Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Phoenix, nu al weer achter de pc gekropen! Klinkt eng dat Maaike even op gang geholpen moest worden, maar gelukkig gaat het nu al weer beter. Kun je eindelijk je eigen kaartjes gaan regelen!

Ik hoop voor je dat de naweeen snel minder worden / ophouden.

Cin, vervelend dat de weeen niet vanzelf op gang komen. Veel sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat het toch allemaal nog spontaan op gang gaat komen. In elk geval zal het niet lang meer duren voor je je kindje in je armen kunt houden.

Hier nog steeds niets, alles rustig. Beeb schopt en wiebelt wel lekker, maar nog geen oefenweeen of gebroken vliezen. Ik word er flink ongeduldig van onderhand... Wie weet gebeurt er dit weekend wat, ik hoop het zo!

Groetjes, san
WAAR IS IEDEREEN OP DEZE ZATERDAGMORGEN (IN KERKRADE AL CARNAVAL EN SNEEUW!!!!).

Succes vandaag allemaal met de dikke buiken, eventuele weeën en voor jullie die al mamma zijn met de baby's.

Groetjes mandy
Hallo,

Hier ben ik ook weer, niks spannends te melden, wel lekker geslapen, dus dat is mooi.

Fijne dag allemaal!

Ciao ciao
Ik ben ook weer van de partij. Wiegje nog leeg, buik vol.

Rotnacht gehad, amper geslapen. Kruip vanmiddag maar met een dekentje op de bank.

Hoop niet dat mensen op het idee komen "gezellig op visite" te gaan bij mij, want dat kan ik vandaag echt niet hebben!

Zou Cin al lekker liggen te genieten met de baby in haar armen?

Anky, vandaag uitgerekend. Voor jou wordt het ook steeds spannender!

Groetjes en een fijn weekend! San
Jammer, nog geen babies gemeld.... Al verwacht ik bij Cin wel wat!

Hier ook een rotnacht, ik heb wel 4 keer een kind gebaard in m'n dromen..weinig geslapen en heb nauwelijks een stem meer, veel hoesten. Maar voor de rest gaat het ok. Vandaag maar rustig aan doen en vanmiddag even proberen te slapen.
Ik heb nog geen meldplicht (ben "pas" 36 weken...), maar hier ben ik ook weer. Ook slecht geslapen, maar ik ben er al aan gewend (bijna dan). Ben vanochtend al in de sneeuw geweest met zoonlief. Hij snapte er nog niet zo veel van maar sleeen vond ie wel leuk geloof ik.

Meld me ook meteen af voor de komende dagen want ik duik de kroeg in.... alaaaaf....
Ik kan nog net goeiemorgen zeggen. Vannacht een rare nacht gehad. De eerste weeen zijn een feit en die heb ik al rillend ondergaan. Vk is langs geweest en toen waren de weeen opeens over (had ik bij de andere ook). Ze vond het toch verstandig om mijn ouders te bellen, voor de rust bij mij anders kan het nog wel eens een tijdje gaan duren.

Op dit moment is weer alles rustig, behalve dat ik het gevoel heb dat ik vruchtwater aan het verliezen ben. En als dat zo is, is er binnen korte tijd een kleintje. We wachten nog even af, ben alleen thuis de rest in boodschappen aan het doen.

Cin ik hoop dat je vandaag nog het goede bericht kunt brengen dat je moeder bent geworden.

En voor de carnavalsvierders onder ons, veel plezier en volgend jaar kun je je er weer helemaal instorten!!!!
Wauw het is spannend hier!

Ukse zet hem op! Bij mij was dat stukje rust ook wat ik nodig had, Toen ik eenmaal rustig onder de douche was ging het snel.

Trouwens F5 voor het nieuwe schema! Met mijn superdochter er eindelijk in

We hebben haar net opgemeten en ze is maar liefst 54 cm lang!
Goedemorgen allemaal, of goedemiddag inmiddels...

Phoenix, mooi hoor het schema met je dochter erin! Dat er maar gauw meer bij mogen komen! Wat hebben jullie trouwens al veel visite gehad!

Cin, heb je je baby al in je armen? Ik hoop het voor je!

Ukse, bij jou klinkt het ook spannend. Hopelijk komt je baby dit weekend nog...

San, je zult inmiddels wel heel graag de volgende willen zijn lijkt me. Ik duim voor actie in je buik!

Anky, ook jou uitgerekende datum. Ben je er al klaar voor? Hmmm nog niet gepost vandaag zie ik...

Hierna is de volgende uitgerekende datum 'pas' 8 februari weer. Ik ben benieuwd of al die babies zo lang blijven zitten. Ik merk dat ik nu langzaam maar zeker ongeduldig begin te worden, maar het kan bij mij nog 4 weken(!) duren

Iedereen die carnaval viert: heel veel plezier! Ik ken het niet echt want ik kom uit het noorden en in het westen waar ik nu woon vieren ze het ook niet echt maar het klinkt altijd wel erg gezellig.

Fijn weekend

Meiden (en partners), van harte met jullie zoon en dochters! Geniet ervan.

Hier alles goed. Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest om alles door te nemen voor a.s dinsdag. We moeten ons 9 uur melden. Naar alle verwachting zijn we dan vrijdag 9 febr. weer thuis, met dochter (of heel misschien toch een zoon). Zodra ik me een beetje goed voel probeer ik wat te laten horen.

Petrol: is het draaien gelukt? Ik hoop het!

Groetjes, Bloem
Goedemorgen! Hier lekker geslapen en dochter werd zelfs pas om 8.30 uur wakker (of eigenlijk, toen ging ze pas roepen, ze was al eerder naar beneden geslopen). Daarna de wekelijkse boodschappen gedaan (bah, moest nog een eind lopen omdat ik de auto niet kwijt kon) en nu even achter de PC terwijl vriend aan het sporten is en dochter even een DVD aan het kijken is. Ik geniet echt van het feit dat we maar 1 kind thuis hebben, wat een rust! En zoon heeft het heerlijk bij mijn moeder, dus dat is ook leuk om te horen.

Ukse, zet hem op! Volgens mij kan dat echt niet meer lang duren, dus grote kans op weer een nieuwe baby dit weekeinde. Ik blijf het volgen. Spannend!
En hoe zou het met Cin74 zijn?
Goedemiddag,

even snel, dochter gunt me weinig rust op dit moment. Spannend hier weer op het forum. Nog geen bericht van Cin. Zou ze in het ziekenhuis hebben moeten blijven?

En dan nu jij Ukse, ook serieus aan het werk? Heel veel succes.

Petrol, veel plezier! Wel stoer dat je er nog puf voor hebt met je dikke buik.

Hier alles rustig. Redelijke nacht weer. Wel bizarre dromen, maar niet over bevallen.

Fijn weekend.
ahahah you didn't say the magic word
Dat wordt dus weer spannend hier dit weekend. Misschien wel een baby bij Ukse EN bij Cin...

Bloem, voor jullie komt het nu ook al dichtbij. Geniet nog even met z'n drietjes.

Ik kom wel uit het zuiden, maar heb een vreselijke hekel aan carnaval. Ik vind het dus helemaal niet erg dat het dit jaar aan mij voorbij gaat! Zul je zien dat we een carnavalskindje krijgen en Prins Carnaval hier ook even op kraamvisite komt...
Haha, herkenbaar die verhalen over carnaval. Wij doen er zelf verder niets aan (behalve dat de kinderen verkleed naar school/kdv mogen), maar hier in het dorp leefden ze helemaal met me mee en hoopten ze dat het kind maar niet op Rosenmonntag geboren zou worden (is feestdag hier). Nou, maakt mij dus echt niets uit, behalve dan dat een week later handiger zou zijn, aangezien de kinderen dan de hele dag onder de pannen zijn.
Nog geen babies?

Zet 'm op Cin en Ukske! Denk dat jullie ons niet lang meer laten wachten...

En San, ik hoop dat er bij jou nu ook snel wat gaat gebeuren. Kan me goed voorstellen dat je ongeduldig bent.

Phoenix, hoe gaat het met de naweeen? En hoe reageert Koen op z'n zusje?

Ik ben pas de 8ste uitgerekend en regelmatig niet te genieten wegens ongeduldheid... Vandaag ook echt in de klaagmodus opgestaan, ondanks dat ik weer eens redelijk heb geslapen... Vermoeiend kan een mens voor zichzelf zijn.

Veel plezier voor de carnavallers onder ons! Ik kom oorspronkelijk aan Brabant en hou er wel van, maar moet er nu niet aan denken...
quote:Lucybelle schreef op 02 februari 2008 @ 14:41:

Phoenix, hoe gaat het met de naweeen? En hoe reageert Koen op z'n zusje?

Hihi, Koen krijgt een broertje hoor en die is er nog niet

Sjoerd daarentegen vindt zijn zusje megainteressant en geeft steeds kusjes en vond het voetjes wassen vanmorgen erg leuk in het badje. Maar niet te lang hoor. Daarna wil ie weer gewoon met zijn auto's of trein spelen
Goedenavond allemaal (nou ja allemaal), wat is het hier ontzettend stil! Ik gok dat er een aantal meiden wel andere dingen aan hun hoofd hebben dan het forum, en de rest is vast Idols aan het kijken.

Vandaag een leuke dag gehad, lekker met twee vriendinnen wezen lunchen, zij zijn beide ook zwanger, resp. 35 en 15 weken. We zijn ook nog even met zijn drieën op de foto geweest, grappig. Voor de rest voel ik mij prima, het is wel druk in mijn buik. Vanavond lekker een rustig avondje, man lekker naar de voetbal en ik met mijn voetjes op de bank.

Nou succes allemaal.

dikke kussen Kim
Ja, inderdaad stil hier.... Ik verwacht wel dat er inmiddels 2 babies bij zijn, van Cin en Ukse...ben benieuwd!

En dan is San toch op z'n minst een keer aan de beurt! Trek je het nog San met al die voordringers...;-)

En Anky: bij jou al enig teken? Of denk je dat de gup nog even op zich laat wachten?

Hier verder geen nieuws. Rustig aan gedaan. Baby beweegt volop. Zo proberen te slapen, hopelijk een betere nacht.
Hopelijk morgen in ieder geval één nieuwe babymelding!

Hier alles rustig, ik ga maar eens slapen. Ik heb tegenwoordig ook het geluk dat ik meerdere keren per nacht wakker wordt om te plassen. Volgens mij is baby verder ingedaald, heb ook het hele weekend al af en toe steken enzo daar beneden. Laatste keer bij de verloskundige was 'een segment' ingedaald dus nog niet helemaal. Misschien nu wel? Vrijdag pas weer naar de verloskundige toe dus we zullen het nog even niet weten...

Phoenix, zit je op een roze wolk? Gaat het goed met borstvoeding enzo?

Dokkie, hoe is het met jou en je gezinnetje? Is Lisa al een beetje gewend aan haar zusje?

Babbelbaby, hoe gaat het nu met de borstvoeding?

Belletje, hier geen Idols hoor Ik heb dit seizoen 'so you wanna be a popstar' al gevolgd en dat is voor mij genoeg talentenjachten voor een jaar... Ik vind ook eigenlijk alleen de (vernederende) voorrondes leuk. Wij hebben ons dan ook heilig voorgenomen dat als dochter later aan zoiets mee wil doen om eerlijk te zijn over haar (gebrek aan) talent
Hallo,

Wat een rust nog steeds, ben benieuwd of er nieuwe kindjes bij zijn gekomen! Hier geen nieuws, wel een hoop ongeduld! Mijn man is weer skien vandaag en ik hang wat op de bank, niks spannends dus.

Ciao ciao
Goeiemorgen allemaal. Vandaag 40 weken en 4 dagen, pfff, weer niets gebeurd vannacht. Werd vanochtend wakker door getrappel in mijn buik en het eerste wat ik dacht was: "shit, weer niet bevallen". Net of je zou kunnen bevallen zonder dat je het merkt en gewoon lekker doorslaapt...

Phoenix, mooie foto's hoor van Maaike. Wat een schatje is het zeg. Die plek op haar gezichtje trekt gelukkig snel weg. Wat een hoop bezoek hebben jullie al gehad! Schattig dat Sjoerd het interessant vindt en wil helpen, maar ook duidelijk zijn eigen dingen blijft doen. Alleen maar goed, lijk me.

Lucybelle, erg herkenbaar die klaagmodus en niet te genieten zijn. Ik hoop dat het vandaag weer beter met je gaat. Ik heb ook regelmatig (nu steeds vaker...) zo'n dag en dan is echt niets goed. Gisteren begon ook op die manier, maar gelukkig ging het gaandeweg de dag wel weer beter.

Nu voel ik me best oke eigenlijk.

Ik ga me zo maar eens aankleden en ontbijten en dan eens bedenken hoe ik mezelf vandaag weer bezig ga houden. Nog geen plannen en eigenlijk ook geen idee...

Fijne dag allemaal,

groetjes san
* meld*

helaas nog geen babies gesignaleerd bij Cin, Ukse of wie dan ook!! Ben benieuwd
Meld hier ook...klotenacht gehad. Gisteren kinderoptocht gekeken en dat was echt too much. Vandaag komt de optocht hier langs en ga ik lekker binnenzitten (ben geen carnavalsbeest).

Ik ben het (met veel anderen) zoooooo zat!

Morgen aan ctg, ben benieuwd.

Groetejs Mandy
He meiden, het blijft spannend hier! Cin, Ukse, hoe is het???? Anky??? Balen hoor San, bij jou nog niks. Wordt hier soms nu al ongeduldig, kan me zo voorstellen hoe je je voelt!

Hier bij mij alles nog rustig, lekker weekend aan het vieren. Gisteren hier meiden op bezoek en bijna heel de middag over baby's gepraat, erg leuk. En vandaag een relaxdag, ik ga zo in bad met boek, even ontspannen vandaag, heerlijk. Vandaag 38 weken dus het komt steeds dichterbij! Oja, en de carnavallers, veel plezier!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven