Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Mmmoi, ik denk dat Jasmijn zeker langer is dan 1m20; op die foto's van Disneyland kun je goed zien dat het echt een lang meisje is! Wat zou haar eindlengte worden? 1m80? Hanna wordt denk ik 1m74/1m75, wel langer dan gemiddeld voor vrouwen maar niet langer dan ik.
Ring, ik heb mezelf hiernaast nog nooit gezien! Wat vreemd zeg...... Ik ga zo op de koffie bij mijn oude klasgenoten van de pabo. Sommigen heb ik al 15 jaar niet meer gezien. Ik zal maar eens gaan!

Doei
Ben ik ook weer. Drukke dagen achter de rug (maar niet drukker dan anders, ik ben gewoon slecht in stil zitten).

Vandaag de hele dag in het nieuwe huis geweest. Manlief schilderen op de slaapkamers en ik beetje aankeutelen, rolgordijntje ophangen, soppen etc. De meiden hebben lekker in de grote zandbak gespeelt die onze achtertuin nu is en binnen hutten gebouwd van alle dozen en het speelgoed.

Morgen weer die kant op.

Het is echt een heel fijn huis, ik kan niet wachten tot ik er woon.

@mmmoi: Fijn dat Disney zo'n succes was. Ik kreeg er zelf ook meteen zin in.

@mirjam: Die mensen hebben nog wel een bod gedaan maar nog steeds belachelijk laag dus wij hebben het afgekapt. Als ze hoger willen bieden zijn ze weer welkom. Maar ondertussen donderdag weer een nieuwe bezichtiging gehad en die vrouw heeft 3 huizen waar tussen ze wil kiezen dus we hopen dat dat iets wordt.

@ris: hoe was de reunie?

@ringel: hoe was de zwemles? Als ik lees hoe jij Mayte beschrijft dan zal het wel even wennen zijn.

Dat overschatten ivm lengte heeft Floor juist andersom. Op school en op zwemles is ze echt de kleinste terwijl ze overal goed kan meekomen. Ik denk dat ze nu tegen de 110 aan zit. Maar vandaag had ze een mt 98 skinny van H&M aan en die paste eigenlijk nog prima.

eerste zwemles was super! We zijn vorige week al wezen kijken, dus het was niet allemaal "nieuw" ze is met drijvers om d'r armen ook meteen het water in gesprongen! Bikkeltje. Ze had alleen niet verwacht dat ze koppie onder zou gaan dus dat was wel even wennen. Maar ze heeft hartstikke goed meegedaan, ondanks dat de andere kinderen al een paar lessen erop hebben zitten (zijn in januari begonnen) ze heeft al flink geoefend met op d'r rug drijven en spartelen.
@Mirjam: Ik ben zelf 1.81 m dus het kan heel goed zijn dat Jasmijn ook zo lang wordt, of misschien nog wel langer. Ze zit altijd op de +1,5 lijn, al sinds haar geboorte. In groep 2 worden ze toch gescreend door de schoolarts? Ben benieuwd.

Ga jij nog naar de verkoop van Mim? Ik hoorde dat het op 29 maart is, ik ben wel van plan te gaan, zoveel leuke dingen!!!

@Ringel: Fijn dat het zo goed ging met Mayte's eerste zwemles. Op naar ongeveer een jaar van deze lessen...;-)

@Pebbs: Naar Disney vind ik ook echt iets voor jou. Wij hebben in veel dingen dezelfde smaak en ik weet dat jij van pretparken houdt. Volgende keer misschien met jullie erheen? Zou wel leuk zijn! Maar voorlopig eerst naar Frankrijk, joehoe! Ik heb de aanbetaling gedaan en een bevestiging gekregen nu. Jij ook? Grappig dat Floor nog in maat 98 past, dat is de maat waar Thijmen nu in gaat qua broeken. Bovenstukken zit hij in 98/104 en die zijn nog een beetje ruim. Zullen we binnenkort trouwens weer een keer afspreken? Gaat altijd een tijdje overheen voordat je een date hebt. Oeh, en binnenkort lente en mooier weer, kunnen we weer op het strand vertoeven

Gisteren kwamen onze buren op visite en vertelden ons het fijne nieuws dat ze in verwachting zijn van hun 2e kindje. Eindelijk na heel veel IVF pogingen is het dan bij hun aller-allerlaatste poging gelukt. Ze is pas zes weken dus een spannende tijd nu voor hen. We duimen met hen mee dat het gewoon opgroeit tot een gezonde baby! Ze is in oktober uitgerekend en dan wordt hun zoontje al bijna vijf, dus ze zijn heel blij dat dit hen nog gegeven is, daarna waren de pogingen op.

Nu ga ik lekker op de koffie bij mijn ouders, mijn broer en zijn gezin komen ws. ook, dus dat is wel gezellig. Jasmijn is er al heen want die ging vanmorgen in de kerk al bij opa en oma zitten en ging achterop de fiets mee naar huis met hen, haha, grootouderliefde te over hier hoor!

En dan morgen weer werken, helaas is de vakantie alweer voorbij, door Disney is het helemaal snel gegaan, jammer hoor. Maar weer aftellen tot de volgende vakantie, over een week of acht ofzo?!
Vandaag weer de hele dag in het nieuwe huis doorgebracht. De planning is nu om over 3 weken te verhuizen. Hopelijk gaat dat lukken.

@ringel: fijn zeg, dat de zwemles zo goed ging. De eerste keer koppie onder is natuurlijk even wennen.

@mmmoi: Die 98 broek is het wel het enige in die maat dat nog past. Eva heeft nu ook broekmaat 98 maar die is ook ongeveer even groot als Thijmen. Floor heeft meestal 110-116 maar van jurkjes en shirts koop ik steeds meer 122.

Lijkt me heel leuk om een keer samen naar Disney te gaan! Maar laten we inderdaad eerst 2 weken Ardeche maar eens overleven ;).

Zullen we binnenkort in ons nieuwe huis afspreken. over 4 a 5 weken zitten we erin. De komende weken zijn we erg druk met het huis dus dan wordt het wat lastiger.

Goedemorgen, hier is de vakantie pas begonnen en het is prut weer.....Lief heeft de auto stoeltjes nog in de auto dus kan ook niet met de meiden de hort op. Maar we zijn nu even lekker aan het luieren en gaan zo wassen en aankleden en we zien wel wat de dag ons brengt.

Ik ben vandaag t/m woensdag vrij, donderdag een korte vroege dienst en daarna weer vrij, dus met die vakantie komt het wel goed.
Pff, vandaag werd de reportage voor de folder afgeblazen..:((. Iedereen (fotograaf/modellenbureau etc.) koos voor ons dus de kans dat wij het werden was meer dan 90% maar de klant (die enorm de tijd heeft genomen) koos op het aller- àllerlaatste moment toch voor een andere combinatie moeder-dochter. Ik hoorde dat vandaag pas. Dus ik hoef morgen niet naar de hoofdstad met Hanna. Nou ja, ook prima maar een beetje jammer vind ik het wel, zeker omdat wij ook wat foto's zouden krijgen uit de reeks.

Ringel, fijn dat Mayte het zwemmen zo leuk vond, weer een pak van je hart!

Ris, hoe was de reünie?

Krokus, heeft Roan nu ook vakantie? Hoe gaat het met jou?

Babba, joehoe, ben je er ook nog?

Pebbles, jammer dat die mensen zo laag bleven steken met bieden. Heb je al iets gehoord van die andere persoon? Nou ja, in ieder geval fijn dat er wat meer interesse is de laatste tijd.

Mmmoi, zit je alweer in je ritme?
Jahoor, weer helemaal in het ritme, nu net weer thuis en mijn werkweek zit er weer op. Alsof er geen vakantie geweest is

Vannacht kwam wel Thijmen bij ons bed met de vraag of we naar Disneyland gingen. Haha, die was lekker aan het dromen geweest denk ik!

Deze week lekker weinig verplichtingen. Morgen op gesprek bij de juf van Jasmijn. Ik ben wel nieuwsgierig. Mijn man probeert ook even tussendoor vrij te krijgen en langs te komen. Mijn moeder past even op de kids. Wat een geregel voor een gesprekje zeg. Maar ja het is noodzakelijk.

Jasmijn is nu bij mijn schoonouders eten en spelen. De Barbies van mijn schoonzusje waren opgeduikeld en dat vond ze natuurlijk superleuk. Dus haalde de andere oma haar vanmiddag een keertje op. Vindt ze vast niet erg, want ze mag ook poffertjes blijven eten!
@mirjam: balen zeg! Zeker als het morgen al zou zijn en je er dus al helemaal rekening mee gehouden had.

De kijkers van vorige week laten als het goed is morgen iets horen.

@mmmoi: Ik ben benieuwd wat de juf morgen te zeggen heeft. Ze kan haast niet anders dan concluderen dat Jasmijn weinig in groep 1 te zoeken heeft (en volgend jaar waarschijnlijk ook weinig in groep 2).

@ringel: Zijn jullie de dag een beetje doorgekomen?

Ik ben nu ook wel benieuwd hoe Floor het op school doet en hoe ze de toetsen heeft gemaakt. Over 2 weken krijgt ze haar rapport mee dus dan weten we meer.

Gisteren heeft Valentijn zich voor het eerst omgedraaid. Met zijn 6 maanden is hij een maand vroeger dan de meiden waren. Floor heeft alleen tot 6 maanden in de spreidbroek gezeten dus dat is niet helemaal eerlijk.

Leuk om te zien hoe hij zich met een lach op zijn gezicht steeds verder ontwikkeld.

Oeh pebbs, spannend! Heel benieuwd wat de uitslag zal zijn mbt de verkoop van het huis. Volgens mij is Valentijn wel een makkelijk jongetje, of niet? Kun je al karakterverschil zien met je meiden?

Ring, ik las op fb dat je niet fit bent. Blegh, je treft het ook niet he. Hoe is het met Mayte? Geniet ze van haar vakantie?

Mir, wij hebben nu vakantie idd. Gisteren heb ik gewerkt en zijn de kinderen bij mijn schoonmoeder geweest. Heerlijk vinden ze dat. Vandaag was Jesper op de creche en ben ik met Roan naar de bios geweest. Samen met een klasgenootje en zijn moeder.

We gaan komende week een blokhut plaatsen in de voortuin. Vanochtend werd hij geleverd. Wat een gedoe! Ze zouden hem naast het huis leggen, kan de vrachtwagen de draai niet maken in onze straat. Pfff. Werd het pakket 100 meter van ons huis gelegd, en konden we zelf gaan sjouwen. Het is een blokhut van 4 bij 3 meter. Flinke planken dus. Aanstaande zaterdag gaan we bouwen.
Nou het is ook niet zo verwonderlijk dat ze die draai bij jullie in de straat niet kunnen maken. Tis d'r ook wel wat krapjes..... ;-p

Ben idd niet fit. Baal d'r van als een stekker, vandaag wel beterder, dus hoop nog iets leuks met de meiden te kunnen gaan doen, maar het weer werkt niet echt mee.

verder ben ik een luie koe aan het zijn.
pfff, hier zitten we ook wederom weer in de lappenmand, grrrrr. baal ervan, had me enorm verheugd op de vakantie; zwemmen met mats, lekker naar buiten. ben morgen jarig maar mats is nog steeds niet fit...sneu. zo lekker taart bakken en weer wat spelletjes doen...
Nou het gesprek met de juf zit erop. Ze zit heel erg op één lijn met ons en dat is wel fijn. Jasmijn is echt een twijfelgeval. De juf heeft op dezelfde gebieden haar twijfels als wij. Vooral het rekengedeelte (maar dat kan wel bijgespijkerd worden waarschijnlijk) en het sociale en emotionele kan sterker. Om dat te bereiken gaat Jasmijn nu over naar de oudste kinderen (groep 2 dus) en komt ze in het groepje dat extra uitdaging nodig heeft voor taal en extra aandacht voor rekenen. We hopen dat ze door het contact met oudere kleuters ook sociaal en emotioneel wat groeit. Vooral kringgedrag en concentratie kunnen beter, verder heeft ze ook een nogal eigenwijs en koppig karakter dat niet vóór haar werkt, maar dat verander je niet zo gemakkelijk natuurlijk. Ik ben blij met deze afspraak omdat ze zo toch uitgedaagd wordt en we kunnen aankijken of ze straks in juni voldoende rijp is voor groep 3, of niet. Als het echt niet gaat kan ze natuurlijk ook in groep 3 blijven zitten.

@Annie: Wat vervelend dat Mats maar niet opknapt. Waar heeft hij precies last van? Nou ja, dan maar veel in huis leuke dingen doen, spelletjes, knutselen, film kijken samen...

@Ringel: Jij ook al niet fit dus, balen. Heb je nog leuke plannen voor de vakantie met je meiden?

@Krokus: Dat moet een flinke klus geweest zijn, het sjouwen met die blokhut, pfoe. Kan me voorstellen dat dat geen lolletje was. Hebben jullie zo'n grote voortuin trouwens?

@Pebbles: Wat leuk dat Valentijn kan draaien, ik mis het kleine ventje echt! Snel weer een keer met hem knuffelen. Spannend van de evt kopers voor jullie huis, hopelijk doen ze het! Zag op de FB van je man al een mooie foto van de keuken voorbij komen, schitterend hoor.

Ik ga nog even surfen en dan nog wat poetsen enzo...lekker aanklungeldagje hier. Ik heb vanmorgen nog een leuk shirtje van Z8 gekocht voor Jasmijn met hartjes erop, wit met donkerblauw. Heel leuk want ze heeft een blauwe broek (chino) en ook een blauwe rok en weer een jasje dat er heel leuk bij past, blauw wit...dus één shirtje, en gelijk drie nieuwe combi's, haha.
Hier ook nieuwe z8 spullen. Of eigenlijk oude want ze zijn uit de uitverkoop. Voor Floor een gevoerd vest en voor Valentijn een shirtje, korte broek en zomerjas. Leuk spul!

Voor de meiden heb ik nieuwe schoenen gekocht en voor Valentijn een Bloom kinderstoel die zo hoog kan dat hij ook aan de bar in de nieuwe keuken kan zitten.

Klinkt goed Pebbs, je hebt ook aardig geshopt! Ik heb ook nog in de Z8 uitverkoop een jurkje, rokje en shirtje voor Jasmijn gekocht in de grootste maat, eigenlijk alvast voor volgend jaar maar het jurkje heeft ze al aan gehad want dat viel niet zo groot. Nog een jaar en ze kan niet meer in Z8, jammer, want ik vind het zo'n leuk merk.

Nu alweer nieuwe schoenen voor je meiden? Haha heb ik ook gekocht toevallig voor Jasmijn vandaag! Bij de Bristol, van die halfhoge laarsjes, beige, ze staan in de folder, van Woeffies. Zijn van echt leer en niet zo superduur, da's wel fijn.

Heb zojuist de zomerkleding uitgezocht van Jasmijn maar ze moet echt veel nieuwe spullen. Een aantal dingen van vorig jaar kan nog wel maar veel is al twee jaar gedragen en echt oud nu. Wat ik vorig jaar in 122/128 heb gekocht gaat deze zomer nog wel mee en dan afgedragen worden op de camping Maar ik kan dus goed los want ze moet veel nieuwe dingen hebben, maat 128/134 zit ze eigenlijk in.

Ik heb trouwens de kids van de week gewogen. Jasmijn woog 21,5 kg en Thijmen ruim 15! Dat vond ik echt enorm, hij is heeeeel lang op de 11/12 kilo blijven hangen maar maakt nu dus wel een spurt! Binnenkort voor de 3 jarigen check naar het CB ben benieuwd.
Weer nieuwe foto's op FB

@annie: beterschap voor jullie. Zeker in de vakantie is het flink balen.

@mmmoi: fijn dat de juf op dezelfde lijn zit. Nu kan ze toch nog een paar maanden echt in groep 2 meedraaien.

Ik hoorde vandaag dat ze bij ons een soort plusgroepje gaan beginnen voor kinderen die hoog op de cito hebben gescoord (net alsof dat de enige richtlijn is) maar ik heb geen idee hoe Floor het gedaan heeft en of ze ervoor in aanmerking komt.

Floor kan gelukkig nog wel even in Z8. Ik heb het vest in 116/122 gekocht en die is echt nog ruim.

Voor Floor heb ik een soort gympen gekocht van Giga. Het zijn echte leren schoenen maar ze zijn er uit als gympen. Floor is er helemaal blij mee.

Zomerkleding moet ik nog flink voor gaan shoppen (hoe vervelend ;) ).

@krook: lekkere conditie en kracht training voor jullie dus.

Ik zie dat zelden trouwens, een blokhut in de voortuin. Waar gaan jullie hem voor gebruiken?

Vandaag niks meer gehoord van de kijkers.
Pebbles zag je foto's op fb. Mooi! Wat voor vloer hebben jullie, wij zoeken zoiets. Valentijn heeft hetzelfde vest van Z8 als Zach. Alleen Zach in het blauw.

Dus Valentijn aan het rollen geslagen, straks niets meer veilig.

Mmmoi, fijn dat jullie op 1 lijn zitten met de juf. Blijft dan wel jammer dat ze niet gewoon in sep in groep 2 is gestart.

Zou jij het niet erg vinden als Jasmijn blijft zitten in groep 3"? Lijkt me juist zo sneu voor een kind, dan zijn ze veel meer bewust. In kleutergroepen langer of korter valt niet zo op, omdat er voortdurend instroom is. Al denk ik niet dat een evt zittenblijven in groep 3 van toepassing is voor Jasmijn. Dus geen zorg voor jullie.

General speaking zou doorstromen dan een no go voor mij zijn. Als de kans bestaat dat groep 3 te hoog gegrepen is voor mijn kind.

Jasmijn is lang en slank?

Mirjam wat jammer dat de shoot niet doorgaat. Leven van een model is hard haha.

Annie wat sneu voor Mats en de broertjes ook ziek? Hoe gaat het met solliciteren? Is je verlof al afgelopen, of hoef je nog niet. Hoe gaat het met je man en alle werkperikelen.

Krokus, genieten jullie van de vakantie. Ik ben ook benieuwd naar jullie blokhut haha

Ringel hebben jij en Mayte al uitslagen van het zkh?

RIS nog aan het werk gegaan of uitzieken.

Wat veel ziekteperikelen. Kleine Zach was ook ziek. Benauwd en heeft nu pufjes.

Hij gaat nu heel snel met zijn ontwikkeling. Begin januari begonnen met tijgeren en nu trekt hij zich op, kan zitten zowel op billen als op knietjes. Zwaaien en high fiven, zooo schattig. Hij is vandaag 10 maanden. En het is wel een driftkikker. Compleet over de rooie als het hem niet zint, smijt dan echt al dingen in het rond en gooit zichzelf naar achter. Op kdv valt het ook al op. Gelukkig compenseert hij met zijn goedlachsheid.;-)
Gezellig veel geschreven ;).

Babba, die Zach, lekker pittig mannetje, wel lachen (nu nog wel ;)).

En het was zeker wel even jammer, maar ja, volgende keer maar minder snel "juichen" als er zoiets in de pijplijn zit. Heeft Aimee deze week ook vakantie eigenlijk?

Mmmoi, fijn te horen dat Jasmijn het goed doet op school. Maar ook lastig dat het nog niet zeker is wat nu het beste is. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Ringel, jij bent steeds niet zo lekker, vervelend!

Krokus, gaan jullie die blokhut als stalling gebruiken? Of wordt hij ingericht als speelhuisje voor de jongens ;). Wij gaan op korte termijn onze tuin aanpakken; we kunnen het de buurt niet langer aandoen om tegen onze zooi (hopen aarde, geen plantjes nog) aan te kijken ;). We willen alleen de trampoline verplaatsen, pff, weer zo'n enorme kuil graven..dat is een pittig klusje.

Hanna is vandaag naar de BSO geweest. Heeft het prima naar haar zin gehad; haar nageltjes zijn gelakt en ze heeft "tatoeages" gekregen. Overigens hebben we die BSO wel opgezegd. Over een tijdje zal ze naar de BSO die op school zit, gaan. De woensdag is daar duurder dus toen hadden we voor de huidige BSO gekozen. Maar ik wil graag de woensdag vrij zijn (moet ook eigenlijk wel, vanwege nieuwe werkrooster Mirjamman) en andere dagen van de week zijn net zo duur op de nieuwe BSO (en daar heeft Hanna zelf voorkeur voor, kan ze lekker op het schoolplein spelen ook). Ik denk dat ze dan twee korte middagen (di-do) zal gaan i.p.v. een lange middag nu. Over die nieuwe baan hoor ik hopelijk binnen twee weken, mijn kans lijkt goed, leuk hoor.

Ris, weet jij al meer over Ella en wat zij doet (naar groep 3 of niet)?
Pebbles, jammer dat je niets hebt gehoord van die kijker.

Ik ben ook benieuwd naar je gesprek op school binnenkort. Gek idee trouwens dat Eva over een half jaar ook alweer naar groep 1 gaat.

Annie, wat een geweldige foto op FB van de jongens, politieagent Mats en boefje Sverre? Hoe gaat het met de kleinste Dalton? Groeit en slaapt Timme goed?
@Babba: Thijmen heeft weer hetzelfde vest als Valentijn, dus dan hebben we hier drie jongens met hetzelfde vest En Jasmijn lang en slank? Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Ze is best wel lang maar niet overdreven hoor en dun is ze ook niet, gewoon goed qua gewicht denk ik. Ik zou wel willen ruilen, dat dan weer wel Wat grappig dat Zach al zijn eigen buien heeft, leuk om het karakter van je kind steeds meer te ontdekken hè?

Zittenblijven in groep 3 heeft ook absoluut niet mijn voorkeur maar zou nog een laatste redmiddel kunnen zijn als het tóch een verkeerde beslissing blijkt te zijn geweest. De juf liet al aardig doorschemeren dat ze Jasmijn haast niet in groep 2 kan houden omdat qua taal het dan echt een hele kluif wordt om haar uit te dagen, aangezien ze al een hoge A scoort nu al. Ik ga er vanuit dat het rekenen nu wordt bijgewerkt en ze dus naar groep 3 kan na de zomervakantie, maar ik wil dan ook absoluut geen twijfels hebben en er zeker van zijn dat ze het aankan. Het is idd balen dat ze niet gewoon gelijk in groep 2 is gestart, dat is een gemiste kans geweest. Ben wel blij dat ik nu zo'n 'zeurmoeder' ben geweest anders waren ze hier allemaal in juni pas achtergekomen.

Overigens krijgt Jasmijn over 2 weken gewoon een rapport, maar ze krijgt er dan twee. Eentje op het niveau van groep 1 en eentje op het niveau van groep 2. Haha wel leuk van de juf.

@Mirjam: Spannend hoor, die nieuwe baan, zou echt wel top zijn voor je! Een leuke uitdaging ook denk ik. Fijn dat Hanna het zo naar haar zin heeft op de BSO. Het is wel handig als het in de school is. De school waar ik werk heeft dat ook, de school van Jasmijn niet. Dat is wel balen want als je daar BSO afneemt moeten ze in een taxi tien minuten naar de andere kant van het dorp. Maar ja, als je het nodig hebt, is het beter dan niets misschien.

@Pebbles: Klinkt ook als leuke schoenen, wat voor kleur zijn ze? Ik moet dus ook echt nog veel shoppen voor Jasmijn, misschien kunnen we dat in het voorjaar een keer samen doen, leuk! Je huis wordt echt supermooi, het lijkt zo goed als af, of niet? Wel balen dat die kijkers niets meer van zich laten horen, misschien komt dat nog, ik hoop het maar.

Ik reserveer de donderdagmorgen altijd voor klussen in huis maar als de kids eenmaal weg zijn en het hier zo lekker rustig is heb ik daar nooit meer zin in... moet mezelf echt ff aanzwengelen want dit is natuurlijk zonde van de tijd.
Ow wat is het toch heerlijk om zoveel vrij te zijn! In zo'n vakantie merk ik toch wel dat het normale dagelijkse leven druk is hoor. Heb deze week maar 1 dag gewerkt, maar wat is dat relaxed.

Roan speelt bij een vriendje, Jesper ligt op bed dus ik heb ineens mijn handen vrij. Heel apart. Blokhut nog gedoe. We hebben het op voorhand niet goed gemeten, dus nu is hij wel erg groot voor de voortuin. Iemand vroeg of we zo'n grote voortuin hadden. Het is meer zod at we de voortuin opofferen. We hebben wel helemaal tuin rondom. We hebben een hoekwoning. Aan de zijkant loopt een slootje en daarnaast begint het natuurgebied. We kijken uit over de weilanden met de schotse hooglanders. Wel heel gaaf zo in de stad. De blokhut wordt als schuur gebruikt. Hadden een klein schuurtje naast het huis. Die gaat weg, dus nog meer terrasruimte.

Nu moet eerst het weer nog opklaren, want je mag absoluut niet bouwen bij nat weer. Het hout is nog onbehandeld namelijk.

@mmoi, ik ken dat, moet nu aan het werk eigenlijk. Even wat afmaken, maar kan me er niet toe zetten. Dan vanavond maar even met de laptop op schoot.

Wat betreft ziektes, Roan heeft al 3 dagen diarree. Is er niet ziek bij, maar vind het toch wel apart. Hij eet gewoon, drinkt goed en is vrolijk. Doe er dus niets mee. Het is zo'n lekker jonkje. Wat is het superfijn hoe goed het gaat.

Babs, zie je karakterverschillen tussen Z en A?
Pff, zit as we speak tegen een enooorme berg was aan te kijken. Geen zin!
Hey meiden!

Ik ben weer wat opgeknapt hoor, ben gewoon gaan werken en dat deed me wel goed, lekker druk bezig, hard werken, veel gedaan.

Gisterenavond intervisie van de studie; even reality - check... loop niet op schema met mijn meesterstuk (onderzoek voor het afstuderen). Moet echt hard aan de bak met literatuur lezen. Heb nu een grove planning gemaakt, morgenavond fijner afstellen en dan maar aan het werk (en regelen van de oppas....)

Di. op woe. is de opa van lief overleden. Man was 95, liep het hele afgelopen jaar te sukkelen, 2 dochters van hem zijn vorig jaar gestorven, dus hij was wel klaar met het leven. Het is goed geweest. Maandag uitvaart en crematie.

Ik ben vanmorgen naar de oogarts geweest en nu blijkt dat ik een bloedinkje in mijn oog heb (weet niet welk oog of waar), maar dat is een eerste complicatie t.g.v mijn diabetes. Ik was er heel erg van geschrokken, maar het kan nog alle kanten op. Moet nu eerder terug (half jaar ipv heel jaar) en dan kan het weg zijn of er kunnen er meer bij zijn gekomen. Toch wel spannend dus, maar ik doe er zelf weinig aan behalve mijn suikers goed onder controle houden.

Mir; Ella gaat "gewoon" naar groep 3. En Gijs mag na de zomervakantie direct gaan oefenen in groep 1, vanaf zijn verjaardag mag hij dan volledig. Het gaat veel te vlug allemaal!!!!

Annie; van harte met je verjaardag! Ja, ik heb er aan gedacht (met dank aan FB)

Ik zal eens gaan kijken voor een mooi vestje van Z8 Haha! Nee hoor, Gijs houdt niet zo van vestjes. WAt groeit die kerel hard trouwens.... zit nu echt ruim in 104, bovenstukken soms al 110! Hij moet nog 4 worden!!!!

Hij zit nu lekker op de bank tv te kijken, zometeen weer naar de zwemles, moet ik 'm altijd meenemen en dan kan hij niet slapen. Dan maar even tv.... kan ik ff computeren
Ris, wat naar van je oog :(, bah. Die rotziekte heeft toch heel wat gevolgen. Hopelijk gaat dat bloedinkje vanzelf weer weg en blijf je nog jaaaaaren zonder dit soort vervelende complicaties. En Gijs is zeker groot zeg! Is hij nu ook net zo lang als zijn "grote" zus? En even zwaar? Gek is dat hè, ze schelen toch bijna twee jaar?!

Annie, gefeliciteerd met je verjaardag!! Hebben de mannen je flink verwend?

Mmmmoi, ik zou ook best wel naar de Mim uitverkoop willen, het is wel superleuke kleding tenslotte. Hanna heeft nog niet zoveel voor de zomer, dus ik mag wel los vind ik zelf.

Ik ben vandaag met Hanna naar de kapper geweest; ze heeft nu echt een kort koppie, het staat haar goed. Zelf ook weer geknipt maar dat is minder interessant ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven