Ervaring Breastbud pomp?
dinsdag 27 augustus 2019 om 14:34
zaterdag 31 augustus 2019 om 12:49
Ik heb ook zo’n ding gebruikt en ik vond het ideaal. Ik was eerst ook redelijk sceptisch maar ik ben om! Ik hing hem aan mijn andere borst terwijl ik mijn baby voedde of kolfde en dan had ik vaak zo 40/50 ml extra. Ik ben niet zo’n kolfwonder en vaak kwam er met kolven niks meer uit mijn borst, maar met dat ding dan vaak nog zo’n 30 ml.