Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Manlief gaat vanavond niet met de duiven spelen (misschien wel met mij) Net lekker gegeten. Zometeen gouden kooi. Jij wij zijn vanaf het begin al trouwe fans. BB trouwens vroeger ook.

Reeba: Leuk man dat je ook je vrijheid hebt. Wij doen toch wel heel veel samen maar sommige dingen wil ik me niet in verdiepen.

Ik zie een belangrijke dag aankomen voor dory..!

Aja: 8 maanden. Werd je dan niet ongesteld toen je de pil gebruikte?
Reeba ik hoop dat snel weer ongesteld word of niet maar dan 2 streepjes op de test.

Dory ik hoop dat het morgen raak voor je is. leuk man een 4e. Dat zie je tegenwoordig niet veel meer. Weten je kinderen dat er misschien een kindje bijkomt? Wij zelf houden het echt bij 3. Als ik zo gelukkig mag zijn om een 3e kindje te krijgen. Terwijl ik altijd heb geroepen dat ik er 6 wil.

Maar we hebben lekker weekend!
Hey Maxem, dank je wel! Dat jij over een kleine twee weken ook een dikke plus mag zien!

Dory, spannend morgen, ga je dan ook meteen testen?

Fijn weekend allemaal, moet morgenochtend nog werken , om 4.30 op, dus eigenlijk wel zo naar bed toe...maar kan nog niet echt slapen!
Is iedereen druk weekend aan het houden? Het is zo rustig. simpel heeft ook even pauze genomen
Hier weer even achter de laptop. Net thuis van oma en morgen naar artis. We hebben het omgegooid aangezien oma morgen niet kan. Iedereen een fijn weekend?
Jeetje, wat is er al veel geschreven! Ga snel bijlezen, dat is me nog niet helemaal gelukt. Daarom nu alleen een berichtje om iedereen een prettig weekend te wensen. Dat van mij is helaas alweer voorbij .
Weekend is weer bijna voorbij. Nu al geen zin meer om morgen te gaan werken. Van de week ook de laatste week van een collega'tje van me. En dan zijn alle leuke collegas weg. Baal er echt van... Zit een beetje in dubio. Er is me een leuke baan aangeboden bij meeus maar daar moet ik eerste een studie voor afronden (waar ik nu al wel mee bezig ben) En het is een job voor 40 uur. Maar het allerbelangrijkste het is dan maar tijdelijk voor 4-5 maanden want daarna gaat mijn carriereswitch van start. Moeilijke casus... Maar wel voor een andere pijler!

Ik wil dory horen!!!
Dory hier!! Ik was afgelopen dagen behoorlijk ziek van de migraine. Welke ik overigens altijd krijg wanneer ik ongesteld ben Hier is de bloeding nog niet door gezet, maar al wel steeds een beetje bruine afscheiding bij plassen. (sorry voor onsmakelijke details).

Morgen dus weer clomid halen bij apotheek, had al vrijdag al voor receptje gebeld met poli gyn. Dan wachten totdat bloeding doorzet en dan op dag drie weer beginnen met clomid. Op voor de volgende ronde. Dan op cyclusdag 14 weer echo om follikel groei te meten, dan rond eisprong weer een samenlevingstest en nu maar hopen dat dat niet weer negatief is.. Want ja dan komen er natuurlijk nooit geen kindjes.

Hou jullie op de hoogte.

Hoe is het verder met iedereen? Iedereen weekend aan het vieren?

lfs
Wat jammer Dory!
ben je nu al aan het werk dan Vibeke?
He Dory, wat jammer, maar als het nog niet doorzet is er toch nog een klein beetje hoop? Sterkte met de migraine!

Ga zo alweer aan het werk... ben een paar dagen in het buitenland en kan ff niet reageren, maar donderdag ben ik weer van de partij!

Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad ennuh... niet te hard werken he deze week !
Aruba, ik woon in Dubai en hier hebben we vrijdag en zaterdag weekend. Zondag gewoon werken, dus. Op dit moment drie uur tijdsverschil, vandaar ook dit vroege berichtje
Woon je in dubai? Hahahhaha. Internationaal forumpje dit. Wat doe je daar als ik vragen mag? Voor je werk? En hoe is het leven daar? Kan me er weinig bij voorstellen.

Dory33 is het al doorgebroken? Vervelend dat je ziek was. Beterschap!

Simpel: Hoe was jou weekend?

Maxem: Hoe was Artis? Klopt het dat ik bij jou maar een heel klein stukje avater zie?

Reeba: Hoe is het? Al ongesteld? Wij zijn een week verder na de natuurlijke bloeding. Ik denk dat nog steeds niet alles eruit is maar dat komt misschien wel met de volgende ronde. Hoop dat ik snel ongesteld word. Hahaha dat heb ik mezelf nog nooit horen zeggen. We zijn nu ook maar over op de condooms gegaan. Wat een ondingen zeg. Maar goed ik wil heel graag weer zwanger raken maar niet ten koste van alles.
Goedemorgen Meiden!

Ik heb het aan de stok met mijn internetprovider thuis, dus ff geen internet en dus geen forum. Hoop dat 't gauw is opgelost. Ben dus verplicht om te forummen onder werktijd .

@Reeba, wachten is nooit leuk, maar wie weet hoe je over 3 maanden niet terug omdat je een dikke streep op je test hebt, dat zou mooi zijn!

@Dory, hoop dat je snel kunt beginnen met Clomid. Een vriendin van me is hierdoor 2x direct zwanger geraakt. Ga voor je duimen. Hoe is het met je migraine?

@Aruba, en zijn de duiven geveild???? Heb je een gezellige avond gehad met je mannetje. Zou gelukt moeten zijn met al die hapjes. Vriend en ik zijn nu een dik jaar bij elkaar, dus de vlinders zijn nog niet weg te slaan... Hoe lang ben jij al met Aruba-man?

@Vibeke, Dubai, Wauw! Ben je daar vanwege je werk of vanwege het werk van je man/vriend? Moest je niet erg wennen aan het verschoven weekend? En hoe lang ben je daar al?

@Maxem, hoe was Artis, geen regen gehad?

Nou, ga nu even heel goed bijlezen en dan toch maar even wat doen, in ieder geval meer dan afgelopen vrijdag... ( )
He wat jammer dat je vandaag dan toch echt moet gaan werken.

Wij zijn 4 jaar samen waarvan 3,5 jaar samenwonend. We hadden het er gister nog over dat we nu zo vetrouwt zijn dat je echt "familie" bent geworden. Hoe slecht je er ook uit ziet of hoe harde scheet je ook laat je weet zeker dat die ander nog van je houd. Hahaha
@Aruba, ik doe vandaag een test hoe ik werk en forummen zo goed mogelijk kan combineren....!!!

Dat van die scheten, ik hou heel veel van hem, maar die standaard ochtendscheet in bed vind ik soms toch wat minder hahaha. Jij nog plannen voor vandaag?

Zijn jullie wel snel gaan samenwonen, leuk hoor!
Ja ik woonde heel vroeg (toen ik 15 was) op mezelf. Hij was ongeveer 24 en ik 17 toen we elkaar leerde kennen. Toen woonde hij nog thuis en wilde graag op zichzelf gaan wonen en ik wilde graag wat groter gaan wonen. Toen hebben we maar samen een huis gekocht. Ik was 18 toen ik me eerste huis had gekocht. hahaha. We willen nu weer graag een groter huis kopen in het dorp waar we vandaan komen.

Plannen voor vandaag... Nee weinig. Ik keek net in de werk mailbox. Daar staat alleen maar onzin in. En ik zit allweer bijna 1,5 uur te forummen. O,ja ik heb net nog foto's van een collega bekeken. Manlief heeft deze week weer middagdienst dus er is ook weinig reden om weer snel naar huis te willen. Ja gelukkig wel een blij hondje wat me opwacht.

Tja over die scheten.. boeren etc. Ik vind het heerlijk. Dat ik mijn rare muppet dansje kan doen of mijn zeer slechte ronald/frank de boer imitatie en dat hij me niet keihard uitlacht maar lacht omdat hij me zo lief vindt.
@Arbua: weer werken tot half 2 dan vandaag? Is inderdaad niet leuk als je zo de tijd moet uitzitten. Maar als Aruba-man middagdienst heeft, hoe laat is hij dan 's avonds thuis? In ieder geval zeker niet eten samen 's avonds. Ook niet gezellig.

Leuk dat jullie verhuisplannen hebben. Hoe actief zijn jullie aan het zoeken?

Vriendlief en ik hebben ook zo van die gekke dingen. Ik weet zeker dat wanneer andere mensen dat zouden zien, dat die ons niet wijs zouden vinden. Ik doe graag rare stemmetjes/typetjes (gelukkig is dit forum anoniem!!!). We hebben gewoon heel erg veel lol saampies en ja, dan maken die scheetjes niet zoveel uit.
Hahahahaha. Nee tot half 2 gaat vandaag niet. Ik moet morgen en overmorgen al eerder weg dus moet wel aan mijn uren komen. Middagdienst betekend dat hij pas om kwart over 12 (vannacht) thuis is. Ik zie hem dus gewoon een hele week niet. En dat is om de week. Balen is dat hoor. Ik mis hem soms heel erg.

We zijn zaterdag naar een open dag geweest. Redelijk actief dus. Maar eerst maar ons huidige huisje verkopen. De huizenmarkt zijn een beetje stil hier dus het kan nog wel even duren.

Volgens mij is dat wel één van de tekenen van een goede relatie. Maar dat is hoe ik het zie. Er is net een hele gezellig collega accountmanager binnengestapt. Wat kan die man kletsen. (gelukkig weer iets te doen)
Oh Aruba, dat is zeker niet leuk! !!! Wat doe jij dan op de avonden dat hij werken is? En blijf je op totdat hij thuiskomt? Maar ja, dat is wel laat en jij moet natuurlijk 's ochtends toch weer een beetje op tijd je bed uit. Nee kan me voorstellen dat je dat niet gezellig vindt.

Leuk hoor huizenjacht! Naar wat voor iets zijn jullie op zoek? En hoe was het huis dat jullie zaterdag bekeken hebben? En mocht het zo zijn dat er eerder een kleintje komt dat een ander huis, is dat dan een probleem (qua grootte?) Staat jullie eigen huis al te koop eigenlijk?
Tja ben niet anders gewend. Op die avonden..Ehm weinig. Beetje sporten soms maar meestal gewoon op de bank hangen. We zijn op zoek naar een gewone éénsgezinswoning. Lekker ruim. We hebben nu namelijk maar 1 (grote) slaapkamer. Op zich is de kamer wel te splitsen als het eventueel zou moeten. Maar het huis van afgelopen zaterdag was een beetje mwah. Moet heel veel aan gebeuren. Was van een oud vrouwtje dus alles was roze... (niet mijn kleur) Ons eigen huis staat nog niet te koop, we zijn nu bezig met taxeren dus zodra we een vraagprijs hebben komt het op de markt.

Maar jullie zien elkaar ook vast niet elke dag? Ook al wel concreet op zoek naar een huisje? Dan kan je pas echt een beetje gaan oefenen. Gister me vader aan de telefoon gehad en die vroeg hoe ik me tijd nou volmaakte op mijn werk. Ik vertelde van het forum. "ow mag ik dat ook lezen?" Ehm... nee liever niet pa. Hahahah. Moet je nog veel werk doen vandaag? Ik moet nog minimaal 5 maanden volbrengen hier... 5 maanden niks doen. Best zonde. Ik ga maar eens een projectje zoeken.
@Aruba, tsja het zal inderdaad wel wennen, maar echt leuk is het natuurlijk niet. Vriendje en ik zien elkaar meestal wel iedere dag even, soms de hele avond, op andere momenten maar een half uurtje ofzo. We hebben allebei een eigen huis, als we gaan samenwonen zal dat in eerste instantie in het huis van mijn vriend zijn (die woont groter dan ik!) en vanuit daar gaan we wel wat anders zoeken. Maar dat hangt er ook wel een beetje vanaf of we snel zwanger worden.... Maar ja, je hebt al wel begrepen dat het niet helemaal van een leien dakje gaat, dus ik moet nog even geduld hebben. (en dat heb ik dus niet zo.....)
Maar hoezo gaan het niet van een leien dakje?

Wat houd jullie tegen?
@Aruba, laat ik dat nog (even) privé houden als je dat niet erg vindt... Laat ik het zo zeggen: we houden heel veel van elkaar en ik weet zeker dat vriend voor mij de ware is (en dat zeg ik, die daar vroeger nooit zo in geloofde!!!), maar dat er wat dingen in de omgeving meespelen die onze start wat hobbelig maken. We hebben dus ook een behoorlijk hectische tijd achter de rug, zeker na de miskraam vorig jaar.
anoniem_63631 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 10:54
Reden: typfoutje!
% gewijzigd
Ja logisch. Je moet de tijd ook zeker nemen. En het is zo te horen ook niet weinig wat jullie samen hebben mee moeten maken in 1 jaar. Maar je weet in ieder geval dat je elkaar steunt in goede en in slechte tijden. Dat is al heel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven