Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wel verdorie Belletje! Als ik van iemand nog steun verwacht had de laatste dagen was jij het wel!! haha. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie kleine geluksventje Chris!! Heerlijk dat je in je eigen bedje ligt te genieten.
Mandy en mandyman gefeliciteerd met Scott! Stoere naam! Flinke knul zeg! Hoop dat hij snel zijn suiker zelf regelen kan!!

Kim en man van harte met Chris! Ook een leuke naam! Geniet er lekker van! Heerlijk zo`n kraam week!!

Phoenix weer naar huis,goed nieuws!

Judat,zet hem op!!

En er zijn er nog meer bezig volgens mij.....spannend allemaal!

Wij zijn net wezen meten,nou alle twijfel is overboord,ik blijf de bv geven! Meneer is gewoon ruim 4 ons in 1 week aangekomen,geboorte was hij 3320,nu 2 weken later 3840.......(Heeft hij van zijn vader en moeder ;) )

San,ik doe al afwisselen met kolven en flesje geven,bevalt goed! Alleen kolven en flesje geven hou je denk ik niet vol......verder zie ik wel wat me het meest ga voegen. Morgen gaan we voor het eerst als gezin naar een feestje en zie het niet zitten om daar de borst te geven dus nemen we gewoon gekolfde melk mee. Ben benieuwd hoe dat gaat!!
Jeetje, wat is er veel geschreven!

Mandy en Kim, van harte met jullie zoon!!!

Judat, hoop dat alles goed gaat!!

Ik hou het weer ff kort... (*sorry*)

Balen, maar nog steeds geen nieuws hier. Weeen zijn niet vanzelf op gang gekomen. Vanochtend naar zh voor allerlei testjes en nu weer thuis (gelukkig). In 95% van de gevallen komt de bevalling binnen 48 uur op gang, maar ik vrees dat ik bij de 5% hoor ...

Een ding is zeker: als mijn lijf niet uit zichzelf begint, word ik zondagochtend ingeleid.

Liefs,

Lucybelle
Even snel. Ben absoluut nog niet bijgelezen. Het naar huis komen met alle zooi en dan even lunchen en Maaike voeden is al weer genoeg om kapot te zijn en een dut nodig te hebben. Dus... Maar ik ben dus weer thuis.

Helaas heeft Ukse me afgelost in de kamer naast mij op de kraamafdeling in het ziekenhuis. Toen ik vanmoren vertrok sprak zij me vanaf haar ziekenhuis bed aan. Heel toevallig en heel leuk om haar en man en dochter te zien natuurlijk alleen niet onder de leukste omstandigheden. Zij is gisteravond met spoed gecurretteerd vanwege achtergebleven placentaresten en ligt nu nu dus in het ziekenhuis. Hopelijk mag ze snel naar huis. Maar dan zijn jullie ook op de hoogte.

Als ik straks weer een geslapen heb en weer tijd heb ga ik jullie verhalen lezen.
Lucybelle, wat jammer dat de weeen nog niet spontaan komen. Maar er kan nog veel gebeuren voor zondag. Ik duim voor je. Mag je wel thuis bevallen als de weeen spontaan komen nu?

Phoenix, welkom thuis. Rustig aan nog.

Ukse, he jee, wat jammer. Veel sterkte en beterschap en hopelijk snel weer thuis.

Cin, fijn dat Thijmen zo goed gegroeid is.
ahahah you didn't say the magic word
Belletje: gefeliciteerd met jullie zoon Chris, super hoor, lekker snelle bevalling, geniet ervan!!!

(al laat je de 'achterblijvers' natuurlijk nu wel een beetje in de steek...;-) Petrol en Mir, ik klamp me nu maar aan jullie vast...;-))

Phoenix: fijn dat je weer thuis bent. Zo te horen heeft het er aardig ingehakt. Ben je nu wel pijnvrij zegmaar? Klote zeg, zo net na de bevalling. Beterschap en laat je maar lekker verwennen thuis.

Wat toevallig zeg, dat je Ukse tegenkwam, liever niet daar natuurlijk, maarja. Ukse: heel veel beterschap, klinkt niet echt fijn, sterkte!!!!

Lucybelle: wat enorm balen zeg dat het nog niet doorzet!!! Hopelijk vandaag wel. Heb je vannacht nog wel wat kunnen slapen? Het lijkt me hartstikke vermoeiend allemaal, met die spanning erbij. Sterkte en ik duim voor je dat het allemaal snel op gang komt!

Cin: lekker joh dat Thijmen zo goed gegroeid is!!

Anky: drupje bv in de neus schijnt te helpen bij verkoudheid.. zelf nog nooit geprobeerd hoor.

Hier verder geen nieuws, ben gewoon in de slecht humeur geloof ik, ben moe en heb er even niet zo'n zin meer in, maargoed, ik heb verder niks te klagen hoor.
Ik ben zo vrij om dit mooie bericht van Bridges te kopieren van het Good Luck-topic...

Wij zijn trotse papa en mama van een DOCHTER!!! Om 12.51 uur is onze FIEKE JOHANNA ELISABETH geboren!

Het was even een opgave, maar wat zijn we trots! 4120 gram en 52 cm!

Alles goed, we genieten! Later meer!

Gefeliciteerd Bridges met jullie dochter Fieke!!!! Echt super, werd ook wel tijd voor je, jemig hee, heeft lang geduurd voor je alles met elkaar volgens mij. Maar nu kan het Grote Genieten beginnen!!!
Bridges van harte met jullie dochter,Fieke!!! Geniet ervan!
Bridges en bridgesman, van harte gefeliciteerd met Fieke! Heel veel geluk samen.

Wat gaat het hard hier....

Dextro, ik houd jou en Petrol nog wel even gezelschap denk ik.
Vandaag om 17.47 is onze dochter Eline geboren (ja inderdaad op de uitgerekende datum..) ze is geheel compleet en gezond op de wereld gekomen. Alles zit er aan en alles doet het.

Toen ik vanmiddag terugkwam in het zieken huis hebben ze me snel naar de OK gebracht waar ze al bezig waren met de voorbereidingen voor een keizersnee.

Juud had een rugge prik gekregen dus ik kon gewoon met haar praten tijdens de procedure.

Wat was er nu uiteindelijk aan de hand ? vanacht en vandaag?

Ten eerste zakte de harstlag van Eline elke keer in als Juudje een harde buik had. (Dit werd veroorzaakt door dat de navelstreng 3x om het nekje van eline gedraaid zat).

Ten tweede liep de hartslag van Eline tijdens tijdens de constante CTG meting op to rond de 180-190 slagen per minuut. (Dit kwam vermoedelijk door de reactie van Eline op de koorts van Judat).

De koorts van Judat bleek te komen door een urine weg onsteking. De gyneacoloog wou geen risico nemen en besloot tot een keizersnee procedure.

Zowel moeder als dochter maken het goed en bevinden zich nog in het ziekenhuis, Als alles goed gaat mogen ze na het weekend weer naar huis.

Als Eline geen last heeft van de infectie van Judat dan hoeft ze maar drie dagen te blijven anders wordt het ongeveer een week tot 10 dagen.

Ik ben dood op dus ik ga snel slapen, sterke aan alle dames die nog moeten bevallen en veel geluk met de baby voor iedereen warvan de kleine al geboren is

En voor alle pappa's en mamma's: Geniet er van

Judat-man
Dank voor jullie reacties, kon hier niet posten... Kijk of dit wel lukt...
Ja, hè wat goed, nu wel. Gisteren lukte het niet dus sorry dat ik jullie niet op de hoogte heb gehouden! Wij hebben idd een mooie dochter het is echt een scheetje!

Hier een rotnacht achter de rug met die naweeën. Straks even naar laten kijken want voelt niet goed... Heb er niet van kunnen slapen, in ontspanning trekt de hele boel elk half uur weer samen. Fieke wakker van half 11 tot 2 maar daarna geslapen als een roosje! Wat een lieffie... BV lukt nog niet, krijg er elke keer enorme pijn in buik van dus dat maar even wachten tot straks. Hopelijk gaat dat vandaag beter.Nu even foto's terug kijken en wachten op de kraam...
Foto's staan op de site, link staat op hangmoeders!
Aaaah, weer een meisje erbij! Gefeliciteerd Judith en vriend met jullie meisje Eline, leukleuk!

En bedankt voor de update (terwijl vriend vast helemaal stuk is...).

Bridges: balen van die naweeen zeg, je had toch genoeg voorweeen dacht ik zo, of niet? Tsss, slecht geregeld van de natuur...;-) Hopelijk vandaag een betere dag!

Alle kersverse moeders: geniet ze!!!

Lucybelle?? Hopelijk heb jij ook je kleintje inmiddels op je buik!!!
Wow, weer twee meisjes erbij!

Bridges en Judat, van harte!!! Enne, Judat had weer eens gelijk met haar voorspellende gave ('ik beval wel ff op mijn uitgerekende datum') Haha! ;)

Ik heb nog steeds een dikke baby in mijn buik, Dat wordt dus inleiden morgenochtend. Het idee vind ik inmiddels enorm spannend en ik hoop dat alles goed gaat. Vandaag dus het laatste dagje met z'n twee. Vriend en ik hebben besloten om daar maar eens volop van te genieten!
Wauw, weer twee meiden er bij! Eline en Fieke van harte welkom, en ouders geniet maar lekker van elkaar!

Phoenix, fijn dat je in ieder geval weer thuis bent, hopelijk voel je je snel weer een beetje beter. Grappig dat je Ukse ontmoet hebt in het ziekenhuis (ondanks de omstandigheden natuurlijk)

Ukse voor jou natuurlijk veel sterkte, hopelijk ben je snel weer thuis.

Nou, dan hebben we nog over, Dextro, Mir, Lucybelle en ik geloof ik?

Lucybelle wordt dus zondag, voor jou heel veel sterkte met de inleiding.

Ik kan alvast wel de datum bekend maken voor ons kleintje; het wordt geboren op 22 februari...

Draaipoging gisteren is niet meer gelukt, en de kleine ligt nu in een lastige positie met zijn voetjes naar beneden zodat een stuitbevalling in combinatie met complicaties met mijn vorige bevalling niet aan te raden is. Dus krijg ook ik een geplande keizersnede...
Goedemorgen,

Judat en Judatman, gefeliciteerd met de geboorte van Eline! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie na het weekend weer allemaal thuis.

Lucybelle, ik zag op je andere topic al een aantal positieve ervaringen wat betreft inleiden en hopelijk geeft je dat wat rust voor vandaag en vannacht. Veel succes morgen.

Hopelijk gaat het met de andere dames hier ook goed.

Phoenix?

Ciao ciao nog in het ziekenhuis?

Sanne, al weer meer gewend, weer wat rust kunnen nemen? Ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen... vond het zelf na de eerste behoorlijk pittig (en maak me nu ook wel zorgen over de eerste tijd).

Hier alles rustig.... goede nacht gehad. Fijne dag.
Kim, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Chris. Geniet er lekker van. Gelijk heb je, om voor te piepen, zou ik ook doen, als ik de kans had...:))

Bridges, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk gaan de naweeën snel weg.

Judat, jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Het is nog spannend geweest zeg. Jeetje. Hopelijk mag ze snel met je mee naar huis.

Cin, wat goed dat de BV zo goed loopt. Lekker gevoel is dat he. Ik blijf het zelf bizar vinden, dat mijn kleintje het zo goed doet op mijn BV. Een mooi verschijnsel is het.

Lucybelle, zondagavond het je in ieder geval een baby in je handen. Geniet lekker van vandaag. Ga lekker uit eten ofzo, want zometeen komt er een tijdje niets van. (tenminste, wij zijn nog niet geweest sinds de geboorte van Nina en ik begin er best wel zin in te krijgen)

Phoenix, welkom thuis. Wat sneu voor Ukse dat ze je heeft afgelost. Hopelijk mag zij ook snel naar huis. Hoe wisten jullie dat jullie het waren? Jullie kenden elkaar toch niet in levenden lijve, of toch?

Dextro, hopelijk is je humeur wat beter geworden? Nog effe meid....

Door het kolven kwam ik erachter dat ik slechts 60 cc uit 1 borst haal. Nina gaf altijd de indruk voldoende te hebben, als ze 1 borst leeghad. Maar nu ik dit weet, leg ik haar direct na de 1e borst, aan de 2e aan, en drinkt ze daar ook nog 5 minuten. Wel raar, want ze groeide goed. Maar nu ik haar standaard 2 borsten geef, trekt ze het wel effe langer. Vannacht om half 1 kwam ze, en toen pas weer om 6 uur. Dus zeker de moeite waard.

Ga ze vandaag en morgen maar steeds leegkolven en het flesje geven, want mijn tepels worden een beetje pijnlijk... Kan ik ze even wat rust geven.

Het is nog wachten op de laatste paar babies hier. Moet ook wel snel gebeuren, want het is maar een korte maand natuurlijk.

Ga weer eens even op Hangmoeders kijken voor de foto's van de kersverse mama's.
Jippie, weer drie ukkies erbij!!!

Belletje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Chris!

Bridges en man, van harte met de geboorte van jullie dochtertje Fieke!

Judat en man gefeliciteerd met jullie meisje Eline. De eerste op de uitgerekende datum! Wat een bevallingsverhaal trouwens zeg. Blij dat het allemaal goed is afgelopen. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis!

Petrol, jammer dat het draaien niet is gelukt. Nog een weekje geduld en dan heb je wel die kleine al in je armen! Dat moet toch een mooi vooruitzicht zijn.

Lucybelle, voor jullie duurt het nu ook niet lang meer. Geniet nog van jullie laatste dag samen! En natuurlijk veel succes voor morgen!

Phoenix, wat fijn dat je weer thuis bent! Doe je het wel rustig aan, lijkt me niet niks zo'n ontsteking.

Hier gaat alles al weer wat beter. Heb van verschillende mensen de nodige peptalk om mijn oren gekregen en hier ook veel lieve berichtjes gehad. Iedereen zegt dat het na een paar weken echt beter wordt dus daar hou ik me maar aan vast. Ik moet ook niet willen dat alles meteen in een keer helemaal goed gaat. Gewoon rustig aan en als het vandaag niet lukt, dan morgen maar.

Afgelopen nacht kwam Merel om half 3 en half 7. Tussendoor heeft zij (en wij dus ook) lekker geslapen. Na de voeding van half 10 heeft ze nog lekker bij mij gelegen en op mijn buik in slaap gevallen. Ze lag heerlijk te dromen en ondertussen gekke bekken te trekken en te lachen, zo schattig! Ik weer huilen, maar nu van geluk!

Liefs, san
Wauw, 2 meiden en een jongen erbij! Wat een heerlijk nieuws weer.

Verder houd ik het even kort, want het is druk hier met 3 kinderen, bezoek en nu definitief zonder kraamhulp (snik).

Bridges, hier ook enorm naweeën, een dag of 4-5 lang. Ik moest echt af en toe meepuffen en mijn baarmoeder is ook pas sinds gisteren weer voldoende gezakt. Ik heb de eerste nachten behoorlijk wat paracetemol geslikt, al hielp dat niet geweldig.

Ga nu snel tafel dekken. Ik merk dat ik nog even moet zoeken naar een ritme met 3 kinderen nu ook Minimeis steeds meer wakker wordt overdag. Gelukkig slaapt ze 's nachts als een zonnetje (voedingen om 0, 4 en 6 uur), alleen houdt verkouden zoon ons nu wakker. Ach ja, je kan niet alles hebben.
En wauw, ik zie dat het schema ook al weer bijgewerkt is. Wat ben je snel Phoenix. Hoe is het nu me je?

Kaartjes krijgen jullie als het goed vandaag, drukker had een stomme fout gemaakt en de hele boel moest weer opnieuw besteld en gedrukt worden, vandaar dat ze nu na een week pas op de post gegaan zijn.
Lucybelle, sterkte. Ik denk aan je!
Ik ben vooral moe, moe, moe en slap. En de onderbroken nachten helpen natuurlijk niet voor mijn herstel. Bij ieder buikpijntje en bloedverlies denk ik ook nog eens meteen: oh nee! Echt wat ben ik ziek geweest... Niet grappig. Ik had op een gegeven moment 39,9. En een pijn, niet normaal. Jullie willen echt niet weten hoe ik de trap af gekomen ben. Zittend en met iedere trede die ik naar beneden gleed werd ik helemaal duizelig en draaierig van de pijn. Hangend aan mijn man naar de auto gesleept en bij het ziekenhuis in een rolstoel vervoerd.

Maar goed, ik ben nu pijn- en koortsvrij en moet nog 3 dagen antibiotica slikken. Verder is het dus echt een kwestie van herstellen. Ik merk echt dat mijn lichaam een flinke klap heeft opgelopen. Eerst natuurlijk die verbouwing, met tussendoor nog een vriendin die bevallen was en vervolgens geopereerd moest worden, daarna manlief met zijn oogontsteking, ikzelf en sjoerd tig keer ziek van de buikgriep, dan nog bevallen en een kraamweek en nu dit erachteraan. Dat is echt even teveel. Dus als ik hier iets minder fanatiek ben dan weten jullie hoe het komt

Ik zag al een aantal nieuwe babies voorbij komen dus die heb ik snel in het schema opgenomen. Allemaal gefeliciteerd!

En blijkbaar mag ik weer aan het werk want Judat is ook bevallen! Van harte meid! Ik hoor snel de details wel van je!

Ik wist trouwens inderdaad niet hoe Ukse eruit zag. Maar zij sprak mij aan. Zij wist natuurlijk van hier al dat ik op de kraamafdeling in het ziekenhuis lag. En blijkbaar had ze mijn naam ergens opgepikt of zo, dat weet ik niet precies.

Maar ik heb Annelotte dus ook even mogen bewonderen en zij heeft Maaike even bekeken. Dus we hadden een soort minimeeting

Nou ik ga eens even kijken of ik een rondje kan lopen, het is zulk mooi weer.

Groetjes,

Phoenix
Wat een ontwikkelingen zo binnen een paar dagen! Meiden gefelicieerd met de kleintjes.

Nu de allerlaaste nog: succes!

Ik kan alle berichtgeving icm jullie namen nauwlijks bijhouden (sommige van jullie zijn daar echt heel goed in, ikke niet SORRY!), maar het valt me op dat we niet zonder slag of stoot zijn bevallen. Volgens mij wel 4x ks en nog zeker 2 of 3 ziekenhuis opnames ivm andere omstandigheden.

Hier gaat alles goed (11 dgn na ks). Ben gisteren 'op visite' geweest bij opa en oma en vandaag even naar een babywinkeltje geweest om iets leuks te komen voor mijn meisje.

Ga nu ff voeden en een tukkie doen.

Groet. Bloem
Voor iedereen die bevallen is, van harte gefeliciteerd met jullie wonder!! Geniet van de kraamtijd!

Ik ben ontslagen uit het ziekenhuis. Afgelopen donderdag had ik wat last van krampen in mijn buik en voelde ik me niet helemaal fijn. 's Avonds begon ik te vloeien (had een waarschuwing gehad dat de placenta voor 99,9% weg was) en ik heb meteen de vk gebeld. Manlief later ook nog een keer en binnen een half uur mocht in naar het zh. De gyn. was opgepiept en er stond gelukkig een ok team klaar. Om 22 uur mocht ik door en ben ik gecurreteerd. Het ging om een stukje van een doorsnede van 1,8 cm. Ik ben nog wel 1,5 liter verloren, maar had een hb van 6,6 na die tijd. Ik was voorzien van een tampon en mocht naar de kraam. Die tampon (12 meter gaas) hebben ze er gister samen met de catheter eruit gehaald en dat ging goed. Als het goed ging zou ik snel naar huis mogen. Uiteindelijk ben ik met een antibioticarecept naar huis gestuurd. Ik ben blij dat ik thuis ben.

Hoe ik weet wie phoenix is, ik had ooit op haar blog via hangmoeders gekeken en herkende haar gezicht toen ze ontslagen werd uit het ziekenhuis. Het ziekenhuis hier is niet groot en ik lag th van de balie, vandaar...... (er liggen nu nog maar 2 mama's en een deel van de vp ging lekker naar huis)

Ik ga nu genieten van het thuis zijn en van man en kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven