ervaring bunker van lodger

21-02-2008 22:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit er aan te denken om de bunker van Lodger te kopen.

Het lijkt me een handig ding voor mijn dochter van 5 weken. Je kunt de doek ook lang gebruiken dacht ik, of niet....?

Wie wil haar positieve of negatieve ervaringen delen?

Pips
Ik had een wrapper, die sluit van boven volgens mij hetzelfde als de bunker. Ondanks het lekkere warme stofje hebben we hem amper gebruikt omdat mijn kinderen met hun armen bewogen of er helemaal in dreigden te verdwjinen.
Ik heb de bunker, en ben er erg blij mee. Hij is lang bruikbaar en blijft mooi, en door de dubbele laag kan je hem bij koud en minder koud weer gebruiken. Ik gebruik de binnenkant ook wel als onderdeken in het zitje, dus om op te zitten. Ik vindt hem zijn geld waard, in ieder geval!
lang bruikbaar als je een klein kindje hebt. Wij hebben een minireusje, ( 8 pond bij geboorte en lang) die er al snel niet meer comfortabel inpaste.
Mijn neefje heeft er ook 1 en woont er bijna in, heeeeeeeerlijk !!

Ik pas vaak op en gebruik hem ook altijd in de wagenbak, maxicosi enz

Hij heeft geen jas meer nodig hoor, ik loop altijd buiten met de bunker voor hem in de wagen, en een vestje, heerlijk

En het overtullen is ook zo handig, de riempjes losmaken van de MC en je tilt hem er zo uit met bunker en al, en kan hem zo weer verder in de box oid leggen

Ook handig, geen gedoe met jasjes, gewoon inrollen zoals een pannekoek (haha)

Ik heb er meteen ook 1 gekocht voor mijn aanstaande baby
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Ik heb (voor een Bugaboo) een voetenzak die bij de wagen hoort maar ook een bunker. Van de bunker hebben we meer plezier gehad dan van de bugaboo-voetenzak. Bovendien zijn de bunkers vaak veel mooier De jongste is nu bijna 2 en we gebruiken hem nog.
Ik vind een Bunker voor een baby helemaal niet lief klinken...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
He Pips!

Hier een grote fan van de Bunker!

Ons mannetje woont er praktisch in! Het is heerlijk warm in de maxicosi, past goed in de wandelwagenbak en ook in bijvoorbeeld de box ligt hij erin.

Groot voordeel vind ik ook dat je niet hoeft te hannessen met jasjes. Wanneer zoonlief in de bunker in de maxicosi ligt, is hij makkelijk over te pakken. Alleen andersom (dus bunker in maxicosi maken terwijl hij erinligt) is mij nog niet gelukt.

Het is een behoorlijke aanschaf, maar kijk es op marktplaats. Ze zijn goed uit te wassen en blijven er lang goed uitzien.

Liefs

Ongeduld
Hier ook een bunker gebruikt en ik was er helemaal weg van alleen 1 nadeel

was dat mijn zoontje er ontzettend in zweette.

Hij had geen jasje aan maar gewoon zijn kleertjes/vestje maar toch had hij het snel veel te warm!

Dat is denk ik ook een beetje verschillend per kind.

Maar qua gebruik een superding, echt het geld waard.

Van de draagdoek heb ik trouwens ook erg veel plezier gehad!

Was heel fijn om om te hebben!
Tjonge, wat een enthousiaste reacties! Grijnz.... hoe kan ik nu nog twijfelen :-)

Onze dochter is niet supergroot dus zal ze er wel even in passen en dan zal het ding idd zijn geld wel waard zijn.

Ik ga vanavond op de website de modellen bestuderen en dan morgen een bestellen bij de Prenatal!

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties en de extra tips!

Pips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven