eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
oké, alvast een tipje van sluier:

- ietsje hogere functie (volgens mij meer de benaming dan inhoudelijk)

- zelfde uren (24)

- dichterbij.

De rest zet ik wel op de gmail.
Dan ga ik even naar gmail. Ben nu wel nieuwsgierig geworden!
Op je werk forummen, foei... Ik doe het expres niet, ook niet in mijn pauze. Ik heb wel de gelegenheid, hoor. Maar ik vind me concentreren zonder forum momenteel wel genoeg uitdaging.

Lumiere, ik hoop voor je dat je brief in goede aarde valt en je snel op gesprek mag!

Jules, tampons nog niet gebruikt hier, maar volgens mij moet dat wel weer gewoon kunnen. Kwestie van proberen en ik hoorde op de gym dat je vaak wel (tijdelijk?) een maatje groter moet kopen dan voorheen.

Slaapzakjes: ik gebruik dunne zonder mouwen. Maar als hij straks meer onder de dekens vandaan gaat kruipen krijgt hij warmere en dan minder deken, denk ik. Hij blijft nu nog redelijk onder zijn deken liggen.

Soep, ben benieuwd wat je van het huis vind. En of je een hypotheek naar wens kunt krijgen.

Te kleine spulletjes gaan hier in plastic opbergboxen en naar zolder, ruimt lekker op.
Plien, het is hier vrijdagmiddag best wel saai... Waarschijnlijk ga ik ook naar de donderdagmiddag en dan ben ik voortaan lekker vrij op vrijdagmiddag. Maar dat is nog ff afwachten. Ze zijn hier bezig met de nieuwe urenverdeling en we willen niet de kans lopen dat ze er dadelijk 4 uur afhalen!
Test negatief, nog even wachten op de duivels......

Parel????
Kan het niet toch nog zo zijn? Jusa, meisje, een hele dikke knuffel voor jou! K.U.T. zeg!!!!!!!!!! En toch blijf ik vandaag voor je duimen dat de test een extra streep/stip/of iets dergelijks laat zien!
Hoi meiden,

Wonderolie heeft niet geholpen (hoefde zelfs niet eens naar het toilet) MAAAAAAR vanochtend om 4.15 uur zijn mijn vliezen gebroken. De weeen komen nu regelmatig om de 4 minuten en worden steeds pijnlijker. Hoop dat ik vanavond/vanacht ons ukkie al in handen heb. Auw, auw een wee!!!

Eigenlijk valt het tot nu toe best mee, but the best is yet to come.....

Jusa: Zo hadden we het niet afgesproken he! Zolang er geen duivels zijn, blijf ik tussen de weeen door voor je duimen.

Uiterlijk morgenochtend horen jullie meer van me!

Liefs,

Parel
oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh parel, spannend!! en wat super dat je tussendoor nog even je staat van dienst komt melden!! krijg helemaal de kriebels voor je.. kom op meid, op naar je ukkie vandaag. is wel bijzonder trouwens want meer 4 % bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum!! zet m op

en lieve juus, wat klote zeg! maar geen bloed geeft moed zoals lily t ooit zei dus ik blijf nog eve duimen! dikke knuffel!

alle anderen een heel fijn weekend en ik blijf vandaag en morgen regelmatig gluren voor een bericht van parel.

x
Parel, YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!! Als de weeen al zo regelmatig komen, dan zal het waarschijnlijk niet lan gmeer duren! Zou inderdaad heel bijzonder zijn als je ook echt op je uitgerekende datum bevalt!

Succes hè meid! Het is zo bijzonder!

Liefs Jules

PS. ik blijf ook gluren!
Sterkte en succes Parel!!!!!!

Het zou toch wat zeg, op de uitgerekende datum!

Jusa, eens met mim, geen bloed geeft heeeeel veel moed. We duimen ook voor jou.

liefs Luum
Pareltje, dat je hier nog schrijft, ongelooflijk

Denk aan je hoor, zet 'm op!!!!
Pareltje, ben benieuwd hoe ver je bent!!!! Zou wel stoer zijn, op de uitgerekende datum!

Juusjuusje toch. Hoe is het nu? Ik sluit me aan, geen bloed geeft moed. Ik duim nog steeds voor je!
parel wat goed joh dat je gewoon tussen de weeen door nog ff komt posten, nu ik dit zo schrijf ben je ondertussen missschien al wel bevallen haah. The best is already there? The best is yet to come, is ook een liedje trouwens eej van Novastar wist je dat? Is een hele goede band (vind ik), komen uit belgie, moet je maar eens wat van opzoeken als je weer tijd hebt om langer online te zijn

Jusa nog geen duivels is een goed teken, al is de test dan nog negatief!!!! ik duim voor je hoor, wordt tijd dat er in elk geval een van ons 3 zwanger raakt. En toch zeker wel voordat de laatste zwangere bevallen is!!! Lily hoe is het met jouw?

Met mij gaat het wel weer hoor, ben er weer overheen. Op naar de voglende ovulatie en NOD (1 april, als ik het zo goed zeg uit mijn hoofd en dat is geen grapje !!)

fijn weekend meiden, beloof vanaf nu ook weer wat meer aandacht en typwerk aan jullie te geven.

bri1976
Meiden,

Even tussen het goede nieuws van Parel wat minder nieuws van Klaver. Ze is opgenomen in het ziekenhuis... Check gmail voor meer details...
He, schrikken! Goed dat ze jouw nummer had Herah.

Duimduim! Mag dat niet hier gemeld dan?

Parel, hij/zij is er vast al intussen! Lachen zo'n live-bevalling op het forum. Tot gauw!

Juus, je houdt het wel spannend zo!
Hallo allemaal,

Ik ben een vriendin van Parel en kom even inbreken om goed nieuws te brengen. Parel is gisteravond laat (dus inderdaad nog net op de uitgerekende datum) bevallen van een kerngezonde DOCHTER!!

De bevalling was een drama ('zeg maar dat het een hel was', zei ze) en is in het ziekenhuis geëindigd. Maar het resultaat mag er wezen!

Parel en Pareltje mogen straks al naar huis.

Meer details volgen op G-mail.

Whoe Parel, klinkt niet als een feestje! Maar ik hoop dat het nu goeg gaat met jullie (vast wel als je zo naar huis mag). Heel veel geluk gewenst voor jou en Parelman!
Parel en Parelman: ONWIJS GEFELICITEERD!!!!!!!!! Ik hoop dat de "hel" snel weer wordt vergeten.Een hele fijne tijd voor jullie alledrie gewenst! En wat fijn om te horen dat jullie dochter kerngezond is!

Klaver, jij heel veel sterkte! Ik duim voor je dat het allemaal goed komt!
Parel en parelman, Gefeliciteerd met jullie meisje!

Sorry dames, net als vorige keer binnen een halve dag beetje bloed. Op naar poging nr. 6 ZUCHT!

Ga even op gmail kijken!
Joehoe!

Gefeliciteerd Parel en man! Wat leuk, nóg weer een meisje erbij! Hoop dat je alweer wat bent bijgekomen van de hel, het eindresultaat mag er in elk geval wezen... Ben benieuwd naar naam, gewicht e.d. en wellicht ook een eerste foto...?

Joh, geniet van jullie eerste dagen saampjes!

Liefs

Herah
Ok, ik ben een beetje hormonaal maar ik moet echt huilen van al dit nieuws. Pfff.

Allereerst: Parel! Gefeliciteerd! En wat een gave datum voor jullie mooie dochter. De hel heeft in ieder geval een mooi meisje voortgebracht! Ben benieuwd naar het verhaal.

Nee! Jusa, Nee! Het is niet eerlijk. Hoe voel jij je nu?

Klaver! Wat een schrik! Ik hoop écht dat het nu allemaal rustig blijft...En wat lief dat je ons op de hoogte houdt!

Hier: alles prima, we moeten nu seksen alsof ons leven er van af hangt want het ei zit er aan de te komen. Ik ben er nog steeds niet zo mee bezig. Als alles rustig is zal ik alles wel even op de gmail zetten.

x
Wat een dubbel nieuws, hormonaal als ik ben ook hier niet droog gehouden, maar voor Parel en Parelman van blijdschap !

Gefeliciteerd lieverds, wat super, enne.. dat van die hel heb je nu achter de rug. Kom maar lekker bij meid.

Sterke lief Klavertje, denk aan je xx

Yasmine
lieve parel parelman en parelmeisje, wat geweldig dat ze er is!!! van harte gefeliciteerd!! kom heerlijk bij ,laat goed voor je zorgen en aansluitend bij alle anderen ,de hel is voorbij, laat de hemel maar komen!

lieve juus.. wat oneerlijk is het!! weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. lastig om maar steeds te zeggen dat het volgende maand echt gaat gebeuren met zoveel tegenslagen.. heel veel liefs meid en neem je tijd even lekker met je lief! x

klaver, sterkte en een dikke knuffel.

bri en lil voor jullie ook een dikke knuffel , wordt soms gewoon boos omdat het zo loopt zoals het gaat.. het is niet eerlijk!! bah!

x mim
Herah wat goed van klaver dat ze jouw smste, hoop dat het nu beter met haar gaat. Zal van de week eens op zoek gaan naar een lief kaartje, als jij meer nieuws hebt hou je ons op de hoogte (op de gmail)? was wel schrikken zeg!!! mijn duimen draaien overuren.

maanni, een vriendin van parel die inbreekt in ons topic. hahah parel is dus niet meer anoniem hihi. Gefeliciteerd meis met jullie dochter. Klim maar lekker op de roze wolk. Ben benieuws naar meer info op de gmail. Lekker weer naar huis vandaag. En dan snel de "hel" vergeten.

Jusa #@@%%#! maar is het tot nog toe gebleven bij beetje bloed? of is het al echt doorgebroken. Leef met je mee hoor, weet precies hoe je je voelt, machteloos !! Neem de tijd om dit samen met je mannetje te verwerken. dikke knuffel

lily de hormomen draaien dus weer op volle toeren? dat is een toch ook wel weer een teken eej dat de ovulatieperiode is aangebroken. al moet ik zeggen dat ik de laatste paar maanden de gehele cyclus last lijk te hebben van hormonen. Net was er een of andere kinderserie op ned3, en daar werd een meisje gepest, sprongen er zelfs tranen in mijn ogen. Hahaha heb het dit weekend tot nog toe droog gehouden was de afgelopen 2 weekenden wel anders. Duhhh stomme muts die ik ben!! Suc6 met seksen (hahah klinkt gek om zo te schrijven) hoe komt het dat je er nu nog niet zo mee bezig bent (heb ik iets gemist wellicht), misschien wel goed hoor dat je er niet zo mee bezig bent. Althans dat zeggen ze altijd eej !!

fijne zondag allemaal, ik ga denk ik de hele dag binnen zitten wat een sjit-weer is het hier joh. Heb nog filodeeg in de vriezer liggen misschien ga ik wel wat lekkers maken voor als lief strax terug komt van het duiken.

liefs bri1976
jusa vergeet je helemaal te feliciteren met je verjaardag !!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven