ervaring met Menstruasan van A. Vogel

24-03-2010 15:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik last van een onregelmatige menstruatie. Deze gaat van 39 -62 dagen. Nu heb ik Menstruasan gekocht van A. Vogel. Het schijnt na een paar cycli pas te werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja. Is je cylcus hiermee korter/regelmatiger geworden?
Geen ervaring, maar het lijkt me niet heul waarschijnlijk dat het helpt... Had je hiervoor wel een regelmatige cyclus of slikte je de pil?
Bah, dat klinkt vies. Maar geen ervaring mee.
Werkt niet, zoals alles van meneer vogel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik heb anderhalf jaar de pil geslikt. Nu ben ik een jaar geleden gestopt. Mijn menstruatie is nog steeds niet regelmatig. Het lijkt alleen langer te worden.
En hoe was je menstruatie voor je de pil begon te slikken? Ben je er al eens mee naar een huisarts geweest?
Mijn menstruatie was voor het slikken van de pil heel regelmatig. Ik ben nog niet naar de huisarts geweest.
Het zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen om dat spul te slikken, maar ik zou er toch ook even mee naar de huisarts. Gewoon, om even te checken
ja ik denk dat ik gewoon langs de huisarts ga.
Heel verstandig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lijkt mij idd ook een goed idee. Misschien kun je een verwijzing krijgen voor de gyn. Kunnen ze misschien zien waar de onregelmatige menstruatie vandaan komt. Succes ermee!
quote:Saraatje85 schreef op 24 maart 2010 @ 15:01:

Sinds een paar maanden heb ik last van een onregelmatige menstruatie. Deze gaat van 39 -62 dagen. Nu heb ik Menstruasan gekocht van A. Vogel. Het schijnt na een paar cycli pas te werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja. Is je cylcus hiermee korter/regelmatiger geworden?

hallo!

ik heb er heel goede ervaring mee

heb al heel mijn leven zware menstruatie

veel en pijnelijk

regelmatig ben ik wel altijd geweest

na veel allerlei pillen te slikken en te spuiten

ben ik met alles gestopt en begonnen met menstruasan

je moet wel even geduld oefenen

na een halfjaar begint het super te werken

blijven nemen

ik pak er elke dag 2 à 3

heb nu minder pijn en nog maar 4 dagen mijn regels

niks te verliezen

klein detail

van 'de pil' te slikken en de prikpil te spuiten werd mijn libido -100

nu is dat helemaal op zijn plooi

met alle voordelen van dien

succes !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven