FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Is er hier iemand wel eens in Gent geweest? LLL, jij toch?

Ik overweeg te boeken voor over een paar weekjes lekker samen met Aap, 2 nachtjes ofzo.
Nope, never been to Gent...
Ik ken het alleen van die mega slecht aangegeven afslag als je vanuit Frankrijk weer naar huis rijdt .
Erg mooi ook Nathje, jouw naaierijen!
Hej Wind. Die stof is van Tas-ka. trouwens. Niet goedkoop maar wel heel leuk!
haha Morrie! Welke afslag is niet slecht aangegeven in België zou ik bijna zeggen.

Maar nog geen ervaringen dus. Ik zal mijn moeder eens bellen en kijken op de reizen pijler.
Ik ben er ooit wel eens een dagje geweest, maar kan me er niet zo heel veel van herinneren. Dus het heeft op mij toen blijkbaar niet heel veel indruk gemaakt. Maar dat is zeker 15 jaar terug hoor

LLL, lekker zeg, dat Poppetje zo meewerkt en doorslaapt! Ik hoop voor je dat ze het volhoudt!

En ach, arme KW en KP met oorpijn. Zo zielig, van die acute oorpijn waarvan ze het echt op een gillen zetten..

En kolven en gebrek aan privacy: op mijn vorige school zat ik te kolven in het kamertje van de directeur, waar dan ook de administratieve mevrouw zat. Zij achter de computer en ik achter een kastdeur, om nog een beetje uit het zicht te zitten. Dat was nog niet eens zo heel erg, maar ze kon haar mond gewoon niet houden. Echt geen seconde
En wat zijn jullie allemaal leuk creatief bezig zeg!

Heb ik nu echt even geen tijd voor. Ineens is het heeeeel erg druk met dingen op school (daarom ging ik nu ook eigenlijk achter comp) en regeldingen thuis.

Kom niet eens toe aan de laatste verbouwafwerkklusjes, laat staan extra creabeagefrobel
quote:Mille schreef op 12 januari 2010 @ 20:29:

En kolven en gebrek aan privacy: op mijn vorige school zat ik te kolven in het kamertje van de directeur, waar dan ook de administratieve mevrouw zat. Zij achter de computer en ik achter een kastdeur, om nog een beetje uit het zicht te zitten. Dat was nog niet eens zo heel erg, maar ze kon haar mond gewoon niet houden. Echt geen seconde

Ooooh, nu ik dit lees herinner ik me weer dat ik ook een keer in een EHBO-caravannetje heb zitten kolven toen ik voor mijn werk een beurs bezocht. Echt vreselijk, met twee van die beppende bejaarden aan de andere kant van het gordijntje. En mijn kolf maar piep-kraak-piep-kraak, vreselijk!

Nou ben weer thuis, was niet erg onder de indruk van het verhaal, maar was nog heel algemeen. Maar toch wel leuk. Schrijf morgen nog wel wat meer op SG. Nu naar bed, moe!
Mmmhh.. jammer dat je niet echt onder de indruk was, LLL.

Ach, je bent geweest en vast íets opgestoken.

Hier lekker dagje. GW en BRS zijn de bovenverdieping aan het schoonmaken (onze kinderen hebben het schoonmaken ontdekt) en ik doe de kaarten en ga verder met nog wat ideeën (geboorteborden en geboortespandoeken... jaja).

Vannacht heerlijk geslapen want maar 1 keer (en pas om 06.00 uur) hoeven te plassen. Dat scheelt! Normaal wel 4x per nacht er uit.

Oh, en ik vraag me af in hoever de zenuwen mee speelden afgelopen maandag bij KW (toen hij oorpijn had en koorts) want hij moest eigenlijk zwemmen maandag en zag er een beetje tegenop. Door oorpijn toch maar niet gegaan en vanmorgen aan het ontbijt vroeg hij om hij nu morgenmiddag voor moet zwemmen voor zijn A.

Even in de gaten houden... zielig hoor als het zenuwen zijn.

Nu snel verder dus doeiiii!
Goeiemorgen!

Goed zeg, kinderen die het schoonmaken ontdekt hebben? Hoe doe je dat? Wil ik ook, zulke kinderen!

Over schoonmaken gesproken: toen ik gisteravond bovenkwam bleek dat de schilder alle meubels van de muur had geschoven om de plinten te kunnen schilderen, en dat daardoor de enorme berg boeken en speelgoed die altijd achter het bed vallen tevoorschijn was gekomen. Helemaal onder het stof, wat een zooi, schaamde me dood . Dus vanochtend allemaal opgeruimd en stofgezogen, ik voelde me echt zo'n viespeuk.

Maar goed, nu is het weer schoon. Ik ga nog even naar de SG en dan snel aan het werk, drukke dag weer!
KP heeft een dubbele ooronsteking. De huisarts was erg onder de indruk en heeft een antibioticakuur gegeven. Beide oren ontstoken dus, eentje is doorgebroken en de ander niet. Hij is echt hartstikke ziek en heeft vannacht weer bij ons geslapen.

Als hij beter is moeten we nog eens naar de huisarts en dan gaat ze kijken of we verwezen moeten worden naar kno arts. (waarschijnlijk wel).

Nu weer aan het werk, schoonmoeder zit bij mij thuis met Moshje en KP.
Aah wat zielig zeg, aan beide kanten. Ik zet er zo nog iets over op de SG.

Ik kwam alleen nog even vertellen dat mijn niet meer snaaien zijn vruchten afwerpt, ik woog vanochtend 61,5! Normaal zit ik tussen de 63 en 64, dus in ieder geval 1,5 kilo al eraf. Is best veel toch? Ik wil weer terug naar 58, dus nog 3,5 te gaan.
quote:lilalore schreef op 13 januari 2010 @ 10:15:

Goeiemorgen!

Goed zeg, kinderen die het schoonmaken ontdekt hebben? Hoe doe je dat? Wil ik ook, zulke kinderen!

Over schoonmaken gesproken: toen ik gisteravond bovenkwam bleek dat de schilder alle meubels van de muur had geschoven om de plinten te kunnen schilderen, en dat daardoor de enorme berg boeken en speelgoed die altijd achter het bed vallen tevoorschijn was gekomen. Helemaal onder het stof, wat een zooi, schaamde me dood . Dus vanochtend allemaal opgeruimd en stofgezogen, ik voelde me echt zo'n viespeuk.

Maar goed, nu is het weer schoon. Ik ga nog even naar de SG en dan snel aan het werk, drukke dag weer!

Hahaha, zo heb ik een keer de bank van de kant getrokken toen een vriendin foto's kwam maken van de kindjes. Ze wilde de witte muur als achtergrond gebruiken namelijk.

Wat er toen allemaal onder de bank vandaan kwam, echt, ik schaamde me kapot. Echt hele dotten stof, papiersnippers, speelgoed, viezigheid. Heb toen gelijk de stofzuiger gepakt om het op te zuigen, maar het was echt niet fijn.

Hoe lang ben jij LLL? Ik vind 61,5 namelijk weinig, dat red ik echt niet, en ik snaai ook weer gewoon want zag dat de truffels goedkoop waren bij de C1000 en heb twee bakken gekocht (en al veeeeel geproefd ervan.....).

Die dubbele oorontsteking is echt heel sneu. Volgens mij als je er eenmaal gevoelig voor bent krijg je het vaker, of niet? Weet niet zo goed hoe het zit met oorontstekingen, maar het zou toch de moeite waard zijn als de KNO arts er iets aan kon doen zodat het over ging bij hem.

Wind, bedoel je nou dat KW bijna mag afzwemmen? Dat zou leuk zijn! Wel vervelend dat hij daar dan zo zenuwachtig voor is.
Oh wat fijn om te horen Morrie dat ik niet de enige ben met vieze zooi .

61,5 is ook wel weinig misschien, maar weet je wat het is, ik ben mijn hele leven heel erg dun geweest (had altijd maatje 34), dus mijn bouw is gewoon zo. Tijdens mijn studententijd woog ik altijd tussen de 48-50 kilo. En ik word dus ook gewoon niet mooi dik. Sommige mensen krijgen een soort extra laagje, of gaat het vooral op de tieten en de heupen zitten enzo. Maar ik krijg een onderkin, een buik en een dikke kont. Ik zou heel graag wat voller zijn op de goede plekken, want ik vind dat veel vrouwelijker dan dat rechte figuur van mij, maar dat zit er dus niet in. En ik merk wel dat het er ook wel echt op die plekken afgaat, de reden dat ik vanochtend op de weegschaal ging staan was omdat ik in de speigel vond dat ik een minder dikke kop had. Dus dat is wel fijn, dat het dan niet ook nog van tiet en heup afgaat en op buik en nek blijft zitten .
Ja, maar wat is nou je lengte? Volgens mij ben je langer dan ik. En lichter dus. En dat zet mij wel aan het denken .

Onder die bank lag ook opgedroogd eten enzo, dat heb je in de slaapkamer niet gehad denk ik. Of lag er opgedroogde kots?
Ik ben 1.70 en varieer tussen de 63 en 68 kilo. Bij het eerste gewicht ben ik het leukst en bij het laatste heb ik een volle-maans gezicht zoals mijn moeder (55 kilo en even lang als ik ) dan zegt.

En ik heb waarschijnlijk een opdracht. Vrijdag een conference call om e.e.a. voor te bespreken. Tsjakka! En nu even snel kinderen voederen en naar balletles alwaar we om 13,00 moeten aantreden, dus haast.
Goedzo Lien!!
Ik ben 77 kilo bij 1.66 meter. En mijn bouw is dus inderdaad stevig. Ik vind mezelf namelijk helemaal niet dik, wel vol. Of rond. Of wat dan ook. En bij mij is alles dus wel verdeeld en heb ik tieten, heupen en een kont waar ik best blij mee ben. Waar ik wel wat kan missen is op mijn buik, maar ja, 3 kinderen verder kan me dat ook niet zo heel erg boeien.

Op zich zou het wel beter zijn als ik rond de 70 weeg, maar als ik zo blijf als nu vind ik het ook netjes. Ik word nerveus als ik de 80 kilo teveel nader. Zeg maar.
Fijn, waarschijnlijk een opdracht. Lekker bezig Lien!
Ben het met je eigen inzicht eens Pebb, vind jou er altijd heel leuk uitzien en je figuur past gewoon bij je. Zie je ook totaal niet als dik, want dat ben je ook echt niet, grappig, want qua kilo's lijkt het anders. Zo vind ik Mille nu veel beter in haar lijf passen en was Mille misschien wel wat te dik eerst (zit enorm te twijfelen of ik dit kan zeggen, maar volgens mij mag dat wel toch ) en dat heb ik jou totaal niet. Zo en dan ben ik nu een ontzettende vrouw, want ga ik ook nog uitleggen dat ik eerder bij Mille nooit heb gedacht dat ze dik zou zijn, maar nu ze haar nieuwe lijf heeft merk ik dat ik het beter vind passen. En skinny Pebb dat zie ik gewoon niet op de een of andere manier.

En die vieze zooi, dat hebben wij hier ook. Trok laatst bed van Kiloknaller van de muur en bedacht me dat het het een wonder is dat hij niet een of andere enge ziekte heeft met al die (plak)zooi die daar lag... Maar misschien is het juist door de troep dat onze kinderen zoveel weerstand hebben , maar vies blijft het.
Ik weet niet wat ik weeg, ik weet wel dat ik vanmiddag weer 6 boterhammen heb gegeten. Met salami, met eiersalade en met Nutella.....
Even snel want afspraak, maar ik ben 1.68. Maar wat Pebb zegt is dus precies wat ik bedoel. Jij hebt mooi vrouwelijk figuur, en ik vind mezelf maar een rare rechte plank met een te dikke buik en kop . Hoewel ik dan wel weer blij ben met mijn surinamerbillen, omdat ik die wel vrouwelijk vind. Maar ook die mogen inmiddels wel iets minder .

Nou ja, hoop gemuts, ben verder prima tevreden met mezelf en heb geen complexen, maar was vanochtend blij om te merken dat het niet meer snoepen werkt op de gebieden waarvoor het bedoeld was.
Ik krijg altijd wel snel een smalle kop, maar voordat die zadeltassen weg zijn...

Zo, dochter weer gehaald van ballet. Als ik nou niet weet waar ik geld mee kan verdienen start ik een clubjes-service.
Lien, goed nieuws! Fijn dat je al iets concreets hebt (bijna) :-)

Zo, vlaggetjes voor onze meisjesbaby is klaar. Nu nog de witte vilten plakletters met de naam er op per vlag en dan is hij helemaal af. Dan morgen aan de jongen beginnen. Moet ik niet vannacht bevallen van een jongen

Tja, en gewicht. Ben deze zwangerschap tot nu toe 6 kilo aangekomen maar bij aanvang zwangerschap al een veel te hoog BMI dus niet echt een verdienste. Frustrerende is dat ik nu al weet dat als de baby er dadelijk uit is en ik vol aan de borstvoeding ga mijn lijf gaat hamsteren en ik zwaarder word dan ik bij het einde van de zwangerschap zal zijn.

Ik ben te zwaar... altijd al geweest. Hoewel, in de pubertijd had ik één beste vriendin en die was mooi en slank en kreeg alle aandacht. Zij maat 32/34 en ik maat 38. Dus liep ik er altijd als 'dikkertje' naast. Zo is het (vertekende) zelfbeeld ontstaan dat ik veel te dik was en ben ik in de loop der jaren verder uit gaan dijen.

In 2000 (ofzo) was ik het zat en ben ik voor het eerst gaan lijnen. Ik woog toen 83 kilo en vond dat bij mijn 1.72 veel te veel. Ben toen bijna 14 kilo afgevallen en woog 69 kilo en had maat 40. Nu zie ik op foto's dat ik echt mooi slank was, maar ik heb er nooit van genoten. Ik vond mezelf nog steeds te dik. En toen ik stopte met roken is het er geleidelijk weer aangekomen en meer. Ik ben nu op mijn zwaarst ever en ben er eigenlijk helemaal niet zo unhapppy mee. Ik vind dat ik mezelf nog steeds leuk en modieus kan kleden en ben eigenlijk best tevreden. Natuurlijk zou ik maat 38/40 willen hebben, maar voor mijn gevoel moet ik daar teveel moeite voor doen. En het vergt veel discipline, want ik weet niet 123 waarom de kilo's er bij mij aan vliegen. Het komt niet door de lucht, maar als ik kijk waar we het van de week over hadden dan eet ik echt heel regelmatig en niet veel. En snoepen doe ik ook niet veel, maar goed dat zegt iedere dikkert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven