Foetaal oedeem

24-03-2010 16:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Vandaag hebben mijn man en ik een tweede termijnecho gehad en het nieuws is niet goed. Het blijkt dat ons kindje last heeft van oedeem rond zijn hoofdje, rug en buik. Helaas betekent dit dat er een scala van mogelijke oorzaken is, die allen betekenen dat ons kindje zeer waarschijnlijk niet gezond ter wereld zal komen. Mijn man en ik zijn er, zoals jullie begrijpen, kapot van.

Aankomende vrijdag moeten we voor verder onderzoek naar het VU in Amsterdam. Hopelijk krijgen we dan snel uitsluitsel over hetgeen er met het kindje is. Dan zullen we ook mogelijk een moeilijke beslissing moeten nemen.

Ik vraag me af of er meiden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Hoe is het bij jullie verder gegaan? Zowel positieve als negatieve verhalen zijn welkom, we willen graag overal op voorbereid zijn...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Helaas heeft het drie dagen geduurd en werd Pomme (zo noemden we het kindje toen ik nog zwanger was) gisteren om 8.48 uur 's ochtends geboren. We zijn er kapot van...

Verschrikkelijk!

Heel veel sterkte meid!
Battleangel, wat verschrikkelijk van jullie kindje. Gecondoleerd. Wat een verdriet.
Ach wat verdrietig meid Ik wens jullie heel veel sterkte
Djiez.

Veel sterkte.
Wat moet dat ontzettend zwaar geweest zijn, Battleangel, drie lange dagen. Kon je vriend wel bij je blijven, of ben je ook veel alleen geweest?

Ik hoop voor je dat je lichamelijk snel herstelt, zodat er daarna meer ruimte komt om te verwerken wat er allemaal gebeurd is.
Mijn man kon de hele tijd bij me blijven, ook 's nachts.... Voor hem was het ook zwaar. Hoop dat ik dit nooit meer hoef mee te maken!
Dat hoop ik ook voor je meid!

Dit zou niemand moeten meemaken!

Fijn dat je man zo lief voor je is.

Hij zal het nu ook zwaar hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven