Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmm... waar blijven die babymeldingen...??!!

Spannend hoor!!

Vannacht ein-de-lijk weer eens lekker geslapen. Werd vanochtend dan ook wakker met de klaagmodus uit. Ook leuk voor vriend Voel me goed vandaag en berust maar in het feit dat de kleine man echt nog niet toe is aan de grote boze buitenwereld.

Vraagje voor degenen die al (eerder) bevallen zijn: ontstaat een wee ineens plotsklaps of ging er bij jullie veel gerommel aan vooraf? En was baby in buik heel rustig voordat de weeen begonnen?

En dan nog iets, volgens mij had laatst iemand van jullie het er ook over, ik voel de laatste tijd -vooral als ik in bed lig- vaak een soort getrappel links onderin mn buik. Heel gek gevoel. Lijkt een beetje op de hik, maar dan gaat het heel snel. Soort geklop. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Fijne dag allemaal!!!
net terug uit het zh, waar ik aan het ctg mocht. Ivm met de grote drukte in de verloskamers (waren allemaal bezet en er zijn nog 10 wachtende voor u) mochten we weer naar huis. Morgenochtend om 8 uur worden we verwacht en word ik ingeleid.

Zoon was zeer teleurgesteld dat ik weer thuis kwam en had gehoopt dat ik ook een zusje voor hem mee zou nemen.

Komende nacht ga ik net als afgelopen nacht lekker slapen en dan gaan we er morgen met frisse zin tegenaan. Als alles morgen goed gaat zal manlief zorgen voor een berichtje op het forum, want ik zal niet eerder dan dinsdag aan het einde van de dag naar huis mogen (op z'n vroegst).
Ik ben een inbreker die kwam kijken of Anky zich hier al had laten zien, maar Lucybelle, dat geklop, kan dat je eigen hartslag zijn? Dat had ik laat in de zwangerschap.
Hoihoi, ben ik ook weer eens. Ik kom wel steeds even spieken, maar ben verder beetje te druk met visite etc. om veel te schrijven.

Dat snelle getik is volgens mij wel gewoon de hik, hoor.

Lisa vindt haar zusje erg lief en klein. Ze is zelf alleen al een paar dagen ziek, hangerig en koortsig. Echt zielig! En minder fijn als zij ook 's nachts huilend wakker wordt vanwege koorts en hoesten...

De nachten zijn nog lekker onderbroken elke 3 uur, maar de kleine meid drinkt voorbeeldig en de voeding komt goed op gang. (auwtsj, Pamela Anderson ipv cupje A!)

Wat een grote meid Phoenix! Die van ons is echt een klein popje van 46 cm! Ik moet nog een photobucket-album aanmaken om de foto's te kunnen plaatsen.

Lucy, ik had veel gerommel vooraf, maar dat voelde echt anders dan de serieuze weeen, die deden meteen veel meer pijn in mijn onderbuik en toen begon de bevalling ook wel meteen. Maar die pijnlijke weeen hebben sommige mensen ook een hele dag van tevoren elk uur of zo.

Naweeen waren gelukkig van korte duur, maar 3 dagen en alleen tijdens het voeden. Hoefde er ook niet van te puffen of zo. Vloeien wordt al veel minder. Vorige keer ook maar een week of 2. Ik voel me een gezegend mens! Zo wil ik er nog wel 4 (ware het niet dat ik geen 6 kinderen hoef... )
Wat spannend hier om elke keer te lezen zeg!

Moet eerlijk zeggen soms ben ik best wel jaloers op jullie omdat jullie het geschop nog in jullie buik voelen.

Maar aan de andere kant ik kan ons mooie meisje al vast houden enzo..

Herken het maar al te goed Phoenix de naweeën..Poeh wat vervelend...

Schijnt bij een mega snelle bevalling heel erg te zijn...

Met de borstvoeding gaat het niet zo best.

Ik kolf nu elke keer maar gisteren had ik nog maar 140cc van de hele dag.

Maar ga 's middags ook niet meer liggen en ben gewoon weer met de dagelijkse dingen bezig en kolf ik ook niet meer met elke voeding.

Maar vanochtend was het weer 150cc (sommige zullen lachen en denken is dat alles maar voor mij is het best veel!!)

Ik blijf het gewoon maar ff volhouden.

Ze krijgt ook gewone flesvoeding als ik niet genoeg heb om haar borstvoeding te geven..

Heb op het moment erg last van kraamtranen (ja erg he..nog steeds..)

Kan om niks wel huilen en vind het zo irritant van mezelf.

Morgen gaat mijn man ook weer werken en daar zie ik best tegenop!

Maar had ik al geschreven volgens mij..

Lucybelle:bij mij begonnen de weeën heel langzaam aan.

Maar ik weet zeker dat ALS ze beginnen dat je het best wel voelt dat DIT het dan is.

Maar maak je niet druk dat je bang bent dat je ze niet voelt of dat je het niet merkt.

Komt helemaal goed hoor!!

En Kim had nog de hik net voordat ze geboren werd.

Dus echt rustig was ze niet..

Maar nogmaals maak je daar allemaal niet te druk om!
Je maakt het wel spannend Ukse32. Kan me voorstellen dat zoon wel een beetje teleurgesteld was.Mofgen dus waarschijnlijk D-Day: ik hoop dat je nog een beetje slaapt.

Balen van die kraamtranen Babbelbaby: ik had dat bij dochter ook,hoefde niet te huilen, maar voelde me dan ineens zo verdrietig, terwijl ik daar echt geen reden voor had. Bij zoon had ik nergens last van gelukkig.

Hier nog niets aan het handje. Merk alleen wel dat ik erg weinig energie heb. Irrirant, want ik ben gewoon niet zo goed in stil zitten. Vanmorgen zijn we lekker met dochter naar een indoorspeeltuin geweest, waar ze heerlijk haar energie kwijt kon en ik heb lekker meegespeeld en poffertjes gegeten (ik word nu gestraft door maagzuur ). Nu even rustig zitten en als ik vanmiddag nog energie heb nog even lekker met dochter naar buiten (even frisse neus happen). Bij beide kinderen braken mijn vliezen op zondagavond, dus iedereeen begint het hier spannend te vinden, maar wat mij betreft duurt het nog een paar daagjes. Ach, we zullen wel zien.

Iedereen heel veel sterkte en ik blijf nauwlettend meelezen!
Meld kort.

Ukse, succes morgen! Raar idee, dat je weet dat het morgen gaat gebeuren.

Cin?

Babbelbaby, succes morgen. Knap hoor, dat je zo vol houdt met de borstvoeding. En 150 cc vanochtend is toch hartstikke veel?!

Hier alles rustig.
ahahah you didn't say the magic word
Ukse, spannend bij jou. Ik hoop maar voor je dat je lekker slaapt vannacht en morgen uitgerust aan de bevalling kunt beginnen. Sterkte alvast!

Babbelbaby, zonde dat het met de borstvoeding zo moeizaam gaat. Goed dat je blijft kolven, krijgt die kleine toch moedermelk binnen. Kan me voorstellen dat je het geschop in je buik mist, volgens mij heb ik dat straks ook. Maar een kindje vast kunnen houden is helemaal geweldig!

Anky, wat ben jij geduldig zeg! Ben er jaloers op. Wel leuk om de traditie van vliezen breken op zondagavond voort te zetten. Wie weet...

Nou Dokkie, bij jullie gaat het goed zo te horen. Geniet er maar lekker van!

Fijn dat Lisa haar zusje zo leuk vindt, wel naar dat ze wat ziekig is. Hoop dat ze snel opknapt.

In mijn buik is het al de hele middag onrustig: veel gewiebel en geschop. Maar nog niets dat wijst op een aanstaande bevalling...
Hallo

Ben er wel hoor, en lees wel mee maar van schrijven komt weinig... Hier nog niets. Zoon was ziek (is nu gelukkig aan de betere hand) en ben zelf ook verjouden dus bevalling was ook nog niet iets wat bovenaan mijn lijstje stond...

Ukse: oei wat spannend! Succes morgen dan maar!!!

Babbelbaby: het klinkt allemaal herkenbaar, kraamtranen, verdrietig om "niets", het geschop missen. Tsja het gaat vast snel weer beter... Succes!

Wel goed dat je kolft hoor!

San:jemig het wordt voor jou ook wel eens tijd zo inmiddels!

Anky: en? en? is er al wat? Spannend!!! Zou wel erg toevallig zijn, haha!

de anderen: ook succes!!!
Ja Dokkie inderdaad... AUW die stuwing. Hier formaat lola ferrari onderhand...

Doe jij nog iets er tegen? Ik zit nou te dubben of ik leeg moet kolven. Ik wil ook niet de megaproductie die ik nu al heb nog meer gaan stimuleren. Maar ja zo'n knalharde borst is ook niks. Dus ik zit een beetje te twijfelen wat ik nou moet doen.

En nog geen nieuwe babies? San vooral voor jou balen zeg. Je gaat mijn record zo nog breken. En da's niet leuk voor jou. Ik mis die buik met dat getrappel namelijk helemaal niet. Nothing beats the real thing zeg maar Knuffelen met een baby is echt 10 keer leuker
Ik kolfde gewoon leeg hoor Phoenix. Productie had ik toch wel (kolven of niet) en met keiharde borsten rondlopen is ook niet echt prettig. Ik kolfde sowieso voor elke voeding even af, anders werden mijn kinderen zo ongeveer weggespoeld de eerste weken .

Nog geen bijzonderheden hier, dus ik ga maar gewoon voor volgende week maandag. Of 08-02-08 (zoon is van 06-02-06,dus dat zou wel mooi bij elkaar passen).
hoi,

dit is de man van Cin, vanmorgen heb ik moeder en kind opgehaald nadat we gistermiddag om 17.15u papa en mama zijn geworden van ons wonder Thijmen. Voluit heet onze zoon Thijmen Cornelis Willem, en weegt 3320g en is 49cm. Een heerlijk mannetje, tevreden kijkt hij lekker rond en wil eigenlijk het liefst geknuffeld worden. Nou dan is meneer gelukkig aan het goede adres!

Cindy laat snel even wat horen!

groetjes van Marc
YES, en weer een baby erbij!!

Cin en Cinman Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!

En bedankt voor het snelle plaatsen van het bericht Cinman (ik was al supernieuwsgierig). En nu lekker genieten met jullie drietjes!
Hoera! Gefeliciteerd Cin en Marc!

Heeft toch nog best lang geduurd al met al nadat de vliezen waren gebroken, of lijkt dat zo?

Ukse, heel veel succes morgen (als je dit nog leest, zal wel niet) Ik houd het topic in de gaten. Waarom wordt je eigenlijk ingeleid nu?

Phoenix, wat een schatje zeg, lief hoor op de foto's en video's

Hier geen nieuws. Baby ligt zo dat er continue wel een uitstulpsel ergens uit mijn buik duwt, erg grappig om naar te kijken, het voelt af en toe wat minder prettig...

Morgen komen mijn ouders een dagje 'helpen'. Ik weet nog niet zo goed wat ze kunnen gaan doen maar sowieso wel gezellig natuurlijk!

Afgelopen nacht erg last gehad van maagzuur, voor het eerst in deze zwangerschap. Ik dacht dat het juist minder moest worden met het indalen! Hopelijk was het eenmalig...

Tot morgen!

Cin en Marc, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijmen.

Ik hoop dat alles goed is gegaan!!

Het lijkt er trouwens op dat ik de volgende ga worden, al wordt het spannend tussen Ukse en mij...

Vanaf zondagavond een uur of tien steeds krampen (heftige stekende pijn) in buik, zo'n beetje om het kwartier. Rond twaalf uur zijn we naar bed gegaan en heb ik geslapen tot kwart over twee. Toen weer wakker van heftige krampen en naar de wc gegaan. Daar bij het afvegen een beetje bloederige afscheiding. Nog steeds elk kwartier krampen, waarvan ik nu wel ga geloven dat het (voor?)weeen zijn. Net om 3.20 uur slijmprop verloren.

Als ik voorlopig niet meer meld hier weten jullie dus waar het aan ligt...

Groetjes san
Wauw, dat klinkt ook wel heel erg serieus San. Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is.

En Ukse waarschijnlijk dadelijk ook naar het ziekenhuis!

Hier nog niets aan het handje, alles volkomen rustig. Wel slecht geslapen; dochter is nu even naar de Kindergarten (tot 12 uur), dus ik ga een ochtendje kalm aan doen. Woensdag is zoon jarig, dus de komende dagen worden weer druk genoeg.
Wat een gezellige drukte hier.

Cin en Marc: proficiat met jullie zoon!!! Wat leuk...Thijmen. Wisten jullie nu wel of niet dat jullie een klein mannetje zouden krijgen? Of was het alleen een vermoeden?

Grappig dat jullie allemaal voor de Nederlandse namen gaan...wij krijgen weer een Amerikaantje, haha.

San en Ukske heel veel succes vandaag. Ben benieuwd. Ondanks ieders rusteloosheid vind ik toch dat de februaribaby's niet al te lang op zich laten wachten gelukkig.

Anky: geniet van de rust. Twee kids om te onderhouden is toch wel anders he? Lekker dat je nu even tijd voor jezelf hebt.

Judat: maak lekker gebruik van de hulp! Mijn moeder heeft vandeweek de ramen gewassen en de badkamer gesopt. Heerlijk!!!

Voedende/kolvende dames: sterkte met de stuwing. Is knap lastig, maar het uiteindelijk wel allemaal waard natuurlijk. Beter teveel!!!

Liefs Mandy

PS Ik moet vanmorgen weer aan ctg...spannend wat ze daar weer te melden hebben.
Oh dat gaat goed hier!

Cin en Marc van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen! Hele leuke naam! Sjoerd had bijna zo geheten

Phoe en Ukse vandaag ingeleid, San aan de weeen en de verloren slijmprop! Woei dat wordt een ware babyboom de komende dagen.

Anky bedankt voor je reactie op de stuwing. Ja het blijft weer wennen hoor die borstvoeding... Mar ik ga denk ik inderdaad maar eens de kraamhulp vandaag de kolf uit laten koken. Want van die harde meloenen slaapt voor geen meter...

Jij gaat het ook spannend maken trouwens. Straks beval je nog tussen de ballonnen en taart
En weer f5 voor het nieuwe schema!

Maaike is zowat een reus trouwens als ik de gewichten en lengtes van de andere babies bekijk Oh nee wacht Hidde is gelukkig ook 8 pond

Bloem voor jou wordt het ook spannend he? Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?
Gefeliciteerd Cin en Marc!!

Hier wederom niks spannends te melden helaas. Ik plof van ongeduld, maar je niks aan te doen!

Spannend al die beginnende bevallingen, ik blijf regelmatig checken!

Succes allemaal

ciao ciao
++++breekt in++++++

Phoenix van harte gefeliciteerd met je mooie dochter Maaike! Zo te lezen een snelle en heftige bevalling maar wel met een mooi resultaat. Lekker genieten!

Alle dames die al bevallen zijn van harte!! En de dames die nog moeten bevallen; succes!!

++++sluipt weer terug naar het januari-topic+++++
Cin en Marc, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Thijmen. Weer zo'n leuke naam. Dat kun je aan de februari ouders wel overlaten.

Geniet lekker van jullie kleine mannetje. Heerlijk.

Ukske, je zult wel in het ziekenhuis zijn, maar toch heel veel succes. Ik denk aan je vandaag.

San, hopelijk zet het bij jou ook door.

We gaan echt vlot he. Zometeen is het half februari, zijn alle feb.beebs al geboren.

Oei, ik lees over de stuwingsdagen. Vreselijk vond ik dat. Ik had toen nog heel veel pijn van de hechtingen, maar die harde borsten vond ik bijna nog erger.... Gelukkig duurt dat niet zo lang en past de melkproductie zich snel aan.

Hoe gaat het met de andere pasgeboren babies? Phoenix, doet Maaike het verder goed? Is haar gezichtje een beetje bijgetrokken? Het is wel echt een poepie hoor.

Wij gaan vandaag met Nina bij mijn ouders op visite. Het is toch een saai weekend omdat we geen carnavalsvierders zijn. Dan maar wat voor onszelf gaan doen.

Nina wordt nu gevoed op verzoek. Alleen vraagt ze uit zichzelf om de 3 a 4 uur, ook 's-nachts nu. Dus het doorslapen 's-nachts is afgelopen.

Heel veel succes voor de bevallende dames. En degenen die al bevallen zijn; geniet lekker van jullie hummeltjes.
Oeh spannend dagje dus weer! Ik hoop dat het doorzet San!

Heel veel succes! En Ukse natuurlijk ook...

Gelukkig afgelopen nacht geen last van maagzuur, heb geslapen als een roosje Sinds ik wakker ben wel wat ongesteldheidsachtige kramperigheid maar niets serieus.

Ciao, succes met wachten! Hoe zijn ze in Italie met inleiden, laten ze je rustig tot 2 weken na je uitgerekende datum lopen of zijn ze daar wat eerder?

Nellebelletje, gelukkig ook nog een amerikaanse naam in de lijst straks. Wij hebben namelijk ook al een Nederlandse naam dus het wordt wel eentonig anders in die lijst Alhoelwel Kim erg internationaal is natuurlijk...

Goedemorgen,

Cin en Marc, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thijmen! Is alles goed gegaan? Heel veel geluk samen.

San! Dat klinkt serieus. Hopelijk leidt dit tot een voorspoedige bevalling. Heel veel succes.

Ukse ook vandaag!

Bloem, veel succes morgen.

De verhalen van de moeders klinken positief (ik vind het al knap dat jullie tijd vinden om hier te schrijven). Phoenix, als ik het me goed herinner, zag jij ook wat op tegen de kraamtijd, net als ik. Je klinkt nu heerlijk positief. Klopt het dat het nu meevalt?

Hebben jullie allemaal al een kolf in huis? Ik heb er nu geen. Is natuurlijk ook zo gehaald. Toch even zien hoe het allemaal gaat lopen.

In het schema sta ik voor 11 februari. Dat is na de eerste echo veranderd in 13 februari (vond het eerder niet zo'n interessant detail). Dus Dextro, je mag voor ;) .

Hier nog alles rustig. Heb het idee, dat baby nog een enorme groeispurt aan het maken is. Ik (vr)eet ook erg veel op het moment. Mijn verkoudheid is wel wat minder geworden, maar gisteren heb ik nog net een spiertje verrekt in mijn zij door het gehoest en dat is irritant pijnlijk, vooral bij hoesten en bepaalde bewegingen. Ach, alvast een beetje voorbereiden op de pijn van de weeen ; ) .

Kind naar KDV, man werken, dus Mirdag, ook fijn.

Spannende dag(en) bij de februarimama's......
ahahah you didn't say the magic word
Cin en familie, van harte gefeliciteerd met Thijmen!!!!!!! Heerlijk genieten nu van elkaar, fijn dat je snel naar huis mocht Cin!!!

En verder vandaag een spannende dag, Ukse is nu sowieso bezig, enne, San ook aan haar verhalen te horen. Sterkte en veel plezier meiden! Wie nog meer

Phoenix, wat ben je ook al weer actief hier, zo snel na je bevalling! Heel leuk om je verhalen te lezen, alhoewel stuwing wel pijnlijk klinkt

Jammer Linda, dat het doorslapen voorbij is! Hihi, dat lijkt mij het meest wennen. Maar heerlijk dat ze het zo goed doet op jouw voeding.

En Bloem, morgen toch? Spannend hoor, veel succes!

Mandy, hoe ging het CTG?

Hier alles rustig, alhoewel de menstruatie-achtige krampen blijven. Poeh, al ruim een week bijna iedere dag! Hoe lang kan dat blijven duren? Dat geeft me juist het gevoel elke keer dat er wat gebeurt, maar nee, elke keer vals alarm Laat het dan maar echt doorzetten of niks! Maar ik vond 08-02-2008 ook wel een mooie datum eigenlijk, ik ga er ook voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven