Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
@uma ik ga je buikfoto bekijken. Ik was ook nogal aan het balen maar ineens dacht ik, de school voelt zo goed, is klein, is betrokken. Mviool heefteen sterke eigen wil, als hij wetenschap wil kiezen ( die kans is er ) heeft hij zich eerst veelzijdig ontwikkelt door deze school en gaat hij gewoon switchen, niet tof maar dat kan hij wel. En van te voren bespreken dat de kans er is.
Ik vind het positief klinken hoor Viool, die school van M. Geweldig toch, als je kind zich op allerlei vlakken gaat ontwikkelen en niet alleen de standaard vakken volgt? En als hij later toch een echte beta blijkt kan hij idd altijd nog wisselen.

Bengel met weeën op de fiets, ha ha, da's wel grappig. Deze keer maar niet hoor, wie weet gaat een derde bevalling wel razendsnel.

Het is dubbel he amalia, aan de ene kant heerlijk, fijn, lief en bijzonder om je baby nog aan de borst te hebben. Aan de andere kant ook weer een stap vooruit voor jezelf als die tijd voorbij is. En 6 maanden is een prachtige lange periode, waarin je aatje zoveel goeds hebt meegegeven.

Gister voor de hele familie geshopt, goed gelukt: broeken en truien voor de jongens, pyamaatjes voor L, goeie spijkerbroek (en de maat viel heeeeel erg mee!!!! ) en leuke tuniek voor mezelf, 2 broeken voor vriend. Na afloop even broodje gegeten bij de hema. Ik had appel/peerprutje mee voor meisje, wat zat ze daar mooi, in het hema restaurantje in een kinderstoel fruit te happen en naar iedereen te lachen. Groot is ze dan al.
dubbel
Weet je dat ik woest ben over de waarde die er in de maatschappij gehangen wordt aan ouder en kind relaties ? Als je voor je 16e een middag bij school wegwilt ( hadden wij laatst ) moet je zo wat aangetekend verzoek indienen in 3 voud. Ondwreijsinspectie spijbeltrajecten. En ouders kunnen zonder gevolg hun kinderen bij de andere ouder weghalen, kinderen kunnen gewoon zeggen : ik ga niet meer.

Specifiek vind ik het voor mn stiefkind erg dat het schijnbaar op zn 12e weg kan komen met een keus. Ik ga jullie een ding vertellen als mviool beslist bij zn vader te gaan wonen dan heeft hij toch echt een probleem erbij ik laat hem niet zomaar gaan en 100% dat we er samen uit gaan komen, wat voor vorm ook maar mijn relatie met hem is geen meerkeuze vraag of een verkering wat aan en uit kan
Oh sardegna wat leuk shoppen ! En schattig met meisje in de Hema wat worden ze leuk ! Geweldige leeftijd dit. Wat voor pyamaatjes heb je ? Mijn kinderen slapen inmiddels naakt of met tshirt etc en pyama's liggen soms tijden ongebruikt.

Ooooh spijkerbroek gekocht ! Ohhhh

ik ben gewoon te dik nog steeds. Maar ik vrees dat ik mn broeken weg kan doen weeeeehhhhh

wat gaan jullie doen vandaag ?

We zouden weggaan maar man wil nu rommelen. Hm. Jammer. Mss wil hij me afzetten ergens met de kinderen.
Viool, gewoon katoenen pyamaatjes voor meisje, lange broek, lange mouwen shirt. Voor het voorjaar, wolletjes tijd is bijna voorbij! Ze heeft nu nog een wollen pyama en een velours pyama en die zijn bijna te klein, dus dat komt mooi uit met het einde van de winter.

Broeken niet weg doen hoor, over een half jaar of een jaar pas je ze misschien wel weer

Hier beetje saaie dag, vriend is tot etenstijd weg voor rugbywedstrijd. Wel lekker hardgelopen vanmorgen, deze keer was grote L mee op de fiets. Meisje nu aan het slapen, misschien vanmiddag nog even bij een vriendinnetje langs ofzo.

Gister at meisje trouwens ineens heel goed groente (fruit ging al langer goed), dus ga nu toch proberen een melkvoeding eraf te doen.
Ha buikfoto van Uma, ik ga even kijken *zoef naar hyves*
Ootje heeft 1 hele banaan op!!

Dus l meisje ook heel goed aan het eten, wat gaat dat snel zeg.

Sardegna ja leuk hier ook nog wol maar medio maart - april eruit gegroeid. Dus nog lekker voor lente avonden buiten te gebruiken!

En 1 truitje had ik omgeslagen nu dus die is wel weer handig op de camping onee in ons huis ;)
Zucht zalig een vaatwasser
Even een kort berichtje. Ik ben kapot. Vanmiddag een stapelbed en een 3deurs kast in elkaar gezet. Nou ja ik niet, mijn man en mijn vader, maar mijn moeder was ook mee, en samen met haar, heb ik het huis schoongemaakt. Ondertussen veel getild, ik weet niet hoe vaak de trap op en af gelopen. Je snapt mijn rug doet pijn, mijn buik is continue hard. Maar de meiden liggen lekker te slapen inhun nieuwe bed. En morgen kan ik dan eindelijk allle babykleertjes eens goed opruimen, en dan ga ik het mannetje vriendelijk verzoeken om niet meer zo lang op zich te laten wachten.

Tot morgen!
Bengel wat een werk verzet en dat met je buik! Hadden ze jou niet even op de bank kunnen installeren ??ik hoop dat je er helemaal klsar voor benr nu ( dit klonk als nesteldrang)

werken ! Derde week dat ik me niet goed voel, nog ontstoken ogen, beetje rood enzo. Het wordt niet erger maar ook niet minder. Maar ik hoorde aldat dit een rotgriep is.
Ha ha, bengel nooit last van nesteldrang?? En wat was dit dan, deze kast/bed en huisschoonmaakactie, met als laatste opmerking eindelijk de babykleertjes in orde kunnen maken?! Vandaag hopelijk een beetje uitrusten van die drukte van gister.

Viool weer aan het werk, went het al?

Lmeisje gisteren voor het eerst (hele dunne) diksap uit een tuitbeker gedronken. Ze vond het heel grappig, maar dronk niet zoveel, 50 ml ofzo. Soepstengeltje erbij, grote meid!!
Wat gaat ze snel zeg Sardegna! Zo groot als ze dan ineens zijn, als ze uit een tuitbeker gaan drinken.

Oh was dat nou nesteldrang? Ik dacht meer dat je dan iedere dag heel krampachtig bezig was met schoonmaken. En dat is hier nl niethet geval. Maar misschien hebje wel gelijk, want ik wil nu eindelijk wel eens mijn (en mijn mannetjes) nestje voor elkaar gaan hebben.

Mijn meiden hebben heerlijk geslapen in hun stapelbed. De jongste vond het zo spannend dat ze eerst een poos wakker lag. Maar ze was stil en lag lekker met haar popjes te tukken.

Over groot worden gesproken.....
Lmeisje aan de tuitbeker ! Leuk !

Werken is al weergewend maar ik wil nu wel eens opknappen !!!

bengel jij had toch geen nesteldrang??? hihi klinkt wel zo!!! fijn dat de meiden zo lief zijn gaan slapen! (zou hier echt keten zijn volgensmij!)
Goedemorgen !
mogguh!

Kopje koffie?
Goeiemorgen

Koffie, lekker! Koekje?
Dames

even inbreken hoor met een vraag voor Viooltje.

Meid hoe is het nu met jouw en je kleine meisje?

Tijdje samen gekletst op een topic, maar daar allebei vanaf gevallen haha.

Maar nu wij zelf aan het verbouwen gaan, moest ik ineens weer aan jou denken en jullie enorme verbouwing.

Wonen jullie inmiddels wel in jullie eigen (bouw) huis?

En hoe doet de kleine dame het, met de grote broers om zich heen? Je man ook helemaal gelukkig, met waarschijnlik zijn kleine oogappeltje?

liefs

Vlindertje

Breek weer uit, sorry voor het storen dames
Hoi vlindertje, goed speurwerk en wat lief van je, hier een prachtig blij babymeisje met drie broers als fanclub, nog geen " af" huis, we eten en wonen in onze aanstaande slaapkamer, slapen met zn drietjes in de kamer ernaast. Het functioneert maar proppen en een binnenhuisarchitect wil ik niet over mn vloer trnzij deze mijn huis komt stijlen.

En jij ??
Ohhhhh koekje JA ! Heb niks in huis
Viooltje,

fijnda thet goed gaat met je kleine meisje!

De tweeling hier is inmiddels vrijdag alweer 6 maanden en doen het ondanks de valse start erg goed.

Ik wens je het allerbeste toe.

en af en toe spiek ik hier nog wel een beetje mee hoe het met je gaat
Leuk he zes maanden Vlindertje !

@sardegna hier heb ik ootje een broodkorst gegeven. Brrr ik zit er naast maar ... O is helemaal wild ! Ze kauwt, sopt, hapt, papt..

Het is ook zo'n smulpaap. Ze eet hup een hele geraspte appel, banaan, nu dit weer.
Ik ben nog niet bijgelezen, maar als jullie een beetje willen volgen hoe het met mij gaat, lees dan af en toe hier: 5x5 in "Burnout?"

(in het kort) de laatste dagen zit ik weer wat lekkerder in m'n vel en heb al een deel van de uitslagen binnen. (Als je op de link klikt zie je wat uitgebreider hoe of wat)

Hoop snel weer wat bij te lezen, maar daar de laatste dagen even geen puf voor gehad.
Uma had jij nou vandaag weer een controle en een echo? Hoe is het gegaan, als je dat had vandaag?

Ik heb vandaag ook weer controle gehad bij de VK. Alles weer goed. Bloeddruk was weer lager 120/75. NOu daar kan ik goed mee leven. VErder nog heel veel vruchtwater, dus die kleine man laat nog wel even op zich wachten is de voorspelling.

Maar mensen wat ben ik die buik zat. HEt is me dus niet gelukt om voor de uitgerekende datum te bevallen. Had ik stiekum toch een beetje op gehoopt. Maar goed we gaan gewoon weer door. Maandag weer controle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven