Een wondertje in 2009?
woensdag 5 maart 2008 om 11:19
Hallo iedereen,
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
vrijdag 7 maart 2008 om 14:52
@Maxem: ja volgens mij zit het vermoeiende inderdaad vooral in het regelen. Wel fijn dat opa/oma ingezet kan worden, dan ben je denk ik toch wat flexibeler dan wanneer je je kindje(s) naar een dagverblijf brengt of naar de buitenschoolse-opvang. Knap dat jij 's nachts kunt werken, kun je dan overdag wel goed en voldoende bijslapen?
Enne, je klaagt niet hoor, je geeft alleen aan dat het soms wel een heel georganiseer is... Is toch ook niks mis mee?
Enne, je klaagt niet hoor, je geeft alleen aan dat het soms wel een heel georganiseer is... Is toch ook niks mis mee?
vrijdag 7 maart 2008 om 14:55
@Aruba: ik weet ook niet wat er met me is, ben ineens helemaal verslingerd aan het forum, zal wel weer afzakken hoor, komt ook gewoon omdat ik echt geen zin heb in werk vandaag. Heb allerlei van die "dat moet ook nog even gedaan/uitgezocht/uitgewerkt/opgestuurd/ect-klusjes" liggen. Ik lijd geloof ik aan uitsteldrang.
Ga je er een romantische avond van maken? Klinkt wel goed trouwens!
Ga je er een romantische avond van maken? Klinkt wel goed trouwens!
vrijdag 7 maart 2008 om 14:59
@simpel: Ja soms is het wel vermoeiend. Ik draai aanstaande maandag en dinsdag nachtdiensten. Maandag om 19.00 uur naar bed tot 22.00 uur. Meestal slaap ik dan wel. Dan werken van 23.00 tot 7.00. 7.15 thuis 7.30 slapen tot 15.00 dan kinderen ophalen spelen eten koken en weer naar bed tot 22.00 uur. Dan weer werken tot 7.00 en doortrekken tot na het eten en dan heerlijk slapen van 19.00 tot 7.30. Dan ben ik weer helemaal bijgeslapen. En ach zo modder je maar aan zeker als de kinderen zo klein zijn. Dus als jullie op rare tijdstippen en post van mij zien weten jullie waardoor het komt.
vrijdag 7 maart 2008 om 15:01
Romantiek is bij ons vaak lastig te plannen. Man heeft ook nog een duivenveilig vanavond geloof ik Ja je leest het goed: duiven. Hahaha. Nou je het zegt: Uitstellen.. Moet de hond nog uit laten en stofzuigen. Koken hoeft natuurlijk niet met stokbrood en kaasjes.
Jij nog leuke plannen voor vanavond? Of voor het weekend.
Jij nog leuke plannen voor vanavond? Of voor het weekend.
vrijdag 7 maart 2008 om 15:05
@Maxem: petje af hoor, weet niet of ik dat zou volhouden. Wel fijn dat je zo zo weinig van je kinderen hoeft te missen.
@Aruba: Wil je dat ik nog wat zeg over die duiven ( ), nee hoor, ieder zijn hobby! Jij ook al huishoudelijke verplichtingen. Niet koken = wel lekker, dus ik heb vriendje voorgesteld om lekker uit eten te gaan. Mmmm kan daar zo van genieten. Daarna weet ik niet, maar vriendje had plannen, sms'te hij
Morgen en zondag weet ik nog niet, paar familieverplichtingen, verder beetje thuis rommelen en rest is nog ???? Zie wel, ben beetje moe, dus wil ook lekker slapen!
@Aruba: Wil je dat ik nog wat zeg over die duiven ( ), nee hoor, ieder zijn hobby! Jij ook al huishoudelijke verplichtingen. Niet koken = wel lekker, dus ik heb vriendje voorgesteld om lekker uit eten te gaan. Mmmm kan daar zo van genieten. Daarna weet ik niet, maar vriendje had plannen, sms'te hij
Morgen en zondag weet ik nog niet, paar familieverplichtingen, verder beetje thuis rommelen en rest is nog ???? Zie wel, ben beetje moe, dus wil ook lekker slapen!
vrijdag 7 maart 2008 om 15:17
vrijdag 7 maart 2008 om 15:28
vrijdag 7 maart 2008 om 15:59
vrijdag 7 maart 2008 om 16:03
vrijdag 7 maart 2008 om 16:08
@Maxem: ik dacht al, maar kon me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik de enige vrouw ben die zo denkt. Geen idee hoor en misschien valt het in de praktijk mee. 'k Weet 't gewoon niet. Maar het is nog niet zover, dus gelukkig kunnen wij nog heerlijk onbezorgd vrijen en genieten. Waarom maakt jouw vriend zich zorgen over zijn leeftijd? Is toch niet nodig? En laten we het positief houden: oktober is nog zoooo ver weg, tegen die tijd hebben wij vast een tabel in 2 delen of met 2 verschillende kleuren: voor de meiden die al zwanger zijn en voor de meiden die bijna (positief hè!?) zwanger zijn... @Aruba: als tabel-master maak je borst maar nat!
vrijdag 7 maart 2008 om 16:22
@Maxem: Snap ik van hem ook wel, maar je ziet tegenwoordig zoveel 40+ vaders en die zijn niet per definitie "oud" wat mij betreft. Ligt er gewoon aan hoe ze zich gedragen en opstellen. Oud zit in hoe je denkt en doet volgens mij. Gewoon ervoor blijven gaan, maar wel de opties open houden, ook na oktober nog, anders klinkt het zo definitief "niet meer", snap je wat ik bedoel?
vrijdag 7 maart 2008 om 16:57
Hee meiden, mijn dag zit er (bijna) op. Gelukkig weet mijn baas niet dat ik wel zo'n 2 uur heb zitten lezen en schrijven op 't forum... (oeps, is niet zo netjes, maar had een baaldag ). Ga nu lekker van 't weekend genieten, jullie zien me nog wel langskomen.
@Reeba: ik heb voor je geduimd hoor!
@Aruba: veel plezier en eet smakelijk, hopelijk duurt het duivenspektakel niet te lang.
Doeg!
Greetz van Simpel
@Reeba: ik heb voor je geduimd hoor!
@Aruba: veel plezier en eet smakelijk, hopelijk duurt het duivenspektakel niet te lang.
Doeg!
Greetz van Simpel
vrijdag 7 maart 2008 om 17:09
Hey meiden, ben ik weer. Net terug van de huisarts, moest het hele verhaal weer doen en urine laten testen. Niet zwanger (wist ik zelf natuurlijk ook wel, al die tijd ook al een flink aantal testen tegenaan gegooid ) Ze kon me eigenlijk niet veel vertellen, dan dat het soms wel 6 maanden kan duren voordat je weer ongesteld wordt na een miskraam (?), was volgens haar vrij normaal. En aangezien ik dus die eerste keer meteen zwanger was, met wel een hele lange cyclus vermoedelijk, ging ze nu geen onderzoek doen of mij doorverwijzen. Als ik over 3 maanden nog niet ongesteld (of zwanger...) was, dan mocht ik weer terugkomen
Vind dit best wel een beetje raar, veel op internet opgezocht en nergens tegengekomen dat het dan soms wel een half jaar kan duren voordat je cyclus weer op gang is, misschien verkeerd gezocht?
Maar laat het nu wel een beetje rusten, voor mij geen testen voorlopig en gewoon veel oefenen!
Vind dit best wel een beetje raar, veel op internet opgezocht en nergens tegengekomen dat het dan soms wel een half jaar kan duren voordat je cyclus weer op gang is, misschien verkeerd gezocht?
Maar laat het nu wel een beetje rusten, voor mij geen testen voorlopig en gewoon veel oefenen!
vrijdag 7 maart 2008 om 17:13
vrijdag 7 maart 2008 om 17:15
@ Aruba, is geen plaatje van de Antillen, maar van Peru! Kan me voorstellen dat het hier op lijkt! Lekker hoor van die hapjes... en je kan er nu nog een lekkker wijntje bij nemen! Mmm ga ik vanavond ook maar doen denk ik!
@ Simpel, bedankt voor het duimen! Heeft wel geholpen, toch wel een beetje bevestiging van huisarts gekregen dat ik wel "normaal" ben..!
@ Simpel, bedankt voor het duimen! Heeft wel geholpen, toch wel een beetje bevestiging van huisarts gekregen dat ik wel "normaal" ben..!
vrijdag 7 maart 2008 om 17:17
vrijdag 7 maart 2008 om 17:23
Reeba: bij mij duurde het 8 maanden voordat ik weer ongesteld werd nadat ik 10 jaar de pil heb geslikt. Ik ben heel blij dat we toen nog geen kinderwens hadden toen ik gestopt ben met de pil. Nu is mijn cyclus heel onregelmatig. Ik ben nu voor de tweede maand aan het temperaturen. Hierdoor krijg je wel een goed beeld van je cyclus. Gelukkig zie ikheel duidelijk een eisprong, laat in de cyclus. Waarschijnlijk hebben we maanden lang niet de goede dagen benut. Nu dus wel maar helaas heeft dat nog niet geresulteerd in een zwangerschap. Mijn man krijgt ook steeds meer faalangst. Doordat je weet welke dagen belangrijk zijn.
vrijdag 7 maart 2008 om 17:23
vrijdag 7 maart 2008 om 17:37
@ Aruba Haha, lekker dat je dan niet mee hoeft! Ieder zijn ding toch? Mijn vriend en ik zijn ook geen siamese tweeling, gaan zelfs apart op vakantie, hij lekker zijn vrienden en ik beetje backpacken met een vriendin! Gaan natuurlijk ook een paar keer samen..! Ook in Peru geweest met een vriendin, echt super gaaf!
@ Aja, heb nog specifiek aan de ha gevraagd of het zo lang duurt omdat ik nog aan het "ontpillen" ben en zij zei dat dat na die mk dus niet meer het geval is. Waarschijnlijk heb ik nu een gewoon een lange cyclus of moet mijn lichaam zich nog steeds herstellen van die mk. Wel goed dat je nu duidelijk de eisprong kan zien met dat temperaturen! Maar kan me wel voorstellen dat het dan moeilijker wordt ook voor je man, omdat er dan in een keer zo'n druk op ligt.. Misschien is het een idee om het hem dan niet te laten weten? Heb zelf ook even de ovulatietesten gedaan, maar om dat nou nog 2 maanden achter elkaar te gaan doen heb ik geen zin in. Nu gaan we maar gewoon heel veel oefenen
@ Aja, heb nog specifiek aan de ha gevraagd of het zo lang duurt omdat ik nog aan het "ontpillen" ben en zij zei dat dat na die mk dus niet meer het geval is. Waarschijnlijk heb ik nu een gewoon een lange cyclus of moet mijn lichaam zich nog steeds herstellen van die mk. Wel goed dat je nu duidelijk de eisprong kan zien met dat temperaturen! Maar kan me wel voorstellen dat het dan moeilijker wordt ook voor je man, omdat er dan in een keer zo'n druk op ligt.. Misschien is het een idee om het hem dan niet te laten weten? Heb zelf ook even de ovulatietesten gedaan, maar om dat nou nog 2 maanden achter elkaar te gaan doen heb ik geen zin in. Nu gaan we maar gewoon heel veel oefenen