ervaring bunker van lodger
donderdag 21 februari 2008 om 22:58
vrijdag 22 februari 2008 om 01:48
vrijdag 22 februari 2008 om 09:13
Mijn neefje heeft er ook 1 en woont er bijna in, heeeeeeeerlijk !!
Ik pas vaak op en gebruik hem ook altijd in de wagenbak, maxicosi enz
Hij heeft geen jas meer nodig hoor, ik loop altijd buiten met de bunker voor hem in de wagen, en een vestje, heerlijk
En het overtullen is ook zo handig, de riempjes losmaken van de MC en je tilt hem er zo uit met bunker en al, en kan hem zo weer verder in de box oid leggen
Ook handig, geen gedoe met jasjes, gewoon inrollen zoals een pannekoek (haha)
Ik heb er meteen ook 1 gekocht voor mijn aanstaande baby
Ik pas vaak op en gebruik hem ook altijd in de wagenbak, maxicosi enz
Hij heeft geen jas meer nodig hoor, ik loop altijd buiten met de bunker voor hem in de wagen, en een vestje, heerlijk
En het overtullen is ook zo handig, de riempjes losmaken van de MC en je tilt hem er zo uit met bunker en al, en kan hem zo weer verder in de box oid leggen
Ook handig, geen gedoe met jasjes, gewoon inrollen zoals een pannekoek (haha)
Ik heb er meteen ook 1 gekocht voor mijn aanstaande baby
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
vrijdag 22 februari 2008 om 09:18
vrijdag 22 februari 2008 om 09:28
He Pips!
Hier een grote fan van de Bunker!
Ons mannetje woont er praktisch in! Het is heerlijk warm in de maxicosi, past goed in de wandelwagenbak en ook in bijvoorbeeld de box ligt hij erin.
Groot voordeel vind ik ook dat je niet hoeft te hannessen met jasjes. Wanneer zoonlief in de bunker in de maxicosi ligt, is hij makkelijk over te pakken. Alleen andersom (dus bunker in maxicosi maken terwijl hij erinligt) is mij nog niet gelukt.
Het is een behoorlijke aanschaf, maar kijk es op marktplaats. Ze zijn goed uit te wassen en blijven er lang goed uitzien.
Liefs
Ongeduld
Hier een grote fan van de Bunker!
Ons mannetje woont er praktisch in! Het is heerlijk warm in de maxicosi, past goed in de wandelwagenbak en ook in bijvoorbeeld de box ligt hij erin.
Groot voordeel vind ik ook dat je niet hoeft te hannessen met jasjes. Wanneer zoonlief in de bunker in de maxicosi ligt, is hij makkelijk over te pakken. Alleen andersom (dus bunker in maxicosi maken terwijl hij erinligt) is mij nog niet gelukt.
Het is een behoorlijke aanschaf, maar kijk es op marktplaats. Ze zijn goed uit te wassen en blijven er lang goed uitzien.
Liefs
Ongeduld
vrijdag 22 februari 2008 om 09:33
Hier ook een bunker gebruikt en ik was er helemaal weg van alleen 1 nadeel
was dat mijn zoontje er ontzettend in zweette.
Hij had geen jasje aan maar gewoon zijn kleertjes/vestje maar toch had hij het snel veel te warm!
Dat is denk ik ook een beetje verschillend per kind.
Maar qua gebruik een superding, echt het geld waard.
Van de draagdoek heb ik trouwens ook erg veel plezier gehad!
Was heel fijn om om te hebben!
was dat mijn zoontje er ontzettend in zweette.
Hij had geen jasje aan maar gewoon zijn kleertjes/vestje maar toch had hij het snel veel te warm!
Dat is denk ik ook een beetje verschillend per kind.
Maar qua gebruik een superding, echt het geld waard.
Van de draagdoek heb ik trouwens ook erg veel plezier gehad!
Was heel fijn om om te hebben!
vrijdag 22 februari 2008 om 14:42
Tjonge, wat een enthousiaste reacties! Grijnz.... hoe kan ik nu nog twijfelen 
Onze dochter is niet supergroot dus zal ze er wel even in passen en dan zal het ding idd zijn geld wel waard zijn.
Ik ga vanavond op de website de modellen bestuderen en dan morgen een bestellen bij de Prenatal!
Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties en de extra tips!
Pips

Onze dochter is niet supergroot dus zal ze er wel even in passen en dan zal het ding idd zijn geld wel waard zijn.
Ik ga vanavond op de website de modellen bestuderen en dan morgen een bestellen bij de Prenatal!
Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties en de extra tips!
Pips