Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Jullie oude slimmies zijn zo schuldig aan het aanwakkeren van mijn kinderwens! Nu weet ik het weer...
quote:Boom_87 schreef op 23 maart 2011 @ 21:35:

Jullie oude slimmies zijn zo schuldig aan het aanwakkeren van mijn kinderwens! Nu weet ik het weer...

Ooh, Boompje, het is zo erg: in het echt is een kind hebben nog leuker dan erover lezen!

Boom. Ik heb er ook weer één, zullen we samen doen?
Mijn dochter begon als fruitmonster en is dat nog steeds... ze lust alles en praat de hele dag. Mijn zoon ging pas eten toen hij brood mocht en eet nog steeds het liefste brood.
Ja, dames, ik heb er ook alweer een! Wil alleen geen Djoelsje doen, dus ik wacht nog heel even.
Eén maar? Begrijp ik nu goed dat onze moeder bevrucht probeert te raken?

Hou es op Arte
Yep, eens met Art, het is gewoon zooo leuk en geweldig en en en en en...
Ik bedoelde met zeggen dat het nog leuker is in het echt natuurlijk. 2e kinderwens is leuk.
Haha Boom, eentje maar. (Dalman is als de dood dat het er per ongeluk dit keer opeens twee tegelijk worden).

We hebben het in ons hoofd, zijn nog niet actief bezig. Nou ja, wel actief maar er zit nog een pil tussen.
Okee... Ik ben verslaafd aan mijn eigen kind. Ze is de allerleukste.
quote:Tia Dalma schreef op 23 maart 2011 @ 21:42:

Haha Boom, eentje maar. (Dalman is als de dood dat het er per ongeluk dit keer opeens twee tegelijk worden).

We hebben het in ons hoofd, zijn nog niet actief bezig. Nou ja, wel actief maar er zit nog een pil tussen.

Die moet je oraal innemen, Tia. Die pil dus.

En:
Leuk om te horen dat jullie allemaal zo verliefd zijn en nog meer kinderen willen
quote:Artemis schreef op 23 maart 2011 @ 21:43:

[...]

Die moet je oraal innemen, Tia. Die pil dus.

Ik ga afhaken, studiemaatje is binnen (slaapt hier ivm reistijden) en ik stort in...

Morgen heb ik thuis dag studie dag... en natuurlijk de kinderen halen en brengen en tussen de middag enzo.
Arte is grappig! Welterusten Poohoo!
quote:Boom_87 schreef op 23 maart 2011 @ 21:43:

Leuk om te horen dat jullie allemaal zo verliefd zijn en nog meer kinderen willen Verliefd? Check! Meer kinderen dan weer niet. Hoewel ik net op deze pijler lees dat dat Sielug is
Ja, je bent een hele slechte moeder Renske.

Slaap lekker Poohoo.
Volgens mij kun je over dat onderwerp bij elk standpunt een wetenschappelijke onderbouwing vinden. Lekker zelf weten dus
quote:renske123 schreef op 23 maart 2011 @ 21:46:

[...]

Verliefd? Check! Meer kinderen dan weer niet. Hoewel ik net op deze pijler lees dat dat Sielug is

Kweetwelletje heeft gelukkig een heleboel Slimme neefjes en nichtjes
Ik ga ook maar weer eens afsluiten, Meiden.

Slaap lekker allemaal!
quote:Artemis schreef op 23 maart 2011 @ 21:43:

[...]

Die moet je oraal innemen, Tia. Die pil dus. Ooooooohhhhhhhh.....!!! (en tóch nog niet zwanger ondertussen )
Arte, leuk dat je langskwam
Welterusten Arte!

@Tia: heb je er wel ook een flesje Durex glijmiddel bij gebruikt?

(bij dat topic dacht ik laatst echt )
Hoe goed je een BB ook afsteld, de houding blijft gewoon niet goed voor een baby's heupjes, gewoon door hoe het ding qua vorm (verander je niets aan) is. Maar hey, doe lekker wat je zelf wil hoor.

Kweetwel is een lekker ding

Rijles ging zowaar heel goed, en vorige keer ook al. Heb eindelijk na tig x tig lessen wat rust bij het rijden gevonden en instructrice hoefde niet steeds houvast te zoeken
Inad, ik was denk ik net zo'n ramp als jij. 77 rijlessen en toen geslaagd en nu rijd ik niet meer omdat ik niet meer durf Hoe is de prognose bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven