Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Stuwing heb ik dit keer niet zo veellast van gehad. Kwam ook pas later op gang dan de gestelde 3 dagen zeg maar......

Mar idd vaker overdag laten drinken zodat hij s'nachts meer verzadigd is helpt al een heel stuk en als je borsten echt pijn gaan doen, of onder de douche door het warme wat je borsten masseren zodat je de druk er af kolft (melkt). of boven de wastafel of in een doekje. Wel met warme handen doen, anders raken de melkkliertjes verstopt, nou ja die gaan niet open staan waardoor er geen melk door kan stromen.

Blijft een wonderlijk iets he die borstvoeding. Ben blij dat ik weer zelf kan voeden en dat Fenna er ook zo goed op groeit.

Ik ga m'n lenzen er maar eens uithalen. Mag ze niet lagner dan 12 uur in (max 14) omdat ik anders m'n ogen te veel beschadig door vaatvorming.....Heb gisteren nieuwe gekocht (moet elk 1/2 jaar maar heb de laatste in februari 2007 gehaald. hoe slecht) maa zit wel lekkerder hoor.

Fluf camera al weer terug?
@mmmoi: je zou eens kunnen proberen om bovenin de balk naar "extra" en dan "internetopties" te gaan. Onder de tab "algemeen" staat dan een stukje over "browsegeschiedenis", daar moet je op de knop "verwijderen" drukken.

Je kan dan een aantal dingen aanklikken maar je moet dan de "tijdelijke internetbestanden" verwijderen.

Met een beetje geluk doen je kleurtjes het dan weer wel.

Wel grappig dat je roze verdwenen is nu je een zoontje hebt, haha.

De stuwing en overproductie duurde volgens mij 1 a 1,5 week bij mij. Je zou op je rug kunnen liggen bij het voeden en hem dan op je buik laten liggen tijdens het drinken. Als je zijn voorhoofdje ondersteunt lukt dat best. Hierdoor helpt de zwaartekracht een beetje mee om te voorkomen dat de melk meteen achter in zijn keel klotst (met krampjes tot gevolg).

Ik zal vannacht even aan je denken als ik zelf aan het voeden ben, gedeelde smart.......

Vandaag een leuke dag gehad. We zijn vanochtend naar de dierentuin geweest. Het was er megadruk. Blij dat we een abonnement hebben dan hoef je in ieder geval niet in de rij te staan voor een kaartje. We gaan regelmatig even langs dus we lopen vaak een klein rondje. Dit keer wilde Kyran aapjes kijken. Hij vindt gorilla's dus aapjes. Giraffes kijken is ook altijd een topper. En we hebben het bb-olifantje gezien, heel schattig.

Ook zat er een of andere kattensoort vlak bij het hek. Waarop Kyran constateerde dat deze poes zijn staartje nog wel had. Staartje niet kapot, staartje gemaakt. Euhhh... We hebben van de week een kat zien lopen waar de staart vanaf was. Kyran was zwaar onder de indruk en heeft de hele weg naar huis gevraagd of ik die staart niet even kon maken voor die kat. (mama, staartje maken?) Probeer maar eens uit te leggen aan een peuter dat dat niet kan, mama's kunnen tenslotte alles toch?

Weet er iemand of de ouderwetse huishoudschool nog bestaat??? Ik heb er een spoedcursus nodig. Mijn huishouden is zo ongeorganiseert, aaaarrrrrggghh. Zag zo op tegen de wasberg weg te vouwen. Toen ik het liet vallen stelde N-man voor het samen te doen. Ik als een haas alle was halen want voor je het weet bedenkt ie zich. Echt vijf manden was gelost op het speelkleed. Kyran en Myrddin waren de koning te rijk. Want wat is er leuker dan stoeien met een berg schone was. Hoehoehoe, hele grote was volgens, Kyran. Myrddin bestormde de wasmanden. (Zie foto's op Hyves) Wasberg inmiddels gereduceerd tot twee manden strijk....

Ringel; Gijs sliep door met een week of 6 volgens mij (van 23 tot 4) en daarna steeds wat langer. Hij slaapt ook al een hele tijd het klokje rond. Toen ik wist dat ik weer aan het werk zou gaan (en wat sneller dan verwacht...) ben ik 'm om 7 uur 's morgens gaan wakker maken en of het vanzelf ging... hij ging ook voortaan rond half 8/7 uur 's avonds naar bed en dat gaat (klop af) nog steeds goed.

Daarbij vergeet ik even de afgelopen week... ik denk (afgaande op Pebbs verhaal) dat ik ongesteld ga worden ofzo. Ik kan er de vinger niet op leggen, is het werk, de drukte of idd een menstruatie die eraan komt, maar Gijs is de afgelopen week weer elke nacht wakker geweest voor een voeding, of wilde 's avonds laat nog drinken. Het is eigenlijk alleen gisteren/vandaag goed gegaan in het ritme wat we al een paar weken hebben (om de 3 uur eten behalve 's nachts). Ik ben benieuwd hoe het komende nacht gaat. Ik ben ook weer 2 borsten per keer gaan geven (met name rond 4 uur en die van 7 uur).

gisteren ben ik bij TINA TURNER geweest! Man o man... wat was dat gaaf! Het was de vierde keer dat mijn zus en ik gingen. Bij de opening van de Arena zijn we destijds ook geweest en een keer in Ahoy en ook bij haar (vorige)afscheidstournee in Groningen. Nu was het lekker dichtbij in Arnhem en we stonden in "the Golden Circle" heel erg gaaf! Wat een show-vrouw, diva, geweldige artiest en dat op haar 69e!

Maar ik ben nu wel helemaal moe... ik ga er vroeg in. Mijn boterhammetjes zijn al gesmeerd, dat scheelt morgenvroeg weer.

Kussie!
he dames,

hier een heerlijke dag gehad. Vanochtend naar de kinderboerderij vlak bij ons huis. Leuk is dat hoor. Roan was helemaal onder de indruk van het paard dat moest poepen. Hahahaha. Hij heeft nog een jong geitje een flesje gegeven. Leuk. Vanmiddag waren schoonzus en zwager er om DE fc te kijken. Schoonzusje begint al een mooi buikje te krijgen. Ze is nu 14 weken zwanger.

@annie, gebruik je neusspray? Ik ben in fases verslaafd aan dat spul. Als ik ergens niet tegenkan is het een volle neus als ik wil slapen. Gebruik het stiekem ook weleens langer dan mag eigenlijk.

@ringel, zin om woensdag af te spreken? Ben de hele dag vrij.

@pebbs, hoe weet je dat toch allemaal, van die computerdingen. Kan me voorstellen dat je begint te verlangen naar een doorslaapdochter. Hoe oud is ze nu?

@niniaan, hier ook een ongeorganiseerd huishouden. Was doe ik vaak 's avonds voor de tv. Strijkplank staat hier in de kast, en daarop vouw ik het op. Er zijn een paar bloesjes die ik strijk, maar de meerderheid toch echt niet. Hoe kom je in vredesnaam aan 2 manden strijk? De bovenverdieping is bij ons een ontploffing. Daar komen we niet aan toe.

Heb heel erg de neiging om op zoek te gaan naar positiekleding. Maar dat mag pas van mezelf als ik de echo gehad heb. Heb het natuurlijk ook nog niet nodig, maar vind het zo leuk om te snaaien op marktplaats.
@krokus: haha, ik weet niet zo heel veel van computers hoor. Manlief zit hier naast me en die heeft het ingefluisterd.

@was vouwen: mijn moeder past 1 keer in de 2 weken op en die vouwt meestal een mand of 2 weg. De rest doe ik vaak op een vrije ochtend samen met Floor, die vind vouwen helemaal leuk.

Ze kan de hydrofiels en spuugdoeken al zo opvouwen dat ze zo de kast in kunnen. Iets minder netjes dan ik het doe maar daar lig ik niet wakker van.

Wat een leuke weekenden hebben jullie gehad, dierentuin, kinderboerderij, Tina Turner!

Wij hebben wat in de tuin gewerkt en een beetje in en om het huis aangeklooid.

Floor heeft vandaag geen luier aangehad bij de middagslaap en is helemaal droog gebleven. Vervolgens plaste ze wel aan het einde van de middag haar broek nat wat ze al een hele tijd niet meer had gedaan.

Is er verder nog iemand anders bezig met zindelijkheidstraining behalve Jasmijn? Floor geeft totaal niet aan dat ze moet poepen maar roept sinds een tijdje wel meteen na het poepen dat ze gepoept heeft. Nu het plassen zo goed gaat had ik een beetje gehoopt dat de luiers nu de kast in kunnen maar steeds poep uit onderbroeken spoelen is ook niet mijn hobby.

Twee manden strijk is niet zo moeilijk. N-man moet elke dag voor werk jasje dasje dus dat zijn vijf overhemden per week. Dan van mezelf nog wat dingen als rokjes bloesjes en van de kindjes ook nog wat dingen. En ik ben zo'n sukkel die denkt: oh doe ik morgen wel en dan ligt het er twee weken later nog. En dan zijn het er dus twee geworden.

Tina Turner is idd supergaaf. Ik ben heel lang geleden ook eens naar een concert van haar geweest in de ArenA. Met mijn tante uit Nijmegen. Was nog in het premobiele tijdperk. Gewoon ergens op het station afgesproken en dan maar hopen dat je elkaar vind tussen al die mensen. Nu ik er over nadenk zou ik niet meer zonder mobiel kunnen. Raar eigenlijk, vroeger kon dat dus wel. Anyway, Dat concert was super supergaaf. Dus kan me voorstellen dat je genoten hebt Ris.
Ik zie nu Chantal Janzen bij Paul de Leeuw en die is 23 januari bevallen. Toch fijn om te zien dat dat soort mensen ook niet meteen terugschieten in maatje 36 .
Ik heb dat concert van Tina Turner in Groningen vanaf m'n dakterrasje van het studentenhuis waar ik toen woonde kunnen me luisteren.....Ook de Rolling Stones.......hmmmmm die goeie ouwe tijd......beetje bouwvakkers loeren (ff de omgekeerde wereld) en s'middags al aan de rose niet wetende wat de avond en nacht zouden gaan brengen. O ja en tussen de bedrijven door een beetje "studeren" God mag een wonder heten dat ik m'n diploma heb gehaald zeg.

@Krokus, woensdag is prima! je mag hier ook wel ff snuffelen in positiekleding, heb het toch niet meer nodig.

Hier ook tof weekend gehad, lekker omkeutelen. Mayte helemaal in to de zandbak van de speeltuin en heeft het spelletje "wellus nietus" ontdekt. grappig hoor die kleine wijsneus.

zindelijkheid, ik ben bezig met voorbereidingen. Mayte heeft ook 2 setjes van dat HeMA ondergoed en dat is voor "grote" meisjes die op de wc plassen, als ze dat aanheeft gaat ze een paar keer nar het toilet en ze geeft aan dat ze heeft gepoept of geplast maar net ff te laat. Ach ik heb er nog niet zo'n moeite mee dat ze nog een luier omheeft. En zij ook niet geloof ik. Van de zomer gaan we echt aan de slag en laat ik haar lekker in d'r blote billen buiten rond dartelen.....ben benieuwd wat voor kledder het dan gaat worden achter in de tuin met Mayte plasjes en poepjes.
Camera is boven water. Die lag in het vakje in de kap van de buggy. Ik was al weer vergeten dat het vakje er zat, laat staan dat de camera daarin zat.

Gister naar de lammetjes geweest in de schaapskooi. Er waren er een stuk of 200, dus schattig om te zien. Ze mochten een flesje geven en al. Helemaal top.

Tessa klapte vanmorgen met een enorme knal over de bank heen. Ze klimt op de bank en gaat dan over de leuning hangen om iets te pakken en kaboem. Bloedneus en gillen uiteraard. Wat moet ik toch met haar aan? Ze is echt levensgevaarlijk.

Ffdenken, jullie hebben veeeeeeeeel geschreven. Volgens mij kun je kleurtjes krijgen door eerst de kleur te selecteren en dan tussen de haakjes in te gaan staan om te tikken. Dan is het wel in kleur.

Mamma`s kunnen alles. We hebben er hier mamma kan alles en weet alles dat belangrijk is. Dat scheelt een hoop gedoe. Wle schattig dat de kleine man denkt dat jij het staartje terug kan zetten. Lief.

Huishouden, hmmm, hier ook een lichte chaos. We gaan hier weg en ik heb accuut geen zin meer in opruimen. Tegelijkertijd zijn we dingen aan het uitzoeken en wegdoen en opruimen, dus echt geordend is het hier momenteel niet. De was vind ik drama. Het blijft maar groeien die bergen. Heb ik alles gewassen, gedroogd en gevouwen, gaat iedereen douchen, schone kleren aan en huppa, nieuwe was. De meest nutteloze taak die er is. Strijken doe ik niet.

Hier ook iedereen aan het snotteren. Vind je het gek. Lente, herfst, lente, herfst, lente, herfst. En dat op een dag zo ongeveer. Neusspray vind ik vervelend. Dat gespriets in mijn neus is niet mijn hobby. Man heeft steeds spontane bloedneuzen. Ook jekkiederrie.
Tina Turner ebn ik ook ooit geweest. Geweldig. EN de stones ook. Ik ben nu steeds via youtube de heren wat muzikale lessen bij aan het brengen. De deurbel van de hypes is leuk, maar Queen is leuker. Geloven ze niets van, maar ik kan het allicht proberen.
Mmmoi hoe is het nu alleen thuis met de kindjes. Heb wel aan je gedacht hoor vanmorgen.

Fluf gelukkig de camera is weer boven water. Arme Tessa. Waaghalsje dus.

Ringel. Dat studentenleven mis ik af en toe nog best wel. Oke, het comfort van eigen huis met alles voor jezelf. Ik zou niet meer terug willen. (Hoewel wij op de meidenverdieping in tegenstelling tot de mannenverdieping (waar beschimmelde pannen geen rariteit waren) het altijd heel netjes hielden.) Het was er altijd gezellig, bbq-en in de tuin, bietjes drinken, film kijken. En af en toe idd een beetje studeren. Wat er op neerkwam helemaal niets doen en 1 week voor de tentamenweek jezelf opsluiten en gaan. En daarna weer vrolijk verder feesten. Man, wat een luizenleven...

Hier vanochtend ook een gewonde. Myrddin is met zijn mond op de tafel gevallen en had een flinke tand door zijn lip. Bloeden als een rund. Kreeg hem niet stil behalve als hij op schoot zat. Maar na een half uur ben ik dat toch wel zat en er moest lunch klaargemaakt worden. Dus de magische krachten van studio 100 maar weer ingezet. Bumba krijgt iedereen wel rustig.
Myrddin ook al een keline waaghals dus. Tesje vind het leuk om op de bank te gaan staan. Los welteverstaan en dan hupsen. Maf kind. Ze stapte gister vrolijk tussen de lammetjes en schapen door. Nergens bang voor die uk.

Hier trouwens de vorige week gemaakte pasfoto`s van het span. Had ze even ingescand voor het paspoorttopic van Parel.
Ik hoornet via dat paspoorttopic dat foto`s die je via mijnalbum.nl plaats gewoon door anderen kunnen worden gekopieerd enzo. Ik dacht dat dat niet kon. heb meteen alle foto`s eruit verwijderd en het album dat ik gebruik verwijderd. Ik zet de foto`s wel op onze hyve. Schrik me rot zeg. Ik dacht echt dat dat niet kon. Welke manier gebruiken jullie om foto`s te plaatsen en hoe beveilig je die?
pcies de reden waarom ik hier geen foto's neer zet. Behalve dan dat ik, behalve woordelijk, niet met m'n hele hebben en houden op het forum (internet) hoef, wil ik dat soort dingen wel een beetje prive houden.

Via hyves kunnen foto's ook gekopieerd worden geloof ik dus ben wel voorzichtig met welke foto's ik neerzet, maar verder doe ik niet beveiliging......

Heb beide meisjes nu te tukken (Fenna ook hoop ik, die was zo moe, maar niet willen slapen he) nu ff tijd voor mezelf. ben de laatste chocoladeletter aan het verslinden, Had zo'n zin in chocola......
[fgcolor=#F70AE8]Ehm...ik plaats geen foto's. Wel op Hyves en op mijn weblog. Die beveilig ik niet. Er staan geen gekke dingen op.

@Pebbles: Bedankt voor de kleurtjes uitleg. Ik heb het meteen gedaan. Misschien dat het zo dadelijk wel lukt om in roze te posten. Idd wel grappig dat het nu net zo goed blauw kan zijn, maar roze blijft mijn lievelingskleur

@Was: Hier is de was nu lekker bijgehouden Ik moest wel wennen hoor, ik ben een voorzichtige wasser, de kraamhulp gooit echt ALLES in de droger, ook nieuwe kleertjes voor Thijmen...maar ik laat het lekker los. Ook strijkt ze veel minder dan ik zou doen, daar heb ik wel van geleerd. Ik vind dat ook zo'n pokkeklus en laat het altijd twee weken liggen waardoor ik zo'n stapel heb dat ik een hele avond sta te strijken voor de tv.

@Weekend: Jullie hebben allemaal maar leuke weekenden gehad, genoten van het weer. Jasmijn is met onze vrienden naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, dus die heeft er ook wel van genoten. Ikzelf natuurlijk niet, maar het is wel lekker hoor, zo'n zonnetje door je slaapkamerraam...beter dan de regen en wind van nu!

Verder weet ik het niet meer...

Hier gaat alles lekker. Thijmen was vanochtend een ons aangekomen!!! Hahahahahaha... Hij slaapt nog steeds de hele dag, lekker rustig hoor. Af en toe heeft hij kramp maar daar heeft hij een speentje voor. Heel handig, dat ding! Een lieve babyblauwe natuurlijk, staat zo schattig. Hij is echt een lekker ding.

Met mezelf gaat het een stuk minder goed. Ik heb nog steeds erg veel last van mijn hechtingen. Kan niet zitten op iets anders dan het bed, onderuitgezakt. Ach, komt vast wel goed, ik geniet er nog maar even van dat ik op mijn bed kan blijven zitten omdat de hulp er is. Als ik een tijdje op ben, word ik ook helemaal licht in mijn hoofd, komt denk ik ook omdat het bloed dan richting bekkenbodem gaat. Stuwing gaat iets beter, maar heb er nog wel last van. Thijmen drinkt iedere 3 uur en dan nog niet eens 1 borst leeg, zoveel melk heb ik. Ach ja...beter dan te weinig, toch? O ja Pebbs, een spuugdoekje ertussen heb ik geprobeerd, maar dat paste niet Zo groot zijn ze...

@Niniane: Lief dat je ernaar vraagt hoe het gaat zonder de man. Hij is vanochtend later begonnen zodat hij Jasmijn aan kon kleden en eten geven. Toen dat gebeurd was, was de kraamhulp er net en is hij weg gegaan. Hij heeft net even gebeld hoe het gaat, voor hem is het ook raar natuurlijk. Maar het gaat heel goed. Vanochtend kwam mijn schoonzusje op visite, onverwachts, en die heeft een tijd met Jasmijn gespeeld. Er was vanochtend lekker wat visite en vanmiddag ook dus de tijd vliegt voor mij. Mijn moeder zou ook nog komen maar die is helaas ziek...hopelijk snel weer over. Ik heb voor mezelf zowat de hele week 'oppas' geregeld zodat ik niet alleen ben...ben sowieso nooit graag alleen maar nu zeker niet. Morgenochtend is er nog kraamhulp en 's middags komt mijn schoonmoeder helpen. Woensdag is de eerste dag zonder hulp, mijn vriendin komt dan hier als Isabel naar de psz is en 's middags heeft mijn moeder vrij genomen. Donderdagochtend ben ik volgens mij nog alleen maar 's middags is mijn moeder er alweer vroeg. De man begint later zodat hij Jasmijn dan naar de psz kan brengen en mijn vader haalt haar in in zijn lunchpauze op, dus ik hoef alleen Thijmpje te verzorgen, lekker... Vrijdag weet ik het nog niet maar dat is ook nog zo ver weg... Zo kom ik er wel doorheen, haha!

Nou meiden, tot zover de update, ik ga eens op hema.nl kijken of er nog leuke dingen te koop zijn, woensdagavond houden ze koopavond met 15% korting op alles!

Doei doei lieverds!
hmmmm is het normaal dat je zo'n last hebt van de hechtingen? anders zou ik de vk er even naar laten kijken hoor. En probeer toch eens op iets hards te gaan zitten, heb van horen zeggen dat, dat ook goed kan zijn. Als ik jou zo hoor dan ben ik errug blij dat ik geen hechtingen had dit keer.

maar vooralsnog klink je nog heerlijk monter, maar ook wel wat meer moe dan vorige week. Wel lekker dat je nog zoveel hulp krijgt......als je niet veel anders kan dan zitten op bed....

Blijf het dan ook maar raar vinden hoor dat je nog maar 7 dagen hulp krijgt, netalsof je er dan al weer helemaal bent en je eigen huishouden kan runnen.

Vooral als je al een guppie hebt rondhupselen. Vond ik in ieder geval erg heftig. Was dan ook blij dat m'n moeder hier nog een paar dagen is geweest nadat de kraam afscheid had genomen. Ik heb gewoon de volle 10 dagen nodig gehad om bij te komen, bij te tanken en me min of meer weer wat mezelf te gaan voelen. En wat ik heel naar vond dat ik juist in de 2e week me zo ellendig begon te voelen....terwijl ik in de 1e week erg hyperdepieper was en meende van alles te kunnen.....

Hier is het grote uitharen begonnen....had ik zo'n mooie bos haar.....is nu begonnen aan coupe zielig bosje uitgedroogd mamahaar......

Wil heeeeel graag naar de kapper en de boel radicaal laten kortwieken. Wat ik een gaaf kapsel vind tis datvan Rhianna.(zangeres) maar zit me af te vragen of het me wel staat en of het niet te bewerkelijk is qua styling, want daar heb ik een broertje dood aan....geen rotzooi in mijn haar.....(behalve een pot verf zo nu en dan om een poging te doen de grijze haren te maskeren, ook zinloos, want te eigenwijze grijze haren)
@Fluf ik plaats hier geen foto's. Alleen op hyves en die zijn dan alleen zichtbaar voor vrienden. Maar heb net even geprobeerd en je kan idd bij iedereen foto's van zijn hyve kopieren naar je compu. Dus ga toch goed opletten wat voor foto's ik eropzet. Vooral van de zomer met bloot-in-badje-foto's. Je hebt er van die gekken bij zitten....

@mmmoi Hahaha jij hebt jezelf mooi ingdekt hoor ik. De rest van de week dus nog genoeg mensen om je heen om af en toe even te helpen. Fijn dat alles goed gaat met het Thijmen en dat hij zo goed groeit. Slaapt hij al wat meer 's nachts en minder overdag?

Oh en akelig dat je nog zoveel last hebt van de hechtingen. En dat je op harde dingen moet gaan zitten heb ik ook gehoord. Dat is om de zwelling tegen te gaan. Waardoor de hechtingen minder gaan trekken. Denk wel dat je dat had moeten doen voordat de boel gaat zwellen.

Hahahaha, Pebs, ik dacht precies hetzelfde gisteren bij het zien van Chantal Jansen. Ik vond nhet overigens altijd een beetje een naar mens, maar gisteren hoeld ze zich goed kranig bij Paul en sowieso voel ik me erg verbonden bij vrouwen met kinderen, hahaha!

Mmmoi, pff, naar dat je zo last hebt van je hechtingen. Ik had bij Mats een knip, daar had ik beduidend meer last van dan de bijna totaal ruptuur bij Sverre. Een knip is gewoon k*t! Hahaha.

Fijn dat je zoveel hulp hebt. Ik weet nog dat het bij Sverre zo anders was, dag 8 was de laaste dag van de hulp en dag 9 ging ik naar het ziekenhuis. Best jammer dat mijn kraamtijd zo anders was.
En hadden jullie de boobs van Chantal gezien??? Volgens mij geeft ze wel bv, anders heb je niet zulke knallers (zij had toch maatje niks?)

Mmmoi, ik heb geen ervaringen met hechtingen waar jij ze hebt... Maar ik hoop wel dat het snel over gaat, ik zou ook de vlos er even naar laten kijken, die komt toch nog langs?

Niet veel tijd, ga zo ANTM afkijken en dan slapen.... (Gijs was er vannacht om 12 en om 5 en toen heb ik 'm zelf om 7 uur nog wakker gemaakt ivm dreigend melktekort).
mmmoi; de verlos kan ze losknippen na een aantal dagen. ik had er ook echt heel veel last van bij Mees. echt heel strak, toen ze ze los had geknipt(auw) voelde het meteen veel beter. gewoon ff na vragen. lekker dat je elke dag iemand om je heen hebt. das wel prettig.

@de was;'ik moet zeggen dat het hier redelijk op orde is. ik vouw meteen de was weg als het uit de droger komt. die doe ik dan in manden die in de badkamer staan en als die vol zijn leeg ik ze in de kasten. en ik strijk een keer in de twee weken de rest.

fluf; fijn he zo'n klimgeitje in huis. hier ook regelmatig val partijen hoor. maar hij wordt wel wat voorzichtiger.

ris; heerlijk he naar concerten gaan! ik ga in april naar acda en de munnik en in mei naar de dijk en in juli naar U2!!

zaterdag ga ik naar tarzan (tweede kaartje gratis) en ik ben pas naar jospeh geweest!! heel erg leuk en vrolijke musical.

de cd is ook lekker om mee te zingen
Pepiet, wat leuk dat jullie zoeveel mooie dingen voor de boeg hebben, heerlijk!

Ris, hahaha, die boobs van Chantal. heb ik niet zo op gelet. ze was nog maar 2 maanden geleden bevallen, dus het zou goed kunnen toch?

Hier loopt de Bv toch wel echt ten einde. Ik ben dus weer ziek, heb mijn holtens onstoken, ben moe. Sverre heeft vanmorgen 30 minuten bij me gedronken, maar was daarna nog niet tevreden. We zien wel...
he annie, wat jammer dat het z'n einde heeft. Je had graag nog wat langer gegeven toch?

@pepiet, inderdaad, wat een leuke dingen allemaal. Hoest met je oudste? En met je mooie rooie?

@niniaan, hoe is het op je werk eigenlijk? Hoeveel dagen werk je nu? Blijf je dit aantal uren werken?

@ringel, morgen dus ff thee doen? Enneh, positiekleding kijken! Leuk! Maar ik mag pas meenemen na de echo. Hahaha. Ik pas jouw broeken sowieso niet met je maatje 38. Heb broekmaat 44 namelijk.

Hier alles oke. Beetje weeig op de maag zo af en toe. Vanochtend flink kokhalsen, maar niet overgeven ofzo. Dat scheelt gelukkig. Werk is druk, maar leuk. Nog een week of 5 en dan ben ik in vaste dienst. Daar ben ik met al die crisisverhalen toch blij om hoor. M'n leidinggevende benoemde vanmiddag al dat ik na moest denken over overdracht omdat ik toch wel 4 maanden weg zou zijn vanaf oktober. Joehwieieieie!
Even ego. Vanochtend was ik in het zwembad met Hanna. Helaas is ze hard gevallen (een klassieke glijpartij op de natte tegels). Ze huilde heel even maar toen ik haar in mijn armen nam, werd ze opeens helemaal slap; ze was gewoon haar bewustzijn kwijt ...dit duurde 10 seconden (waarin ik een jaartje ouder werd natuurlijk ) en ik ben direct naar de Eerste Hulp van het ziekenhuis gegaan. Inmiddels ging het weer prima, maar ze wilden haar toch een nachtje houden ter observatie (iedere twee uur pupilreflexen controleren etc.). Ik ben nu heel even thuis om spullen te pakken en ga zo weer terug (Mirjamman is er nu). Ik slaap vannacht natuurlijk bij haar. Ik ga er wel van uit dat we morgenochtend gewoon weer naar huis mogen.
@mirjam: wat een schrik!! Hopelijk morgen weer een gezond meisje mee naar huis.

Ik heb iets soorgelijks een keer zien gebeuren in het zwembad en dat is echt verschrikklelijk naar om te zien.

Dit sms-je kreeg ik van Mmmoi vanmorgen:

Ik ben gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hevige buikpijn en heb waarschijnlijk zgn. kraamvrouwenkoorts. Lig aan infuus met antibiotica en moet een paar dagen blijven. Thijmen is bij me en maakt het prima. Ik mis Jasmijn vreselijk.

x mmmoi

Ik heb haar alvast dikke knuffels teruggestuurt. Hopelijk knapt ze snel weer op en mag ze naar huis.

@annie: jammer van de BV. Het kost mij ook veel meer moeite dan met Floor om de productie op gang te houden en ze krijgt ook al een fles KV op de dagen dat ik werk.

Ik ben soms ook erg bang dat het binnenkort afgelopen is maar vandaag ging het dan ineens weer wat beter.

Werken, 2 kinderen en langdurige borstvoeding is blijkbaar toch best lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven