eFFFe

19-03-2009 20:13 1161 berichten

Ons oude topic
Fijne vakantie Klaver!

Ah, ik ben zo in mijn sas met mijn nieuwe buikkleren!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Klaver! (en fijne werkgever!)
Hoi hoi!

Zo, hoop echt dat het nu eens lukt om eindelijk iets te posten. Heb de laatste paar dagen (weken?!) al vaker iets getypt maar werd telkens weer gestoord door het een of ander (meestal het kleine meisje dat meteen zodra ik achter de comp zit op schoot wil om naar bumba, nijntje, hopla etc te kijken op youtube... tv kijken doet ze echt nooit, maar ze wil wel graag achter de computer zitten)

Heb wel kunnen lezen, niet kunnen schrijven. Maar ben dus wel helemaal de hoogte van al het wel een wee in FFF forumland

Wat spannend, al die naderende bevallingen! Ligt het aan mij, of is het deze keer zo ontzettend snel gegaan? Voor mijn gevoel is het nog zo kort geleden dat de eerste positieve test weer een feit was, en nu gaat het al bijna gebeuren!! Leuk hoor. Bijzondere tijd.

En een hoop libido's beneden het vriespunt dus...jammer. Geen idee hoe het bij een 2e zwangerschap hier zou gaan, maar bij Kalissa was ik juist een nymfo

Maar goed, toen had ik ook nog geen energievretertje in huis rondrennen...

Wat erg Dok, dat jouw forumvriendinnetje gaat scheiden o.a hierdoor.

Fijne vakantie Klaver!

Geen idee nog wat wij gaan doen met de vakantie. Beslissen altijd erg laat. Hebben half augustus 2 weken vrij. Echt totaal geen idee wat het gaat worden. Mijn schoonouders stelden voor om een weekje op Kalissa te passen zodat wij samen lekker even weg kunnen. Op zich had ik daar wel oren naar, lekker een weekje uitslapen, stappen en alles doen waar we zin in hebben, maar ik denk eigenlijk niet dat ik haar zo lang kan/wil missen. Zou me misschien ook wel ergens schuldig voelen. Ze hoort er toch ook bij?! Dus moet ze ook mee op vakantie!

Gister echt de schrik van mijn leven gehad. Heeeel heeeeel erg. Als ik er nu aan terg denk, wat ik veel doe kan ik weer in tranen uitbarsten, het was zo eng. :-[

Ging lekker een eind fietsen met Kalissa, en op een gegeven moment reden we op een fietspad naast een drukke weg waar altijd erg hard wordt gereden. Op dat fietspad reed er een tractor/maaimachine voor ons om de berm te maaien. Dat ding was zo groot dat het het hele fietspad in beslag nam en je over de weg moest fietsen om er langs te kunnen. Dat wilde ik niet en besloot er in eerste instantie achter te blijven. Maar hij stopte zodat ik er wel langs moest. Maar zodra ik de berm in fietste begon de fiets te wankelen en vielen we om. Precies naast/tegen de aanhanger van die tractor, met hele grote wielen. Fiets met Kalissa in het zitje lag er dus precies naast, en ik viel erover heen. En toen begon de tractor weer te rijden...

Ik word weer gek als ik eraan terug denk hoe Kalissa's hoofdje vlak bij die enorme banden. GÈK werd ik. De chauffeur had niks in de gaten. Moest Kalissa uit het zitje trekken, terwijl ze natuurlijk vast zat en de fiets op de grond lag en ik stond de wankelen met een fiets tussen mijn benen. Was zo bang om te vallen want dan zouden we beide onder die wielen liggen. Gelukkig lukte het om haar weg te trekken. Aan de overkant was zo'n zelfde maaimachine bezig en die chauffeur heeft het zien gebeuren en is snel gekomen. Ik kon van schrik alleen niks zinnigs uitbrengen en stond te janken en te trillen op mijn benen. Gelukkig was er verder niks aan de hand, een paar schrammen maar, en helaas waren de versnellingen van de fiets tijdens de val wel kapot gegaan waardoor ik nog een half uur in de zwaarste versnelling naar huis moest trappen... Eenmaal thuis bij mijn vriend kon ik helemaal niet meer stoppen met huilen, was zo geschrokken, opgelucht en blij dat er niks was gebeurd. Maar dat beeld van Kalissa's hoofdje zo vlak naast die grote banden van die tractor zal ik nooit vergeten...
Blond! Wat een schrik! De tranen springen me in de ogen! Je hebt van die momenten dat je denkt: dat was op het nippertje!

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Man, wat vreselijk voor je. Hoe gaat het met Kalissa nu?
Och Blond wat naar! Ik zie het ook helemaal voor me. Brrrrr. Beetje geslapen weer zonder dat beeld op je netvlies?
Oooh Blond, wat een naar verhaal ! Wat een vreselijke ervaring ! Arme jullie, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Zal tijd nodig hebben voordat dat van je netvlies is. Sterkte meid, en een dikke kus voor Kalissa !
Blond, wat een rot ervaring heb jij gehad, echt te eng voor woorden. Je hebt super goed gehandeld, waardoor het goed is gekomen. Ik hoop dat je het snel kunt vergeten en weer lekker kunt fietsen zonder angst (en met versnellingen).

Klaver, prettige vakantie!

Het lijkt of iedereen in mijn omgeving nu op vakantie is of gaat en iedereen vraagt of ik wacht met bevallen tot ze terugkomen, we shall see...

Soep, veel plezier op parkpop morgen.

Vannacht weer goed geslapen, ondanks dat ik veel last van de warmte heb. Volgens mij ben ik nu ook wel wat (maar niet extreem hoor) vocht aan het vasthouden.

Gisteravond lekker uit eten geweest met een vriendin die ik echt veel te lang niet had gesproken.

En vandaag een lekker familie dagje gehad, vanmorgen met zijn 3'en naar een leuk kinderpark geweest en vanmiddag nog even de stad in met zijn 3'en. Mannetjes loopauto was stuk en we hebben er 2 voor terug gekocht (een loopauto en motor). Omdat we straks toch 2 kids hebben en als er een ander kindje is is het ook veel handiger om er 2 te hebben leek ons (en we konden niet kiezen, dat ook). Die motor krijgt hij trouwens pas als de baby er is. En we hebben een lief knuffeltje gekocht wat hij dan aan de baby kan "geven".

Ik ga er weer vandoor. Volgende week wordt het nog warmer hoorde ik, ik hoop wel minder benauwd, want ik heb er echt wel meer last van dan normaal. Ook al gun ik jullie natuurlijk allemaal mooi weer!
Jemig blond, wat een onwijs klote ervaring! Oh men, wat moet jij je klote hebben gevoeld. En je zult het waarschijnlijk nog vaak herbeleven. Ik hoop echt voor je dat je het snel een plekje kunt geven. Sterkte en knuffel.

Soep, ben benieuwd naar je buikpekskes! Foto's op gmail?

Plien, drukke beeb dus. Hier ook zo een. Ik hoop dat deze z'n adhd alvast op gebruikt heeft .

Aan iedereen veel liefs.

Jules

PS. op andere forum staat (iets) meer.
Dit is mijn laatste post hier....
Parel, KQ en Blond, kijken jullie ook even naar gmail voor het nieuwe forum?
Ik ben weer terug van vakantie!

Zal vragen of ze dit forum willen sluiten zodat we woensdag over kunnen en niet 3 plekken meer hoeven te checken.

Lfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven