Fijn scheermes voor tiener dochters

08-07-2025 11:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vinden jullie een fijn scheermes voor jullie tienerdochters?
Sinds wanneer is dat leeftijdgebonden?

Ik zou gewoon een paar soorten halen en dan kan ze het zelf proberen. Ik gebruik die van de action of AH eigen merk. Maar ik ben geen tiener meer....
Mijn dochter en ik gebruiken van de Etos. Wij schelen 35 jaar, wist niet dat dat uitmaakte met scheermesjes?
Dat weten je dochters denk ik zelf het best?
Ik zweer al 25 jaar bij die goedkope bic scheermesjes. Lekker scherp en geen extra poespas. Ik gebruik ook nergens schuim voor.
Ik (en mijn twee tienerdochters) gebruiken de mesjes van Estrid. Zeer tevreden over!
Dochter heeft deze : https://www.dm.de/balea-rasierklingen-f ... 80101.html

Zijn erg fijn en de prijs is niet zo belachelijk hoog als van Venus of zo.
Gaan we ooit afkomen van dat gescheer?
Ik heb een scheermesje van Wilkinson en scheerschuim van Etos. Ook heb ik nog een ladyshave.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Ik vind die van Estrid heel fijn. Zijn ook te koop bij Etos.
Gewoon _melon met login problemen
Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden. Ik was nooit zo behendig met een scheermesje en sneed mijzelf altijd op dezelfde plekken zoals achter op mijn been net boven mijn hiel of in mijn knieholte. Met deze heb ik dat nog nooit gehad.
madamecannibale schreef:
08-07-2025 12:18
Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden. Ik was nooit zo behendig met een scheermesje en sneed mijzelf altijd op dezelfde plekken zoals achter op mijn been net boven mijn hiel of in mijn knieholte. Met deze heb ik dat nog nooit gehad.
Ja, die heb ik ook.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Wat gebruik je zelf TO?
Ook een Pluviofiel
madamecannibale schreef:
08-07-2025 12:18
Ik heb van Wilkinson zo’n scheermesje met zo’n blok zeep eromheen. Onmogelijk om jezelf daarmee te snijden.

Ehmmm mij lukt dat wel hoor.
Daarom toch maar weer gewone goedkopere mesjes van Lidl.

En ik ben sinds kort om voor het avocado scheerblok van Action:

Afbeelding
Mijn vrouw had altijd lastig van pukkeltjes, uitslag, etc, van merkloos t/m Gilette Venus, totdat ze mijn mesje gebruikte: De gewone 'mannen' Mach3 van Gilette.
Dochter en ik gebruiken Gilette Venus.
De volgende marketingtool om de verkoopcijfers te verhogen

"Nieuw! Speciaal voor de puberhuid. Venus teen"
Yakuzakiko schreef:
08-07-2025 12:08
Ja hoor, gewoon stoppen. Mag je helemaal zelf bepalen.
Bedankt voor de reacties en adviezen. En als je zo onaardig reageert, reageer dan liever niet, zonde van je tijd en energie.
Yakuzakiko schreef:
08-07-2025 12:08
Want? Ik vind niks van mensen die niet scheren, ik vind haar helemaal niet oeh bah vies, waar dan ook, maar als je wél graag wilt scheren, ook helemaal prima.
Ik heb hirsutisme door polycysteuze eierstokken en doe niet onder voor een flink behaarde kerel als ik daar niks aan doe. Mijn ladyshave is mijn beste vriend, mijn gezicht laser ik met een Lumea want ik wil niet als een yeti door het leven gaan.
Scheermesjes, welke dan ook en welke scheerzeep, of olie of niks dan ook, zorgen voor ellendige ontstekingen en ingegroeide haren.

Mijn dochter gebruikt de Venus look-a-like van Kruidvat. Werkt prima bij haar.
Peet1204 schreef:
08-07-2025 13:17
Bedankt voor de reacties en adviezen. En als je zo onaardig reageert, reageer dan liever niet, zonde van je tijd en energie.

Want jij bent lekker vriendelijk wou je zeggen :rofl:
LaFleurNoire schreef:
08-07-2025 13:24
Want? Ik vind niks van mensen die niet scheren, ik vind haar helemaal niet oeh bah vies, waar dan ook, maar als je wél graag wilt scheren, ook helemaal prima.
Ik heb hirsutisme door polycysteuze eierstokken en doe niet onder voor een flink behaarde kerel als ik daar niks aan doe. Mijn ladyshave is mijn beste vriend, mijn gezicht laser ik met een Lumea want ik wil niet als een yeti door het leven gaan.
Scheermesjes, welke dan ook en welke scheerzeep, of olie of niks dan ook, zorgen voor ellendige ontstekingen en ingegroeide haren.

Mijn dochter gebruikt de Venus look-a-like van Kruidvat. Werkt prima bij haar.
Dat het best wel eens leuk zou zijn als het niet meer de norm is.
Ik gebruik een scheerapparaatje van Greetz en dat bevalt goed. Daarvoor gebruikte ik altijd een epilator, ook als puber.
Geen plastic wegwerpscheermesjes hier in verband met het milieu.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Star⁴ schreef:
08-07-2025 13:29
Dat het best wel eens leuk zou zijn als het niet meer de norm is.
Ik ervaar het niet als de norm, maar als een individuele keuze. Ik ken ook geen mensen die haar iets walgelijks vinden als het niet op een hoofd zit.
Die van mij gebruikt haar machete.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven