ervaringen gevraagd met de kiwi explorer E2

09-08-2009 09:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Wij hebben een Kiwi Explorer E2 overgenomen. En na veel gepuzzel in elkaar gezet.

De achterste positie is voor onze 1 maand oude baby en de voorste zitting voor onze 2 jaar oude peuter.

Na veel gepruts met ritsen, drukkers en babywings hebben we de boel volgens ons goed in elkaar gezet.

Er zit ook een babynestje bij, bij het uitproberen hebben we daar onze baby ingelegd en met babynestje en al in de onderste zitting proberen te schuiven. Maar dat valt tegen.

Het is echt een geprop langs riempjes van de voorste zitting, het nestje wordt ter hoogte van de beentjes gewoon ingeduwd. En we krijgen het er bijna niet volledig in. Met name bij het voeteneind van het nestje wordt het allemaal te krap. Bovendien raakt de voorste zitting de bovenkant van de beenruimte van het babynestje. Oftewel de peuter zit op de beentjes van de baby.

Mijn vraag aan jullie is of dit allemaal klopt. Ik heb het gevoel dat het allemaal net niet past, of hebben wij toch iets niet goed gedaan. Is jullie ervaring dat het allemaal makkelijk past, weet ik dat wij waarschijnlijk iets niet goed in elkaar hebben geritst.

Ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor jullie reacties / hulp. Fijne zondag!
Sorry, ik kan je niet helpen, maar het klinkt alsof je voor deze wagen minstens een technisch universitaire opleiding moet hebben! Een beetje als mijn strijkplank!
quote:toetyfroety schreef op 09 augustus 2009 @ 09:28:

Sorry, ik kan je niet helpen, maar het klinkt alsof je voor deze wagen minstens een technisch universitaire opleiding moet hebben! Een beetje als mijn strijkplank!
sorry, ik schoot even in de lach toen ik de reactie over de strijkplank las!

Ik kan je helaas ook niet helpen.. succes er mee verder!
heb je er geen gebruiksaanwijzing bijgekregen?
kan je de mensen waarvan je hem gekocht hebt niet om hulp vragen?
Je moet inderdaad bijna technisch universitair geschoold zijn. ben wel benieuwd naar jouw strijkplank, toetyfroety.

Handleiding hebben we, maar blinkt niet uit in duidelijkheid. De mensen waar we de wagen van hebben overgenomen, hadden de wagen ook al een tijd niet gebruikt en wisten ook niet meer zo goed hoe het nou werkte. Bovendien zijn die nu op vakantie en wil ik ze hier niet voor storen.

Zijn er nog ervaringsdeskundigen op het forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven