Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
ha meiden, kon nog niet slapen kwam nog ff spieken.

ik ben de komende 3 dagen peutervrij. das wel fijn.

ooohhh ik hoop dat het bij jullie beiden doorzet. ik duim voor jullie!

liefs van mij
Zet toch lekker door! VK komt zo even langs. fingers crossed dat het wat zoden aan de dijk zet (zeg je dat zo??)
:( het valt in de categorie gerommel. Geen ontsluiting te bekennen! Wel is het tuutje van de baarmoederhals al verstreken. Nu maar proberen wat te slapen.
He jammer Prinses... slaap lekker dan maar weer.

Hier word het wel serieus volgens mij.

Heb nu krampen om de 10 minuten ongeveer, en redelijk wat bloedverlies.

Ik ben maar even beneden gaan zitten, manlief ligt lekker te snurken.
Heb even lekker geslapen maar werd wakker van de pijn. Nu om de 3 minuten toch wel goeie weeën (categorie niet kunnen praten). Als ze een uurtje aanhouden gaan we weer bellen.
VK is geweest, heb 2 cm ontsluiting :( had wel iets meer gehoopt, maar goed. Ze doen in ieder geval goed zeer! Als het nog erger wordt moet ik weer bellen en mag ik waarschijnlijk door naar het ziekenhuis:)
Nou hier ook geen pretje.... Komen nu elke 6 minuten. Man gaat straks even de vk bellen om te checken. Ik krijg nl bij elke wee zo'n hoofdpijn.

Zullen we synchroon gaan Prinses?
Douze en Prinses: Succes, spannend!!!

Iik zat te hopen dat hier ook wat zou gaan gebeuren, maar ik heb juist een hele rustige nacht voor de verandering. Wist niet dat je naar weeën kon verlangen

Zet m op meiden!!!
Roep dat niet te hard Kaat dat je er naar verlangt, zo grappig zijn ze niet hihi.

Vk is gebeld..ik moet nu driekwarier onder de douche gaan zitten en dan over een uurtje terug bellen. Man is zich aan het scheren nu en dan "hops" ik onder de douche

Tsjuus!
Ik weet niet of ik het op de goede plek post (vriendje van prinses), maar we zijn in de verloskamer. Ze slaapt nu even volgens mij, of gewoon even in trance maar t gaat gebeuren
vriendje van prinsesje, je post het goed hoor! Wat spannend, zet hem op, jullie kunnen het.

Douze, ook jullie heel veel succes! Ik nen benieuwd of je een meisje of jongen krijgt.

Kwik, gefeliciteerd met je zoon! Ben benieuwd naar je verhaal.

Dikke dikke knuffel voor Kooka en feb! Rust lekker uit lieve meiden.

En een lieve zwaai voor alle andere lieverds!
Wat spannend Prinses en Douze!

Succes meisjes!! En fijn dat jullie ons blijven updaten
Hier gezellig weeen om de 3 minuten. De vk is onderweg .
GO GIRLS GO!!! (offe zijn de baby's al geboren???
YEAH weer 2 baby's erbij straks!!!! Zet 'em op ladies!!!!!

Hier ff ontbeten en ga zo nog even terug naar bedje. Straks naar de VK, verder helaas niets op het programma vandaag, dus kom vast nog wel even spieken naar baby's vanmiddag!

Fijne dag vandaag allemaal!
Worden jullie er trouwens ook helemaal zenuwachtig van?
Gaat hard Douze! Ik duim voor veel ontsluiting
Ja en jaloers.. ik heb ook steeds zo'n buikpijn maar bij mij zet t niet door :(

Vanmiddag naar de vk.. denk dat ik ook maar een beetje ga overdrijven want ik ben er klaar mee! Ze hebben ook nog geen 1x inwendig onderzoek ofzo gedaan, vraag me af hoe het er voor staat.

Bij jou ook nog niks Kupcake?

Ik maak me ook een beetje zorgen om Amelief!! Waar ben je toch meisje?
Nee hier ook nog niks, wel al daaaaagen steeds krampen, ik heb dit zelf maar de voorweeën genoemd.. Ik vraag me ook af hoe het er voor staat daaro. Ben vandaag 39+4, dus ze zullen wel niet gaan strippen denk ik.. Bij jou misschien wel vanmiddag, omdat je de 40 weken gepasseerd bent?

Ben ook zo benieuwd hoe het met Amelief gaat... ze is wel lang niet geweest he?
Hoi meisjes!

Even uit de running geweest inderdaad, maar vanaf vandaag weer aanwezig!

Ik lag in het ziekenhuis, geen draadloos internet dus ik kon ook niks posten.

Anyway, mijn laatste post was geloof ik vorige week vrijdag morgen ofzo, toen vertelde ik dat ik al 12 uur achter elkaar regelmatig weeen had. Dit bleken helemaal geen echte weeen te zijn en ze hadden ook geen enkel voorwerk verricht want ik was zelfs geen heel klein beetje verstreken.

Maar goed, door mijn bekkeninstabiliteit slaap ik al maanden erg slecht en nu tijdens de laatste loodjes eigenlijk zo goed als niet meer.

Dit heeft dus vrijdag min of meer geresulteerd in een lichaam dat er mee ophield. Vandaar de weeen, mn lichaam was helemaal van slag. Dus ik belde naar de VK (werkelijk waar elke randebiel had kunnen horen aan mn stem dat het alles behalve goed met me ging) en ze zei doodleuk, ja nouja.... ik kan natuurlijk niet elke dag bij je langskomen. Ze was namelijk donderdagavond bij me langs geweest omdat ik me dus niet goed voelde. Om een lang verhaal een stukje korter te maken: Mijn hele zwangerschap lang onderschatten ze mij al. Ik ben gewoon geen 'huilebalk' die je bij elk pijntje of klacht hoort. Pas als ik me echt niet goed voel, dan meld ik me. Ze wou dus niet langs komen want ze vond dat niet nodig. Niet heel veel later hield mn lichaam het echt voor gezien en het enige wat ik nog deed was flauwvallen, spugen, opstaan, flauwvallen, spugen, opstaan etc. etc. En toen lag ik dus niet veel later in het ziekenhuis.

Bloedonderzoeken, urine, echo's, ctg's en dat soort dingen, maar dat was gelukkig helemaal goed. De beeb heeft het nog prima daarbinnen. In het ziekenhuis zagen ze in 1 oogopslag dat het toch niet goed met me ging. Toch wel bijzonder he... een VK die dat na al die maanden nog niet door heeft en in het ziekenhuis hebben ze maar 1 blik nodig. Dus we (vriendlief en ik) zijn ook wel aardig over de zeik wat betreft onze VK. Maar goed, al deze klachten komen dus voort vanuit ernstige oververmoeidheid (goh). Dus ik heb 2 dagen min of meer nock-out in het ziekenhuis gelegen . (door de slaapmedicatie dus)

Sinds gisteren ben ik weer thuis, maar ik had zoooooooo veel bij te lezen dat ik dus vandaag pas toe kom aan reageren! Oja, misschien ook wel handig om even te vertellen over hoe nu verder voor de nieuwsgierigen onder ons

Ik zou dus al ingeleid worden, maar gezien mijn gesteldheid was dat niet echt handig. Bovendien was ik vrijdag nog niet verstreken en met 37 weken zwangerschap leiden ze je dan liever niet in. Als je nog niet verstreken bent geeft dat eigenlijk aan dat de baby er nog niet 'klaar' voor is. Risico's als je het wel doet zijn voornamelijk een kunstverlossing of keizersnede en het grootste gedeelte van de kindjes heeft dan last van ademhalingsproblemen. Eerlijk gezegd bikkel ik dan nog liever een paar dagen door, wat we nu dus ook aan 't doen zijn.

Ik ben nu 38,1 en donderdag moet ik weer naar de gyn. Als ik dan verstreken ben word ik de volgende dag ingeleid. Ben ik nog niet verstreken dan gaan we kijken of het voor mij haalbaar is om met 39 weken in te leiden en dat is a.s. maandag. Mocht het niet haalbaar zijn of ik 'red' het niet tot a.s. donderdag dan word ik alsnog deze week ingeleid. Inleiden met 38 weken zwangerschap is de ondergrens, dus dat zou in principe gewoon mogen. (tenzij je natuurlijk een hoge bloeddruk of iets anders hebt uiteraard) Dus nu zijn jullie ook weer even helemaal op de hoogte!

Sorry voor de ego-post, maar het is echt teveel om op te reageren. Dus even heel kort en krachtig:

Kersverse Mama's: Van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van.

Kooka en Feb: Doe rustig aan en denk goed om jezelf!

Prinses en Douze: Zet 'em op meiden!!
jeetje amelief heftig verhaal. ik zat met open mond te lezen... geen woorden voor. hopelijk heb je uiterlijk zondag jullie kleintje in jullie armen. oowwww ik duim voor jullie

prinses &douze: spannend!!! zet hem op meiden!

senshi: gewoon lekker zeuren, hun kunnen niet weten hoe je je voelt. wie weet leiden ze je wel in. ik duim voor je!

kupcake: je kan het vragen of ze je willen inleiden.

ik heb vanacht weer halve nacht wakker gelegen van de weeen, en weer zet het niet door. vanmiddag maar even vragen. deze week heb ik gesprek in het ziekenhuis voor inleiden. ivm meelezen evt bekenden, hou ik die dag nog even voor me.

nou ik ga lekker ontbijten. heb wel uiteindelijk lekker geslapen. ben net half uur wakker hahaha en ga nu lekker ontbijten.

liefs mb
Jeetje Amelief, wat een verhaal. En lekkere steun inderdaad maar niet heus die VK dat ze het zo ver laat komen. Wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig was alles wel goed met de baby. Ik hoop voor je dat het nu wel snel komt, want dit is echt een uitputtingsslag. Heel veel sterkte meisje! Al blijf je ego posten (je hebt wel wat anders aan je hoofd lijkt me), dan geeft dat niets! Je kan in ieder geval je verhaal hier kwijt, dan supporten wij vanaf hier
@amelief.... pfff... wat een heftig verhaal !! en wat slecht van je VK om die signalen niet op te merken zeg !! Kan me voorstellen dat je nu heel erg blij bent eindelijk serieus genomen te worden !! Dikke knuffel vanaf hier, en ik hoop dat jij beetje opknapt, en dat baby-lief er snel klaar voor lijkt te zijn, dat ze je in kunnen gaan leiden !! enne... ego-posten is helemaal niet erg !!

@prinsesje en douze.... ZET HEM OP !! Heerlijk hoor, dat het bij jullie opeens lekker op gang komt en toch echt serieus lijkt te zijn !! Wie weet worden jullie de eerste feb-tweeling... viel me gisteren op, tot nu toe heeft ieder kindje zn 'eigen' datum !!

bij mij heeft het strippen van gisteren wel een zeurend gevoel in mn buik opgeleverd, gisteravond kreeg ik last van m'n onderrug... harde buiken.... maar geen weeën ofzo... aan de ene kant wel jammer, had wel zin in een baby :-) maar ja, nu vandaag nog lekker verder opruimen en schoonmaken... en morgen weer een poging, ben wel benieuwd, die verweking en ontsluiting laat toch wel zien dat ons kleintje er klaar voor is.. maar ja, hoe lang hij/zij er nog over gaat doen ??

groetjes allemaal !!
Jeetje Amelief wat een heftig verhaal! Doe rustig aan hé meisje! En ego posten mag nu onderhand vind ik.

Pff voel me beetje lullig, zit te klagen en dan lees ik jou bericht. Wat een stomme vk heb jij zeg.. bah.
@MB: Knuffel voor jou. Balen dat het ook niet doorzet enzo. Je kan de inleidingsdatum op hyves plaatsen.. daar leest niemand mee Je kan ons toch niet in spanning laten zitten? Haha.

@Kriwi: Dat is het balen van strippen hé. Het hoeft niet perse te helpen en dan heb je er alleen maar last van zonder dat het 'iets' doet. Maar misschien heeft de 2e poging meer effect..Succes morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven