Ervaring gevraag": Quinny Zapp wel of niet prettig

24-04-2009 16:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twijfel om een Qiunny Zapp aan te schaffen voor "erbij". Hebben een Bugaboo, dus fijn voor een dagje uit, maar voor de snelle tripjes willen we een buggy erbij. Van de ene kant trekt de Zapp me wel, rijdt prettig, heb gezien dat er inmiddels een klein mandje onder past. Maar hoe is hij in het gebruik, beetje stabiel?? Hoe rijdt hij verder. Wanneer kan een kindje er goed inzitten. Mijn zoontje is nu 1 jaar en zit echt al heel stabiel, zou dat al gaan of niet??

Nadeel vind ik dan weer wel dat er geen ligstand op zit, maar zoals gezegd als ik echt langer op pad ga, kan ik de Bugaboo pakken.

Dames (en heren natuurlijk) brand los!!
Waarom zo'n dure wagen naast een al dure wagen? Je geeft aan dat het een buggy is voor erbij. Koop dan lekker een goedkope buggy, voor 60 euro (eigenlijk ook nog duur) heb je een prima buggy die in ligstand te zetten is. Mandje? Nou dan neem je toch zo'n netje wat je aan je stuur hangt.

Hier lag altijd de goedkope buggy in de achterbak voor als we boodschappen gingen doen of onverwachts van de route afweken om ergens wat te doen. Heeft altijd prima voldaan.
Hoi Gravinnetje

Snap wat je bedoelt en ergens heb je ook gelijk, maar mijn ervaring is ook dat goedkoop vaak duurkoop is. Dat je zo'n ontzettend zwaar rijdende buggy hebt, waarbij je wielen alle kanten opzwenken die jij niet wilt.

Nu met de mama mazzel dagen een Quinny zapp met korting en gratis boodschappenmandje voor 120 euro veel geld weet ik, maar als het een erg prettige wagen is heb ik het er wel voor over, kan altijd weer op marktplaats.

Zo ook mijn bugaboo, heb ik uiteindelijk jaren plezier van en levert nog een leuke cent op..........
Ik had een Zapp. Hij is bij mij twee keer omgevallen, en toen direct op MP verkocht. Ik heb nu een buggy van ¤ 15,00 van de Trekpleister en ben daar zeer gelukkig mee. Dus koop geen Zapp, maar gewoon een goedkope buggy van de babywinkel!
ik vind de zapp wel heel prettig! ook erbij naast de bugaboo.
Ik heb ook een Zapp, gekocht toen onze zoon nog in de maxicosi zat. De Zapp heeft adapters waardoor je de maxicosi op het onderstel kunt klikken, enorm handig als je reist met het vliegtuig bijvoorbeeld.

Nu hij niet meer in de maxicosi zit maar de Zapp als buggy gebruikt, ben ik aanzienlijk minder enthousiast. De houding is flink rechtop en kan dus niet iets verder in de lighouding gezet worden. Eerlijk gezegd zou ik hem niet aanraden als je niet meer een maxicosi gebruikt.

Het is een behoorlijk prijzig karretje en slapen zal je kind er zeker niet in.
Hier ook een Zapp, maar ben er niet blij mee eerlijk gezegd. Had ik nu maar voor die McLaren gegaan Nadeel: niet in ligstand, wieltjes trillen over straat, dus echt comfortabel kan het niet zijn, niet echt stabiel, geen netje eraan kunnen hangen.

Voordeel: klein. Zegt genoeg toch?

Overigens heeft mijn dochter geen buggy meer nodig, dus gebruik hem ook niet (zo vaak) meer.
Ik vind het een fantastische buggy. Sterker nog ik heb er niets naast gebruikt. Heb er wel zelf een netje aangehangen zodat ik wat boodschappen mee kon nemen. De driewielen en de wendbaarheid van de buggy scoren een absolute 10. Met 1 hand is de buggy in allerlei bochten te besturen. Het feit dat er geen ligstand op zit kan wat nadelig zijn echter mijn dochter heeft er heerlijk in geslapen en heb hem toch ook wel voor langere wandelingen gebruikt. Hij weegt weinig en is makkelijk mee te nemen. Ik vind het een absolute aanrader. Niet alleen het design maar ook het gebruiksgemak ben ik erg positief over!
Wij hebben ook een bugaboo en zoon meent als een prins vervoert te worden.

Voor dochter altijd een goedkope maclaren gehad voor erbij achterin de auto dus.

Maar zoon krijst dan alles bij elkaar en aangezien we toch nog wel een leuke vakantie willen hebben. En hij dus langere stukken in de buggy zit de zapp gekocht.

Vindt hem perfect hij slaapt erin en dochter van bijna 4 kan er ook nog comfortabel in zitten (lui typje)

Vindt het echt een aanrader, op de boodschappenmand na dan.
ik heb een Chicco lite buggy gekocht omdat de Zapp niet in ligstand kon en ik vind kinderen er vaak zo krap in zitten. Ik vind de Chicco lite echt een fijne buggy, lekker licht en hij rijdt soepel.
Heerlijke buggy. Nooit omgevallen terwijl ik er toch mijn luiertas ed aan hang. Kind zit er prima in en voor een hele dag uit gebruik ik de Koelstra, daar kan hij lekker(der) in slapen.
Hier een buggy van 50 euro van de Hema, bevalt prima!
Zapp absolute aanrader!! Ik had eerst een chicco lite way, wat een pokke ding, als je 1 hand los laat is de buggy niet meer te besturen, voorwieltjes gingen alle kanten op, en hat allerbelangrijkst, en bij bijna alle buggy's zo, de wielbasis aan de achterkant is smal en dicht, waardoor je continu op de achterkant van de wieltjes trapt... Vooral manlief met lange benen, die wilde echt niet achter de buggy lopen... Na veel wikken en wegen de Zapp gekocht, tweedehands, en echt, wat een verademing!! Ok, je kunt m niet volstouwen met boodschappen, dat is waar. Maargoed, dan neem je een rugzak mee. Verder supermakkelijk te besturen, met 1 hand! Klein in te klappen, stevig frame, mooi design!

Als je echt graag een slaapstand wilt kun je ook altijd gaan voor de titanium baby, zelfde ontwerp ongeveer als de zapp, alleen met meer stof, dus slaapstand. Die is wel nog wat duurder overigens...
Hoihoi

Vandaag bij de prenatal geweest en de Zapp gekocht. Was een aktie, de zapp was zowiezo in de aanbieding (wel alleen in donkerblauw of zandkleur) voor 149,- incl gratis boodschappenmand van normaal 30 euro eronder

(ook een grote +), darabij kreeg ik vanwege de mama mazzeldagen 20% korting dus was nu voor het geheel 119,- kwijt.........voor een Zapp dus een koopje. De ervaring zal het uitwijzen of ik de ligstand zal missen, lees hier dat het ene kind er wel in slaapt en het andere niet, maar zoals ik al zei, wil hem voor de snelle ritjes op en neer naar school gebruiken en bijv. in de winkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven