F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem wel aan de sojayoki maar verder deed ik nog niks strengs. Na pannenkoeken zat hij laatst meteen op de wc en na softijsje aan de diarree. Ik ga het nu toch een beetje vrezen.

Voornamelijk hele grijze poep en nu ook groen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En hele onverteerde stukken erin ook nog.

Ik zeg Goedemorgen!!

Oja, kom ik aan met mijn dienblaadje koffie en thee, gaa thet hier over rare kleuren poep.

Vish, lijkt me verstandig even naar de ha. Zou fijn zijn als je zeker weet waar het vanaf komt maar klinkt zo inderdaad wel als melkproducten die de oorzaak zijn.

Balen dat er trouwens geen leuke banen zijn, wil je die van mij even lenen, dan ga ik evengrote schoonmaak houden.
Ik doe de schoonmaak dan wel

Vandaag fiets wegbrengen, hoop dat ze hem ook vandaag weer klaarhebben, heb er zin in!!! Ga meteen even zo'n krat halen bij de Hema, voordrager laat ik nog even zitten, die was bij fietsenmaker 50 euro, dat kan goedkoper!!!
En weer 2 afwijzingen binnen, hij gaat weer lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
zwaai!

nu eerst auto naar de garage brengen, hopelijk heb ik later nog tijd voor een wat langere reactie. Ouders komen ook nog vandaag namelijk.

Ohja,en ik heb een nieuw neefje erbij!!!
quote:Vishnu schreef op 13 augustus 2009 @ 09:39:

En weer 2 afwijzingen binnen, hij gaat weer lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Balen Vish!
quote:Vishnu schreef op 13 augustus 2009 @ 09:25:

Ik doe de schoonmaak dan wel

Vandaag fiets wegbrengen, hoop dat ze hem ook vandaag weer klaarhebben, heb er zin in!!! Ga meteen even zo'n krat halen bij de Hema, voordrager laat ik nog even zitten, die was bij fietsenmaker 50 euro, dat kan goedkoper!!!

Leuk, fiets je dan even langs

Doe je ook klusjes, heb nog redelijk wat schilderwerk en wil even op de zolder aan de slag. Daar zijn wat meubels weg dus het moet daar even anders ingedeeld worden, paar plankjes erbij of een klein kastje.
Leuk een neefje erbij. Mogen we zijn naam weten?

Nitro, in de tuin werken was ook hard nodig. Ik heb veel planter eruit gehaald sinds we hier zijn komen wonen maar er was nog niet veel bijgekomen. In de voortuin hebben we een hoekje naast het huis en die was nog kaal. Daar gingen iedere keer allemaal kinderen zitten. Nu is het weer beplant.

Nu achter nog. Daar hebben we 2 jaar geleden bloembakken gemaakt maar die zijn nog maar gedeeltelijk gevuld doordat ik vorige voorjaar hoogzwanger liep van Floor.Het begint daar nu ook eindelijk wat te worden.

Inderdaad wel leuk dat het voor al mooi is voor de bruiloft..
balen van die afwijzingen Vis! Heb je nog meer uitstaan? Het is natuurlijk wel een beetje komkommertijd wbt vacatures nu.

Hey en misschen moet je dat kind een keer gezonde dingen geven ipv alleen maar pannenkoeken en softijs

Leuk nog een neefje erbij Tieg, idd hoe heettie? En werk jij op vrijdag? Anders kom ik morgen wel even kopje koffie drinken als je tijd hebt

Dank voor de koffie Nic, ik mis alleen lekker stukje chocola...
Ohja, neefje heet Lucas. Alles goed, 8 pond, en het gaat allemaal prima.

Lau, ik ben donderdags vrij, de rest van de week niet. Anders kom je 's avonds een keertje langs, of wordt dat lastig?

Vis, balen zeg, van de afwijzingen. Is er uberhaupt nog wat te vinden in de omgeving, of valt het zwaar tegen? En via uitzendbureaus?

Nu even boterhammetje eten met de koters, kan Tessel lekker naar bed
quote:Nicolette80 schreef op 13 augustus 2009 @ 10:38:

[...]

Leuk, fiets je dan even langs

Doe je ook klusjes, heb nog redelijk wat schilderwerk en wil even op de zolder aan de slag. Daar zijn wat meubels weg dus het moet daar even anders ingedeeld worden, paar plankjes erbij of een klein kastje.Voor het juiste bedrag doe ik alles
gefeliciteerd met je neefje Tieg! Hoe voelt het in je nieuwe huis?

Heb nog wel paar dingen uitstaan (minimaal 2 sollicitaties per week de deur uit) maar die zijn ook allemaal ruk. Uitzendbureaus willen mij nooit inschrijven.

Nemo lag helemaal in deuk, we moeten zijn poep in de brievenbus stoppen
Even een roereitje maken, heb hongerrrrrrr
Tieg, gefeliciteerd met je neefje.. en hoe bevalt het wonen in jullie nieuwe huis? Al helemaal gewend??

Lau, was gisteren nog bij je om de hoek. Ging mijn fiets ophalen die ik via MP heb gekocht en dat was in vleuterweide (ik denk hemelsbreed 500 meter van je huis )..

Vish, weet een klein beetje hoe je je voelt wat betreft afwijzingen.. Ik heb gelukkig nog wel een baan (alhoewel gelukkig ).. Heb op dit moment niks lopen en inderdaad die uitzendbureau's zijn werkelijk ruk!! Ben je al met Nemo naar HA geweest?

Nitro, wat gaat het alweer snel.. nog maar 2 maandjes...Hoe gaat het eigenlijk met je moeder?

Nic, wat ben je druk bezig!!Wij hebben de tuin laten betegelen dus geen groen hier. Alleen een bak bij de voordeur en misschien later nog 2 in de achtertuin (maar dat weet ik nog niet zeker). Ik heb echt een hekel aan tuinieren..

Fiets die ik gisteren gekocht heb ik super, alleen de bekleding van de zitjes is echt niks. Dus ga zo nog even kijken bij de Halfords/fietsenwinkel.. Ga ik daar mooi mijn pauze voor gebruiken, want het is vandaag lekker rustig hier
Ja we zijn geweest en moet 3 dagen drollenvangen, wordt getest op:

salmonella-shigella

campylobacter

yersinia enterocolitica

algemeen parasieten onderzoek

wormen

eieren

cysten

Nu even googlen dus
Bij nader inzien toch maar niet

Ik ga mijn fiets wegbrengen voor de pimping!!!
haha...dat wil je inderdaad echt niet weten Vis, gewoon maar afwachten wat er uit de onderzoeken komt en dan zie je wel weer verder.

Uitzendbureaus zuigen, ik heb ooit een maand via uitzendbureau gewerkt en dat doe ik echt nooit meer, alleen al vanwege die hysterische intercedentes, brrrrrrr

Ik wandel volgende week op een avond wel een keertje langs Tieg, mag ik dan gewoon onaangekondigd aanbellen?
Heb net kaarten besteld voor James Morrison in oktober. Joepie!!!!
Oohh dat vond ik zo'n lekker ding tijdens zijn eerste hit!

Maar uhm, heeft iemand hier al eens een cursus poep opvangen gedaan?

Tips???
Heb je geen potje? Dan kan hij daarop poepen en dan overscheppen.

Of een bakje in de wc zetten zodat het daarin valt.

Ja bakje zat ik ook al aan te denken maar en dan dat vieze bakje dan weer in een emmer dumpen ofzo

Potje is hier al meer dan een jaar de deur uit
Moet het wel snel bedenken want hij moet stipt tijdens het avondeten
Ja, gewoon bakje/bord/schoteltje in de wc hangen zeg maar, en dan overscheppen.

succes
You don't feel my pain geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven