Ervaring met de Quinny Curbb?

22-02-2009 13:56 3 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wie heeft er ervaring met de draagriem / draagzak van Quinny, de Curbb? Het lijkt mij wel handig omdat je het gewicht van je kindje draagt op je heupen ipv de rug. Handig voor eventjes de stad in als we met de fiets zijn bijvoorbeeld.

Ik ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn, volgens mij wordt hij niet zoveel verkocht in NL.
Ik heb er een gehad, is prima bevallen.

Ik heb er mijn dochter van ongeveer anderhalf tot 2,5 jaar in gehad.

Ze is wel klein en licht voor haar leeftijd, dus was prima te dragen.

Heerlijk om zonder buggy door drukke straten en bijv de Ikea op zaterdagmiddag ( ) te lopen en makkelijk trappen te nemen.

Ik sloeg wel altijd heel gezellig een arm om mijn dochter heen, en ze gebruikte mijn borst als kussentje.

Heel erg gezellig was dat altijd.

Mensen kunnen soms wel raar reageren omdat ze denken dat je een kind heel onhandig onder je arm geklemd houdt hahaha. Zeker als je dingen draagt.

Hoe vaak iemand wel niet naar me is gesneld van: moet ik helpen?

En ik maar uitleggen dat ze aan de onderkant in een zitje zat en ze heel stevig zat.

Ze moeten overigens wel goed kunnen zitten.
Haha, zo had ik er nog niet naar gekeken maar ik kan me die reacties nu wel voorstellen. Zeker als je er een jas oid overheen draagt.

Mijn zoon (bijna 9 mnd en bijna 10 kg) is wele en flinkerd. Maar het lijkt me een leuk ding.

En ik heb iets met Quinny, hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven