Een tweede

12-05-2019 13:14 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andere nickname aangemaakt....

Hebben we bewust gekozen voor 1 kind (die is nu 20 maanden en doet te geweldig) en opeens heeft mijn partner van een 2e gedroomd. En ik had van me afgezet dat 1 kind niet zielig is etc etc etc.

Maar nu maar eerst naar de huisarts want zwanger geworden via IUI en er waren wat complicaties. Het lijkt me fantastisch maar maak me ook zorgen. Want stel huilbaby of dit of dat en we hebben bijna geen familie.

Ik moet het gewoon even kwijt. Slaap er slecht van.
Je moet niks omdat je partner erover gedroomd heeft he?
Een tweede is ook net zo spannend als een eerste. En je weet nooit of je een huilbaby krijgt of niet. Gelukkig is er nog genoeg tijd om aan het idee te wennen.
Je kiest niet voor een tweede omdat je partner daarover heeft gedroomd. Doe normaal.

Een kind krijg je uit liefde en een goed gevoel. Dan hoef je je ook niet zo druk te maken.
Hij heeft erover gedroomd? Nou en? Of bedoel je dat hij daardoor is gaan twijfelen?
Gatinmijnsok schreef:
12-05-2019 13:18
Een tweede is ook net zo spannend als een eerste. En je weet nooit of je een huilbaby krijgt of niet. Gelukkig is er nog genoeg tijd om aan het idee te wennen.

Waarom zou TO aan het idee moeten wennen? Als ze niet wil, dan moet ze het gewoon niet doen.
Star² schreef:
12-05-2019 13:17
Mijn man droomt over de buurvrouw...
o_o
lilalinda schreef:
12-05-2019 13:28
o_o

:rofl:
Ik lees alleen over je man. Maar wat wil jij?
lilalinda schreef:
o_o
lilalinda schreef:
o_o

Ik ben dan benieuwd waarom je een nieuwe nick aanmaakt. Ben je bang voor veroordelende reacties?
Het lijkt je dus fantastisch. Nou, ga er dan voor. En wat je uiteindelijk krijgt als baby zijnde, is altijd een verrassing. Dat was het bij je 1e ook en je denkt nu al na over een 2e,dus dat zal wel loslopen.
lilalinda schreef:
o_o
lilalinda schreef:
o_o
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar waarom een nieuwe nick? Er zijn wel meer mannen die dromen over een tweede kind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-05-2019 14:02
Maar waarom een nieuwe nick? Er zijn wel meer mannen die dromen over een tweede kind.
Ik denk dat TO wellicht een meeschrijfster was bij het 1 is genoeg topic. Hoe gaat ze daar nu uitleggen dat 2 ook heel leuk kan zijn :biggrin:

Maar ik kan er natuurlijk naast zitten..
Zijn leuke kinderen hoor, huilbaby's.
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:05
Ik denk dat TO wellicht een meeschrijfster was bij het 1 is genoeg topic. Hoe gaat ze daar nu uitleggen dat 2 ook heel leuk kan zijn :biggrin:

:lightbulb:
Stel dit en dat. Het leven is niet maakbaar, niemand weet wat je nog te wachten staat. En als het zover is, ga je daar ook wel weer mee om.
ik geef mn bek ook maar een douw
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:05

Geen idee of dat bij TO zo is, bij mij is dat het geval. :proud:
Ach je kunt altijd van gedachten veranderen toch? Zo wilde ik er altijd maximaal twee, ook tijdens de zwangerschap en nu zou ik heel graag een derde willen. Dingen veranderen soms. Neem aan dat niet de echte reden is dat vriend erover gedroomd heeft en dús moet je er iets mee
Star² schreef:
12-05-2019 13:17
Dit.

Beetje erg raar verhaal dit.

Wat als je partner morgen droomt van emigreren naar bijv. Rusland. Zeg je dan ook gewoon okee, ik ga mee?
Ik droomde laatst dat er een treinroof gaande was en ik moest de slechteriken van me afvechten - en er zat geen bodem in de trein.
Maar snel naar de NS, want ik ben al 45....
Haasjehop schreef:
12-05-2019 14:25
Geen idee of dat bij TO zo is, bij mij is dat het geval. :proud:
Wat eerlijk!
Durf je er nu nog wel mee te schrijven? ;-D
Tormenta¿ schreef:
12-05-2019 14:49
Wat eerlijk!
Durf je er nu nog wel mee te schrijven? ;-D
Haha ja hoor! Ze weten ervan en ik word nog niet genegeerd. :proud: Zo lang ik nog niet zwanger ben en/of het kind eruit is, heb ik er maar 1 tenslotte. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven