maar goed, is ook wel leuk, we hebben al een paar feestjes moeten missen op school. Dus dan maar zo.

Nou, ga mijn bedje in! Heb al een paar nachten niet zo denderend geslapen.

Liefs, Car.
Nou.. ik vrees het ergste... Weet niet wat ik moet zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven