Elke maand weer teleurstelling...

16-06-2010 16:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook op dit moment weer...al 3 bezig met het krijgen van kinderen. 2 jaar er rustig mee bezig en vanaf vorig jaar heel bewust.

En elke maand dan weer de teleurstelling als het weer niet gelukt is.

Ik word er zo ontzettend verdrietig van.

Vorig jaar de MM in gegaan, maar werd toch zwanger. Na 6 weken een mk gekregen en toen toch weer zonder ziekenhuis bezoeken weer doorgegaan. Inmiddels zusje zwanger geworden (au!) en gewoon door proberen.

Januari weer zwanger...helemaal happy; vooral na eerste echo! Maar week later weer MK.

Inmiddels zijn we weer half jaar verder. Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden, maar er kwam alleen wat bruine afscheiding (tot op dit moment). Ik wilde er niet teveel bij nadenken, want ik had verder geen last van mijn borsten o.i.d. dus ik zou ongetwijfeld niet zwanger zijn.

Tot vandaag dus geen bloed gezien, dus toch weer hoop gekregen....dom dom dom. Test gedaan: weer niet zwanger.

Ik ben echt zo verdrietig. Volgende maand moeten mijn zusje en vriendinnen bevallen en daar zie ik zo tegenop!

Familie en vrienden die maar blijven zeggen: "je moet niet teveel bezig zijn met zwanger...want dan lukt het nooit!", wil ik het liefst slaan

Wat ik wil met dit verhaal? Helemaal niks, gewoon even van me afschrijven! (en stiekem hopen dat er meer mensen zo denken...).
Hier zijn we nu ook bezig zwanger te worden,, Ik heb respect voor julie dames!! hier zijn we nu 9 maanden bezig dus ik he nog niks te klagen!

En zelfs ik hoor al, JE BENT ER TEVEEL MEE BEZIG!

Als je er mee bezig bent denk heus niet het sperma van je vriend,,

" Goh ze denkt er weer aan laten we gauw terug rennen"

Of jou lichaam denkt

" Jah he bah ze is er teveel mee bezig laten we de eisprong uit het raam gooien deze maand! "

Ik heb nog nooit zo grote onzin gehoord!!

Meiden! ik heb Respect voor hoe julie er mee om gaan en ja je mag best jaloers zijn en boos en teleurgesteld,

Niemand kan van je verwachten je niet zo te voelen!

Dikke knuf!
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
Als jullie willen lachen dan zijn alle niet-zwangeren welkom op het verboden voor zwangeren topic!

Omdat het soms ook weer even gerelativeerd moet worden, maar het desalniettemin kut en klote is!
Ja Hiro dat herken ik wel, soms wou ik dat mijn vriend net zo verdrietig was als ik over de miskramen, omdat echt te kunnen delen. Maar dat kun je natuurlijk niet van iemand vragen. Het is echt heel anders als vrouw, nadat ik zwanger ben geweest voel ik dat verlangen naar een kind zo sterk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven