fietszitjes en fietstassen
dinsdag 30 juni 2009 om 21:09
Ik heb gehoord dat bij Bobike achterzitjes wel fietstassen geplaatst kunnen worden. Weten jullie of dit voor alle bobike achterzitjes geldt?
Wil er nl eentje kopen via MP. Ik weet inmiddels al wel dat op een GMG / CMG, ff de naam kwijt, geen zitje past. Die heb ik nl van een vriendin overgekocht )-:
Wil er nl eentje kopen via MP. Ik weet inmiddels al wel dat op een GMG / CMG, ff de naam kwijt, geen zitje past. Die heb ik nl van een vriendin overgekocht )-:

dinsdag 30 juni 2009 om 21:15
Ik heb een (tweedehands dus wat ouder model) bobike zitje achterop. De medium maat. Fietstassen heb ik ook, van de Halfords geloof ik. Grote zwarte tassen, ze zijn er ook in het rood, ik zie er heel veel mensen mee fietsen (als je het merk wilt weten moet ik naar de schuur lopen....iets met een c). Maar bokbike zitjes zitten niet aan je bagagedrager vast. Ze zitten aan de pen onder je zadel. Dus tassen kunnen altijd.

dinsdag 30 juni 2009 om 21:21
Hier (niet mijn eigen fiets) kun je zien dat je het zitje aan je zadelpen vastmaakt. Het zitje zelf zit verder niet aan je bagagedrager. De pennen voor de voetensteunen vallen over je bagagedrager heen, het kuipje zweeft boven de bagagedrager. Er blijft nog voldoende ruimte over om je tassen goed open te kunnen doen.
dinsdag 30 juni 2009 om 22:01

dinsdag 30 juni 2009 om 22:53
woensdag 1 juli 2009 om 09:35
Ja, dat geldt voor alle Bobike zitjes. Het zijn de speciale fietstassen, zo'n Euro 35 bij de fietsenwinkel! Even navragen, ze zetten ze er zo voor je op en ze zijn waterdicht.
Ik heb een gewone fiets, gewone Bobike (en die voor grotere kinderen) EN ook nog fietstassen speciaal voor de Bobike!
Ik heb een gewone fiets, gewone Bobike (en die voor grotere kinderen) EN ook nog fietstassen speciaal voor de Bobike!
Volg je hart. Dat klopt.