Fijn scheermes voor tiener dochters
dinsdag 8 juli 2025 om 12:06
Dochter heeft deze : https://www.dm.de/balea-rasierklingen-f ... 80101.html
Zijn erg fijn en de prijs is niet zo belachelijk hoog als van Venus of zo.
Zijn erg fijn en de prijs is niet zo belachelijk hoog als van Venus of zo.
dinsdag 8 juli 2025 om 12:18
Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden. Ik was nooit zo behendig met een scheermesje en sneed mijzelf altijd op dezelfde plekken zoals achter op mijn been net boven mijn hiel of in mijn knieholte. Met deze heb ik dat nog nooit gehad.
dinsdag 8 juli 2025 om 12:24
Ja, die heb ik ook.madamecannibale schreef: ↑08-07-2025 12:18Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden. Ik was nooit zo behendig met een scheermesje en sneed mijzelf altijd op dezelfde plekken zoals achter op mijn been net boven mijn hiel of in mijn knieholte. Met deze heb ik dat nog nooit gehad.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
dinsdag 8 juli 2025 om 12:28
madamecannibale schreef: ↑08-07-2025 12:18Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden.
Ehmmm mij lukt dat wel hoor.
Daarom toch maar weer gewone goedkopere mesjes van Lidl.
En ik ben sinds kort om voor het avocado scheerblok van Action:
dinsdag 8 juli 2025 om 13:17
Ja hoor, gewoon stoppen. Mag je helemaal zelf bepalen.
dinsdag 8 juli 2025 om 13:24
Want? Ik vind niks van mensen die niet scheren, ik vind haar helemaal niet oeh bah vies, waar dan ook, maar als je wél graag wilt scheren, ook helemaal prima.
Ik heb hirsutisme door polycysteuze eierstokken en doe niet onder voor een flink behaarde kerel als ik daar niks aan doe. Mijn ladyshave is mijn beste vriend, mijn gezicht laser ik met een Lumea want ik wil niet als een yeti door het leven gaan.
Scheermesjes, welke dan ook en welke scheerzeep, of olie of niks dan ook, zorgen voor ellendige ontstekingen en ingegroeide haren.
Mijn dochter gebruikt de Venus look-a-like van Kruidvat. Werkt prima bij haar.
dinsdag 8 juli 2025 om 13:29
Dat het best wel eens leuk zou zijn als het niet meer de norm is.LaFleurNoire schreef: ↑08-07-2025 13:24Want? Ik vind niks van mensen die niet scheren, ik vind haar helemaal niet oeh bah vies, waar dan ook, maar als je wél graag wilt scheren, ook helemaal prima.
Ik heb hirsutisme door polycysteuze eierstokken en doe niet onder voor een flink behaarde kerel als ik daar niks aan doe. Mijn ladyshave is mijn beste vriend, mijn gezicht laser ik met een Lumea want ik wil niet als een yeti door het leven gaan.
Scheermesjes, welke dan ook en welke scheerzeep, of olie of niks dan ook, zorgen voor ellendige ontstekingen en ingegroeide haren.
Mijn dochter gebruikt de Venus look-a-like van Kruidvat. Werkt prima bij haar.
dinsdag 8 juli 2025 om 13:30
dinsdag 8 juli 2025 om 13:43

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in