Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
*klaagmodus aan* pfff, ben even helemaal klaar met mezelf.. Sta echt op het punt om in janken uit te barsten, zouden dan eindelijk de prekraamtranen komen?!

Zoon is zo verschrikkelijk lief en heeft heel lang geslapen dus ik heb toch wel tijd gehad voor mezelf maar toch... Loop al zo verschrikkelijk achter met het zwangerschapsweekboekje maar heb gewoon geen zin om er aan te beginnen. En dan hoor ik weer over die babytjes die doodgestoken zijn op een kdv... Ga denk ik maar lekker in bed liggen zo en maar vroeg slapen. Wie weet knap ik daar van op! *Klaagmodus uit*

Konela wat leuk dat jullie de datum weten!!! En de 29ste is ook een mooie datum, zeker omdat je opa dan jarig is!

Jemig Bagheera wat een moeilijke schoonouders heb jij zeg! Alsof je op ze zit te wachten als je net bevallen bent... En ik zou maar wat langer voor jullie zelf nemen hoor! Een keizersnede is heel heftig en ik weet niet of je bv wilt geven? Want doordat je geen bevallingshormoon aanmaakt komt de bv ook moeilijker op gang. Dus binnen het uur aanleggen en dan éérst maar eens jullie zoon gaan bewonderen voordat hij uit je armen gerukt wordt door schoonmoeder!

Mijn schoonmoeder wou ook persé naar het zh komen toen ik net was bevallen. Vriend zei dat ik mocht douchen en daarna naar huis mocht. Belt ze tijdens het douchen gewoon op om te vragen of ze tóch niet even kon komen.. Eh NEE!!!

Deze keer bellen we helemaal niet als het tussen 20:00 en 8 uur geboren word. Heb geen zin in vistite en nu hebben we zoon natuurlijk ook rondlopen. Die mag als eerste van z'n broertje of zusje genieten!

Kabouter mocht Tessa vandaag al naar huis? Kan m hel goed voorstellen dat het wel eng is hoor! Zeker als ze naar huis moet omdat de afdeling eigenlijk te vol is...

Beterschap voor Seppe! Zoon is ook aan het kotsen en aan de dunne poep maar heeft gelukkig geen koorts.

Ringel, ben toch wel erg benieuwd hoor! Dat gerommel is er natuurlijk niet voor niks!

Ik mag vanaf morgen thuis bevallen! Maar ga er vanuit dat de baby nog 4 weken blijft zitten. Maar meer omdat ik het emotioneel geloof ik niet aankan als hij/zij eerder komt.

Zoon ligt te kletsen, even kijken of z'n luier nog wel schoon is...
Hhhm dames, voor het geval jullie ons topic niet meer kunnen terugvinden in de lijst (we waren drastisch gezakt tot 300 onder NAP), haal ik hem wel even omhoog..

Ik houd wel ff een monoloog.. Ik verveel me vandaag op de 1 of andere manier enorm. Heb ook eigenlijk geen flauw idee wat ik moet of kan doen waar ik ook nog zin in heb. Vooral er zin in hebben vind ik nu belangrijk. Kan wel blijven was vouwen, maar dat doet Sjaanie dus niet he!

Misschien zijn jullie wel met zijn allen aan het baren, gezellig, dat jullie mij gevraagd hebben.. Nee hoor, weet dat een hoop van jullie het druk zat hebben met andere rondhuppelende kleintjes of hormonale mannen of lekker aan zichzelf denken!!

Ik zie nu ineens zo'n hele kring persende hoofden voor me: hihi...

Ibbel, gaat het alweer beter met Seppe?

Nou, vanavond nog even naar een bescheiden feestje (heb ik eigenlijk geen zin in, dus we gaan niet te lang) en dan morgen zien we wel weer wat de dag ons brengt he!! Misschien wel een baby? Ringel, jij misschien? Ik wil ook wel, maar weet (nog) niet hoe het moet..
Aaah Bokito, ga vanavond maar ff lekker aan jezelf denken!!
Aaaaah sjaanie is remy......Nou hier ben ik weer hoor.

Konela, wat fijn dat jij nu ook weet wanneer je moeder gaat worden! En ik ben zelf ook helemaal voor de 29e!

heb bij Lief al chinees besteld voor de 28e hopelijkzet dat zoden aan de dijk (hahahaha)

euh........ja dus maar ff ego.

Wij zijn vanmiddag nog amar ff wat boodschapjes gaan doen. Man o man wat moet dat een hilarisch gezicht zijn geweest om mij daar hoogzwangerachtig door het winkelcentrum te zien waggelen. Lief moets gewoon om de 5 minuten ff stoppen omdat ik hem niet bij kon houden. Heb een pyama met knoopjes bij de livera gekocht (hahahah Yolanthes choice, maar had het zelf kunnen uitzoeken) lig ik toch een beetje redelijk netjes in m'n kraam bed. Heb ook de shirtjes die ik aan heb gehad met de bevalling van MAyte maar weer opgeduikeld en klaargelegd voor ziekenhuis tas. (zijn rood en oranje, mocht je onder de bloed/poep/pies/weet ikveel wat voor vloeibare substantie komen te zitten dan vallen die niet zo op en nog een tip, neem na de bevalling alleen zwart/wit foto's zijn net ff een tikkie charmanter voor de pas bevallen vrouw)

Maar nu jullie het toch over ondergoed/lingerie hebben. Ik zweer momenteel bij tenten en die blijf ik vooralsnog ook wel dragen, vanwege het comfort en de mogelijke toekomstige aambeien....... Heb na het hele baby gebeuren van Mayte (dus ook na de borstvoeding) mezelf getrakteerd op een aantal setjes van Marlies Dekkers het heeft m'n borsten iig geen slecht gedaan en zijn nadien weer redelijk mooi in vorm gekomen. Wel iets slapper, maar een kniesoor die daar op let.

Maar ik zag bij de Livera echt van dat huiveringwekkende zwangerschapsondergoed. meeeeeeen dat was gewoon echt zonder tentstokken niet te dragen! (heb zelf gewone heupslips en boxertjes, dit waren van die dingen waar je buik ook bij in past)

En ik heb nog 2 overslagrompertjes gekocht r de baby (ik denk trouwens steeds vaker dat we toch een ventje gan krijgen) had al wel rompertjes die je over het hoofd aantrekt, maar het lijkt me na de geboorte traumatisch geneog voor dekleine om door het geboorte kanaal te worden geperst met dat hoofd, als er dan meteen weer iets over je hoofd wordt gesjord.lijkt me niet echt prettig dan.

en verder rustig aan gedaan vanmiddag. bij de vk vanmiddag kon ik niet eens meer van de onderzoeks tafel afkomen, was het in m'n rug geschoten, TOEN voelde ik me echt een gestrande walvis op het droge.
Bagheera, wat een ramp zeg..

Las toevallig net een verhaal over een vrouw die net was bevallen d.m.v. een keizersnede. Toen ze terugkwam lag haar baby in de armen van schoonmoeder! Dat zou mij echt in het verkeerde keelgat schieten..

En de baby in een doos op de hoedenplank. Gaat het niet?!!

Kabouter is Tessa al thuis? Ben benieuwd hoe het met je is!

Bokito

Ik word gek van de oefenweeën! Ik werd vanmorgen wakker van de pijn. Ik dacht serieus dat het begonnen was, maar het zakte toch weer weg. En dat kan nog weken aanhouden..
Summer, dat verhaal heb ik ook gelezen en eigenlijk is dat mijn schrikbeeld.... Maar mijn schoonmoeder is geen monster, hoor. Ze heeft wat typische trekjes.

Ik ben ook heel benieuwd of Tessa thuis is. En wanneer Anna met Rosanne thuiskomt. Dat zal ook wel snel zijn.

Bokito, ik ga geen borstvoeding geven ivm borstverkleining en medicatie. En ach, mijn schoonmoeder is bijna 79 jaar en wordt voor het eerst (en wrs. laatst: man is enig kind) oma, dus wat dat betreft gun ik het haar wel. Al heeft het een hele tijd geduurd voordat ze wat enthousiasme op kon brengen, dat duurde zeker tot de 6e maand.
Zo, ben ik ook weer!

Konela: Spannend! Aankomende week dus al 2 babietjes in de planning. Ben benieuwd hoeveel er nog spontaan bijkomen.

Summer: Au! Ik hoop voor je dat het niet nog weken gaat duren als je nu al zo'n pijn hebt steeds...

Heb wel bijgelezen, maar ben behoorlijk moe dus het meeste vergeten... Sorry. Ik ga nu dus even met de benen omhoog lekker beeldbuizen. Misschien kom ik zo nog even terug!
Ach gos, Floor, Wat schattig dat je man zo bezig is met de bevalling dat hij er zelfs over droomt!!!

Frans, wat lief dat Milena zelf ook een kado voor de baby wil kopen. Hoe gaat het met haar, voelt ze zich alweer wat beter? Zo sneu, als die kleintjes ziek zijn!

Sjaan, mijn man is ook niet van de spelletjes. Maar ik wel!! Ik heb wat afgedobbeld met vriendinnen. En klaverjassen, ook geweldig!! En het zou wel gezellig zijn, met z'n allen tegelijk bevallen. Is wel minder leuk voor de spanning op het forum, als het in 1 keer klaar is...

Skoempie, ik heb beneden ook luiers en doekjes liggen. Is zeker nu wel handig, hoef ik niet steeds met elf kilo de trap op en af!

Draakje, ik ben ook zo slecht in ruzie maken. Zit ook altijd te huilen, hoe boos ik ook ben!!

Bokito, voel je je alweer wat beter? Dikke knuffel voor jou. Hoe gaat het met je zoontje? Nog steeds aan het spugen? En hoe is het met je konijn?

Lady, wat spannend dat de vk denkt dat je misschien wel snel gaat bevallen!! Benieuwd of ze gelijk krijgt!!

Ik ben na vorige zwangerschap zonder moeite 10 kilo extra afgevallen (nadat de 14 kilo van de zwangerschap eraf waren), ik kon dus makkelijk weer in mijn oude kleding en lingerie.

Bagheera en Konela, dit wordt jullie laatste weekend zonder baby!! Wat een raar idee.

Konela, wat leuk dat je de verjaardag van je opa hebt gekozen. Heel bijzonder!!

Ibbel, ook al zo'n ziek kleintje! Wat naar! Heeft hij nog steeds koorts? Beterschap voor hem!

Ik zit vandaag op 37 weken!! Ben zo blij met deze mijlpaal, laat de baby nu maar komen!! Ga zo lekker relaxen, tot morgen!

Liefs Lein
Lein, ook al weer op 37 weken...... het gaat nu echt opschieten, ik ben benieuwd wanneer de geboorten gaan losbarsten.

Grrrrr.... kan weer niet slapen. Ik word er helemaal gek van. Baby is altijd onrustig tussen 0.00 en 4.00 uur. Hij kruipt nu weer helemaal omhoog wat ontzettend zeer doet tussen mijn ribben, hij komt bijna met zijn hoofdje tussen mijn borsten (dat zou een heel gek gezicht zijn....). Ik ben er maar uit gegaan, ik was misselijk van de honger. Heb even een geroosterde boterham gegeten en voel me nu wat beter. Ik kan met die hoge baby alleen maar muizenhapjes eten en ben veel misselijk. Gelukkig kan ik aftellen.

Ringel, ben jij eigenlijk al uit de naam? Heeft iedereen naam eigenlijk al klaar?

Nou, ik ga eens kijken of internet nog meer te bieden heeft op dit tijdstip. Ik heb net de kat naar buiten gelaten en wil er toch even op wachten tot ze weer naar binnen wil. Beestje is oud en ik vind het zo zielig om haar met deze temperatuur de hele nacht (nou ja, nog een halve) buiten te laten.....
Goeiemorgen!

Nou het gaat wel iets beter met me, maar denk dat ik gewoon ff alles eruit moet brullen... Vriend zei ook dat het heel normaal is en logisch om me nu zo te voelen en dat vond ik dan wel weer ontzettend lief, hij is normaal helemaal niet zo (doe maar gewoon, van eten word je dik en van zeuren niks wijzer enz)

Gister toen ik naar boven ging het raam even dicht gedaan op de kamer van zoon maar hij lag gewoon wakker in bed dus hebben we samen nog even in het grote bed naar schaatsten gekeken, zo gezellig! Er was een stelletje dat een spaanse kur reed en hij ging toen ook allemaal dingen met z'n handen/vingers doen, zó schattig!

Konijn deed gewoon maf... Stom beest! Maar wel weer een zorg minder! (hoewel die tranen wél goed zouden stromen als ik hem nu moest begraven ;p)

Namen zijn we denk ik wel uit. Jongensnaam 1 staat in de top 20 dus die valt voor mij gelijk af. Maar weet niet hoe vriend erover denkt, dat bekijken we gewoon na de bevalling!

Als het een meisje is krijgt ze dus een jongensnaam uit de top 20...

Ondergoed heb ik nu gewoon een maat groter gekocht. Bij zoon kon ik nog wel in m'n strings lopen maar die sneden nu zo verschrikkelijk in m'n vel dat ik lekker op de onderbroeken ben overgegaan. Maar hier geen buik ondergoed hoor!

Pfff Bagheera wat vervelend dat je nu steeds wakker bent.. Bij mij is de baby juist minder vervelend aan het doen, vaak alleen 's avonds op de bank dat ik ineens 2 (?) hele rare bulten heb...

Ja zoon wil z'n flesje en ik snak naar een kop thee!

Ben vandaag trouwens ook 37 weken!
Hier weer een klein berichtje vanuit het ziekenhuis. Bedankt voor al jullie felicitaties en lieve berichtjes! Het ziekenhuis is super hier maar het internet werkt voor geen meter. Snel typen voordat hij weer vastloopt en opnieuw moet opstarten.

De keizersnede moest gebeuren omdat ik op maandagmorgen om 04.00 wakker werd in een plas bloed. Niemand wist waar dit vandaan kwam en daarom wilden ze geen risico lopen. UIteindelijk is gebleken dat er een scheurtje was ontstaan in mijn placenta. De gyn. wilde geen risico nemen en hebben haar dus gehaald. Dinsdag verwacht ik weer thuis te zijn met Rosanne en kan ik weer normaal internetten!
goedenmoge,

Leuk anna dat je ons op de hoogte houd vanuit het ziekenhuis!

Tjeempig lijkt me wel heeeeel erg schrikken als je zo wakker wordt. Was je in paniek?

Fijn iig dat er geen enkele risico is genomen en dat je nu je kleine meid hebt. Heerlijk!

Strings brrrrr moet er nu echt niet aan denken hoor. Ik ben op het moment helemaal van de grote bangmakers

Heb ook een paar van die buikonderbroeken (had ik nog van de vorige keer) maar heb deze keer eigenlijk liever niets op mijn buik. Zit ook vaak thuis met mijn buik bloot.

Ennne nee mijn decollote zal niet uit mijn bh scheuren

Ze zijn wel weer lekker gegroeid, maar ik begon al niet bij groot.

Gisteren trouwens bevallings-bel-instructie gekregen. Dus ben er klaar voor. Nu wil eigenlijk wel al bevallen maar ik heb tot volgende week donderdag eigenlijk een vol gezellig programma. Dus toch nog maar heeeeel ff wachten.

Zal ook wel gebeuren want er rommelt hier niets.

Ff een vraagje: hebben jullie ook "zorgen" dat je vliezen breken bv op de bank of in de auto??

Ik dacht hieraan omdat wij natuurlijk nu een huisje in onderhuur hebben en hier staat een hele mooie (dure) leren bank en evt bij iemand op visite.

Ga een heerlijk ontbijtje in elkaar frutselen, manlief is weer gezellig thuis. (en mag nu niet meer weg!)
@Anna, jeetje wat moet jij geschorkken zijn zeg toen je die plas bloed zag! Fijn dat alles nu goed si en dinsdag lekker naar huis.

@Barrel, daar heb ik eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht. Nu ben ik de laatste tijd ook niet zo van het bij anderen op bezoek willen gaan dus dat valt wel mee, onze auto is oud kreng dus een mega ramp zal het niet zijn (misschientoch maar een dikke handdoek ofzo op de stoel leggen?) ik rij sowieso niet meer zelf, pas niet meer achter het stuur (of ja dat past wel, maar dan moet de stoel zo ver naar achteren dat ik niet meer bij de pedalen kan en Mayte past niet meer in d'r stoeltje of ze moet zich helemaal opkrullen.

en onze bank is ook 2e hands. Hebben we met opzet gedaan zodat we ons niet druk hoeven te maken om vlekken.

@Frans jouw man zal ook wel weer thuis zijn.

Hier een bagger ancht geahd. Nou ja opzich wel redelijk geslapen, maar vanaf 4.00 een half uurjte slapen en dan weer wakker. Heb Lief ook al naar zolder gestuurd ivm mijn gedraai en gewoel. Mayte was om 7.15 weer paraat en is nog even bij mij in bed gekropen. en om 7.45 zijn we toch maar naar beneden gegaan. Heb buikpijn en ben onrustig in m'n lijf........(het onrustige benen gevoel maar dan door je hele lijf heen, lijkt erg spastisch allemaal)
Goedemorgen allemaal........

Voor het eerst sinds dagen heb ik een nacht héérlijk geslapen! 1x uit bed om te plassen en verder zonder kussen op m'n zij én rug geslapen? Meestal doet dat pijn en vannacht....... oh helemaal bijgekomen!

Die nachten dat je 's nachts wakker ligt vind ik zo erg, die breken echt op zeg...

Nou ben inmiddels een beetje aan het idee gewend... Gisteren langs mijn opa & oma gegaan en mijn opa was zó trots dat ik op zijn verjaardag ga bevallen. Toen ik weg ging zat hij (heel klein dun mannetje van 92) in zijn hele grote bruine leren stoel helemaal te stralen en zei hij steeds "bedankt hoor, voor dit goede nieuws, bedankt hoor!!!". Hij voelt zich de koning te rijk, echt aandoenlijk!

Verder vertellen we de datum wel. Hang het niet aan de grote klok, maar als mensen er om vragen dan zeggen we het wel. En natuurlijk gezin en vriendinnen wel meteen gebeld.

Over de kans dat de baby nog draait > hier heb ik het bij de gyn niet over gehad. Heb dus niet gevraagd naar percentages ofzo. Maar idd gisterenavond moest ik hier ineens aan denken!! En ben nu zo ingesteld op ks, dat ik er echt niet meer aan moet denken dat de baby draait, hahaha. Natuurlijke bevalling gaat boven alles natuurlijk, maar je stelt je wel ergens op in!!! Gelukkig kan ik wel goed het hoofdje voelen, dus draaien zou ik wel merken.

Wat zijn veel meiden hier trouwens crea, met verven en zelf dingen maken. leuk hoor! Vind het jammer dat ik zelf a-creatief ben, dus is niet voor mij weggelegd...

Grote tenten.... ben naar de Zeeman gegaan en heb 6 van die enorme zwarte tenten gekocht. Leek mee heerlijk, van die enorme onderbroeken. Heb ze gewassen, in de droger gedaan en nu zou een 6-jarige er met de billen inpassen. Ze zijn en ieniemini geworden, dus zo maar even passen.... Iets niet helemaal goed gegaan dus!

@ Skoempie > ik heb beneden een lade in ons dressior leeg voor babyspullen zodat ik daar ook alles bij de hand heb. Lijkt me niet handig om steeds voor alles naar boven te moeten lopen.

@ Lady > Spannend als de VK zo iets zegt he "hoop je nog terug te zien". Dat lijkt me echt helemaal "het wonder" van een natuurlijke bevalling, de spanning van wachten op de komst van je kindje. Heerlijk!

@ Bagheera > hele goede, om alvast de papieren voor de aangifte voor te bereiden! Nog meer van die goede tips? Voel je je er al een beetje klaar voor? Ik hoop dat je voor donderdag al in de gelegenheid bent je hele verhaal op het forum te zetten, dan kan ik me nog snel voorbereiden voordat ik aan de beurt ben, hahahaha!!!!

@ Barrel > volgens mij klinkt alles helemaal goed toch, over de lengte en het gewicht van je kindje! Echt geen zorgen hoor lijkt me, gewoon een mooi gewicht! Over dat vruchtwater verlies, mijn vriend had een heel goed idee > vanaf nu kan je toch gewoon in een regenbroek lopen met afgeplakte pijpen??? Dan weet je zeker dat je bij niemand de bank bevuilt!!! Nou aan zo'n vent heb je iets he, hahaha.

@ Bokito > helpt het om eens lekker goed uit te huilen??? Of heb je dat al gedaan? Soms kan ik ook zo met m'n ziel onder m'n arm lopen en dan hept maar 1 ding, er helemaal aan toegeven en heerlijk huilen, huilen en huilen!!! En jezelf natuurlijk lekker laten troosten en kroelen door je man!!!

@ Anna > fijn dat Rosanne bijna naar huis mag! Wat zullen jullie geschrokken zijn met die plas bloed en fijn dat ze geen risico namen. Is alles verder wel helemaal goed met jullie beiden??

Fijne zaterdag allemaal!
Bagheera, 7 pampers op een dag? Ik zou op iets meer rekenen in het begin. Zoveel voedingen als hij krijgt, zoveel pampers heeft ie nodig. Vervelend dat je niet normaal tegen je schoonfamilie kan zeggen wat je wensen zijn. Mijn lieve vriendinnetje wilde ook graag in het ziekenhuis zijn en mijn moeder wilde me tijdens de weeen ook graag even een aai over mijn bol geven, maar ik bleef liever in mijn eigen wereldje. Gelukkig kon iedereen dat begrijpen.

Barrel, zou je vervuiling door vruchtwater niet kunnen declareren bij je verzekeraar , 't is toch overmacht? En als je baby is ingedaald valt het wel mee met die plens toch. In de auto ga ik wel op een kraammatrasje zitten, maar dan nog, de kans dat de bevalling begint met het breken van je vliezen is ook niet zo groot.

Onze bank is nieuw en Seppe heeft hem gister gedoopt met een plakkaat kots. Maandag moet er dus een hoes naar de stomerij...
Aah, zielig allemaal kindjes die ziek zijn. Dat is niet fijn. De griepgolf gaat door zo te merken.

Ik geloof dat 10 of 20 % van de bevallingen begint met het breken van de vliezen. Toch heb ik mijn matras beschermd en ook in de auto leg ik een vuilniszak met daarop een handdoek op de zitting. Zeker ook omdat we daar vandaag en morgen 1,5 uur in zitten en volgende week zelfs 2,5 uur. Ik heb een leren bank, ik heb niet het idee dat het daar in kan trekken. Wij hebben dus alles van hout, metaal of leer maar in ieder geval afneembaar want onze katten kotsen ook nog wel eens en we waren al dat geboen op de vlekken helemaal beu.

Sjaanie, ik had gisteren ook zo'n dag. Had nergens zin in, het regende pijpenstelen en ik verveelde me dood. Echt zoiets van: dat kind mag nu wel een keer komen. Maar goed, uiteindelijk mijn zus vereerd met een bezoekje en daarna was het wel weer oke. Maar ik was zo gefrustreerd, om niks. GRRR. Blij toe dat het weekend is nu. Mijn man zag gisteren ook wel dat ik het echt eventjes zat ben en die zei heel lief: morgen leg ik je in de watten! Dus dat is fijn. Niet dat hij veel hoeft te doen daarvoor, gewoon zo meteen op staan en lekker met mij naar de supermarkt, samen broodje eten en dan ben ik weer helemaal blij. Vannacht ook de halve nacht liggen kroelen, dan slaap ik geweldig. Hij doet erg zijn best! Hij denkt trouwens dat onze beeb 2-2-9 wordt geboren, dat is volgende week maandag "al". Ik ben ook enorm benieuwd wie er als eerste gaat bevallen.

Fijn Tessa thuis en Rosanne die dinsdag mag. Jeetje Anna wat een eng verhaal maar gelukkig zo'n goede afloop!
heb mijn best gedaan Ringel. (hyves)

Maar heb verder geen idee wie al die mensen op die foto's zijn. Ik schijn ook eerst nog geaccepteerd te moeten worden dus ik wacht af. Als ik nog iets moet doen moet je het even zeggen. Ik geloof niet dat ik heel handig ben met dit soort dingen.
quote:Konela schreef op 24 januari 2009 @ 09:18:

@ Barrel > volgens mij klinkt alles helemaal goed toch, over de lengte en het gewicht van je kindje! Echt geen zorgen hoor lijkt me, gewoon een mooi gewicht! Over dat vruchtwater verlies, mijn vriend had een heel goed idee > vanaf nu kan je toch gewoon in een regenbroek lopen met afgeplakte pijpen??? Dan weet je zeker dat je bij niemand de bank bevuilt!!! Nou aan zo'n vent heb je iets he, hahaha.

Dat ik daar zelf niet opgekomen ben!!!

Mss nog meer tips??????
Floor, je kan op hyves! Er is een wie is wie en een voorstelrubriek, die bolle ben ik
Goedemorgen!

Hahaha ik zie ons al lopen met die regenbroek Konela! Ik had er eigenlijk ook nog helemaal niet over nagedacht. Denk wel dat ik Floortje na-aap en een vuilniszak+handdoek in de auto leg. Zelf rijden doe ik ook niet vaak meer. Soms nog een klein stukje naar de supermarkt ofzo... En onze bank is ook van leer, dus hoop dat het daar niet intrekt.

Anna: Wow, wat zal jij geschrokken zijn zeg, toen je wakker was. Fijn dat Rosanne alweer snel naar huis mag!

Bagheera: Wij zijn wel uit de naam ja! Mede dankzij iemand hier op het forum... Ik had die naam al eens gehoord, maar toen zij 'm zei dacht ik, ja dat is dr naam. Gelukkig vond manlief m ook meteen prachtig. We noemen haar nu ook al zo. Heten twee kindjes van dit forum wel hetzelfde... Ik hoop dat je dat niet erg vindt Loewyz?

Ik moet ook nog wat gewone onderbroeken hebben. Die van Zeeman zijn dus geen succes Konela?
Ik heb die van de hema, die zijn wel ok. Niet van die zw.schapsonderbroeken hoor, maar gewoon tenten. Tsja, die vind ik nu wel erg lekker zitten. En had van de hennes ook al setjes van 3 gekocht in mt 42, die zijn ook erg goed (hipsters) en blijven mooi. Ik doe niets in de droger want die hebben wij niet, weet neit of het daardoor kwam?

Gister verjaardag gehad en was pas om 2 uur thuis!! Zo gezellig was het en ik voelde me helemaal ok!! (ging als laatste weg.. je had die mensen moeten zien kijken.. Of ik wel helemaal spoorde..)

Anna, fijn zeg, dat ze dinsdag naar huis mag! Ja idd, ben je niet geschrokken, toen je bloed had?? (had je je matrasbeschermer er al op?? )

Barrel, het is toch een leren bank? Die ka je toch wel afnemen? Oja, ik rij nog overal heen hoor, zit wel iets minder comfortabel, maar fietsen vind ik niet fijn meer en ver lopen ook niet echt.. Dan maar de auto he..

Vandaag een lekker relaxed doe dagje: met vriendinnen leuten en voor de rest heb ik gister afgesproken met de baby dat ie morgen komt, dus dan weten jullie het vast. (kijken of ik opvoedkundig door de eerste test kom.. )
Huh Fesa, Loewyz heeft toch een jochie?

Wij zijn ook uit de naam, allang eigenlijk en ook wij noemen haar al zo.. En de andere naam die ik ook leuk vond is vorige week hier in de buurt geboren, dus nu wordt het zeker bij wat we al wilden..
Ook bij Loewyz staat een M hoor.

Naam hier ook al lang bekend, maar we noemen m niet want anders gaat zoonlief de naam ook gebruiken... geen goed plan.

Nu is het nog steeds veilig zusje

Het is wel een leren bank maar zo'n grof leren. Ik ben bang dat er dadelijk wel een vlek of luchtje ? aan blijft zitten. Dus ook maar veilig op een dikke handdoek.

Leuk he zo'n (onverwachte) gezellige avond met veel energie. Dat doet een mens goed!

Heb vandaag echt een ik-wil-veel-doen-dag-maar-ik-ben-liever-lui-dan-moe-dag. Het schiet dus niet echt op.

Ach ja ik heb een goed excuus...zwanger
Ohja, kan natuurlijk ook van de 'nieuwe' baby zijn...
Spannend Anna dat jullie dinsdag al naar huis mogen.

Wat zal je geschrokken zijn van al dat bloed en de keizersnede.

Hoe voel je je nu?

Konela ook spannend dat je nu een datum weet.

Laatste weekend zonder baby lijkt me erg raar idee.

Bokito ik heb ook een gipsafdruk van mijn buik laten maken.

Alleen al met 32 weken omdat ik zo onwijs dik ben nu.

De vriend van mijn moeder gaat daar een beeld van maken.

Hier bed nog niet op klossen omdat dat moeilijk gaat we hebben een plank achter het bed.

Dus ff kijken hoe het volgende week gaat en of het na de evt. keizersnede wel nodig is.

Naam zijn we gelukkig al een tijdje uit.

Heb nog steeds behoorlijke buikpijn van de draaipoging hoop dat dat een beetje afzwakt nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven